Miley, ‘Funny How Things Change..’

ergeggm


This is so true, go Miley! Flakes are lammme.

Miley has also TOPPED 2 MILLION ON TWITTER!

  • marinawashiski

    I feel bad for her, most of her friends are famewhores.

  • MSDFx3

    Agreed!<3

  • rimiley

    love u girl <3 so cute, she says anything she thinks about, love her way

  • DreamBig

    awesome ! by the end of they year its going to be 4 million just like demi is now

  • Still Anonymous

    That GorgeousSelena Chick needs a fucking life. She hates the shit out of Miley and yet she’s on everyone of her fucking post. It’s people like her that give reasons as to why Selena has so many haters now.

    THIS!

    I legit bet I would see her post on this miley post. She’s actually obsessed with hating Miley, but just thinks Selena is pretty haha. I feel a little bad for her though, because honestly, what decisions led her life to being this pathetic? I honestly hope she becomes a happier, less insecure, person. :/ RadiateLoveNotHate

  • Still Anonymous

    The submit comment button is extremely sensitive haha.

  • Still Anonymous

    Sorry, it posted 3 times

  • mimi

    guys miley cyrus has two million and
    selena gomez has six million
    —-
    we know she has 2 million she stop her twitter and she was higher than selena, demi and jonas but she quit twitter and she came back two months ago. you can’t compare because selena now has more because of bieber and half of the people who follow her are most likely haters, hating on her because she dating bieber, before she didn’t have as much she stared getting a lot ever sense she stared dating bieber.

  • mimi

    that’s right miley throw out friend who are only friends for their covience cough cough selena and probably the jonas. they only used her and her name to get attention.

    ———–

    Lol her and Selena were never really friends…they never claimed to be

    not according to selena of course that was probably because she was flirting with nick behind miley’s back. If they were not friends why selena was hanging out with miley when nick dumped her flat ass????

  • hmsuri

    well i will love her if she changes or not :D

  • UlitmateAnon

    she sucks thats why she doesnt have real friends! poor attention whore!
    ______
    Your pathetic .I thought I had this conversation with you last week. You need help. Stop commenting on mileys posts you obsessed stalker. And since when does being worth $120 million means your poor? Lol stupid bitches

  • lovemestealmeawayy
  • lovemestealmeawayy
  • lovemestealmeawayy

    shes probably talking about that anna girll…

  • lovemestealmeawayy

    guys miley cyrus has two million and
    selena gomez has six million
    http://28.media.tumblr.com/tumblr_lfdatv8dqE1qfsi6ro1_500.gif

  • askashley

    BrokenArrow said:
    gorgeousselena said:

    that’s right miley throw out friend who are only friends for their covience cough cough selena and probably the jonas. they only used her and her name to get attention.

    ——
    Selena and Miley were never friends.
    But I have to agree with the jonas thing. I have a strong feeling that papa jonas is such a jerk.He would do anything for his boys to get famous.Miley made the Jonas more famous, imo.
    ===
    that is considerable. Next to fact Miley hasn’t had any contact with them since the “Send It On” Video.

  • askashley

    That GorgeousnsSelena Chick needs a fucking life. She hates the shit out of Miley and yet she’s on everyone of her fucking post. It’s people like her that give reasons as to why Selena has so many haters now.

  • themilenator

    Go Miley ^.^

  • themilenator

    gorgeousselena said:
    she sucks thats why she doesnt have real friends! poor attention whore!

    ===

    Yeah we all know you suck and have zero friends, poor attention whore you are Claudia *sigh*

  • BrokenArrow

    gorgeousselena said:

    she sucks thats why she doesnt have real friends! poor attention whore!

    ——–

    right ’cause you know her to know that.

  • gorgeousselena

    that’s right miley throw out friend who are only friends for their covience cough cough selena and probably the jonas. they only used her and her name to get attention.

    you fail loser! too bad miley is such attention whore! disgusting bitch desperate for attention! shes soo gross!

  • gorgeousselena

    she sucks thats why she doesnt have real friends! poor attention whore!

  • BrokenArrow

    gorgeousselena said:

    that’s right miley throw out friend who are only friends for their covience cough cough selena and probably the jonas. they only used her and her name to get attention.

    ——
    Selena and Miley were never friends.
    But I have to agree with the jonas thing. I have a strong feeling that papa jonas is such a jerk.He would do anything for his boys to get famous.Miley made the Jonas more famous, imo.

  • Tonightimlovingu

    Miley always say what she thinks

  • kaishuias

    welcome to it !!high quality ? reasonable price?free shipping
    free shi pping accept pay pal,
    if you have interest in it , take action !!!!!
    *****{w w w } {{b 2 b j o r d a n s }{ c o m } ***

  • Sunshinesweetheart

    yay. I started follwing her yesterday

  • DreamBig

    whos claudia ?

  • sahina91

    Claudia just needs an effin slap across the face.

  • Fuckyou

    blahhh

  • SuckMyAnonDick

    Never change Miley.

  • mimi

    that’s right miley throw out friend who are only friends for their covience cough cough selena and probably the jonas. they only used her and her name to get attention.

  • mels

    Hmmmm…cryptic

  • mels

    that’s right miley throw out friend who are only friends for their covience cough cough selena and probably the jonas. they only used her and her name to get attention.

    ———–

    Lol her and Selena were never really friends…they never claimed to be

  • blabla

    I feel sorry for her, finding REAL friends in her position must be very hard.

  • Sunshine n Lolipops

    Justin was a professional collaboration and Selena always seemed more a professional situation that played up a rivalry. Either you know who it is or you don’t – but to make a comment because it fits your anti Selena opinion? SMH

  • xGottaLoveOU?

    I so retweeted this :)

  • whiplash

    so true

  • agataaa

    selena in 3 months pregnant with a man 20 years older than her SAM SEE: http://skr9.pl/57

  • MileyIsBestest

    I’ll be your friend, Miley. :)

  • realistgangsta

    yay miley get those followers

  • gorgeousselena

    not according to selena of course that was probably because she was flirting with nick behind miley’s back. If they were not friends why selena was hanging out with miley when nick dumped her flat ass????
    —–
    you are so stupid and pathetic! and too bad the only flat ass that nick has dumped is miley ass gross! so get your fucking facts straight and go and fix your horrible icon she looks even more ugly and fatty that she already is, ewwww

  • gorgeousselena

    we know she has 2 million she stop her twitter and she was higher than selena, demi and jonas but she quit twitter and she came back two months ago. you can’t compare because selena now has more because of bieber and half of the people who follow her are most likely haters, hating on her because she dating bieber, before she didn’t have as much she stared getting a lot ever sense she stared dating bieber.
    —-
    whatever you say loser! miley only have 2 million and she spend all day begging for follower soo pathetic! selenas have 7 millions! and have more fans in facebook too, poor talentless cyrus! lmfao

  • BrokenArrow

    whatever you say loser! miley only have 2 million and she spend all day begging for follower soo pathetic! selenas have 7 millions! and have more fans in facebook too, poor talentless cyrus! lmfao

    ————

    So you stalk a wrong Miley account on twitter since i follow her and i can’t find the tweets of her begging ALL THE DAY for followers.
    And like i said a million times you can’t even do your hater job right. If you’re gonna hate on Miley at least earch info about before talk Miley created her facebook way before Selena and if you didin’t know Selena has been on twitter more time than Miley.