Joe Jonas Calvin Klein Show PICTURES

nick-jonas-cannes-man-1


From Erica: Joe Jonas was at the fashion parade for Calvin Klein, we waited for him outside and he made a lot of signs! He never refused his fans! Milan loves him :) Thx Alessia.

Joe @ cocktail dinner at Da Giacomo in Milan, Italy + more @ Universal Music.

  • misskevinjonas

    he looks ugly in those pictures !! sorry joe you liked me more before!!

  • misskevinjonas

    he looks ugly in those pictures !! sorry joe you liked me more before!!

  • Anonamas

    He always looks half awake.

  • Anonymous

    dead

  • tiffanyco123

    are not only strong but also having a good quality. The high-cut of New Balance Outlet can help your ankle in a safe status. As New Balance is caring promotion now, you can catch it at once. Tiffany Co sliver with gold looks so beautiful and fusion. This style of Tiffany Co Outlet bangles is also a popular item that stars love. We can see that this Tiffany and Co bracelet is so sweet and so cute. You can relax your feet all day long with its soft footbed of these Birkenstock Shoes. The Birkenstock buckle makes this pair of shoes modern and stylish for the cool boys and men. Now you can use much less money to get these shoes from our birkenstock outlet store.

  • JoeHoe15

    http://www.oceanup.com/photogallery?nid=43926&fid=296241

    Awesome shot. He should’ve wear black suit. It fits on him the most! But anyway, he still looks handsome on this event as always. <3

  • Anonymous

    JOE IS GAY!!!! COME ON PEOPLE CAN YOU Tell??? HE IS BIG TIME GAY!!

  • Anonymous

    anyone know who the guy in the white t shirt next to him is?
    he’s always with joe! lol
    even in la. lucky him got to fly to milan! haha

  • Anonymous

    mmm I don’t know he looks unhealthy

  • Monster27

    He reminds me of a robot.. but he looks great!

  • Anonymous

    I’m checking the nick pics from cannes and although joe has always been the good looking one, and he will always be, nick looks more healthy

  • jassmine12

    Why these formal clothes doesn’t suit him?

    New Movies

  • Anonymous

    Sexy man <3

  • Anonymous

    he’s hot but not looking good here

  • teenage rebel

    this fashion show stuff is kinda gay… come on joe D:

  • Anonymous

    He poses so awkward in a suit.
    I mean, look at his arms.
    Their just like… there. Not even at his side he has them out it just looks awkward and weird..

  • dilemma

    :D love you <3 he looks so short & high in that pic ROFL

    anyway he’s gorgeous as always <3
    and that bodyguard pisses me off -_- he’s always pushing him.Dude,no one’s gonna eat joe, leave him alone

  • Anonymous

    Oceanup always picks the worse photo of the person as the main picture. How stupid.

  • Anonymous

    ugh more jonas post, i want a demi post D:<

  • iSarcasticING

    Anonymous said:
    ugh more jonas post, i want a demi post D:<

    no1curr for Demi

  • thefuturemrsnickjonas

    no1curr for Demi

    ——-

    no1curr for you!!!!

  • Anonymous

    He’s so gorgeous!

  • joejonasloveeeee1099

    canada loves him too :)

  • Anonymous

    lookinh HOT joe

  • Anonymous

    e.e I don’t understand joe’s body in the first pic e.e… hahaha well whatever his face is gorgeous