What Is In Rebecca Black’s PURSE?

  • Anonymous

    she can sing http://www.youtube.com/watch?v=FZQ0Fsk468s

    __

    ok rebecca.

  • Anonymous

    http://tinyurl.com/5rk762u
    SCANDAL! Joe jonas has a child with a model!

  • Anonymous

    Oh yeah im really Rebbecca , seriously get a life . Ignorant immature idiot

  • Anonymous

    Here is photos and film. Clik link .!! http://tiny-url.pl/Selena_Gomez_Bieber_really_pregnant_dadd

  • Anonymous

    Here is photos and film. Clik link .!! http://tiny-url.pl/Selena_Gomez_Bieber_really_pregnant_dadd

  • Anonymous

    Here is photos and film. Clik link .!! http://tiny-url.pl/Selena_Gomez_Bieber_really_pregnant_dadd

  • Anonymous

    Here is photos and film. Clik link .!! http://tiny-url.pl/Selena_Gomez_Bieber_really_pregnant_dadd

  • Anonymous

    yeah..so I really don’t give a fuck about what’s in her purse:|

  • Anonymous

    Here is photos and film. Clik link .!! http://tiny-url.pl/Selena_Gomez_Bieber_really_pregnant_dadd

  • Anonymous

    Here is photos and film. Clik link .!! http://tiny-url.pl/Selena_Gomez_Bieber_really_pregnant_dadd

  • Anonymous

    Wheres your magic 8 ball, so you can ask it where you should sit when you get on a bus :o

  • Theresa

    Who gives a shit about Rebecca Black, let alone what’s in her purse?

  • Theresa

    Hahahaha I love you.

  • askashley

    I can’t hear a thing she sed

  • Anonymous

    OMG GO AWAY

  • saywhaaat

    SHES SOOOO FAKE!! GO AWAY!!

  • Anonymous

    im surpsied she has so much drug store makeup. selena wears the high end stuff i noticed. what was that the natureluxe foundaiton

  • Anonymous

    huh a touch up of eyeliner hahaha u need alot girlyyy sorry

  • ImNotAnnoying

    Cause everyone cares.

  • live laugh love123

    i really dont care about whats in her purse just sayin :/

  • Anonymous

    i know who cares she only got famous for singing badly and it only went on youtube cuz shes rich and everytime someone buys her songs shes only getting more money and ur giving it to her u guys are making her even more rich………ppl stop

  • Anonymous

    i know who cares she only got famous for singing badly and it only went on youtube cuz shes rich and everytime someone buys her songs shes only getting more money and ur giving it to her u guys are making her even more rich………ppl stop

  • WakaWakaEhEh

    WEED

  • Anonymous

    Talent? No? no1curr

  • Anonymous

    first

  • Anonymous
  • Gearsarealwaysturning

    a calendar?

  • Anonymous

    Who cares?!!!

  • Gearsarealwaysturning

    NO CALENDAR? :O i wonder how is she so good with days and that.

  • Anonymous

    haha i know how is she good with days?

  • Anonymous

    Co ndom