Nick Jonas SENSUAL KISS WITH FAN

nickjonaskissed-2


Hopefully Delta isn’t upset :\

  • Gearsarealwaysturning

    luckyyyyy

  • puddingtoes

    People from now on whenever there is a post about Nick Jonas PLEASE don’t comment about Delta!!! Let’s do that people I mean we don’t give a crap about that old Delta anyways!

    We are here to say nice things about Nick, he is our idol NOT some lady who wants fame!

    THANK YOU :):)
    —-
    2 things.

    1, Oceanup made a comment about Delta on the post, and it’s our job to discuss what Oceanup has posted.

    2, Delta has plenty of her own fame. She’s Australia’s most famous singer, to the best of my knowledge. So I (and most of Australia and a lot of the rest of the world) do in fact “give a crap” about Delta.

    Also, including thank you with 2 smileys at the end of your comment doesn’t make it any less stupid and/or bitchy.

    Be assertive and say this instead:

    Alright, bitches?

  • ImAwesome

    OHMYGAWD.JUST DIED. LUCKY HER. HE PROBABLY DIED. GOTTA LOVE LATIN GIRLS. *JEALOUSY INCREASING*. THANKS OU FOR ALMOST GIVING ME A HEART ATTACK WITH THE HEADLINE. YOU GO NICK COCO!

  • puddingtoes

    Nick seems chill about this. I think that’s so sick when celebrities are chill about their fans doing this stuff. It means a lot to the fans!

  • AnonsHateSpammers

    Nick and aunt delta are irrelevant. k? k. Bye.

  • puddingtoes

    AnonsHateSpammers said:

    Nick and aunt delta are irrelevant. k? k. Bye.

    Well done then, coming to an irrelevant post.

  • SuckMyAnonDick

    I want a sensual kiss too.

  • ImAwesome

    ASÍ SE HACE HERMANA ;)

  • AnonsHateSpammers

    1, Oceanup made a comment about Delta on the post, and it’s our job to discuss what Oceanup has posted.

    2, Delta has plenty of her own fame. She’s Australia’s most famous singer, to the best of my knowledge. So I (and most of Australia and a lot of the rest of the world) do in fact “give a crap” about Delta.

    Also, including thank you with 2 smileys at the end of your comment doesn’t make it any less stupid and/or bitchy.

    1. You’re obviously new here. We don’t have to stay “on topic” on OceanUP, so it’s not our job to do anything.

    2. Basically no one in America heard of the chick so whether or not she’s famous in another country is irrelevant to the point. Plenty of people are famous in other country, doesn’t mean they are around the world.

    Moving on.

  • -inhalelove

    Awh that’s cute.

  • AnonsHateSpammers

    Nick and aunt delta are irrelevant. k? k. Bye.

    Well done then, coming to an irrelevant post.

    I can come to any post I want to.

  • xAskTaylorx

    A ton of other girls want a sensual kiss also! Lol.

  • elizagutierrez

    awww how sweet of Nick :)

  • xAskTaylorx

    New chick on the block!

  • Noo_Idea

    Sep 29, 2011 @ 04:58 pm
    ImAwesome said:

    ASÍ SE HACE HERMANA ;)
    ———
    jajaaja

  • Notright

    Tbh, That Is a Really cute pic! Nick looked like he didn’t mind! Question: do you think something is going on with nick? Idkw, but I have had a strange feeling, not sure what, but although I love that he has been tweeting more, his tweets seem odd or different, can’t explain it. Then he tweets that song, his mom tweets deceived and erases it and his quiet mom think about broadway struck me as odd. Like I said, just a weird feeling, who knows, prolly just me being weird!!

  • shanghai123

    Delta is quite well known in Australia but none of my friends listen to her music – you can keep her!

  • anonmus

    Think it’s cute that he’s gotten more “passionate” with the fans. South America is wearing off on him. As long as nobody causes bodily harm.

  • Jinxx.

    omg I thought I was gonna see a picture of him making out with a fan or something.
    gotta love oceanups misleading titles.

    but this picture is really cute. (:

  • Notright

    Haha, I just noticed that nick has her in a good hug! Gutsy girl, but she will never forget that moment! Nick looks adorable!

  • sSacks12

    Tbh, That Is a Really cute pic! Nick looked like he didn’t mind! Question: do you think something is going on with nick? Idkw, but I have had a strange feeling, not sure what, but although I love that he has been tweeting more, his tweets seem odd or different, can’t explain it. Then he tweets that song, his mom tweets deceived and erases it and his quiet mom think about broadway struck me as odd. Like I said, just a weird feeling, who knows, prolly just me being weird!!
    —-

    THIS! he seems really excited to move to ny. I heard Delta left South America since she did nick’s been tweeting more and having “quiet” moments thinking about broadway!!! Maybe hes excited to leave LA and Delta!

  • elizagutierrez

    W all hope so, delta should leave Nick ALONE!!!

    Find a man your age cougar!!!

    I’m glad she is not with him, that he is alone now, thanks GOD!!!

  • Shabalabadingdong

    SO ~sensual

  • xAskTaylorx

    Common curtisy for Spanish people, thats how they greet each other. She did look like she was “going for it”. 0_o She does look a little like Selena…

  • oceanUP

    justin is so kind!

  • Ijustneedyounow

    from the side she looks a little like taylor lautner or is it just me? :D

  • marielita

    Nick is the sweetest person you can see, he ran for safety to go to say hello twice, left his hotel just to see us, and each time waving out the window, grab us by the hand to all, and I was at the time that the fan’s kiss, and she would let a kiss and the cheek, that the security told him he did not head them many others embraced them and spoke through the translator Nick, as speak Spanish, and fans who wept on the hugging, all this happened in Paraguay, he told us he loves us and will return, were the two best days of my life. It was the most exciting of my life got the shirt of the football team here, told us that we were the best audience, they shot a bear that said Te amo, and said, ‘said Te amo’ and it was adorable, too welcome to Big Rob. When we were at the hotel I pass my hand and I said ‘i love you’ and he said ‘i love you too’ shook my world, made tears in front of him and just looked at me and said ‘thank you very much for that ‘it was moved, but only thought is Nick Jonas mourn saw me and was shocked. The cry from the hotel ‘I LOVE YOU ALL’, then left the country, leaving thousands happy fan, is the best.Sorry I do not speak English very well I’m Latina.

  • cheap123

    Cooch Behar, Oct. 3: A 4-feet high Durga with her pantheon, and entirely made of cheap north face jackets. That is what Nisharani Roy has created.

  • thefuturemrsnickjonas

    i wanna kiss lol

  • xhaleylynn

    That is the cutest picture ever! Nick would’ve flipped if this was like 2 years ago, and now he’s like awh yeah. ;] Haha:]]

    Lucky fan! Now everyone is going to try to kiss him!

  • xGottaLoveOU?

    Cute (;

  • nickstan3000

    I guess if Delta is in NYC its not with the Jonas family. His parents and grandparents went to Joe’s concert in Dallas.

  • puddingtoes

    Lol, oh right, now I remember why I quit Oceanup comments; immature and down-right cruel bitches.

  • Grease

    I guess if Delta is in NYC its not with the Jonas family. His parents and grandparents went to Joe’s concert in Dallas

    she is not with the jonas familly chill i bet she doesn’t even care about them
    P.SWHAT I LUCKY FAN if he EVER comes to greece i’ll be ten times worse lol

  • Dash

    See that’s what happens when you try to be nice to the Jonas Brothers. You get manhandled and yelled at by the meany bodyguards. Worth it or not?

  • Grease

    See that’s what happens when you try to be nice to the Jonas Brothers. You get manhandled and yelled at by the meany bodyguards. Worth it or not?
    ————-
    worth it come on look how he is hugging her he could easily push her away:)

  • JoeHoe15

    Oh wow! She’s so brave to do that!!! Girl, it’s your moment. Why didn’t you kissed him on his lips?! ;P

  • anonmus

    Funny thing is Delta’s in NYC right now. And she’s so famous that only one person has noticed her. She’s been on a couple of shows in the last few years. Surprised no one ever notices her without Nick.

  • Snookiismybitch

    Well isnt that just cuttte

  • nickstan3000

    So Delta is in NYC with Nick’s family then? I do think it’s odd his mom and dad are spending all this time with her but won’t follow her Twitter, even though Denise was on adding some project Frankie is in.

  • Live.Love.Learn.

    when i first read the post, i thought it said sexual….lol awkward

  • DearTaylor

    He seems to be enjoying it more than she is.

  • Takes1toKno1

    whoa i can’t believe he actually let her!
    i remember seeing a gif of a girl trying to hug him for a pic and he literally grabbed her arm and put it down. i was like oh hell naw

  • sSacks12

    Delta is in NYC with Nick’s family while Nick is in SA I heard!! Denise tweeted something like “deceived” but deleted it I think she doesn’t like delta!!

  • elizagutierrez

    HOW YOU KNOW THAT??? STUPID RUMORS!!! LIES!!!!

  • oceanUP

    FIRST! noah cyrus the new queen of Disney!!

  • freegirl

    No I don’t Delta is upset oceanup lol
    I’m sure she has hugged and kissed Nick a lot a lot a lot of times and I’m sure she did also something more ;)

  • rocio92

    OU did you hear that Justin is looking for the mexican girl who cried because she hadn’t tickets for the show?

  • elizagutierrez

    Delta can go to hell and maybe just maybe she will find a man her age there!

    she should just leave Nick alone!!!!!!

  • paparazzigirl

    Aw lucky fan! :)

  • Yesterday…

    These South American fans are getting away with a lot. LOL

  • paparazzigirl

    These fans only get one chance to see their favorite celeb… This girl made it count! lol

  • ruth11

    Ocean up who cares about Delta?? forget her, besides see that’s what Nick needs a girl like that see young like him!!!!

  • ruth11

    She looks like Selena btw! lol

  • ruth11

    See Ocean up he needs to find a girl like her YOUNG!!! Not like grandma Delta!!

  • ruth11

    People from now on whenever there is a post about Nick Jonas PLEASE don’t comment about Delta!!! Let’s do that people I mean we don’t give a crap about that old Delta anyways!

    We are here to say nice things about Nick, he is our idol NOT some lady who wants fame!

    THANK YOU :):)