Selena Gomez Seventeen Mexico COVER

selenamexico

  • parathereal

    gorgeousselena said:
    They always photoshopped the shit out of her, specially her huge fat nose and cheeks.
    —-
    sorry whos talking about miley? you fail loser!


    i guess no one was so who is failing?

  • parathereal

    well look at selena’s cover shoot she has ashley greens nose.. and miley looks normal even without fotoshop so it was clearly not miley. keep her out of this discussion anyway.. if we dont like selenas face (what sounds weird) haha you dont have to protect her by naming other celebs..

  • parathereal

    parathereal said:

    i am annoyed by her face, i used to love it ut her nose is huge and her eyes are so small.. no hate i stilllove her but in this photo it all looks worsee

    I dont think her eyes are small.


    well i do think so maybe not on this pictures but when im watching other pictures or videos they are

  • klkk

    Do you want to know more about our shop and buy cheap Coach Watches? Please follow me to enter in our Coach Handbags Online shop, you can find a number of goods display in our store and no less than the shine and rustle of new things. You can be carried by hand or across the shoulder these bags, which has two ways to use it. Burberry Online Store where others bags are sold is heating, too. Such as elegant Cheap Burberry and Cheap Burberry Bags, and are makes of high cowhide. Many people choose our shop to shopping, because our shop solemnly promise to customers at the least cost were most satisfied with the results and give you best service. Coach Outlet where products are really cheap, you can catch your every minutes to buy goods.

  • gorgeousselena

    i guess no one was so who is failing?

    well mimi says “They always photoshopped the shit out of her, specially her huge fat nose and cheeks” and thats clearly miley! just look at her hideous pretige shoot! lmfao photosopped ass hell!

  • BrokenArrow

    parathereal said:

    well look at selena’s cover shoot she has ashley greens nose.. and miley looks normal even without fotoshop so it was clearly not miley. keep her out of this discussion anyway.. if we dont like selenas face (what sounds weird) haha you dont have to protect her by naming other celebs..

    —-
    Well said.

  • omg wtf lolz

    she looks like my old school principle who use to abuse kids :S

  • omg wtf lolz

    like seriously I wasn’t lying on that last post. It was a serious issue.

  • BrokenArrow

    Sparks said:

    New CD, New Movie and the heart of “JuBi”! LOL Cool new name Bieber.

    They always need to mention Bieber when it comes to her :/

  • BrokenArrow

    They use that picture a lot. Why they didn’t make her a special photoshoot? Seventeen always make their own photoshoots :S

  • parathereal

    i am annoyed by her face, i used to love it ut her nose is huge and her eyes are so small.. no hate i stilllove her but in this photo it all looks worsee

  • BrokenArrow

    parathereal said:

    i am annoyed by her face, i used to love it ut her nose is huge and her eyes are so small.. no hate i stilllove her but in this photo it all looks worsee

    I dont think her eyes are small.

  • mimi

    am annoyed by her face, i used to love it ut her nose is huge and her eyes are so small.. no hate i stilllove her but in this photo it all looks worsee
    ————
    They always photoshopped the shit out of her, specially her huge fat nose and cheeks.

  • gliterkaxD
  • gorgeousselena

    They always need to mention Bieber when it comes to her :/

    shut up hypocrite bitch!

  • gorgeousselena

    They always photoshopped the shit out of her, specially her huge fat nose and cheeks.
    —-
    sorry whos talking about miley? you fail loser!

  • Sparks

    New CD, New Movie and the heart of “JuBi”! LOL Cool new name Bieber.

  • SplitLove

    No la voy a comprar :)
    NO ME GUSTA!

  • maincreator

    LOL

  • huanyingas

    ===== { w w w }{better—–wholesaler }{ us } =======

    welcome to this website—-free ship ping accept pay pal—-

    we provide all kinds of high quality shoes and the other things

    if you are interested in it don’t hesitate to search our website

    hoping you can have a good shop ping experience

    — — (w w w ) ( cabikini ) ( c o m ) — —- –

  • digitizing

    We have the most professional digitizer. They are not only excellent in embroidery digitizing with software, but also knowledge about operating embroidery machines. They know how to properly digitizing a design on various factors such as materials, textures, themes and sizes are based.

  • CottonCandy

    Cutie ^^ <3

  • gorgeousselena

    So gorgeous <3

  • Selly G

    beautiful