Justin Bieber @ Lifetime Gym In Atlanta

biebeerlifetime


Thx Kaitlyn!

  • Anonymous

    He lives in Atlanta. right?

  • Anonymous

    omg i go thereee ah!

  • Anonymous

    haha selena might just be staying with justin,while she is there…lol :)

  • Anonymous

    haha selena might just be staying with justin,while she is there…lol :)

  • Anonymous

    haha selena might just be staying with justin,while she is there…lol :)

  • Anonymous

    haha selena might just be staying with justin,while she is there…lol :)

  • Anonymous

    haha selena might just be staying with justin,while she is there…lol :)

  • Demiandmileylove

    He’s in Atlanta ?!! Selena is going to Atlanta XD they will meet again !

  • Takes1toKno1

    He’s so gorgeous. And Hey, guess what we’ll have more Jelena candida soon. I’d give it 4 3 Hrs. Lol

  • Anonymous

    SOMEONE GO IN MY ASK BOX!!! I FEEL LONELY AND DISSED…

  • dilemma

    nice shoes ;)
    and finally you can tell that he’s around 16,17 …
    damn . what took you so long ?

  • Beautiful.Dirty.Rich

    lol nice shoes

  • Anonymous

    Selena is going to Atlanta… i see, i see

  • Takes1toKno1

    it always depends on which angle is being taken at.

  • Takes1toKno1
  • xxbehappyxx

    Sexxy beast!! <3