Miley Cyrus MASKED HOTTIE

egeg
gegege


  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    Poor disgusting attention whore,i mean really shes bitting her finger try so fucking hard to be sexy? Lmfao

  • Anonymous

    we want a forth album miley
    —-
    ewww of course not! speak for yourself!

  • Anonymous

    you hater gotta admit miley is hot ?
    —-
    theres nothing hot in that ugly wannabe!

  • Anonymous

    she’s beautiful :) love her hair
    but didn’t she say that she’ll take a break from music after can’t be tamed ?

    as always shes sooo fake and liar!

  • peacelovehearts

    Sex mask.

  • Anonymous

    some people here have no life hating a girl for bitting her finger okay..

  • Anonymous

    some people here have no life hating a girl for bitting her finger okay..

  • Anonymous

    we want a forth album miley
    —-
    ewww of course not! speak for yourself!

    i AM speaking for myself and for the fans
    not that you know anything about that …

  • Anonymous

    you hater gotta admit miley is hot ?
    —-
    theres nothing hot in that ugly wannabe!

    speak for yourself

  • Anonymous

    some people here have no life hating a girl for bitting her finger okay..

    tell me about it

  • Anonymous

    i think she looks cute

  • Everythingyournot

    i thought she was done with music
    i thnk she should have stuck with music in the first place

  • Anonymous

    ` Oh Gosh , People ? Biting Her Finger is a bad thing ? , And saying that she’s a attention whore is not true ! , How could you even say that ! Imagine Your Self Being Miley for once ? Wouldn’t you feel Hurt ? , It’s really not easy to be famous , everybody commenting things on what she does? Gosh. Tsk tsk tsk.

  • themilenator

    sexy mask on a sexy chick

  • themilenator

    Anonymous said:
    she’s beautiful :) love her hair
    but didn’t she say that she’ll take a break from music after can’t be tamed ?

    as always shes sooo fake and liar!

    STFU Claudia, isn’t your idol Selena the fake and the liar (whose denied her relationship w/ Justin & all) :)

  • Anonymous

    god my looks sooo cute !! love her and i cant wait for her 4th album!!

  • Anonymous

    i thought she was done with music
    i thnk she should have stuck with music in the first place
    —-
    oh no she was taking a break to film her movies i think the was the “break” from music to film so undercover and lol. does that make sense?

  • Anonymous

    as always shes sooo fake and liar!

    ——————–

    look whos talking the pathetic 23 years old SELENA stan.
    how sad is your life claudia? living trough selena’s life and hating on miley every day of your miserable life? lol

  • Anonymous123

    She’s cute there…actually she’s so sweet n funny…its just too much pressure on her life….all the best, te amo miley :)

  • Anonymous

    Poor disgusting attention whore,i mean really shes bitting her finger try so fucking hard to be sexy? Lmfao

    get a life

    LOL yeah!!

  • Anonymous

    SO CUTE!!!!

  • Anonymous

    hot dayum, if I was a lesbian miley’s first on my list (Y)

  • Anonymous

    She’s cute even being sexy. I love Miley!

  • Anonymous

    this girl is amazing, im in love with her.
    love you mileyy¡¡¡ so pretty¡¡

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • chinh

    bitting her finger looks like she wanna have sex with someguy..=.=…shes really great person ? ..haha

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Chinh

    stop spamming loser..you suck !!!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • Anonymous

    HOT MAMA!

  • americaneagle

    i’m so embarassed for her. she truly thinks she can pull of sexy. & ontop of that, shes ALWAYS trying to pull it off so it shouts desperate. YOU ARE NOT SEXY.

  • SellyismygirlCrush

    MileyIsBestest said:
    FLAWLEES. SEXY. EVERYONE SHOULD BOW DOWN.

    _

    how about… No!

  • Anonymous

    Bloopy sucks!!!

  • Anonymous

    BLOOPY IS A HORRIBLE ACTOR

  • Anonymous

    i hate bloopy :) :) :)

  • Anonymous

    BLOOPY = BAD

  • Anonymous

    BLOOPY = BAD

  • evanescence

    alive?

  • Anonymous

    i gotta say she looks hot !
    and what is up the u anon stop commenting so much

  • Anonymous

    miley looks … thinner

  • Anonymous

    y u guys makin a big deal of her biting her finger smh
    some u hate her but love judgin her

  • themilenator

    She looks so cute & sexy :]

  • hotbody

    Why does she always have to be so beautiful?

  • Anonymous

    she is a NICE PERSON, sexy and beautiful gil¡¡
    i love this girl so much.

  • Sahina

    so she’s biting her finger, big whup. Like it’s a bad thing…

  • Sahina

    so she’s biting her finger, big whup. Like it’s a bad thing…

  • Sahina

    oops. Phone posted that twice. Stupid wifi

  • LovatoLoveXO

    If she was trying to be sexy it turned out being cute lol.

  • LovatoLoveXO

    If she was trying to be sexy it turned out being cute lol.

  • LovatoLoveXO

    If she was trying to be sexy it turned out being cute lol.

  • Anonymous

    im in love with miley right now ! anybody else ?

  • Anonymous

    i love that even her hair shines <3

  • Anonymous

    Poor disgusting attention whore,i mean really shes bitting her finger try so fucking hard to be sexy? Lmfao

    get a life

  • Daniella

    Wow she is a great person this is a great picture of her./

  • Anonymous

    Wow she is a great person this is a great picture of her./
    ——
    …………….

  • Anonymous

    Wow she is a great person this is a great picture of her./
    ——
    …………….-_-

  • Anonymous

    sexi

  • Anonymous

    Lol that first comment was stupid how would you know >.<

    She looks georgous and it sorta looks like Noah more

  • Anonymous

    She fucking trys so hard to be sexy it’s disgusting

  • Anonymous

    Wow she is a great person this is a great picture of her./

    Because shes biting her finger trying to be sexy shes a great person? Okay.

  • Anonymous

    And just because she’s bitting her finger and “being sexy” she’s a bad person?

  • MileyIsBestest

    FLAWLEES. SEXY. EVERYONE SHOULD BOW DOWN.

  • Anonymous

    we want a forth album miley

  • Anonymous

    you hater gotta admit miley is hot ?

  • copymonster

    oh, miley.

  • dilemma

    she’s beautiful :) love her hair
    but didn’t she say that she’ll take a break from music after can’t be tamed ?

  • us-karenmillen

    Shop the latest Karen Millen dresses handpicked by a global community of independent trendsetters and stylists.cheap Karen millen dresses 2011 Above all Karen Millen dresses hot selling in the global market. Ed-Hardy

  • Anonymous

    dilemma said:
    she’s beautiful :) love her hair
    but didn’t she say that she’ll take a break from music after can’t be tamed ?

    ——————

    1. She has already taken her break and
    2. Is that you in your profile pic??? whoever it is, their so damn pretty!

  • angelsmith90

    The Mask looks pretty cool on her.

    Watch True Blood

  • gottalent
  • dilemma

    Anonymous said:

    dilemma said:
    she’s beautiful :) love her hair
    but didn’t she say that she’ll take a break from music after can’t be tamed ?

    ——————

    1. She has already taken her break and
    2. Is that you in your profile pic??? whoever it is, their so damn pretty

    ——–

    1-oh,like when she was filming the movies ? yeah now I got it,I hope she does well in both.Not a fan but she’s a sweet girl ,she deserves it
    2-LOL what ? no . I’m a girl and that’s joe jonas back in 2009 hahahahah
    yeah he’s too pretty to look like a guy :P

  • realistgangsta

    pretty