Miley Cyrus, ‘True Friends Shine Through’

mielyshege


Wow, she must be really upset with her old friends..

  • BrokenArrow

    gorgeousselena said:

    surprise surprise this ugly bitch being an attention whore? lmfao!

    lol you forgot people like you give her the attention.

  • Ranii

    gorgeousselena said:
    surprise surprise this ugly bitch being an attention whore? lmfao!
    ————
    the only attention whore here is YOU.

  • memi trumps sel

    Demiandmileylove said:

    -sighs – Wish Demi and her where still friends .. well maybe they are but i don’t see it :(

    Demi claims they are still friends.. but I dunno if she was just lying or not. I hope they are still close.

  • Live.Love.Learn.

    lol miley shut up you have new so called true friends every month.
    —-
    lmfaoo love her, but this is so true

  • Demiandmileylove

    Demi claims they are still friends.. but I dunno if she was just lying or not. I hope they are still close.

    LITTLE PARTY HERE .. -dancing – That would be amazing , i don’t think she is lying ,

  • Keepitreal

    You cannot be a selena fan and call miley an attention whore. And if you are, I sure hope you know they both do their share of whoring for attention.

  • AcidPinkLemonade

    Miley, I like you, but SHUT UP!

  • BrokenArrow

    Mili said:

    Party In The U.S.A.,” is now 4x Platinum as well, with “The Climb” a triple-Platinum certified song!!! Go Queen Miley :D

    ——

    Multi-paltinium.

  • Live.Love.Learn.

    surprise surprise this ugly bitch being an attention whore? lmfao!
    —-
    sweetie, no. just no.

  • Demiandmileylove

    gorgeousselena said:

    surprise surprise this ugly bitch being an attention whore? lmfao!

    You pay more attention HATING on Miley then loving Selena :/ You have an obsession with hating on her !

  • Demiandmileylove

    OMGOMG WHAAT? Jeff Dunham has new puppets? DEAD. MY LIFE IS COMPLETE !

  • Entertainmentlove

    Mili said:

    Party In The U.S.A.,” is now 4x Platinum as well, with “The Climb” a triple-Platinum certified song!!! Go Queen Miley :D
    —————————
    oh that took so long, but good for her its good.

  • Live.Love.Learn.

    Party In The U.S.A.,” is now 4x Platinum as well, with “The Climb” a triple-Platinum certified song!!! Go Queen Miley :D
    ——
    Multi-paltinium.
    ——
    HBIC

  • Demiandmileylove

    I think the music video of Demi ‘Who’s that boy’ is gone be quite sexy .. just me thinking !

  • Keepitreal

    Lol I thought demi had the most annoying tweets. At least that’s the impression I got from you guys.

  • mfan2

    Sep 22, 2011 @ 01:16 pm
    Live.Love.Learn. said:

    lol miley shut up you have new so called true friends every month.
    —-
    lmfaoo love her, but this is so true
    —-

    Miley makes friends easily, but I don’t get this comment. She’s known Denika for a long time, and Liam for over two years. Even two years for Miley is over 11% of her lifetime.

    I think Miley & Demi are friends, but just the kind of friends you see a few times a year. I like Demi; she is very loyal, like Miley. When people are not working together on common projects, you don’t see them all that often.

  • Entertainmentlove

    Demiandmileylove said:

    OMGOMG WHAAT? Jeff Dunham has new puppets? DEAD. MY LIFE IS COMPLETE !
    ————————-
    lol i know achmed the death terrorist hase a son.

  • Live.Love.Learn.

    OMGOMG WHAAT? Jeff Dunham has new puppets? DEAD. MY LIFE IS COMPLETE !
    —–
    Ach*flem*med is the shit tho. Nothing beats him!

  • Demiandmileylove

    lol i know achmed the death terrorist hase a son.

    When i heard i freaked out XD that dude is a genious ! he was here in Holland i wanted to buy tickets but it was sold out :/

  • memi trumps sel

    Keepitreal said:

    Lol I thought demi had the most annoying tweets. At least that’s the impression I got from you guys.

    she tweets the most often

  • Demiandmileylove

    Ach*flem*med is the shit tho. Nothing beats him!

    Not even’s Ach*flem*med own son :) ?

  • Demiandmileylove

    Lol I thought demi had the most annoying tweets. At least that’s the impression I got from you guys.

    She tweets a lot that is what people annoy .. not me i love when she tweets XD

  • peacelovehearts

    You change your friends like a girl changes clothes

    *Katy Perry booty shake*

  • Entertainmentlove

    why did you write such a long book ? :s

  • wavy
  • wavy

    http://i.imgur.com/bEubs.gif

    i HATE that cheyne guy

  • Keepitreal

    I went thru the whole Oceanupconfessions tumblr cuz it was dead here for over 2 hours.

  • Demiandmileylove

    idk. i kinda like the first ones better. lol

    Haha , i don’t know witch one i like better .. i mean those heels are 9 cm .. that’s quite long , and i really like the first one too :)

  • m

    People are barely coming out of school so this will be alive in a few!

  • m

    People are barely coming out of school so this will be alive in a few!

  • Disco.Is.Dead
  • Demiandmileylove

    second pair

    The heels ?

  • memi trumps sel

    The heels ?

    yes

  • Demiandmileylove

    Disco.Is.Dead said:

    http://media.tumblr.com/tumblr_lrxygvXeb81qh1aao.gif

    I love you forever because you posted that gif of my husband !

  • Disco.Is.Dead

    Okay guys .. with shoes do you guys like better ?!
    ~

    1st

  • BrokenArrow
  • gymnastlovee95

    The day Demi and Miley start hanging out again will be the best day of my life.
    Not really, but these two neeeeed to be friends again!

  • Grammar Nazi.

    I never knew she had long lasting friends.

  • Grammar Nazi.

    *floats away to do homework*

  • AcidPinkLemonade

    Demiandmileylove said:

    Okay guys .. with shoes do you guys like better ?!

    http://www.zalando.nl/seven-seconds-veterlaarsjes-grijs-se911x01g-102.html ]

    http://www.zalando.nl/seven-seconds-high-heels-bruin-se911x001-708.html ]
    ===============================
    the heels.

  • Demiandmileylove

    .

  • peacelovehearts

    Okay guys .. with shoes do you guys like better ?!

    http://www.zalando.nl/seven-seconds-veterlaarsjes-grijs-se911x01g-102.html ]

    http://www.zalando.nl/seven-seconds-high-heels-bruin-se911x001-708.html ]
    ——————-
    The heels fosho. (;

  • Demiandmileylove

    Seems like more people like the heels XD ..

  • Entertainmentlove

    Demiandmileylove said:

    Okay guys .. with shoes do you guys like better ?!

    http://www.zalando.nl/seven-seconds-veterlaarsjes-grijs-se911x01g-102.html ]

    http://www.zalando.nl/seven-seconds-high-heels-bruin-se911x001-708.html ]
    ==========================
    second

  • Demiandmileylove

    You spin my head ..

  • Live.Love.Learn.

    Not even’s Ach*flem*med own son :) ?
    —–
    hmmmm maybe! we’ll have to see! :)

  • sexonfire11

    well miley a girl in ur postion its kinda hard i though she already know that! come on girl ur miley cyrus
    miley should watch friends with benefits :P

  • Live.Love.Learn.

    wow this post has suddenly come alive..

  • Demiandmileylove

    It’s dead..

  • Keepitreal

    Its dead later

  • memi trumps sel

    people are still in school on the west coast

  • Live.Love.Learn.

    Seems like more people like the heels XD ..
    —–
    idk. i kinda like the first ones better. lol

  • Live.Love.Learn.

    i was just kidding….

  • Live.Love.Learn.

    Haha , i don’t know witch one i like better .. i mean those heels are 9 cm .. that’s quite long , and i really like the first one too :)
    —-
    yeah plus the grey color looks better IMO. I’d rather be comfortable so I’d say the first ones for sure.

  • Entertainmentlove

    gold always believe in your soul

  • themilenator

    I think Denika is a good friend to Miley

  • Lilsay

    awkward.

  • kardashian

    i feel sorry for miley actually it must be hard for her making real friends.. because she’s the type of person that can make friends very very easily, but alot of her ‘friends’ just use her.. and denika seems to be a very good friend to miley and actually is her friend not just using her for money, or attention or selling her out.

  • Demiandmileylove

    It’s so dead it’s not even funny ..

  • Ludacris
  • loops

    lolomg

  • threelittlebirds

    i’m sick of people saying “i wish demi and miley were still friends blah blah blah.” just because they don’t hang out every day doesn’t mean they aren’t friends.

  • jilti

    Denika seems to be a good friend. I never saw her trying to take advantage of the Miley’s fame

  • realistgangsta

    why is people telling miley to shut up if thats the case demi should stfu cause she does the same thing too talking about how she like her new friends and shit that hannah beth bitch and those other famewhores

  • BrokenArrow

    Miley makes all her ‘friends’ famous

  • StephaniaJonas


  • TEXT%
  • Demiandmileylove

    It’s funny when some people still think there will be a camp rock 3 .. guys Demi doesn’t do Disney anymore and so don’t the Jobro’s ..

  • memi trumps sel

    Sep 22, 2011 @ 01:52 pm
    Demiandmileylove said:

    It’s funny when some people still think there will be a camp rock 3 .. guys Demi doesn’t do Disney anymore and so don’t the Jobro’s ..

    camp rock 3 would be so awkward!

  • Demiandmileylove

    yeah plus the grey color looks better IMO. I’d rather be comfortable so I’d say the first ones for sure.

    I know my first choice would be the grey-ish color because i don’t walk on heels a lot ( And when i wear them they are like 4 cm ) and than i don’t want to pay €90 for it , so i think i will do the flat shoes , there cute but i still don’t know XD

  • Entertainmentlove

    camp rock 3 would be so awkward!
    —————————
    lol it would be filled with sex ^^

  • neelie

    When you’re famous it is hard to tell who’s using you, and who loves you for real. I think Liam’s great cause he barely knew who she was when they started The Last Song. And here they are 2 years later. Plus you could see the chemistry when you watch the movie. Denika seems loyal. And Cheyne. Not quite sure about him. Glad she’s so happy.

  • Live.Love.Learn.

    That awkward moment when everybody leaves…

  • Demiandmileylove

    Today i needed to make an easy of target groups when you will do the training helping health and social care and i was searching for pictures of a baby .. and while i was searching from one i got photo’s of Justin Bieber , i was like WTF 0_o

  • SuckMyAnonDick

    She’s alive!

  • Keepitreal

    Lol, oh Miley

  • Entertainmentlove

    lol miley shut up you have new so called true friends every month.

  • Demiandmileylove

    -sighs – Wish Demi and her where still friends .. well maybe they are but i don’t see it :(

  • AnonsHateSpammers

    Sep 22, 2011 @ 12:51 pm
    Entertainmentlove said:
    lol miley shut up you have new so called true friends every month.

    trolol THIS.

  • Keepitreal

    Well I don’t know if miley is dumb or what but her father is billy ray cyrus, she was on disney, played hannah montana, sold/sells out concerts in a heartbeat, is always on magazines either good or (mostly)bad, she acts, has good looking boyfriends, makes a gazillion $..Girl you have no true friends with your career.

  • Mili

    Party In The U.S.A.,” is now 4x Platinum as well, with “The Climb” a triple-Platinum certified song!!! Go Queen Miley :D

  • springstrawberry

    LMFAO I love OU’s ‘innocent’ comments…

  • gorgeousselena

    surprise surprise this ugly bitch being an attention whore? lmfao!

  • Keepitreal

    Sep 22, 2011 @ 01:06 pm
    gorgeousselena said:
    surprise surprise this ugly bitch being an attention whore? lmfao!
    —–
    …Is there something wrong with you?

  • Live.Love.Learn.

    lol i know achmed the death terrorist hase a son.
    —-
    omfg seriously?!?!?! :D

  • kayisl0vex

    yeah, the must be a reason why some people of her past aren’t there anymore.

  • wavy

    why did my comment post two times O.o wtf

  • Disco.Is.Dead
  • kayisl0vex

    Disco.Is.Dead said:

    http://24.media.tumblr.com/tumblr_lrxvsajoOF1r3wi0co1_500.jpg
    Holy.fuck.
    ———–

    I kinda have a feeling, that they’regonna be huge ._.

  • Demiandmileylove
  • Keepitreal

    Again..Really..

  • Demiandmileylove

    omfg seriously?!?!?! :D

    Yes … CAN’T FREAKING WAIT !

  • memi trumps sel
  • Disco.Is.Dead

    Again..Really..
    ~

    ?