Selena Gome @ San Manuel Amphitheater



  • Anonymous

    You wanna know why her concerts are sold out? (IF that is even true, doubt it)
    Selena is indeed very popular, and her concert might’ve been sold out because EVERY single one of her fans are CHILDREN, little kids who worship her because they are just stupid kids who dont understand anything and believe everything she pretends to be.
    Selena is as fake as a 4 dollar bil, but her fans are too young to see it and too young to even know what real music sounds like, so yes, she is successful and her concert sould out because her fans love their WOWP idol that also happens to be their other idol Justin Bieber’s girlfriend.
    Selena will FLOP BIG TIME once she’s out of disney. Her fanbase is wide, but it’s only of kids, they’ll be gone in no time and then so will she.

    ————-

    I didnt ask to know why her concer are ‘sold out’ lol i just said when someone says ALL her concerts are sold out it’s when there’s no single ticket left. And i doubt every single concert of hers is sold out.

  • Anonymous

    Emily said:

    Right cause 6 million little kids have twiiter account and follow her. It not just little kids learn the fact BITCH!

    ———–

    Her fanbase are disney fans.Most of the disney fans are kids or tweens. And it’s not like every single follower of her goes to her concert you know.

  • Anonymous

    Anonymous said:

    Really no one wants to see her singing? Thats why all her concert are sold out and eve a piece of shit like you who hate her still are here hearing her concert what a loser and really dumbass you are lmfao

    ————-

    Sold out means, no ticket left for the concert. If you say ALL, means ALL.

  • Anonymous

    thank God the concert was free cause no one would pay for itttttt

  • Anonymous

    amazing! Everyboy say she rocks and love the concert ;)

  • Anonymous

    go back to your hole claudia!

  • Anouck

    She’s getting better but this is not great at all, and most of the persons who come to her concert it’s just some kids who want to see theire idol from WWP[Wizards of Waverly Place] who go out with Bieber. At this age you don’t care about the singing!
    But she should still at acting

  • Anonymous

    Anonymous said:

    @ina go and tell that to your talentless idol and you dont comment again in her post, bye retarded teenie!

    ———
    Why can’t INA comment here if you comment in every miley post worse things about Miley?

  • Anonymous

    Love it! Shes soooooo freakin’ amazing! Shes the best<3

  • Anonymous

    @ina go and tell that to your talentless idol and you dont comment again in her post, bye retarded teenie!

  • JustBreathe.
  • Anonymous

    wow he was that bad wish she was coming to where i live

  • Anonymous

    Anonymous said:

    Of course Miley fans would say Selena sounds awful. Hello so does Miley!!! Plus Selena does not sound that bad!

    —————————

    Miley sounds awful?. K. But if its mileysounds awful selena sounds like a tone deaf person singing then.

  • Anonymous

    You are soooo stupid, yeah thats why all her concerts for her upcoming tour are sold out and i bet you die for go to one of her amazing concert but you are to poor for paid for one lol poor loser!

  • StoryOfUs

    What a piece of shit.

  • Anonymous

    ALL U JEALOUSSS BITCHESSS IF U ONT WANT 2 HEAR SELENA SING Y THE FUCK O U FUCKIN LISTEN.. FUCK ALL U JEALOUS WHORE

  • Anonymous

    you why selena concert is a sold out?because they are the real selena fans.

  • Emily

    Obviously, im just tryna point out that her fanbase is more than little kids. Alot of teens too

  • Anonymous

    She sounds so weird in falling down like she was running out of breath and was dying to breath

  • Anonymous

    why she never sings the ‘you’ part?

  • Anonymous

    Of course Miley fans would say Selena sounds awful. Hello so does Miley!!! Plus Selena does not sound that bad!

  • Anonymous

    if i had to chose whic one is the worst performer between selena and miranda. will be a draw.

  • Anonymous

    @storyofus yeah your icon is just a piece of shit! Such talentless attention whore who just simply sucks!

  • Anonymous

    She has improved in her singing!Can’t wait to see her in a few weeks!
    WeOwnTheNight

  • Anonymous

    Wow she wasnt that bad

  • Anonymous

    Anonymous said:

    Anonymous said:

    Really no one wants to see her singing? Thats why all her concert are sold out and eve a piece of shit like you who hate her still are here hearing her concert what a loser and really dumbass you are lmfao

    ————-

    Sold out means, no ticket left for the concert. If you say ALL, means ALL.

    ————-

    You wanna know why her concerts are sold out? (IF that is even true, doubt it)
    Selena is indeed very popular, and her concert might’ve been sold out because EVERY single one of her fans are CHILDREN, little kids who worship her because they are just stupid kids who dont understand anything and believe everything she pretends to be.
    Selena is as fake as a 4 dollar bil, but her fans are too young to see it and too young to even know what real music sounds like, so yes, she is successful and her concert sould out because her fans love their WOWP idol that also happens to be their other idol Justin Bieber’s girlfriend.
    Selena will FLOP BIG TIME once she’s out of disney. Her fanbase is wide, but it’s only of kids, they’ll be gone in no time and then so will she.

  • Anonymous

    huh? Besides the fact that Selena obviously has fans over the age of “kidism” kids definitely put their hands over their ears if there is music they don’t want to listen to. They shake their heads if for the slightest reason they don’t want to hear or see something or someone. Do you think you are born a retard and then suddenly when you turn into an adult you become normal and get music taste? Kids know what they like and have tastes of their own. THEY ARE FUNCTIONING HUMAN BEINGS. Just a little younger, and you know what, you probably carry a LOT of bias with you while they don’t.

  • Emily

    Right cause 6 million little kids have twiiter account and follow her. It not just little kids learn the fact BITCH!

  • Anonymous

    AHHHHHH! I LIKE BIG BUTTS AND I CANNOT LIE IT SOMETHING I CANT DENY

  • Anonymous

    invalid comment since you think miley is such a grear singer lmfao! hahahahaha and are u serious retard rigth? yes fucking and demented loser that concer was free but lastnigth was sold out and the first concerts for her tour are sold out! so go and do something with you miserable life insted living just for reply to every sinle comment i do you creepy and lesbo freak ewwwww

    ————-
    arent you gonna post a link where its said ALL HER CONCERT are sold out? or is not legit information and you just say that cause you want to?

  • Anonymous

    her voice sounds good

  • Anonymous

    *** *** {{w w w }} {{ j o r d a n s f o r k i n g }} {{ c o m }} *** ****
    welcome to this website?free ship ping accept pay pal?
    we provide all kinds of high quality shoes and the other things
    if you are interested in it?don’t hesitate to search our website
    hoping you can have a good shop ping experience

  • Anonymous

    LOL! its funny how literally nearly every one of these commenters are miley fans.. go and comment on her shit instead of being sad enough to comment on someone you dislike! grow the fuck up.

  • Anonymous

    amazing! Everyboy say she rocks and love the concert ;)I am a 28 years old doctor, mature and beautiful.and now I am seeking a good man who can give me real love , so i got a username Andromeda2002 on–s’e’ek’c’ou’ga’r.c óm–.it is the first and best club for y’ounger women and old’er men, or older women and y’ounger men,to int’eract with each other. Maybe you wanna ch’eck ‘it out or tell your friends!

  • Anonymous
  • Anonymous

    I think you are the one who is demented and obsessed with miley as selena is copying everything miley does. First, point out in my paragraph were I talked about miley??? you lunatic loser.

    you can’t possibly say she sounded good because you will be lying, anyone with good ears can see she sound terrible you dumbshit!!

    fyi miley is a real singer I want to see selena do the fucking climb and then we talk you idiot!
    —-
    oopsie too bad miley is the real copycat and such a pathetic wannabe who loves copying evryone style and everybody say that! lol i of course you ears are soo damaged for living listen miley song lmfao why you hate so much your ears? miley a real singer? hahahaha thanks for the huge joke lol she cant even sing she just simpley sucks! she sound like a dying cat!

  • Anonymous

    Selena is pregnant? Read more http://tinyurl.com/637r24l

  • Anonymous

    Selena is pregnant? Read more http://tinyurl.com/637r24l

  • Anonymous

    Selena is pregnant? Read more http://tinyurl.com/637r24l

  • Anonymous

    LOL! its funny how literally nearly every one of these commenters are miley fans.. go and comment on her shit instead of being sad enough to comment on someone you dislike! grow the fuck up.
    ——
    this

  • Anonymous

    Selena is pregnant? Read more http://tinyurl.com/637r24l

  • Anonymous

    She sounds great.

  • Anonymous

    she sound really bad in falling down she definately not a performer and she definately not a singer.

    fyi her concert are not sold out she was giving away free tickets so no it was not sold out claudia the lunatic stop making stuff up. in every conert she had she was giving free tickets away because it was NOT
    —-
    invalid comment since you think miley is such a grear singer lmfao! hahahahaha and are u serious retard rigth? yes fucking and demented loser that concer was free but lastnigth was sold out and the first concerts for her tour are sold out! so go and do something with you miserable life insted living just for reply to every sinle comment i do you creepy and lesbo freak ewwwww

  • Anonymous

    she sound really bad in falling down she definately not a performer and she definately not a singer.

    fyi her concert are not sold out she was giving away free tickets so no it was not sold out claudia the lunatic stop making stuff up. in every conert she had she was giving free tickets away because it was NOT
    —-
    invalid comment since you think miley is such a grear singer lmfao! hahahahaha and are u serious retard rigth? yes fucking and demented loser that concer was free but lastnigth was sold out and the first concerts for her tour are sold out! so go and do something with you miserable life insted living just for reply to every sinle comment i do you creepy and lesbo freak ewwwww
    ——–
    I think you are the one who is demented and obsessed with miley as selena is copying everything miley does. First, point out in my paragraph were I talked about miley??? you lunatic loser.

    you can’t possibly say she sounded good because you will be lying, anyone with good ears can see she sound terrible you dumbshit!!

    fyi miley is a real singer I want to see selena do the fucking climb and then we talk you idiot!

  • Anonymous

    Welcome to Justin bieber supra shoes,We have many new styles supra shoes,justin bieber shoes,justin bieber supra

  • hotbody

    Anonymous said:

    NEVERMIND, I FOUND A VID OF HIM AT HER CONCERT :D w00t
    ===
    Link?

  • Anonymous

    http://bisi.pl/selenagomeza
    Oh, my God Selena on the show So random! Will play a major role?

  • Anonymous

    haha , omg look http://ma.ly/8a7f6a .

  • Amyx33

    http://bisi.pl/30p
    Omg ! Selena has a new boyfriend !?

  • Anonymous

    Did Justin make a surprise appearance during one of her tour concerts? Like, what’s with Justin’s newest tweets about surprising some fans on stage? I think he did go on stage with Selena.. I’m assuming ’cause like, how he tweeted Selena right afterward.

    halp /: i’m confused

  • Anonymous

    NEVERMIND, I FOUND A VID OF HIM AT HER CONCERT :D w00t

  • Anonymous
  • Anonymous
  • Anonymous

    Anonymous said:

    LOL! its funny how literally nearly every one of these commenters are miley fans.. go and comment on her shit instead of being sad enough to comment on someone you dislike! grow the fuck up.

    ————–

    There’s more miley fans in OU than selena fans.
    But it’s not jus miley fans selena stan also comment in miley post saying horrible things.

  • Anonymous

    oopsie too bad miley is the real copycat and such a pathetic wannabe who loves copying evryone style and everybody say that! lol i of course you ears are soo damaged for living listen miley song lmfao why you hate so much your ears? miley a real singer? hahahaha thanks for the huge joke lol she cant even sing she just simpley sucks! she sound like a dying cat!

    —————

    ‘everybody say that’ well im sure im part of the ‘everybody’ and i dont think that.
    And its not gonna hurt you if you stop stealing other’s people comment and using them to sttack Miley.
    Obviously you dont know a shit about Music if you think selena is good at signing or perfomring.
    And before you reply this comment saying something about yes i think miley can sing but i dont think she is the best at singing.

  • Anonymous123

    I would never ever go to her concert,even if it’s 4 free.. Same w/ her movies..n if justin sings on her tour,it makes it even obvious that she can stand of her own,always depend on someone else’s fame….smh

  • MileySnuggle

    She should act not sing

  • Anonymous

    Really no one wants to see her singing? Thats why all her concert are sold out and eve a piece of shit like you who hate her still are here hearing her concert what a loser and really dumbass you are lmfao

  • Peekaboo

    eh

  • Anonymous

    I wanna hear her sing! She is amazing! I love Selena!!!!!

  • Anonymous

    Selena, stop fucking singing. Nobody wants to hear your stupid singing voice. Just stick to acting and fame whoring.

  • Anonymous

    I’m still waiting for her to focusing on her acting career. If not than she will lose both of them once she’s out of Disney.
    question: Is anyone seeing her on tour?

  • Anonymous

    it can not be! Selena meets with another …
    http://tinyurl.com/t2jkq3
    http://tinyurl.com/i-will-it

  • Anonymous

    It’s come to the point where I would respect her as a singer more if she was lip-synching rather than actually singing at all.

  • ImNotAnnoying

    Don’t sing ever again. bye.

  • Anonymous

    Love selena as an actress but i would never spend my money to go see her in concert. it looks soo boring. no dance routines or anything, just running around on stage trying to sing.

  • -Jenii

    smh

  • Anonymous

    A lot of you guys are basically putting down the population of 3-11 year olds. Honestly, wait until you grow up and become mothers. Believe me you won’t feel the same. I promise.

  • Anonymous

    Anonymous said:

    @storyofus yeah your icon is just a piece of shit! Such talentless attention whore who just simply sucks!

    ————–

    Sure, you have to bring Miley into a Selena post as always claudia…

  • Anonymous

    Anonymous said:

    You are soooo stupid, yeah thats why all her concerts for her upcoming tour are sold out and i bet you die for go to one of her amazing concert but you are to poor for paid for one lol poor loser!

    ——————

    How do you know that all t he tickets are sold out? is that legit information or is like you said about selena being #1 in mexico but the was like #6?

  • Anonymous

    *she

  • Anonymous

    she sound really bad in falling down she definately not a performer and she definately not a singer.

    fyi her concert are not sold out she was giving away free tickets so no it was not sold out claudia the lunatic stop making stuff up. in every conert she had she was giving free tickets away because it was NOT

  • Anonymous

    Jul 24, 2011 @ 02:02 pm
    MileySnuggle said:

    She should act not sing

    ——————-

    i would say te same forthat ugly peice of shit in your icon :D

  • MileySnuggle
  • MileySnuggle

    Anonymous said:
    Jul 24, 2011 @ 02:02 pm
    MileySnuggle said:

    She should act not sing

    ——————-

    i would say te same forthat ugly peice of shit in your icon :D

    is that you claudia?