One Direction BREAK CURFEW

onedirectiongq-28


One Direction stayed up past curfew at GQ Men Of The Year awards in London, according to The Sun: Louis Tomlinson led the charge as the lads got stuck in and stayed up past their strict midnight curfew. Harry Styles also did a good job of looking for mischief.

You can’t blame them for wanting to spend time with the female guests. James Corden and Kevin Pietersen offered advice on how to handle heavy nights when they all reach drinking age. From what I remember, it was: ‘Get stuck in.’

  • jordanING

    Disco.Is.Dead said:

    Jordan
    Oh, and… You unliked that picture of 1D… I c.

    ew my friend liked that. -___-

  • EvanescenceDemon

    Anon18 said:

    who is one direction?
    —-
    You’re back :O Le hi

  • Anon18

    You’re back :O Le hi

    hello

  • Disco.Is.Dead

    Stop doing this to me. Omg. Double agent.

  • anons

    who is one direction?

    They are a british boyband.

  • Disco.Is.Dead

    who is one direction?
    ~
    Har har.

  • marinawashiski

    Dead?

  • EvanescenceDemon

    Anon18 said:

    You’re back :O Le hi

    hello

    How are you?

  • anons

    Dead?

    Always.

  • Anon18

    How are you?

    im fine. how has oceanup been since i was gone?

  • EvanescenceDemon

    im fine. how has oceanup been since i was gone?

    Drama, dead, boring and sex talks. haha

  • anons

    im fine. how has oceanup been since i was gone?

    Dead and boring. As always.

  • Disco.Is.Dead
  • Disco.Is.Dead

    Jordan liked a 1D picture on tumblr. -troll smile-

  • NickJorWhatever12

    I miss OU :(

  • SubwayToVenus

    Heyyy everyone, wow haven’t been here for a while.

  • anons

    Wait you like Justin, anon18?

  • Anon18

    Wait you like Justin, anon18?

    well lets see…my icon is justin. why wouldn’t i like him?

  • livingoutloud

    Anonss, water you doing? rofl

  • anons

    well lets see…my icon is justin. why wouldn’t i like him?

    No need to be a rude bitch.

  • Disco.Is.Dead

    Anonss, water you doing? rofl
    ~

    Mte O_________o

  • anons

    OU COME ALIVE

  • anons

    Anonss, water you doing? rofl
    ~

    Mte O_________o

    shhhhh
    *wants to fool other users*

  • Disco.Is.Dead

    shhhhh
    *wants to fool other users*
    ~

    Oh.. Tehehe.
    Zomgggg anon18 I missed youu!1 <3

  • livingoutloud

    shhhhh
    *wants to fool other users*

    Trolol alright. I know nothing. ;)

  • NickJorWhatever12

    Anon 18 is back ??!!!!

  • mileykicksass

    lol irl

  • livingoutloud

    trolololol I aint stupid I know whats going on. :P

    Rofll

  • mileykicksass

    Anon 18 is back ??!!!!

    *pops gum*

  • anons

    fuk

  • mileykicksass

    today’s reality show day right? omg RAHN STAWP YER TRAUMATIZEN MEH

  • Anon18

    WELCOME BAAAAACK :D you probably don’t know me though

    i dont know you. did you have an old username?

  • NickJorWhatever12

    dilemma said:
    what’s with everyone who disappeared in the past few months/weeks showing up today ? o.O I mean welcome back of course but are guys planning something ? :P

    anyway,I think it’s dead…bye

    —————
    I don’t have school tomorrow so I finally came..

  • jazzie

    Creeping in the night on OU is a wonderful thing. *creepy smiles*

  • fanboy

    The dudes of Good Charlotte say “Alright, Cool Yeah” GCTV http://www.fan2band.com/sl/capitolmusicgroup/goodcharlotte/180841_45_5364

  • Anon18

    Creeping in the night on OU is a wonderful thing. *creepy smiles*

    o

  • livingoutloud

    Loveeee. Lmao.
    Thank you <3

    I’m having withdrawals tbh, lmao.

  • Disco.Is.Dead

    today’s reality show day right? omg RAHN STAWP YER TRAUMATIZEN MEH
    ~~

    ROFL YES

  • mileykicksass

    Student council ._.

  • Disco.Is.Dead

    I’m having withdrawals tbh, lmao.
    ~

    I miss it so much. I miss lauren omg hufgjcv,dsxf.

  • NickJorWhatever12

    Anon18 said:
    WELCOME BAAAAACK :D you probably don’t know me though

    i dont know you. did you have an old username?
    ———–
    No it’s very old I used to come in summer 2010 then school started and I only was able to creep on posts LOL I came back in summer and disappeared again because of school and came today cause I have a little time :D I’m just glad an old user is back :)

  • livingoutloud

    I miss it so much. I miss lauren omg hufgjcv,dsxf.

    Ugh IKR. Have you read any of her books? loll

  • jazzie

    I just broke in a giggle fit for no reason..

  • anons

    No it’s very old I used to come in summer 2010 then school started and I only was able to creep on posts LOL I came back in summer and disappeared again because of school and came today cause I have a little time :D I’m just glad an old user is back :)

    Oh. I didn’t know you knew about me.

  • Disco.Is.Dead

    Ugh IKR. Have you read any of her books? loll
    ~

    I’m trying to find it.
    I WANT “STYLE” SO BAD.
    I like live by her fashion sense. -sigh-

  • AmandaXoX

    Harry’s not even old enough to drink, he’s one of the youngest one’s in the band
    -________-

  • mileykicksass

    lmao

  • anons

    Nickjor12 glad you are back again.

  • jazzie

    God I can’t type today.

  • NickJorWhatever12

    So what happened in here ? I left for like a week and I feel like world war III happened in here :/

  • jt
  • NickJorWhatever12

    Anon18 said:
    Anon 18 is back ??!!!!

    yes im back. i have missed ou
    ———–
    WELCOME BAAAAACK :D you probably don’t know me though

  • jazzie

    omg jazzie you’re back!!!!!

    Oh hai anon18.. ;P

  • jordanING

    mileykicksass said:

    oic how it is Rosie. won’t reblog me anymore, huh? :'(

    I’m on my Miley blog atm lol

    oh

  • anons

    its cool :)

    i can make an icon from a picture though

  • Disco.Is.Dead

    Jordan
    Oh, and… You unliked that picture of 1D… I c.

  • jordanING

    anons said:

    ugh i fucking wrote them a novel on their lame ass reblogs, followed them, and reblogged them. WUT MORE DO THEY WANT? *sips tea with a shaken hand*

    they only follow blogs that they like

    shallow bitches…

  • mileykicksass

    My parents won’t let me drink energy drinks on the weekdays any more….

  • Disco.Is.Dead

    like…wtf
    http://i.imgur.com/tiWAf.jpg
    ~

    Top one is decent.
    I only have one pair, I don’t wear it… It was for the cause, tbh…

  • jazzie

    like…wtf
    http://i.imgur.com/tiWAf.jpg

    I prefer converse shoes.

  • WakaWakaEhEh

    Top one is decent.
    I only have one pair, I don’t wear it… It was for the cause, tbh…
    __

    You and your kindness…

  • EvanescenceDemon

    @jt http://i.imgur.com/3YC9W.gif
    Here’s your icon :P

  • Firework

    how cute are they

  • Disco.Is.Dead

    You and your kindness…
    ~

    I couldn’t help it D:

  • mileykicksass

    I prefer converse shoes.

    yes those and Vans basically sum up the shoes in my closet, I wear more heels tho ._.

  • livingoutloud

    i cant do gifs now i lost my photoshop download when i restarted my whole computer

    This makes me very very sad. LOL

  • Disco.Is.Dead

    I don’t like converse, though.

  • Firework

    anon18 was on omg

  • jordanING

    oic how it is Rosie. won’t reblog me anymore, huh? :'(

  • loops

    sooo what’s the icon thing for today? school’s kept me busy so i’m very late lol

  • loops

    unless we stopped doing icon week…

  • livingoutloud

    they only follow blogs that they like

    Well that makes sense, loll.

  • mileykicksass

    anon18 was on omg

    -sigh- smurf bitches I swear man

  • memi trumps sel

    Firework said:

    anon18 was on omg

    Anons and anon18 are the same person. it was discovered last night.

  • anons

    anon18 was on omg

    derp

  • meris

    i cant do gifs now i lost my photoshop download when i restarted my whole computer


    its cool :)

  • mileykicksass

    oic how it is Rosie. won’t reblog me anymore, huh? :'(

    I’m on my Miley blog atm lol

  • livingoutloud

    anon18 was on omg

    Trololol

  • Disco.Is.Dead

    I would never have imagined Jordan having a hipster blog, rofl.

  • jordanING

    what if only 1 person could be on the internet at a time…. and you had to wait your turn.

  • WakaWakaEhEh

    Jordan, you have the worst hipster posts, ever.

  • Disco.Is.Dead

    ew my friend liked that. -___-
    ~

    Mhmmm

  • jordanING

    WakaWakaEhEh said:

    Jordan, you have the worst hipster posts, ever.

    my blog slays yours tho…

  • livingoutloud
  • jordanING

    Disco.Is.Dead said:

    ew my friend liked that. -___-
    ~

    Mhmmm

    believe what you want jackie.~

  • WakaWakaEhEh

    my blog slays yours tho…
    _

    In what category? ROFL.

  • anons
  • jordanING

    is tumblr broken or…. i can’t reblog anything right now…

  • jazzie

    What exactly is a hipster?

  • WakaWakaEhEh

    Why do we need to migrate? post is loading fine to me..

  • jordanING

    jazzie said:

    What exactly is a hipster?

    me

  • jordanING

    WakaWakaEhEh said:

    my blog slays yours tho…
    _

    In what category? ROFL.

    Everything. you try to hard to be like me now. it hurts to witness…

  • Disco.Is.Dead

    me
    ~

    mr. most mainstream music~

  • jazzie

    me

    Oic.

  • anons
  • jordanING

    Disco.Is.Dead said:

    me
    ~

    mr. most mainstream music~

    you like taylor swift and the hills. sit :3

  • meris

    got a new icon :)

  • Firework

    Anons and anon18 are the same person. it was discovered last night.

    OMG I KNEW IT!!!!!

  • mileykicksass
  • Disco.Is.Dead

    Harry’s not even old enough to drink, he’s one of the youngest one’s in the band
    -________-
    ~~

    Isn’t it 18 in the UK?
    He’s less than a year away.
    When has it ever stopped someone, rofll…

  • anons

    So what happened in here ? I left for like a week and I feel like world war III happened in here :/

    Nothing happened. It’s dead.

  • jt

    :D

  • jazzie

    Anyone excited for Glee to come back? this is me trying to start conversation rotfl.

  • livingoutloud

    ‘m trying to find it.
    I WANT “STYLE” SO BAD.
    I like live by her fashion sense. -sigh-

    Everything she wears is just beautiful. From dresses, to jeans, to sweats. She looks literally amazing in everything. -.-

  • meris

    HEY EVERYBODY! :)

  • NickJorWhatever12

    anons said:
    Nickjor12 glad you are back again.
    ————
    Awwww thank you :3

  • anons

    HEY EVERYBODY! :)

    hello

  • meris

    hello

    so is this post dead or what?

  • anons

    Awwww thank you :3

    did you get that that was my other account

  • Disco.Is.Dead

    Everything she wears is just beautiful. From dresses, to jeans, to sweats. She looks literally amazing in everything. -.-
    ~

    Her hair. And her makeup and just her entire silhouette is always perfect. Omg.
    http://24.media.tumblr.com/tumblr_lqkds6bfPN1r0lvu9o1_500.jpg
    Saved my life. Roflll.

  • NickJorWhatever12

    anons said:
    So what happened in here ? I left for like a week and I feel like world war III happened in here :/

    Nothing happened. It’s dead.
    ———–
    Ya I noticed :( OU is losing its touch

  • jt
  • Disco.Is.Dead

    Ya I noticed :( OU is losing its touch
    ~~

    Uhm, actually… OU isn’t loosing it’s touch, it’s us, the users. Just saying.

  • NickJorWhatever12

    anons said:
    Awwww thank you :3

    did you get that that was my other account
    ————-
    Huh ?!

  • jt

    :l dont tell me its dead.

  • anons

    Huh ?!

    im anon18

  • anons

    Uhm, actually… OU isn’t loosing it’s touch, it’s us, the users. Just saying.

    I agree

  • jt

    Uhm, actually… OU isn’t loosing it’s touch, it’s us, the users. Just saying.

    bcuz ppl r quitting..?

  • NickJorWhatever12

    Disco.Is.Dead said:
    Ya I noticed :( OU is losing its touch
    ~~

    Uhm, actually… OU isn’t loosing it’s touch, it’s us, the users. Just saying.
    ————
    What is happening ? there gotta be a reason, different from school even in summer it wasn’t that active and that fun like it used to be.

  • jazzie

    Uhm, actually… OU isn’t loosing it’s touch, it’s us, the users. Just saying.

    Yeah, I agree.

  • livingoutloud

    Her hair. And her makeup and just her entire silhouette is always perfect. Omg.
    http://24.media.tumblr.com/tumblr_lqkds6bfPN1r0lvu9o1_500.jpg
    Saved my life. Roflll.

    Ugh, she is the definition of flawless, lmao. Flawfree for sureeeee omg. I love her hair styles and make up and and just everything iufjknskd. AND, Brody..omg don’t even get me started on him…me loveeee. <3

  • NickJorWhatever12

    anons said:
    Huh ?!

    im anon18
    ———-
    Then why didn’t you know me ? O_o

  • Disco.Is.Dead

    What is happening ? there gotta be a reason, different from school even in summer it wasn’t that active and that fun like it used to be.
    ~~

    Dunno. -shrugs-
    People spend a good amount of time complaining about the lack of excitement on ou, or they try way to hard to start it.

  • anons

    Then why didn’t you know me ? O_o

    I was trying to fool you.

  • Disco.Is.Dead

    Ugh, she is the definition of flawless, lmao. Flawfree for sureeeee omg. I love her hair styles and make up and and just everything iufjknskd. AND, Brody..omg don’t even get me started on him…me loveeee. <3
    ~~

    If I could trade lives with anyone other than Taylor, it would be Lauren.
    Fucking love that flawless human…
    And yeussssss. It seems all the guys she dates are gorgeous as well..

  • Disco.Is.Dead

    You wanna party too late,
    When I do the same all you do is complain..
    Sept. 11. CAN’T WAIT ANY GOD DAMN MORE.

  • emily14

    hey guys :D

  • jt

    hayyy :)

  • anons

    You wanna party too late,
    When I do the same all you do is complain..
    Sept. 11. CAN’T WAIT ANY GOD DAMN MORE.

    what?

  • peacelovehearts

    Dildos at Spencers are on sale for $15… JSYK.

  • Disco.Is.Dead

    what?
    ~

    WMYB actually comes out along with Na Na Na.

  • anons

    Dildos at Spencers are on sale for $15… JSYK.

    i need to buy one

  • livingoutloud

    If I could trade lives with anyone other than Taylor, it would be Lauren.
    Fucking love that flawless human…
    And yeussssss. It seems all the guys she dates are gorgeous as well..

    LOL, true trueeee, ahhhh. Audrina is quite flawless herself omg <3 and I love Lo!

  • livingoutloud

    Who gets two cold sores at the same time. Srsly. -.-

  • EvanescenceDemon

    Dead?

  • emily14

    omg omg omg omg omg :D

  • memi trumps sel

    Hey everyone

  • peacelovehearts

    Dildos at Spencers are on sale for $15… JSYK.

    i need to buy one
    ———–
    Go there, they have a wide variety on sale.
    Not that i would know…

  • EvanescenceDemon

    memi trumps sel said:

    Hey everyone
    —-
    Flawless icon <3<3<3

  • anons

    what happened emily?

  • peacelovehearts

    LOL, true trueeee, ahhhh. Audrina is quite flawless herself omg <3 and I love Lo!
    --------------
    *cough* Kristin > Lauren *cough*

  • emily14

    what happened emily?
    ——–
    my celebrity crush tweeted me

  • peacelovehearts

    my celebrity crush tweeted me
    ———-
    Who..?

  • anons

    my celebrity crush tweeted me

    who is it?

  • Disco.Is.Dead

    LOL, true trueeee, ahhhh. Audrina is quite flawless herself omg <3 and I love Lo!
    ~

    Both so different, both so flawless.

  • peacelovehearts

    All these Hills icons…. I fancy.

  • Disco.Is.Dead

    *cough* Kristin > Lauren *cough*
    ~

    I can’t get over her bitch phase, though.

  • memi trumps sel

    Sep 8, 2011 @ 02:23 pm
    EvanescenceDemon said:
    memi trumps sel said:

    Hey everyone
    —-
    Flawless icon <3<3<3

    reply report 

    Thankyou!

  • emily14

    my celebrity crush tweeted me
    ———-
    Who..?
    ——–
    Mitchie Brusco he’s one year older than me :)

  • peacelovehearts

    I can’t get over her bitch phase, though.
    —————-
    She’s really nice in person though…

  • peacelovehearts

    I don’t really like Lo. Ever since Laguna Beach i just, idk.

  • emily14

    my celebrity crush tweeted me

    who is it?
    ——-
    Mitchie Brusco

  • memi trumps sel

    I like Kristen and Lauren but i think Lauren is way prettier.

  • peacelovehearts

    Mitchie Brusco he’s one year older than me :)
    ———–
    Cool beans. (:

  • livingoutloud

    *cough* Kristin > Lauren *cough*

    I love them both. But, I love Lauren more, ahaa.

  • Disco.Is.Dead

    She’s really nice in person though…
    ~

    How do you know? O_o

  • livingoutloud

    Both so different, both so flawless.

    True true.

  • peacelovehearts

    I also really like Heidi….
    *grabs shield*

  • EvanescenceDemon

    Flawless icon <3<3<3

    reply report
    -
    Thankyou!
    ---
    You’re welcome :) you always have the best icons

  • NickJorWhatever12

    anons said:
    Then why didn’t you know me ? O_o

    I was trying to fool you.
    ——–
    I need proof

  • jt
  • peacelovehearts

    She’s really nice in person though…
    ~

    How do you know? O_o
    ———–
    ROFLL, just interviews & such.

  • livingoutloud

    I don’t really like Lo. Ever since Laguna Beach i just, idk.

    Sometimes she can be a bit, bleh. But I still like her, aha.

  • EvanescenceDemon

    Congratz Emily :)

  • Disco.Is.Dead

    Okay, I have all of Friends on dvd, all of the OC… All that I need is the Hills and Home Improvement and I’m done..

  • livingoutloud

    I also really like Heidi….
    *grabs shield*

    I used to. LOL.

  • peacelovehearts

    Audrina, Kristin, Whitney, Heidi… Yuppp.<3

  • jt

    I need proof

    they both have anon in their names..

  • jordanING

    Disco why do you have that icon?

  • Disco.Is.Dead

    I also really like Heidi….
    *grabs shield*
    ~

    -insert Heidis expressionless face after surgery-

  • Anon18

    I need proof

    im anons. k?
    *goes back to other account*

  • Disco.Is.Dead

    Disco why do you have that icon?
    ~

    Because… Today is favourite reality tv show icon.

  • mileykicksass

    So many boys beggin’ for my timeeee

  • peacelovehearts

    I also really like Heidi….
    *grabs shield*

    I used to. LOL.
    ———-
    Pre-Spencer Heidi. (;

  • anons

    .

  • memi trumps sel

    Sep 8, 2011 @ 02:28 pm
    EvanescenceDemon said:
    Flawless icon <3<3<3

    reply report

    Thankyou!

    You’re welcome :) you always have the best icons

    So do you and you make yours yourself!

  • Disco.Is.Dead

    Love Spencers sister, hate him. -shrugs-

  • mileykicksass

    RAHN STAP

  • NickJorWhatever12

    EvanescenceDemon is you Sahar ?

  • peacelovehearts
  • peacelovehearts

    Sep 8, 2011 @ 02:31 pm
    Disco.Is.Dead said:
    Love Spencers sister, hate him. -shrugs-
    —————
    IA.

  • livingoutloud

    Pre-Spencer Heidi. (;

    Yesyessss!

  • EvanescenceDemon

    So do you and you make yours yourself!
    —–
    Aww, thank you ^___^

  • jt
  • anons

    so is this post dead or what?

    its getting semi-alive but its still slow

  • jordanING

    rosie your icon O___O what theme is it t today?

  • mileykicksass
  • WakaWakaEhEh

    *deos not have favorite reality show, yankee booty stays*

  • emily14

    i just got home from school

  • livingoutloud

    I love Holly Montag!! Steph Pratt is okay, she annoys me somethings though.

  • peacelovehearts

    If i ever get a boob job, i want them to look like Audrina’s. Them titties are flawless.

  • jordanING

    my tumblr is turning hipster. omg O___O

  • mileykicksass

    rosie your icon O___O what theme is it t today?

    fave reality tv show…JS is the only one I watch so…

  • peacelovehearts

    Sep 8, 2011 @ 02:34 pm
    livingoutloud said:
    I love Holly Montag!! Steph Pratt is okay, she annoys me somethings though.
    ———–
    As long as Holly’s not drunk, she’s okay..

  • meris

    its getting semi-alive but its still slow


    oh ok…its not alays like this right? aorry im kinda new

  • lovelife

    WERE LIKE NA NA NA THEN WERE LIKE YA YA YA

  • livingoutloud

    http://cdn.wg.uproxx.com/wp-content/uploads/2010/04/heidi-montag-before-

    It’s so sad tbh…

    Gurls gunna have major back problems soon, luggin around those.

  • mileykicksass

    I watched A Double Shot At Love religiously tho…them Ikki twins ._.

  • WakaWakaEhEh

    Election tomorrow, and pep rally.. dklfnsdkfs

  • anons

    oh ok…its not alays like this right? aorry im kinda new

    Oh you’re new? Welcome to OU. and yes its always dead.

  • peacelovehearts

    There’s this one episode of The Hills & during Heidi’s birthday party you can see Brandi Cyrus in the background taking a bunch of shots with bitches. I had to pause it. ROFLL, I died.

  • anons

    I loved watching flavor of love with falor flav

  • jordanING

    the only reality show everyone watches is jersey shore…

  • WakaWakaEhEh

    Oh, tomorrow will be my last day on ou~ trololo.

  • memi trumps sel

    Sep 8, 2011 @ 02:35 pm
    mileykicksass said:
    rosie your icon O___O what theme is it t today?

    fave reality tv show…JS is the only one I watch so…

    I love your icon!

  • emily14

    today’s the best day of my life :D

  • Disco.Is.Dead
  • peacelovehearts

    Sep 8, 2011 @ 02:36 pm
    anons said:
    I loved watching flavor of love with falor flav
    ————–
    WHAT TIME IS IT?!?

  • livingoutloud

    As long as Holly’s not drunk, she’s okay..

    She’s hilair sometimes though when she’s drunk.

  • mileykicksass
  • WakaWakaEhEh

    The hills seemed kind of boring to me.

  • peacelovehearts

    Sep 8, 2011 @ 02:36 pm
    WakaWakaEhEh said:
    Oh, tomorrow will be my last day on ou~ trololo.
    ————–
    whut? -_-

  • livingoutloud

    Oh, tomorrow will be my last day on ou~ trololo.

    Wut.

  • lovelife

    Rose, your icon is appalling. -___-

  • meris

    Oh you’re new? Welcome to OU. and yes its always dead

    thank you…at least i know how to reply…so do you live in the US or live out of the US?

  • jordanING

    i keep having this mentality that Jennah looks like Selena Gomez…

  • anons

    thank you…at least i know how to reply…so do you live in the US or live out of the US?

    I live in the US. where do you live?

  • EvanescenceDemon

    emily14 said:

    today’s the best day of my life :D
    —-
    Congratz ^_^

  • mileykicksass

    Rose, your icon is appalling. -___-

    trololol

  • meris

    IN

  • livingoutloud

    I watched A Double Shot At Love religiously tho…them Ikki twins ._.

    ROFL, omg..nicki and vicki was it? ahha

  • WakaWakaEhEh

    whut? -_-
    __

    Merp, after student council elections, applications go out for so many school clubs that i join every year. I’m not taking a super massive break though, i’ll check in like.. twice a month.

  • emily14

    today’s the best day of my life :D
    —-
    Congratz ^_^
    ———–
    thank you :)

  • anons

    Oh, tomorrow will be my last day on ou~ trololo.

    they always come back

  • mileykicksass
  • meris

    I live in the US. where do you live?

    in the us..north carolina sadly

  • WakaWakaEhEh

    My phone died, cannot find charger. *life dies*

  • mileykicksass

    Oh, tomorrow will be my last day on ou~ trololo.

    you’ll be back

  • WakaWakaEhEh

    they always come back
    __

    Oh i will,

  • EvanescenceDemon

    Congratz ^_^
    ———–
    thank you :)

    You’re welcome! I bet you’re jumping around like a happy pony haha

  • WakaWakaEhEh

    I will definitely be back, trololo~

  • jordanING

    WakaWakaEhEh said:

    Oh, tomorrow will be my last day on ou~ trololo.

    you’ll be back by tomorrow.

  • anons

    in the us..north carolina sadly

    i live in flordia

  • WakaWakaEhEh

    OKAY EDIT;
    Tomorrow will be my last day on OU, for awhile..

  • anons

    what about OUC?? you should update.

  • emily14

    Congratz ^_^
    ———–
    thank you :)

    You’re welcome! I bet you’re jumping around like a happy pony haha
    ———
    haha i kinda am

  • meris

    i live in flordia

    omg i love flordia…flordia is amazing

  • emily14

    anons you live in florida?

  • peacelovehearts

    Sep 8, 2011 @ 02:41 pm
    WakaWakaEhEh said:
    OKAY EDIT;
    Tomorrow will be my last day on OU, for awhile..
    ———–
    I’m betting 5 days.

  • mileykicksass

    lol Jordie’s so hipster on my dash

  • anons

    anons you live in florida?

    yes

  • WakaWakaEhEh

    Ughhh, morning choir rehearsals ._.

  • anons

    omg i love flordia…flordia is amazing

    you love it? i think its alright

  • EvanescenceDemon

    You’re welcome! I bet you’re jumping around like a happy pony haha
    ———
    haha i kinda am

    I had a twitter party when Demi retweeted me then I danced like Justin at the TCA during Selena’s performance rofl

  • carys

    Oohh boys. :L

  • peacelovehearts

    I like his bow-tie.

  • lovemestealmeawayy

    dude they are sooo hot they are gonna get a lot of girls

  • Noo_Idea

    <3 <3

  • emily14

    anons you live in florida?

    yes
    ——-
    i’m going to flordia in 12 days

  • meris

    you love it? i think its alright

    yeah but i think chicago tops flordia big time

  • livingoutloud

    http://27.media.tumblr.com/tumblr_lr2snsu8Vt1qg38ico1_500.jpg

    I’ve thought about this as a tattoo, but instead of a heart make it spell “love”. Me gusta. :)

  • anons
  • emily14

    You’re welcome! I bet you’re jumping around like a happy pony haha
    ———
    haha i kinda am

    I had a twitter party when Demi retweeted me then I danced like Justin at the TCA during Selena’s performance rofl
    ———
    now i’m trying to get him to follow me

  • jordanING

    mileykicksass said:

    lol Jordie’s so hipster on my dash

    you have no proof~

  • jt
  • anons

    i’m going to flordia in 12 days

    cool! where are you gonna visit

  • MileySnuggle

    Them again…

  • mileykicksass

    Omg this girl was wearing Toms in one of my classes…I felt like smacking that bitch

  • EvanescenceDemon

    now i’m trying to get him to follow me
    —–
    Spam his twitter haha

  • Disco.Is.Dead

    Wait, is GN back, or did he just give in for the night?

  • jordanING

    http://27.media.tumblr.com/tumblr_lr657lAcRL1qm6oc3o1_500.gif
    “the only bitch who knows her place.”
    DEAD

  • WakaWakaEhEh

    I’m hungryyyyyyy

  • anons

    yeah but i think chicago tops flordia big time

    so how long have you been on OU? were you an anon before?

  • emily14

    i’m going to flordia in 12 days

    cool! where are you gonna visit
    ——-
    i’m going to disneyworld so orlando i think

  • peacelovehearts

    Florida sucks. -__-

  • mileykicksass

    “the only bitch who knows her place.”
    DEAD

    D: trolololol

  • emily14

    now i’m trying to get him to follow me
    —–
    Spam his twitter haha
    ——–
    he knows i exsist cause he RT me once

  • meris

    so how long have you been on OU? were you an anon before?

    about 2 weeeks really and i was anon before…but i wanted to join…i thought it would be fun

  • peacelovehearts

    i’m going to disneyworld so orlando i think
    —————-
    Ahh, have fun! -jealous-

  • Disco.Is.Dead

    Omg this girl was wearing Toms in one of my classes…I felt like smacking that bitch
    ~

    Why?

  • peacelovehearts

    Omg this girl was wearing Toms in one of my classes…I felt like smacking that bitch
    —————–
    Why? Everyone wears Toms where I live… O_o

  • EvanescenceDemon

    he knows i exsist cause he RT me once

    Enjoy the moment ~__^

  • jordanING

    why won’t these tumblr famous people follow me yet. *files nails*

  • peacelovehearts

    I have like 6 pairs of Toms… *awkward turtle*

  • Disco.Is.Dead

    why won’t these tumblr famous people follow me yet. *files nails*
    ~

    Is that really important or…

  • anons

    i’m going to disneyworld so orlando i think

    have fun!

  • jt
  • memi trumps sel

    we shoud switch to the new Demi post soon

  • anons

    about 2 weeeks really and i was anon before…but i wanted to join…i thought it would be fun

    Cool! :) I only made an account because they disabled anons. ps do you want a new icon? just give me a pic and i’ll make it.

  • WakaWakaEhEh

    why won’t these tumblr famous people follow me yet. *files nails*
    __

    They hate you obviously. Or, they’re too busy taking photos of their starbucks coffee.

  • mileykicksass

    Toms are so ugly omg you might as well wear bedroom slippers

  • jordanING

    WakaWakaEhEh said:

    why won’t these tumblr famous people follow me yet. *files nails*
    __

    They hate you obviously. Or, they’re too busy taking photos of their starbucks coffee.

    ugh i fucking wrote them a novel on their lame ass reblogs, followed them, and reblogged them. WUT MORE DO THEY WANT? *sips tea with a shaken hand*

  • jordanING

    Disco.Is.Dead said:

    why won’t these tumblr famous people follow me yet. *files nails*
    ~

    Is that really important or…

    yes

  • peacelovehearts

    Sep 8, 2011 @ 02:51 pm
    mileykicksass said:
    Toms are so ugly omg you might as well wear bedroom slippers

    ———-
    OH.

  • mileykicksass

    http://27.media.tumblr.com/tumblr_lqitldGtqf1qd175ao1_500.jpg
    you must be this cute to be tumblr famous

  • Disco.Is.Dead

    Curfew? What…
    But, “when they are legal”
    Lawl, they don’t give a shit.

  • EvanescenceDemon

    Alive?

  • anons

    Alive?

    Look at the time in the comments and how many comments are there. NO its not alive. -__-

  • Anon18

    who is one direction?

  • jt

    why won’t these tumblr famous people follow me yet. *files nails*

    link plzzz :D

    here’s mine. :) im new so i dont have much.. http://mrsnickjonas472.tumblr.com

  • EvanescenceDemon

    jt said:

    http://28.media.tumblr.com/tumblr_lr78o3nf4T1qcaj9co1_500.gif can someone turn this into an icon? :D

    I’ll try :D brb

  • meris

    Cool! :) I only made an account because they disabled anons. ps do you want a new icon? just give me a pic and i’ll make it.

    ok i’m sorry …so just pick a picture from google..or tumblr? im slow right now

  • anons

    ugh i fucking wrote them a novel on their lame ass reblogs, followed them, and reblogged them. WUT MORE DO THEY WANT? *sips tea with a shaken hand*

    they only follow blogs that they like

  • anons

    ok i’m sorry …so just pick a picture from google..or tumblr? im slow right now

    yes

  • WakaWakaEhEh
  • mileykicksass
  • LeaveMeTheFuckAlone

    awww harry looks adorable <333

  • Disco.Is.Dead

    yes
    ~

    -______-

  • anons

    i cant do gifs now i lost my photoshop download when i restarted my whole computer

  • jazzie

    Hey bbs.

  • livingoutloud

    Jackie, icon <33

  • Anon18

    Anon 18 is back ??!!!!

    yes im back. i have missed ou

  • NickJorWhatever12

    Sooooo, what’s up ?

  • livingoutloud

    Anon 18 is back ??!!!!

    Yeahhh bro!!

  • Anon18

    Hey bbs.

    omg jazzie you’re back!!!!!

  • dilemma

    what’s with everyone who disappeared in the past few months/weeks showing up today ? o.O I mean welcome back of course but are you guys planning something ? :P

    anyway,I think it’s dead…bye

  • jt

    jt is back from school ^___^ how r u guysss? :)

  • jazzie

    trolololol I aint stupid I know whats going on. :P

  • Disco.Is.Dead

    Jackie, icon <33
    ~~

    Loveeee. Lmao.
    Thank you <3