Emma Watson Deathly Hallow P2 Premiere

emma-watson-deahthly-hallows-199


Harry Potter & The Deathly Hallows: Part 2 premiere @ Trafalgar Square.

  • MileyIsBestest

    :( it’s very sad that it’s almost over. I have tickets to the midnight screening next week so excited. I’m probably gonna cry.

  • Anonymous

    Jul 7, 2011 @ 12:57 pm
    Anonymous said:
    okay yeah she IS gorgeous. but she isn’t nice at all. My cousin is at the premiere and she called and was like ‘OMG I just saw emma and she was signing for everyone, but when she came to me, she said ‘you should have came earlier’ and walked away with no signature.’ I was like WTF, my cousin has been there for 2 days. and she’s from Texas. whatta freaking bitch
    ———————
    I think she is sweet at times. When I met her, she seemed pissed, which i don’t blame her for or anything. But seriously, all i did was say hi and she couldn’t even wave back. Its not like there was a lot of people surrounding us or anything, she was just kind of a.. idk, diva or something. she was pretty rude. and she DID see me, she just ignored me :/

  • mysticalwonders

    beautiful :) but when isn’t she..

  • sahina91

    okay yeah she IS gorgeous. but she isn’t nice at all. My cousin is at the premiere and she called and was like ‘OMG I just saw emma and she was signing for everyone, but when she came to me, she said ‘you should have came earlier’ and walked away with no signature.’ I was like WTF, my cousin has been there for 2 days. and she’s from Texas. whatta freaking bitch
    ======

    now that really doesn’t sound right. sounds exactly the same as what this anon posted ages ago when his/her friend or whatever said about a signing and Emma shunned him/her away…..

  • Anonymous

    She is seriously one of the most beautiful people ever. Can she ever look bad?

  • SpreadYourWingsAndFlyAway

    I died inside.

  • Anonymous

    http://oceanup.com/photogallery?nid=46101&fid=310641

    oh yeah she looks like a mean beast…..

  • bleach

    OCEANUP, SO MUCH HARRY POTTER HAPPENING AND YOU KEEP POSTING ABOUT DISNEY TWATS.
    WHAT THE FUCK IS WRONG WITH YOU?
    -_______________________________________________________-
    the live stream omg i cried so much it was all so beautiful and so emotional omg i can’t take this.

  • jilti

    OMG!!! JUST 1 WEEK!!!!

  • Anonymous

    RMFE. Haters to the fucking left. She can’t sign for EVERYONE in the entire freaking world. She has a time limit. Get the guck over it.

  • kary_redfern

    I love her Oscar de La renta dress, is stunning.

  • bleach

    btw, emma was so beautiful. that dress was absolutely stunning and she looked simply marvelous. just no words for that flawless dress.

  • bleach

    Anonymous said:
    okay yeah she IS gorgeous. but she isn’t nice at all. My cousin is at the premiere and she called and was like ‘OMG I just saw emma and she was signing for everyone, but when she came to me, she said ‘you should have came earlier’ and walked away with no signature.’ I was like WTF, my cousin has been there for 2 days. and she’s from Texas. whatta freaking bitch
    ———–
    yep. totally legit.
    fuck off.
    -_-

  • Anonymous

    *fuck

  • PermanantDecemberXO

    Gorgeous

  • thedarksunshine

    I was such a wreck by the end of the livestream.

  • Untouchable

    beautiful :)

  • Untouchable

    when she and JK were crying, it was kinda sad.

  • Potterholic

    Any evidence that this so-called meeting happened?

  • Anonymous

    anyone have any info about where the new york after party will be?

  • omg wtf lolz

    SHE WAS FUCKING BEAUTIFUL. I’VE NEVER CRIED SO MUCH OVER SOMETHING HARRY POTTER RELATED. :'(

  • Anonymous

    okay yeah she IS gorgeous. but she isn’t nice at all. My cousin is at the premiere and she called and was like ‘OMG I just saw emma and she was signing for everyone, but when she came to me, she said ‘you should have came earlier’ and walked away with no signature.’ I was like WTF, my cousin has been there for 2 days. and she’s from Texas. whatta freaking bitch

  • Anonymous

    You know, I think shes soooo pretty!!! And her elegance; OMG.. I love her, and I love Harry Potter, I think it was kinda THE BASE of my childhood .. But personally, I dont like that much that dress :/ And I prefer her with long hair, JS.

  • LondonFoolishly

    it’s really sad to see this coming to an end ):

  • Anonymous

    ehhh, she was prettier before. Now she seems a bit,.. UGLY. lol, don’t worry, i’m not jealous or anything, since she isn’t anything to be jealous of

  • Anonymous

    gorgeous

  • Anonymous

    selena is prettier
    emma looks so much better in the movie with her long hair

  • Anonymous

    I love her. she is so classy and glamorous, the only word who can say what she really is it would be PERFECT.

  • Anonymous

    we all gonna miss you and harry potter

  • Anonymous

    Awe, she’s so pretty. Like, all the time. It’s no fair.

    I think there’s either another big premiere in NYC or something. Any news on that?

  • JoeHoe15

    She’s super pretty! I’ll be happy if she and Joe became a couple. We all know that Joe likes her even from the start.. (:

  • Anonymous

    Shes amazing! If Twilight wins over harry potter this year at the tcas i will personally kill all you bitches!

  • sophieeee

    She’s way too beautiful. it’s not fair. :(

  • Anonymous

    yeah, keep kissing her ass, you obsessed little fuckers

  • WakaWakaEhEh
  • Anonymous
  • Demiandmileylove

    A beauty .. -sniffs – i will miss Harry Potter !

  • ImNotAnnoying

    She has very broad shoulders.

  • PeaceLoveHarmony

    I teared up when she started crying and she looked seriously flawless.

  • Anonymous

    Flawless bitch as usual.

  • HarryFreakinPotter

    Anonymous said:

    okay yeah she IS gorgeous. but she isn’t nice at all. My cousin is at the premiere and she called and was like ‘OMG I just saw emma and she was signing for everyone, but when she came to me, she said ‘you should have came earlier’ and walked away with no signature.’ I was like WTF, my cousin has been there for 2 days. and she’s from Texas. whatta freaking bitch
    ———-
    of course……

  • sahina91

    the whole premiere was amazing. the end where they cried made me tear up.

    will never say goodbye to this.

  • Husky

    Anonymous said:
    Flawless bitch as usual.

    —–

    Agreed. Emma is pure class.

  • Beautiful0love

    Love her dress!

  • Anonymous

    The people who have only negative comments to say, can STFU.

  • Anonymous

    The dress is beautiful, so is Emma :D