Selena Gomez Regis & Kelly JUNE 28

LIVE PERFORMANCE under! Selena also looking cute at the airport!

  • Anonymous

    selena is now copying miley boots tham I bet selena will wear panties in her feet if miley wored it. she copies everything about miley. she really needed a sister.

  • Ranii
  • HappinessisEverything…

    ahaha, thats funny!:D

  • Everythingyournot

    haha agreed…omg everone in the other post is attacking me lol:D
    —-
    yea i saw it…imnotannoying right?

  • YOUNGFOREVER

    Everythingyournot said:

    haha agreed…omg everone in the other post is attacking me lol:D
    —-
    yea i saw it…imnotannoying right
    —–
    haha yah i was like well u should change ur name to imannoying cuz she keeps asking foor my age and i keep telling her 14 and then shes like ohh cuz u act so…

  • Anonymous

    i love her performing dress!!!

  • Everythingyournot

    haha yah i was like well u should change ur name to imannoying cuz she keeps asking foor my age and i keep telling her 14 and then shes like ohh cuz u act so…

    isnt she 13

  • Rob

    OMG! She is SO horrible! What makes her think she’s even honorable enough to keep going up there in front of the whole world and embarass herself!

    Her vocal range is SO small, she has no tone, no vibrato… no vocal abilty what so ever… not only that, but she lacks stage presence and covers up her failed vocals with that ugly, revolting yellow-toothed smile…

    Miley isn’t fake and has talent…no selena fagshit

  • Anonymous

    OMG! She is SO horrible! What makes her think she’s even honorable enough to keep going up there in front of the whole world and embarass herself!

    Her vocal range is SO small, she has no tone, no vibrato… no vocal abilty what so ever… not only that, but she lacks stage presence and covers up her failed vocals with that ugly, revolting yellow-toothed smile…

    Miley isn’t fake and has talent…no selena fagshit

  • Anonymous

    she can’t sing….she has no voice really..she should stay in acting

  • ImNotAnnoying

    …terrible tbh.

  • Anonymous

    her voice seems to struggle everytime she sings.

  • Anonymous

    Jun 28, 2011 @ 11:34 am
    Ranii said:

    http://kalmy0tits-.tumblr.com/photo/1280/6744698065/1/tumblr_ln0c5iaWry1
    LMAO dis bish!

    ———-

    BAHAAHAHHAHAHAHAA

  • Anonymous

    LOVE her as an actress.
    but face it, she cannot sing well…..

  • Anonymous

    what a horrible dress

  • Anonymous

    lol her back up singers sounds better than her

  • Anonymous

    why she keeps singing this song when her new single is LLALS????????????

  • Anonymous

    her back up singers are better lol

  • Anonymous

    why does she always perform barefoot? she did on ellen too

  • memi trumps sel

    Anonymous said:

    why she keeps singing this song when her new single is LLALS????????????

    thats what ive been wondering . I mean love you like a long song has the potential to do well but it wont if she never sings it lol.

  • Anonymous

    sexonfire said:
    did she sing good ?!!cuz i was watching some of miley concerts and i know they way selena sing who say :S should i turn miley off for it ?!!

    ———

    How about… No! Just stick to miley and her videos. I do not get why you give a fuck about Selena posts. It is too obvious you hate the girl and adore Miley. You should really stick to miley posts that would be perfect for you.

  • sexonfire

    did she sing good ?!!cuz i was watching some of miley concerts and i know they way selena sing who say :S should i turn miley off for it ?!!

  • lovelikewoe

    i didnt watch the interview, i just watched the performance,
    and umm…k

  • Anonymous

    Anonymous said:
    selena is now copying miley boots tham I bet selena will wear panties in her feet if miley wored it. she copies everything about miley. she really needed a sister.
    ———

    The world does N-O-T revolve around adoring Miley. Get that through your head.

  • YOUNGFOREVER

    Jun 28, 2011 @ 11:31 am
    Everythingyournot said:

    oh what an ugly dress
    ——
    haha agreed…

  • YOUNGFOREVER

    1st

  • Kiah13

    7 news items on the front page. 3 of Gomez, 2 of Joe Jonas. Change this site to a Selena and/or Joe fan site already.

  • memi trumps sel

    it sounds like shes losing her voice.

  • Everythingyournot

    tattoo of selena, thats just too far

  • peacelovehearts

    memi trumps sel said:
    it sounds like shes losing her voice.
    ————
    Nahh, that’s just how she sings.

  • Everythingyournot

    oh what an ugly dress

  • peacelovehearts

    Does anyone know where there’s gif icons of Ashley Tisdale’s new fb video? AD’s no help. -___-

  • YOUNGFOREVER

    peacelovehearts said:

    Does anyone know where there’s gif icons of Ashley Tisdale’s new fb video? AD’s no help. -___-
    ——
    ill try to find some foor u brb

  • Ranii

    ok.