Nick Jonas Argentina Concert Pictures

DSC_018533


Thx Nikki! VIDEOS under! Was Delta there?



  • Obibok
  • Obibok
  • Grease

    nope she wasn’t there or do you see any paparazi shots? i bet my freakin ass that if she was there she would have called the paps :D rofl
    ————–
    THIS!!!^

  • nickstan3000

    Don’t worry Nick will be back in LA in a few days and then there will be plenty of Nelta pap pics for Freegirl to fap over.

  • Ijustneedyounow

    Oct 5, 2011 @ 06:05 am
    nickstan3000 said:

    Don’t worry Nick will be back in LA in a few days and then there will be plenty of Nelta pap pics for Freegirl to fap over.
    —————
    this!
    delta probably has the paps on speet-dail ;D

  • Grease

    this!
    delta probably has the paps on speet-dail ;D
    =======
    lol so true just wait and see when he goes back to la they will ”get caught” going bowling or something!

  • Yesterday…

    I thought it was common knowledge that Delta left the same time the family left. People tweeted about seeing her on the plane sitting next to Denise and seeing her at the airport. Anyway, love the concert videos. Can’t get enough of seeing him perform :)

  • Grease

    delta didn’t left because denise left but because she had to work on her record *thank god*

  • Yesterday…

    Grease said:
    delta didn’t left because denise left but because she had to work on her record *thank god*
    ————–
    I didn’t mean that she left because of Denise. Just that she was sitting WITH Denise. :)

  • skyaintThelimitx

    NICK JONAS SINGING JUST THE WAY YOU ARE BY BRUNO MARS? OH, HOW I’VE DREAMED OF THIS DAY. ;)

  • sSacks12

    elizagutierrez said:

    He doesn’t miss Delta , He miss the STAY GIRL!!! Can you tell how is been singing that song lately???

    STAY GIRL IN HIS HEART STILL!!!!

    GO GET HER NICK!!!

    ——

    plese nick its obvious how much you love that girl please get her back!!!

  • Ijustneedyounow

    yap they “get caught” because paps hang aroung in front of a bowling alley all the time… or just on the same streets they happen to randomly walk by… or because the paps practically stalk delta cause she is “so famouse” :D rofl
    i mean it’s not like she would call the paps because she is freakin desperate to gain fame in the US… nooo who would think that?! ….i mean she has sooo much fame of her own! right? (oh god i can’t even… rofl :D)
    oh and for “freegirl”: this is sarcasm honey ;) you’re still the only one who likes this couple

  • .foreveralone.

    the actual fuck is wrong with his face in the first picture?

  • oceanUP

    if they are still together eliza he must really miss her! :\

  • oceanUP

    .foreveralone. said:
    the actual fuck is wrong with his face in the first picture?

    his face has changed with age.. but kevin looks more and more beautiful..

  • freegirl

    no delta wasn’t there oceanup.she’s waiting for him in NY or LA :)

  • Ijustneedyounow

    nope she wasn’t there or do you see any paparazi shots? i bet my freakin ass that if she was there she would have called the paps :D rofl

  • anonmus

    No, we’d know if his female companion were there. There’d be many pictures. For sure. She is such the twitterer lately since the cameras are gone. There are some much better performances that could be on here. He did a great Olive and Arrow performance during his soundcheck in Cordoba. Really good.

  • elizagutierrez

    Oct 5, 2011 @ 12:27 am
    anonmus said:
    No, we’d know if his female companion were there. There’d be many pictures. For sure. She is such the twitterer lately since the cameras are gone. There are some much better performances that could be on here. He did a great Olive and Arrow performance during his soundcheck in Cordoba. Really good.

  • elizagutierrez

    He doesn’t miss Delta , He miss the STAY GIRL!!! Can you tell how is been singing that song lately???

    STAY GIRL IN HIS HEART STILL!!!!

    GO GET HER NICK!!!

  • elizagutierrez

    Why they ALWAYS have to bring that old cougar up in Nick’s post???

    PLEASE Ocean up how many times we have to tell you this!!!!

    We don’t give a crap about that old cougar!!!

    And by the way she was NOT there ,thanks GOD!!!!

    Hopefully she out of Nick’s SIDE FOR EVER!!!