Selena Gomez Mandalay Bay AMAZING

68e652e5d1f946b09c8ddbdfc860a172_7
selenamandalayhy



Las Vegas. Photos: WENN.

  • DearTaylor

    I think that is cute she wrote his name. Haters gonna hate.

  • ttamb

    All of you act so child like. She has her boyfriends name on her wrist. So what? I always write my boyfriends name on my palm. If you have nothing nice to say, don’t say nothing at all. Haters can go to hell. Plus.. people need to stop comparing Miley to Selena or Selena to Miley. They’re both beautiful girls that can act like any age they want. Selena is 19 and Miley is 18 (almost 19) They’re old enough.

  • realistgangsta

    writing your boyfriend name on your arm is so 2009 you to old for that shit anyway grow up selena

  • maincreator

    she looks like slut.

  • sexonfire11

    i really hate the dress!! and why all the pics from tour seems the same same moves same face reactions same everything!!

  • hhctnhim

    she looks like slut.

    friv


    kizi

    -

    games puzzle

  • ImpressUrEgo

    Selena = Trying TOO Hard xD Not Cute.

  • JoeHoe15

    I think it’s cute how Sel wrote Justin’s name on her wrist. She’s really comfortable now when it comes on their relationship. <3

  • jilti

    lovemestealmeawayy said:

    idk why she felt the need to do that.. iget your in love but you should of wrote it somewhere where no one would see it..lol

    ——————-
    It’s silly, but not a crime lol
    NBD

  • gorgeousselena

    Ew.

    your icon is ewww!

  • gorgeousselena

    shes so pretty and adorable! love her <3

  • AcidPinkLemonade

    She’s 19, why does she need to do that?

  • PuureVanity

    what miley have to do with this? lol
    —–
    LOL! I like miley but that was pretty darn funny XD

  • Didijonasmiller

    Sel’s arms looks weird… maybe it’s becuz she’s too thin her muscle looks awkard

  • BrokenArrow

    august said:

    What 19 year old writes their boyfriends name with hearts on themselves?
    Selena acts like a 13 year old with a crush.
    Not being mean. Cuz I like sel. Just stating my opinion

    —-

    I was thinking the same :/

  • lovemestealmeawayy

    boring.

  • BrokenArrow

    She has faces on her knees.

  • Kathleeen

    Okay so when Miley wears something like this people start talking shit but when Selena wears it, it’s apparently OKAY. What the heck. That’s fcking bullshit.

  • PuureVanity

    Now and day she less attractive to me… dont get me wrong she a pretty girl but well maybe its just me then

  • MileyEqualsAwesome

    Her tour outfits are so ugly

  • lovemestealmeawayy

    idk why she felt the need to do that.. iget your in love but you should of wrote it somewhere where no one would see it..lol

  • maybelove

    JUSTIN WRITTEN ON HER ARM? OH A GOODNESS SHE NEEDA STOP

  • lovemestealmeawayy

    what post is everyone on?

  • whatthefudge

    I thought it was real, but then i read the tattoo.

  • Once again

    lmfao so she wrote his name big deal! Quit acting like its such a huge crime! Taylor Swift writes all over her arm every day, miley has matching tatoo’s with Liam, Demi tatoo’s anything she can think of…. quit being so damn dramatic!

  • jilti

    Is She left-handed?

  • JelenaRocks

    DearTaylor said:
    I think that is cute she wrote his name. Haters gonna hate.
    ===================
    I Agree With U It Was Justin Choice To Pick Selena And It Was Selenas Choice To Say Yes so Its Cute That She put His Name In A TAtto Plus Is Not The Haters Choice To Pick They Got To Hate Somewhere Else!

  • ItsElaineRod

    Its not a REAL TATTOO she wrote it with marker. :P

  • ItsElaineRod

    Selena has the right to write whatever she wants on her hands.

    Its soo 2009 to write your bf’s name on your hand?
    So? Don’t worry about it cop!

    Shes a famewhore?

    Bitch, the Kardashians are. They’re always trying to get Justin to date Kendall jenner, Just soo she can become more famous. SO STFU.

    She dresses like a slut?
    Shes having fun. Living her life to the fucking fullest, while you’re just sitting in a fucking corner, crying, wishing you could look as good as her.

    She copies miley?
    not really. LOL Shes still that loving, caring, sweet, down to earth girl who would rather spend her day with kids at a hospital than party. AND Shes not smoking bongs and making out with bunches of guys.

  • Kathleeen

    Reply to @ItsElaineRod
    Yeahh, I agree that Selena is not copying Miley but like you said “Selena has the right to write whatever she wants on her hands.” Miley has the right to do what the fck she wants with her life. She’s wearing sluty outfits, smoking bongs,& making out with guys she’s “living her life to the fullest.” Many teenagers do bong but we don’t say shit. Miley is just another teenager. She makes mistakes. So don’t be talking shit.

  • beautifulnightmare

    WTH? Seeking for attention again? Lmao

  • lulilu

    What 19 year old writes their boyfriends name with hearts on themselves?
    Selena acts like a 13 year old with a crush.
    Not being mean. Cuz I like sel. Just stating my opinion

    ———

    oh come on girls, when you’re in love you could act like a 10 year old girl hahaha.
    she’s in love and i think that if she could she would write her boyfriend’s name in all her body haahaha. and I think it’s sweet.I totally would do if I had a boyfriend.

  • JustinBieberWarrior

    is it just me or she doesnt have much of a waist :P no offence

  • BrokenArrow

    JustinBieberWarrior said:

    is it just me or she doesnt have much of a waist :P no offence

    It’s cause she’s too skinny so she doesn’t have big hips and it’s seems she doesnt have much of waist.

  • LeaveMeTheFuckAlone

    she has ‘justin’ written on her arm -__- #whytho?

  • rerewashere

    my pic is of Liam and Zayn off one of the boys twitter lol

  • weirdo

    Booooooooooo.

  • peacelovehearts

    Ew.

  • rerewashere

    ya i noticed she has Justin written on her wrist? is it real?

  • Demiandmileylove

    lmfao so she wrote his name big deal! Quit acting like its such a huge crime! Taylor Swift writes all over her arm every day, miley has matching tatoo’s with Liam, Demi tatoo’s anything she can think of…. quit being so damn dramatic!

    Ha that is so wrong .. she atleast has tattoo’s that have a meaning !

  • Demiandmileylove

    I think people should calm down it isn’t that big of a deal .. yes she is 19 and still writes her boyfriend’s name on her wrist .. but Taylor is 22 ( I think ) and writes on her whole arm !

  • ann932

    oh ‘justin’ wrist tattoo? really?

  • PuureVanity

    *Cough* Famewhore *Cough* xD jk

  • Demiandmileylove

    By the way i hope it’s just writting on her wrist instead of a real tatoo !

  • ThisTopSecret

    Its cute…Whats the big deal?
    And I don’t think its a real
    tattoo

  • NickStudMuffin

    but ” the tattoo ” is cute :D

  • peacelovehearts

    PuureVanity, I really like your username.
    It’s quite snazzy.

  • august

    What 19 year old writes their boyfriends name with hearts on themselves?
    Selena acts like a 13 year old with a crush.
    Not being mean. Cuz I like sel. Just stating my opinion

  • BrokenArrow

    sexonfire11 said:

    i really hate the dress!! and why all the pics from tour seems the same same moves same face reactions same everything!!

    It’s like a routine.

  • gorgeousselena

    i really hate the dress!! and why all the pics from tour seems the same same moves same face reactions same everything!!
    —-
    omgosh are u serious? lmfao! ah maybe cause that is the tour production? seriosuly cant even….

  • gorgeousselena

    *Cough* Famewhore *Cough* xD jk
    —-
    what miley have to do with this? lol

  • gorgeousselena

    lmfao so she wrote his name big deal! Quit acting like its such a huge crime! Taylor Swift writes all over her arm every day, miley has matching tatoo’s with Liam, Demi tatoo’s anything she can think of…. quit being so damn dramatic!
    —–
    this! but selena is so amazing, gorgeous and adorable that they dont find anything wrong to hate on her and just hating for stupid things like this! big deal she wrote on her arm! damn stupid people these days…

  • Selly G

    just shut the fuck up okay so big deal she wrote her BOYFRIEND’S name on her wrist its not like she writes it all over her arm or something. God Damn It