Miley Cyrus SANTA MONICA SEXY

78-2
wgwgwgwwgw-1gg



+ performing at Santana Row & Fan Meeting.

  • gorgeousselena

    ewww shes seriously sooo ugly! gosh she definitely have a manly face! cant even… and in the pic with aly and aj she looks like a real travesty, with all that make up and she still looks sooo bad! poor clown cyrus lol

  • Shabalabadingdong

    YOU’RE TURNING HEADS WHEN YOU WALK THROUGH THE DO-O-O-R

  • Shabalabadingdong

    DON’T NEED MAKEUP TO COVER UP, BEING THE WAY THAT YOU ARE IS ENO-O-UGH

  • BrokenArrow

    JustxLeex said:

    why is wearing “granny” clothes sexy?
    or is this againa a dumb joke from you OU abt miley? lol

    ——-

    How is what she’s wearing ‘granny’ clothes? :/

  • BrokenArrow

    I wish her hair was longer.

  • mileyqueen

    anyone wanna talk?

  • mileyqueen

    anyone wanna talk?

  • BrokenArrow

    I’m not really excited for So undercover.

  • Shabalabadingdong

    I’m not really excited for So undercover.

    i’m more excited for LOL

  • BrokenArrow

    Shabalabadingdong said:

    I’m not really excited for So undercover.

    i’m more excited for LOL

    Me too!

  • sahina91

    gorgeousselena said:
    ewww shes seriously sooo ugly! gosh she definitely have a manly face! cant even… and in the pic with aly and aj she looks like a real travesty, with all that make up and she still looks sooo bad! poor clown cyrus lol

    ========

    Troll!! in the Dungeon!!!

    thought you ought to know

  • sexonfire11

    i hate her hair color !

  • sexonfire11

    ‘m not really excited for So undercover
    ————
    why? it looks like one of those light movies ( smth lindsay or hilary used to do)

  • miranda k

    hello

  • miranda k

    i gess nobody is here !!

  • JustinBieberWarrior

    why is miley dressing like shit lately
    if i had her body
    i’d always wear cute tight fitting outfits, shorts, short skirts.

  • BrokenArrow

    sexonfire11 said:

    ‘m not really excited for So undercover
    ————
    why? it looks like one of those light movies ( smth lindsay or hilary used to do)

    I don’t really like the plot.

  • NickJorWhatever12

    Anybody in here ?

  • IbeKpoppin4realz

    Hey, OU keeps saying I’m banned but yet I’m still here. What’s going on?

  • NickJorWhatever12

    IbeKpoppin4realz said:
    Hey, OU keeps saying I’m banned but yet I’m still here. What’s going on?
    ————
    Welcome to the retardedness

  • SunFlower

    Ight…

  • BrokenArrow
  • themilenator

    I see Aly and AJ

  • themilenator

    Hey, OU keeps saying I’m banned but yet I’m still here. What’s going on?

    I think it could be something you typed that’s flagged in their spam filters.. or the site messed up or something

  • JustxLeex

    JustinBieberWarrior said:
    why is miley dressing like shit lately
    if i had her body
    i’d always wear cute tight fitting outfits, shorts, short skirts

    THIS!

  • mileyqueen

    why is miley dressing like shit lately
    if i had her body
    i’d always wear cute tight fitting outfits, shorts, short skirts.
    ________________

    whore,slut,hoe,ew the shorts are too short, ew you can see her tummy with that croptop, ew her outfits are too tight and too short

  • themilenator

    gorgeousselena said:
    ewww shes seriously sooo ugly! gosh she definitely have a manly face! cant even… and in the pic with aly and aj she looks like a real travesty, with all that make up and she still looks sooo bad! poor clown cyrus lol
    =

    http://media.tumblr.com/tumblr_lq8gyjT5qh1qh0epb.gif
    http://media.tumblr.com/tumblr_ljqbloFRZt1qclt3z.gif

  • themilenator

    http://26.media.tumblr.com/tumblr_lsco36eO4V1qhbenyo1_500.jpg
    it actually applies to gorgeousselena lololol

    & not to mention she was called the court jester of OU LAWL

  • themilenator

    There’s bikini photos are another site and she looks gorgeous. She’s with Liam and they look so cute and happy. They should post them.

    Yeah saw them too but OU can be late on stuff sometimes…

  • kardashian

    why is miley dressing like shit lately
    if i had her body
    i’d always wear cute tight fitting outfits, shorts, short skirts

    THIS!

    she did for years.. she is probably getting sick of people saying her outfits are slutty etc. and you can tell she is more into the boho style now.

  • realistgangsta

    cute

  • JustxLeex

    why is wearing “granny” clothes sexy?
    or is this againa a dumb joke from you OU abt miley? lol

  • Mili

    Hail Queen Miley!!!

  • writteninthestars

    you’re like really really late, oceanUP.

  • Entertainmentlove

    so when is going to make a come back ? because i think she’s burning out.

  • empiremiley

    oh yes so sexy.

  • Shabalabadingdong

    she was at the beach with liam.

  • Shabalabadingdong

    this week has been so stressful, i’m so glad it’s over

  • mileyqueen

    ALL HAIL AND BOW DOWN TO QUEEN MILEY!

  • Shabalabadingdong

    YOU’RE INSECUREEEE DON’T KNOW WHAT FOOOOR

  • mfan2

    It’s a party in L.A.

  • BrokenArrow

    Oct 14, 2011 @ 02:24 pm
    gorgeousselena said:

    ewww shes seriously sooo ugly! gosh she definitely have a manly face! cant even… and in the pic with aly and aj she looks like a real travesty, with all that make up and she still looks sooo bad! poor clown cyrus lol

    —–

    Poor clown Claudia can’t stop making herself look like a dumb pathetic bitch everyday.

  • BrokenArrow

    Yeah saw them too but OU can be late on stuff sometimes…

    Miley tweeted something about those pictures on twitter.

  • neelie

    There’s bikini photos are another site and she looks gorgeous. She’s with Liam and they look so cute and happy. They should post them.

  • wiktorjaa