Greyson Chance Unfriend You Music Video

Featuring Ariana Grande!

Around the web

  • themilenator

    I heard the video playing when I got to 2nd page of OU and didnt know where the music was from and thought it was a girl singing but turned out to be Greyson :L

    and I find it weird he’s collaborating with Ariana whose like a lil older than him

  • cookiefish880

    the only message i got from this video is that he deleted her from facebook and he started liking a new girl.

  • Anonymous

    Is he not like 12 ??
    He’s slightly out of his league there

  • thefuturemrsnickjonas

    new fav song<3 sure the video was a little strange. but love that kid. amazing voice;) why is beiber more popular???

  • Noo_Idea

    I like it

  • Anonymous

    Greyson Chance=weird
    He is like 13 and Ariana is 18? What the heck?! And then that other girl is like 16 or 17?! And isn’t he a little to young to be dating? Plus he looks like an 11 year old.

  • ceeeral

    it’s okay.. but it’s not horrible.

  • Keepitreal

    Well that video barely made any sense to what the song was about And I hate how when he sings it sounds like he is growling to get something out of his throat. And the song sounds like he met the girl online off of facebook, thought she was single, thought he was dating her, but found out the truth so hes mad and is deleting her off his FB lol

  • Takes1toKno1

    lmao theres faceboook in this??
    lol i only saw this video last night when i wasnt payin to mtv late at nite but i wasnt completely into it.. XD

    i was just like wtf is ariana doing there

  • Anonymous

    the song is pretty good, but it was really awkward to watch since ariana seems like his big sister, and how he’s talking about he thought she was “the one” when he’s only like 12 years old…

  • Keepitreal

    Takes1toKno1 said:

    lmao theres faceboook in this??
    lol i only saw this video last night when i wasnt payin to mtv late at nite but i wasnt completely into it.. XD

    i was just like wtf is ariana doing there
    —–
    No I don’t think so lol I was just saying thats what it sounds like cuz in the song hes talking about delete this unfriend that.

  • Takes1toKno1

    No I don’t think so lol I was just saying thats what it sounds like cuz in the song hes talking about delete this unfriend that.

    ohh rotfll that’s understandable..
    who says “im gonna unfriend u!” if you’re not on a social network? lol k im not hatin on the kid. i got love for everone <3 XD

  • Anonymous

    gay as heck

  • Anonymous

    the boys like 13/14 and still looks 9 and Ariana is 18 looks around 15 or so That’s f-ing weird why they do that? She looks like she’s dating a child :P They needed to cast a younger girl his age.

  • xJonasXCandyx

    LOL this is awkward,he’s like 13 & she’s 18.

  • Anonymous

    Ariana looks like she’s dating a 8 year old….

  • Anonymous

    Isnt Ariana a little old for him ?! HAHAHA. well that was unexpected.

  • Anonymous

    Whoa now…what’s up with all the hating in here? The video is great, gosh people..chill the hell out its a music video, its not real life. He sings awesome. Gosh stop with the dissing he has talent.

  • Anonymous

    the song is good but if i hadn’t watched the video i would’ve thought he was a girl. oh and if he was older this song would make more sense but for a 5 year old it just seems lame.

  • SavvySays

    i can’t take a song seriously when it’s named after a facebook term. I’m sorry.

    If Cher were 13, this is what her voice would sound like.

  • Anonymous

    …They played this Music Video at Arriannas birthdayy party for the fistt timmee. Little harsh for the Bday girll dont chaa think? Hahah..it ends with an X through her facee. OUCH. Well, Hbdd:D

  • Justinsuglyglasses

    I don’t think a younger looking girl would help the video. Fact is, he is 13 and looks 10. Maybe they should have chosen another concept for the video? Every video does not have to be about dating/break-up you know. He should wait a few years to do these kinds of videos.

  • Anonymous

    Anonymous said:

    Greyson Chance=weird
    He is like 13 and Ariana is 18? What the heck?! And then that other girl is like 16 or 17?! And isn’t he a little to young to be dating? Plus he looks like an 11 year old.
    ——————-
    Same here. This video is creepy and I’m surprised the news isn’t talking about it. Damn Hollywood wants 13 year old kids to date 18 year old now :/

  • Kiah13

    They definitely should have gotten a girl closer to his age… he looks way too young compared to her.
    BUT he has much more talent than Justin Bieber does. He is a better singer.

  • Anonymous

    Okay so this kid is like 9-13, so isn’t ariana grande a LITTLE too old? More like a LOT…Thats a little creepy. Not a good song!

  • Anonymous

    I LOVVVEEEE this kid, like as in ive set our wedding date lmao i lov him and i lov this song, but i was laughing during the music video. Ariana is 18 and hes gonna turn 14 in august… Plus he looks a lil young for his age. The castin was horrible. Plus he had to show cokes and that flav stuff tht was in the waiting outsde the lines video just to get sponsering;/. I lov him to death and will marrying him someday but the video sucked

  • Jessica

    Ok so I don’t really know how to comment back on what Ariellasings said, but I have met Ariana before as well. And she is very nice. She treated me to lunch after a meet and greet that she definitely wasn’t “itching to leave.” True, she does wear makeup and fake eyelashes when she’s out in public, but when she’s home/with friends she does not. I don’t think you should blame her, or the fans. Society has molded the mindset of young girls to believe that they can only be considered “pretty” if they are wearing a ton of makeup/look like a model 24/7. It’s unfair.

    Anyway, the point was to comment on the video…

    I actually like when Greyson sings it live. And I couldn’t help but feel bad for Ariana. Even though she as the antagonist in this.

  • Anonymous

    They’re trying to make him look older… He seriously looks 10! I liked his last time a lot better, why do all songs have to be about relationships? Why cant it just be about life? Come on Greyson, impress us again.

  • tonlon0014

    === h t t p : // w w w .f i n d s o s o .c o m ====

    Dear friends, do you want to have some different things? Whether you want to give your relatives and friends,

    take a few different exotic gifts? Whether you want to buy some cheap benefits of thing? So please, let us

    begin now!

  • tonlon0014

    They are so nice
    please plut: www . findsoso . com

  • tonlon0014

    They are so nice
    please plut: www . findsoso . com

  • Anonymous

    Ping pong and diet coke. Typical middle school party. lolol.

  • Anonymous

    Help us get the word out about the Food Network’s new show #ExtremeChef?! Airs tonight @ 10/9c! tinyurl.com/6zcdsum RT!

  • Anonymous

    Shockingly bad song….but Ariana looks hottttt

  • ImNotAnnoying

    There’s so many things I don’t like about this video.

  • Anonymous

    haha wow

  • Keepitreal

    Isn’t he like..14? I don’t know her age but I know its older then 14.

  • ImNotAnnoying

    Ariana just turned 18.

  • Takes1toKno1

    omg… idk what to say

  • Keepitreal

    ImNotAnnoying said:

    Ariana just turned 18.
    —–
    0_o Lol

  • Anonymous

    ummm…. i’m lost for words

  • Anonymous

    the guy ariana is hugging is uglyyy ewwwww

  • kary_redfern

    I LOVE his voice, and the song is fine, but the video with a girl 5 years older than him?……

    I still think he has a lot more talent than the girly looking, and girly sounding Bieber though.

  • Ariellasings

    I was at her birthday party, and I love her singing, but after seeing her live and meeting her, I have confirmed my suspicions about her.
    She is not a “sweet” “loving” “down-to-earth” girl. She is actually quite conceited, spoiled, and full of herself.
    It REALLY, REALLY, REALLY annoys me when brainless bandwagoner 12-15 year olds make twitter support accounts and obsess over her, because she’s “SOOO SWEEET” and “DOES SO MANY THING FOR HER FANS!”..because in reality, all she cares about is self-promotion.
    For instance, when she followed back like 4,000 fans, that’s not her being sweet…She said that if she gets to 300,000 followers, she’d do that. Obviously, these children then got her about 40,000 followers in a matter of just a week. That’s not being nice to her fans, that’s self promotion..any not-so-well-known-celebrity with a brain would figure to do something like that.
    When she comments back on a video someone made for her or something, how is that being “OHHH SOOO NICE?” It’s disgusting that all these children put her on this pedestal where a comment from her is flattering. Newsflash: any and every human on earth can take 3mins out of their day to watch/comment a youtube video.

    Also, she’s not exactly gorgeous, she wears fake eyelashes everyday, and has full makeup on everywhere she goes.

    One thing I won’t deny is that she is a very good singer, but it’s mean to bash Victoria and Miranda- Ariana had a theater background with about 12 years of vocal training, while Vic and Miranda have had just 5-6 years of non-theater training.

    Anyways, I could go on and on, but just know that she was very conceited, fake, and clearly ITCHING to leave during the meet & greets at which I’ve seen her (3 diff ones). I even heard her say to her grandparents “I cannot believe the patience I have!” at her birthday party meet & greet, because she thought I was one of the employees.

    Anyways, I know you will all tell me I’m jealous, blahblah blah, and that I’m lying, but just know that I am not: I just think it’s sickening when children pour their lives into “supporting” a young celebrity who doesn’t need/notice/care about them..

    Get a hobby aside from idolizing ordinary humans with extraordinary luck.

    That is all, BYE!

  • Anonymous

    people his only like 13. give the kid a break. he’s doing better in life than most you you will ever do!

  • Anonymous

    of you*

  • Anonymous

    his not dating ariana. its a bloody music video! chill a little yeah!

  • Anonymous

    You know out of all the teen stars this is the most impressive song of the lot. Mature sonically, young (and I mean seriously Facebook term young) lyrically.

  • sarah

    lmfao even in a music video ariana needs to be posing in those self-taken pictures.
    and how old is he? 10? she looks 16 or 17. it looks old.
    he looks like her kid brother.
    and the fact the song is called unfriend you makes it seem like a joke or a spoof or something.
    like someone up here said, it’s hard to take it seriously ahhaa
    but i like greyson chance i mean his cover of paparazzi was amazing and so was the other song he wrote by himself (i forgot the name).

  • justbymyattitude

    um. that was weird