• Anonymous

    God,Nick and Joe. Cannot stay single to save their lives. It seems like they both are quite charmers. whatever girl they want THEY DATE THEM!Not a bad deal at all.

  • us

    AWW SO CUTE =)

  • Anonymous

    Wasn’t Emma in the US filming a movie?

    SHe’s filming Perks of Being a Wallflower right now, yes.

  • Estefania…

    I can’t cahnge my icon :S

  • Anonymous

    I do not like Liam hair color. Dreadful.

  • Estefania…

    Wasn’t Emma in the US filming a movie?

    SHe’s filming Perks of Being a Wallflower right now, yes.
    ———-
    And what’s the movie about?

  • Anonymous

    awwww look at Miley’s face … Adorable <3 . I Love Miam .

  • memi trumps sel

    For some reason I don’t think Emma would be interested. Could be wrong though.

  • Anonymous

    I know this post is so not about Nick but wonder what she thinks of his relationship with Delta?

  • Anonymous

    Disgusted.

  • Anonymous

    I think Miley and Liam look good together.

  • Anonymous

    Miley could care less. She hates Nick so it does not matter. Shes happy with Liam. Look at her face priceless!

  • memi trumps sel

    Miley is the only one not aiming at the camera. She is distracted by Liams face.

  • Everythingyournot

    For some reason I don’t think Emma would be interested. Could be wrong though.

    really? i dont think she would. I honestly think emmas too good for him.

  • memi trumps sel

    I agree everythingyournot

  • evanescence

    Cool.

  • Nicki . Ninja
  • mels

    Anyone?

  • evanescence

    I’m alive, not for long time though.

  • memi trumps sel

    Im here

  • evanescence

    Hey :)

  • memi trumps sel

    What’s up?

  • evanescence

    memi trumps sel said:

    What’s up?
    ——-
    nothing, you :)?

  • memi trumps sel

    Not much. I was sleeping but I woke up and can’t fall back asleep.

  • evanescence

    memi trumps sel said:

    Not much. I was sleeping but I woke up and can’t fall back asleep.
    ——
    Bad dream? I havent slept yet O.o

  • memi trumps sel

    Nope. I just randomly woke up. And the first thing I thought about doing when I couldn’t fall back asleep is getting on oceanup.

  • evanescence

    memi trumps sel said:

    Hm it is probably really deep then. But hopefully still radio friendly.
    —–
    I wanna hear her singing real rock, like something to blow our ears with. Lol

  • memi trumps sel

    I don’t hate her either. I havnt watched the video yet. Did the whole video come out? But yeah her music videos are all the same.

  • memi trumps sel

    Isn’t this upcoming album more r&b/ pop?

  • evanescence

    memi trumps sel said:

    I don’t hate her either. I havnt watched the video yet. Did the whole video come out? But yeah her music videos are all the same.
    —–
    Only like 53 seconds of it and she looks like she’s copying Kesha and Gaga O.o

  • evanescence

    memi trumps sel said:

    Isn’t this upcoming album more r&b/ pop?
    ——–
    Yeah, but I want rock. I love rock and metal songs, I love any song with high notes,screamos and a cute singer lol

  • memi trumps sel

    Hmm figures. I really think she is skrewing up her acting career focusing so much on singing. She says acting is her main focus but it seems like acting has become her side job.

  • memi trumps sel

    I don’t like screamo.

  • memi trumps sel

    Haha. I became a fan when she toured With David Archuleta. I remember being real annoyed that David was opening for her even though he sold more albums . But wow she was amazing in concert. So I got over it haha.

  • memi trumps sel

    I think it will be too. I just hope we get the single by the end of july.

  • evanescence

    memi trumps sel said:

    Haha. I became a fan when she toured With David Archuleta. I remember being real annoyed that David was opening for her even though he sold more albums . But wow she was amazing in concert. So I got over it haha.
    ——-
    Her voice is just too awesome and Im very sad she doesnt win any awards for it D:

  • evanescence

    Jun 23, 2011 @ 01:29 am
    memi trumps sel said:

    I think it will be too. I just hope we get the single by the end of july.
    ——
    She said that said she’s picking the cover of the single so I think it’s gonna be sooner than that. *crosses fingers*

  • memi trumps sel

    She will eventually . I see Grammys in her future.

  • memi trumps sel

    Yay. I don’t understand why they put so much time into the cover of the single though. Who really cares that much. I understand album but single?

  • evanescence

    memi trumps sel said:

    She will eventually . I see Grammys in her future.
    —–
    They never appreciate her voice and they give awards for people who sing like a donkey -_-

  • evanescence

    memi trumps sel said:

    Yay. I don’t understand why they put so much time into the cover of the single though. Who really cares that much. I understand album but single?
    —–
    I think she just wants everything to be perfect :D

  • memi trumps sel

    True. I still think she will get awards eventually though.

  • evanescence

    memi trumps sel said:

    True. I still think she will get awards eventually though.
    ——
    I hope so :)….I want a Miley album too O.o

  • memi trumps sel

    Yeah probably. I’m just not a perfectionist so I would be like whichever is fine lol.

  • evanescence

    memi trumps sel said:

    Yeah probably. I’m just not a perfectionist so I would be like whichever is fine lol.
    ——
    I wonder what will be the name of the single and why is she keeping it so secretive O.o?

  • memi trumps sel

    Same I believe Miley said her album would come out in 2011 so it couldn’t be too far away. I will be in such a happy place with a new Miley and a new Demi album !

  • memi trumps sel

    I’m not sure. I wonder if it’s a song she wrote before or after treatment?

  • evanescence

    memi trumps sel said:

    Same I believe Miley said her album would come out in 2011 so it couldn’t be too far away. I will be in such a happy place with a new Miley and a new Demi album !
    ——-
    Yeah! That would be awesome!! I think Disney should stop all these Selena albums, she has alot of ‘em in lill time ._.

  • evanescence

    memi trumps sel said:

    I’m not sure. I wonder if it’s a song she wrote before or after treatment?
    ——
    She said that it’s about her journey and her recovery so let’s see!

  • memi trumps sel

    I think very little thought is put into Selenas albums and that’s why they are out so quickly. Demi and Miley put alot more effort into their music. Selena gets songs just handed to her and she just has to record them.

  • memi trumps sel

    Hm it is probably really deep then. But hopefully still radio friendly.

  • evanescence

    memi trumps sel said:

    I think very little thought is put into Selenas albums and that’s why they are out so quickly. Demi and Miley put alot more effort into their music. Selena gets songs just handed to her and she just has to record them.
    ——-
    Yeah :/, I really dont hate her but it’s just annoying whats happening. Have you watched ”Love you like a love song”? It seems like all her other videos, she just stands and sing and move her hands.

  • Noo_Idea

    Jun 23, 2011 @ 12:12 am
    memi trumps sel said:

    For some reason I don’t think Emma would be interested. Could be wrong though.
    ———
    mte

  • evanescence

    memi trumps sel said:

    Hmm figures. I really think she is skrewing up her acting career focusing so much on singing. She says acting is her main focus but it seems like acting has become her side job.

    I hope she can read this and learn.

  • memi trumps sel

    Well she said she reads oceanup so it’s possible she will.

  • evanescence

    memi trumps sel said:

    I don’t like screamo.
    —–
    First English song I’ve ever heard was Bring me to life by Evanescence and they r rock band so I kinda grew up with love of screamos and emos and everything lol

  • evanescence

    What’s your fav Miley song?

  • Anonymous

    hello guys its me hello evanscence ;)

  • memi trumps sel

    That’s A difficult question lol. Hmm my fave fast song is party in the USA. My fave slow song is either when I look at you or obsessed. I also really love as I am. The song from Hanna montanna meets Miley Cyrus. Ok sorry I will end my list here lol.

  • evanescence

    Anonymous said:

    hello guys its me hello evanscence ;)
    ——-
    Hi :D

  • memi trumps sel

    Hey!

  • evanescence

    memi trumps sel said:

    That’s A difficult question lol. Hmm my face fast song is party in the USA. My fave slow song is either when I look at you or obsessed. I also really love as I am. The song from Hanna montanna meets Miley Cyrus. Ok sorry I will end my list here lol.
    ——-
    Cool! Mine is Liberty Walk :D

  • memi trumps sel

    Ahh I love liberty walk and I totally forgot to mention permanent December . I can’t believe I left out her whole last album when Its my favorite one yet lol.

  • evanescence

    memi trumps sel said:

    Ahh I love liberty walk and I totally forgot to mention permanent December . I can’t believe I left out her whole last album when Its my favorite one yet lol.
    —-
    I still think Liberty Walk is about Disney *hides*, everyone is telling me it’s about abusive relationships O.o and lol yeah :P

  • memi trumps sel

    It’s probably about both. I think robot is about Disney or maybe the kids annoying parents always trying to tell her how to act.

  • Anonymous

    evanscence
    its me a girl from ARMENIA
    did you watch videos?DO YOU LIKE?

  • evanescence

    memi trumps sel said:

    It’s probably about both. I think robot is about Disney or maybe the kids annoying parents always trying to tell her how to act.
    —–
    I heard robot and yeah, I agree :P

  • evanescence

    Anonymous said:

    evanscence
    its me a girl from ARMENIA
    did you watch videos?DO YOU LIKE?
    ——
    Yes :) and I liked it when the girls sang in English :D

  • memi trumps sel

    Well it’s currently 5:16 in the morning where I am so I’m going to try and fall back asleep. It was really nice talking to you!

  • evanescence

    memi trumps sel said:

    Well it’s currently 5:16 in the morning where I am so I’m going to try and fall back asleep. It was really nice talking to you!
    ——-
    Good night! It was nice to talk to you too :)
    Bye :D

  • Anonymous

    Hello. My friend

    === {{w w w }} {{be tter whole saler }} {{ u s }} ====

    Dedi cated service, the new style, believing you will love it!!!

    WE ACCEPT PYA PAL PAY MENT

    YOU MUST NOT MISS IT!!!

  • Anonymous

    evanscence
    yes :) and i liked it when the girls sang in English:D
    __________
    oh i am so glad you like that.and this is the remix of that song
    http://www.youtube.com/watch?v=IdsvW4KmzaU

  • evanescence

    Anonymous said:

    evanscence
    yes :) and i liked it when the girls sang in English:D
    __________
    oh i am so glad you like that.and this is the remix of that song
    http://www.youtube.com/watch?v=IdsvW4KmzaU
    ——-
    Ima watch it and then go to sleep :)

  • evanescence

    Anonymous said:

    evanscence
    yes :) and i liked it when the girls sang in English:D
    __________
    oh i am so glad you like that.and this is the remix of that song
    http://www.youtube.com/watch?v=IdsvW4KmzaU
    —–
    These two sister are just beyond cute <3! Now I gtg! Dont forget to drop by again! Bye :D

  • Anonymous

    evanscence
    what time is is in yout country OK BYE AND WATCH this too
    http://www.youtube.com/watch?v=wQZy-V2bs3Y&feature=related
    bye have a nice drem :)

  • Anonymous
  • Anonymous

    miley’s face looks so cute

  • Valerie

    Hey guys could you plz vote for me?
    It’s for lady gaga’s concert
    My name in this game is “Awiz”
    My picture might be on page 3 or 4
    Invite your friends to vote for me!
    Thank you all
    http://bornthisway.events.pixnet.net/events.php?page=3

  • Demiandmileylove

    You can see she really likes Liam , i just wish he didn’t color his hair because black or whatever dark color it is , is not his look !

  • Anonymous

    Very cute picture of them both. Niley is so totally over. Who woulda thought that Miley & Nick both would end up with two very tall Aussies instead of each other? And those two Aussies are both getting more famous by the day.

  • Ranii

    the guy in the back is like, lol bro i’m texting.

  • PermanantDecemberXO

    I know this post is so not about Nick but wonder what she thinks of his relationship with Delta
    _________

    She once said love has no age so I pretty sure she doesn’t care.

    Anyway her mom looks like she is in her mid 20’s. I hope I age like her lol.

  • Anonymous

    hey could someone help me found out want this movie called with a man who had skin disease it made him look white and he could bend spoons with his mind and everybody looked at him different

  • brittwit95

    after 2 years im still loving miam<3.
    & Liams hair…oh god! Hes still hot, but hopefully he changes it when HG is over! ;p

  • Anonymous

    I can’t tell how much Liam likes Miley. You could feel her liking him but does he like her as much? I know, only pictures, but he doesn’t seem as much into her as she is into him in the few pictures I see.

  • livingoutloud

    Selena said she had to fight so hard for the song “Who Says” cause other artists wanted it, yeah..you little shit took it from Jordin.

  • Anonymous

    A private jet… sighh If only i could get on one of those someday…

  • Anonymous

    omg I love the new Miam candids. they aren’t posted here.. the way they both look at each other is omgggggg amazing.. LOVE

  • Sahina

    ivingoutloud said:
    Selena said she had to fight so hard for the song “Who Says” cause other artists wanted it, yeah..you little shit took it from Jordin.

    ====

    i like Jordin’s version better because her voice is powerful.

  • themilenator

    That plane looks small lol

  • themilenator

    Ranii said:
    the guy in the back is like, lol bro i’m texting.

    LOL nice that you noticed XD

  • themilenator

    livingoutloud said:
    Selena said she had to fight so hard for the song “Who Says” cause other artists wanted it, yeah..you little shit took it from Jordin.
    ==

    oh shit Really? I didnt know that Damn
    In the way Inetta the MoodSetter said these words:
    That bitch -.-

  • Anonymous

    Why does Miley ALWAYS pout…it’s weird.

  • Anonymous

    miley’s mom looks like Nick’s girlfriend Delta. GROSS

  • Andrea

    People are like aw miam they look so cute do yall not see that @mileycyrus looks sad missing her best friends maybe

  • Anonymous

    aww look at mileys face sh is so cuteeeeee

  • livingoutloud

    i like Jordin’s version better because her voice is powerful.

    Haven’t you only heard a snippet? LOL. But yeah, her voice is definitely more powerful.

  • Sahina

    Haven’t you only heard a snippet? LOL. But yeah, her voice is definitely more powerful.

    =====

    it may only be a snippet but it’s better than nothing =D

  • ashton

    hey could someone help me found out want this movie called with a man who had skin disease it made him look white and he could bend spoons with his mind and everybody looked at him different
    ————————
    powder?

  • livingoutloud

    it may only be a snippet but it’s better than nothing =D

    Thats true. I really want the full version to leak, but I doubt it will. I seriously love Jordin. lol.

  • Miam love

    Miam!!!!!! I love love love them together. If he didn’t like her as much as she liking him, thent hey wouldnt be together. Who woul want to endure all those paparazi? He stays because they love each other. I hope they get married. Their babies would be gorgeous!!! Niley is over, people. Long live MIAM! lol

  • Anonymous

    Nilry been er a long time ago. I never expected a reunion.

  • Cherry

    miam love.

  • Anonymous
  • Estefania…

    Aww Miam<3

  • Everythingyournot

    miam…..cool i guess

  • Anonymous

    Ugh. I don’t like them together. He’s ugly. But whatever.

  • Anonymous
  • Anonymous

    So apparently, Joe has a thing for Emma Watson. The Mirror is saying that when he gets to London, he wants to hang with her. I mean, I kinda hope it’s true. He is following her on Twitter.

  • Anonymous

    So apparently, Joe has a thing for Emma Watson

    he’s had a thing for her since like, 2008…maybe 2007?

  • Estefania…

    So apparently, Joe has a thing for Emma Watson. The Mirror is saying that when he gets to London, he wants to hang with her. I mean, I kinda hope it’s true. He is following her on Twitter.
    ————————-

    Wasn’t Emma in the US filming a movie?

  • Anonymous

    Babies definately would be gorgeous. But she’s a little young yet. Though in her book she seems the type who will have children young like her mom did. She’s very family oriented. It looks like Liam will have huge babies, too. He and his brothers are big guys. It’s just nice to see two people in love like that. It’s like the movie Last Song came to life.

  • Anonymous

    Saw the new Miam pictures, too. Ocean up needs to post them. They both look soooo cute.

  • evanescence

    memi trumps sel said:

    Nope. I just randomly woke up. And the first thing I thought about doing when I couldn’t fall back asleep is getting on oceanup.
    —–
    OU is addicting! How are you :)?

  • memi trumps sel

    I’m pretty good. How are u?

  • evanescence

    I’m awesome! Who’s ur fav singer?

  • memi trumps sel

    My favorite is Miley Cyrus but im also a big fan of Demi Lovato. What about you?

  • evanescence

    memi trumps sel said:

    My favorite is Miley Cyrus but im also a big fan of Demi Lovato. What about you?
    ——-
    Vice versa! My fav is Demi and I’m a huge fan of Miley :D

  • Anonymous

    ………..

  • memi trumps sel

    That’s awesome . I am soo anxious for Demi Lovatos music. It’s been too long!

  • memi trumps sel

    Hey anon

  • evanescence

    The first time I’ve seen Demi Lovato was when I was searching abt Miley Cyrus’s photos and when I saw Demi I was like ‘Who’s that annoying girl?! I want MILEY CYRUS PICS!’ but then I listened to her music and I totally fall in love with her :)

  • evanescence

    memi trumps sel said:

    That’s awesome . I am soo anxious for Demi Lovatos music. It’s been too long!

    It’s gonna be worthy the wait :)