Nick Jonas HAIRSPRAY Live Show Videos


Did you like his dancing? Thx Jaci!






  • PeaceLoveHarmony

    Woah he was awesome and a better dancer than i thought :) But im not gonna lie i cringed when they kissed.

  • Tonightimlovingu

    bad quality

  • Tonightimlovingu

    Im pregnant of Nicholas singing ” It takes two “

  • ann932

    more vids! yay!

  • BitchPleaseI’mAnAnon

    Nick looks good with a chubby girl. He should think about it instead of him keep dating stick figures.

  • dreis

    Damn, Nick looks soooo good there.

  • omgitsjoejonas

    he was good, really good, but corbin stole the show with ‘Run And Tell That’ omg.

  • ann932

    i hope there will be a movie with him. or just recorded broadway performance.

  • JoeHoe15

    He did a very good job on singing “It Takes Two”. I just fell in love with him. ;)

  • thefuturemrsnickjonas

    where was this? at a movie theatre or what??

  • LondonFoolishly

    he is just amazing. I was confused to as what she was doing with her skirt at first, then I was like ROFL.

  • BeautifulLove

    He has some nice assets….. ;)

  • thefuturemrsnickjonas

    wtf??? lol at the end of it takes two did she like have an onstage orgasism lol and she was too lucky to be able to kiss him;/

  • anna.xoxo14

    Wow sooo much better than Les Mis…he should stick to musicals like this (:

  • ashleyelizaxo

    She’s one lucky lady :/

  • Takes1toKno1

    dayum nick.. im diggin in.

    lolol no, but seriously. ;)

  • nieznajoma57
  • Selly G

    SO DAMN HOT AND SEXY!!!!

  • xhaleylynn

    Ohmygosh! He did AMAZING. I’m so proud of him. His dancing actually looked really good, he was really sharp. :]

    Do they have the clip where he stands up and says “Kiss my ass” Hahaha.

    I almost died when he said Dick in It Takes Two. Lmfao.

  • Ilovenicholasjonas.

    I am really impressed, he did such an amazing job! She is so lucky haha.

  • freegirl

    Amazing Nick!

    There’s nothing you can’t do!

  • xGottaLoveOU?

    Whoa, he…is so….freaking hot! :O

  • ann932

    he’s still a little bit stiff but after all he did a great job. i mean, he never could dance… ;)
    i’m just wondering, do they sing everything live or is that a playback? they’re dancing and stuff…

  • rageandlove

    I thought he did great and he looked pretty sexy too. ;)
    I died when he sang It Takes Two…those hip thrusts.

  • ann932

    have you seen it live? i’m jealous!!

  • iamruth

    is anyone on o.u yet or am i to early

  • iamruth

    it look amaze i want to see him in hairspray those hip thrusts damn deltas lucky.

  • iamruth

    it look amaze i want to see him in hairspray those hip thrusts damn deltas lucky.

  • BitchPleaseI’mAnAnon

    Not as bad as I thought he was going to be. But what the fuck was going on when he was humping the guitar? And when Tracy was having an orgasm infront of him, I died.

  • ann932

    BitchPleaseI’mAnAnon said:

    Not as bad as I thought he was going to be. But what the fuck was going on when he was humping the guitar? And when Tracy was having an orgasm infront of him, I died.

    —–
    omg right?! ahhaahahaa when i saw her uplifting her skirt i was like ‘nooooooooo’

  • ann932

    he could do this little dance for me. and maybe add some strip…

  • Gearsarealwaysturning

    Dude that was incredible! He looked super good. I am impressed