• ImNotAnnoying

    Who do you think would be better for Miley (I’m no trying o b rude but I’m just wondering).
    —-
    Anyone of Miley’s old boyfriends is better than Liam tbh.

  • Anonymous

    they’re so cute <3

  • realistgangsta

    ewww liam miley cute though

  • omg wtf lolz

    mannnn I want a bf like Liam LOL.

  • Anonymous
  • Anonymous
  • jordanING

    they are a cute couple.

  • PermanantDecemberXO

    Anyone of Miley’s old boyfriends is better than Liam tbh.
    _____

    I’m no to fond of Justin. Idk something about a 20 year old man wanting to date a 16 year old bothers me. He was a real fame whore.

  • Anonymous

    I LIVE IN MICHIGAN :D

  • Anonymous

    aww she looks soo happy and pretty!! i love her outfit!

  • Anonymous

    Attention whore!

  • Anonymous

    Today they were spotted out at Orchard Lake. Guess they got bored in Ann Arbor.

  • Anonymous

    They are perfect for each other, he looks like a monkey and shes a horse face lol

  • Anonymous

    MIAM FTW BITCHES.

  • Anonymous

    MIAM ROCKS. NILEY SUCKS,

  • mfan

    Well I was wrong about their getting married soon, but it still could happen.

  • copymonster

    that’s just adorable

  • renee

    beautiful and i love her hair

  • ImNotAnnoying

    I was looking up monkeys for sale online and saw about 5 that looked exactly like Liam.

  • livingoutloud

    http://30.media.tumblr.com/tumblr_lntrbyc6fd1qgcd4ho1_500.gif
    Lol Couldn’t resist
    Honestly love them together.

    <3

  • Anonymous

    beautiful ppl

  • simplygood

    NeverSayNever said:
    @simplygood how do you know it was taken right now?
    ——
    My bad! Haha I thought it was taken right now because in the TV they are showing the game between the US and Japan. But it wasn’t taken right now.

  • simplygood

    Wow, this was taken right now. How can people be so fast? Other than that Miley looks beautiful.

    It wasn’t taken right now. I think it was on the 15th.

    Your right, I got confused haha.

  • PermanantDecemberXO

    This picture would have been perfect if that monkey wasn’t in it.
    ______

    Who do you think would be better for Miley (I’m no trying o b rude but I’m just wondering).

  • Anonymous

    Whoa! Miley looks really old in this pic. And Liam, he looks dumbed down and not a bit fair dinkum.

  • rimiley

    she looks preyyy

  • Anonymous

    How come he’s not filming The Hunger Games? I thought he had a big part and they’re filming right now through the end of August. What’s up with that?

  • Miam roks!

    Miam is so cute! I love them together. And for those calling Liam a monkey must be typing by Braille. That man is hot! I love Miley’s look also. It’s very fresh and carefree. Please have more pics of them up soon!!! Where are they now?

  • Anonymous

    She looks so disgusted in pictures she takes with fans. If she hates what she does why doesn’t she just retire with her millions and leave us ALONE! Can’t stand either one of them. Leave the country if you don’t like your fans.

  • Anonymous

    hes really ugly :/

  • MiamNileyLove

    I Love Miam, I loved Niley, can’t we all just get along? <3 #MileyForever

  • marinawashiski

    WHAT? Miley replied @MileyBissexual? I know this twitter. OMG, I’m so jealous!

  • marinawashiski

    They make a beautiful couple. Love them <3

  • Anonymous

    Liam was HOT but idk what the hell happened.

  • Anonymous1

    I love Miam..screw haters!!!

  • Anonymous

    Every normal person in the country thinks the Hemsworth Brothers are gorgeous. Hot tall guys with great bodies. That would be why they are getting the best parts in movies. Little disappointed in the bipolar way Miley is treating her fans now.

  • Anonymous

    His part is smaller in the first movie. Should be bigger in the next Hunger Games. So he is done filming that. He has moved on to AWOL filming in Ann Arbor, mostly at the University of Michigan for the next 2 weeks

  • themilenator

    coolness :)

  • Anonymous

    Anonymous said:

    Her eyes look horrible. She either needs sleep or to stop taking drugs.

    —–
    or you need glasses

  • Anonymous

    She looks so cute

  • HappinessisEverything…

    her hair, uggh. cute couple<33333 buffalo wild wings: GROSS!

  • Anonymous

    Love her hair like that she looks so cute without tons of makeup!

  • Anonymous

    You call that beautiful? You may want to get your eyes checked

  • renee

    are you kidding how bad of eyesight do you have shes beautiful and you might wanna get your eyes checked

  • miley1fan

    aw there such a cute couple and i love her

  • Anonymous

    does anyone know why she was in michigan?

  • mileyanddemi fan

    i love trhem there such an awsome couple

  • firework

    i love them and miley needs to comeout with her album already

  • melissa

    she looks so stunning and i love them

  • renee

    yeah it does every miley fan is so exsited but it is coming out next year so lets hope it does good

  • Anonymous

    cute

  • Anonymous

    Are you kidding? In that first pic, Miley looks like an old,strung-out junkie.

  • livingoutloud

    You can’t deny that they’re adorable. I’m really loving Miley’s look lately. No extensions, not much makeup..more natural. She looks so beautiful and happy.

  • Anonymous

    agreeeed!

  • Anonymous

    Her eyes look horrible. She either needs sleep or to stop taking drugs.

  • firework

    yeah right your just jeleouse

  • NeverSayNever

    yesterday, she tweeted about how she was spending time with her boyfriend. they’re back togetherrrr :)

  • Anonymous

    http://is.gd/FAL6pu <– SHOCK ABOUT MILEY CYRUS!

  • simplygood

    Wow, this was taken right now. How can people be so fast? Other than that Miley looks beautiful.

  • kary_redfern

    She looks better without the crazy long extensions.

  • PermanantDecemberXO

    http://30.media.tumblr.com/tumblr_lntrbyc6fd1qgcd4ho1_500.gif
    Lol Couldn’t resist
    Honestly love them together.

  • NeverSayNever

    @simplygood how do you know it was taken right now?

  • ImNotAnnoying

    This picture would have been perfect if that monkey wasn’t in it.

  • livingoutloud

    Wow, this was taken right now. How can people be so fast? Other than that Miley looks beautiful.

    It wasn’t taken right now. I think it was on the 15th.

  • glee4ever

    And I bet you’re gorgeous…..