• anons

    I wanna run run run away in your getaway car make a getaway.

  • anons

    Shut the fuck up already Justin. The song sucks. Stop retweeting.

  • sahina91

    cute outfit

  • SMAD

    Justin is fading, Selena is not. I guess this shows people who the boss is now.

  • sexonfire11

    anons said:

    Shut the fuck up already Justin. The song sucks. Stop retweeting
    ————
    i think all his songs r not even that good only few are good but the majority suck

  • anons

    .____________________.

  • anons

    <<< I’m cumming

  • SMAD

    Justin sucks, accept it fans.

  • BrokenArrow

    Don’t like the outfit but she looks cute

  • BrokenArrow

    SMAD said:

    Justin sucks, accept it fans.

    I’m not a fan of him but i don’think he sucks, he’s pretty talented imo.

  • SMAD

    ‘m not a fan of him but i don’think he sucks, he’s pretty talented imo.
    ———-

    He hasn’t reached number one on ITunes yet. Beliebers are losing their touch.

  • Disco.Is.Dead

    Haven’t listen to mistletoe yet. -scared-

  • anons

    Haven’t listen to mistletoe yet. -scared-

    It’s a disappointment, and very repetitive.

  • Disco.Is.Dead

    It’s a disappointment, and very repetitive.
    ~

    The beginning is cute so far

  • Fuckyou

    It sounds like im yours by jason maraz a little

  • Disco.Is.Dead

    ANONS ROFLLLL

  • anons

    ANONS ROFLLLL

    lol

  • Disco.Is.Dead

    lol
    ~

    Scrolling through my dash and I saw a confession and realized it was you omg buahaha

  • lovelife

    cute.

  • lovelife

    Jackie your icon is just aljdjdhskslfnsk

  • Disco.Is.Dead

    Jackie your icon is just aljdjdhskslfnsk
    ~

    I really thought this one captured her flawlessness well.

  • lovelife
  • Disco.Is.Dead

    http://s3.amazonaws.com/data.tumblr.com/tumblr_lt88d0CrUj1r48wpco1_1280….
    I’m dying.
    ~

    IKR.
    The lyrics have been releasing for the past few hours. hfgkm,sdg.

  • Firework

    her boobs are hanging out

  • xDemiSmiley

    Sooo cute <3

  • JustinBieberWarrior

    justin reached 1 on itunes :D and selena can’t fade cuz, she was never huge (;

  • live.love.believe

    I’m not a HUGE fan, but i respect him. FYI, i think you should check itunes again…

  • gorgeousselena

    she looks like a child who is 13.

    u mad cause shes more gorgeous and sexy than the ugly girl on your icon who is a fat cow and have manly face? lmfao

  • gorgeousselena

    jelena are the most adorable couple<3

  • gorgeousselena

    btw love sel outfit, her style is amazing ;D

  • JoeHoe15
  • Takes1toKno1

    LAWD! i just can’t sometimes! i wanna hold them and shove their faces to each other and make them kiss and just jkashfdjkshfa

    http://i.imgur.com/1QOpY.gif

    lol

  • lov2shop123

    I love Justin, but he looks like a lez when he is with Selena.

  • sahina91

    @claudia

    you must be really PATHETIC if you think Mimi is Noah and uses OU.

    like seriously….

  • lovemestealmeawayy

    guys we all know noah is the biggest bieber fan ever…so she wouldn’t hate on bieber…

  • funnya

    Professional jackets for one sport is the best gift for sports enthusiast, the North Face Fleece Jackets may be the best one you need. North Face Fleece Jackets attract all the attention of people who love skiing. North Face Fleece has great selections of ski jackets and other kind of ski apparels, also has many beautiful accessories you can use in winter. The creators of these clothes have designed various features of the ski jackets, and have made them caught up with the current trend of vogue. With Discount North Face Fleece Jackets you and your family can enjoy holidays and traveling all around the world in pleasant.

  • urluvismydrugg

    he’s turned her into such a publicity whore.

    …..but that picture where they’re not kissing and just smiling is really cute…..

  • BrokenArrow

    I will never take Claudia seriously if she keeps saying Miley is irrelevant and she keeps talking about her. And if she keeps thinking she’s better than Mimi, cause they’re both just the same.

  • BrokenArrow

    sahina91 said:

    @claudia

    you must be really PATHETIC if you think Mimi is Noah and uses OU.

    like seriously.
    ——

    She says that cause people used to say Selena or her family commented here, wich it’s true cause Selena said it. So she started saying Miley and her family comment here too lol.

  • JelenaRocks

    They So Cute I love Them And Wow They Have Been Going On For A Long Time! SOO CUTEE

  • urluvismydrugg

    ZAC AND VANESSA > JUSTIN AND SELENA

    woo. kthxbai

  • mimi

    she just using him, like she used miley, nick, taylor s, taylor l, jonas. selena is a hypocrite once justin fame die down she will offer herself to the next guy.

  • ItsElaineRod

    mimi said:
    she just using him, like she used miley, nick, taylor s, taylor l, jonas. selena is a hypocrite once justin fame die down she will offer herself to the next guy.

    ————————-
    Shes not using justin. she really loves him.
    let me ask you this: If selena was using Justin, Why would she put up with the hate that she got from beliebers, for a whole fucking year?

    If she was using him, They would’ve broke up a LONGG time ago. but they didn’t, they’re still together.

    and she didn’t use Taylor l, nick, and all them. you don’t know nothing. So shut the fuck up. You’re making yourself look like an idiot believing shit thats not true.

  • ItsElaineRod

    “Forget what you hear and recognize what you see.”

  • Live.Love.Learn.

    *death stare*

  • lovemestealmeawayy

    her boobs are hanging

  • BrokenArrow

    I’m getting tired of these two.

  • xhaleylynn

    I like how before 2011 we didn’t know she ever had that little mole thing on her boob… and now we see it in every picture. It kind of bothers me, I don’t find that mole attractive in the slightest.

  • MonicaSingeria

    HOLLY CRAP EWWW :/

  • MonicaSingeria

    I wish you do it for me :(

  • lalaloveyou

    omgg soo fucking cutee -_-
    Idgaf

  • gorgeousselena

    @mimi ey retarded noah dont you understand that its you and your whole family who are the real attention seekers, desperate for fame and attention! go and cry in a corner, everybody knows your talentless sister is a pathetic attention whore! too bad selena doesnt need publicity or fame, cause shes not an irrelevant loser *cough*mc*cough* oh and too bad selena is a btter person and everybody prefer her over ugly miley! taylor swift thats why she think selena is like her sister and shes not friend of miley anymore, cause miley even sucks as a friend, thats why nick dumped her flat ass and prefer gorgeous selena, cause clearly selena is better in everything than miley the bitch who dare to do anything for media attention damn that media hoe sucks

  • Wendy_77

    She’so cute <3 I love you my model, my angle <3 I'm your biggest French fan and i would so like meet you, It's my biggest dream :) <3

  • YavrigsKatkout

    She is beautifulll :)

  • anons

    So fucking bored…I think I lost my mind.

  • sexonfire11

    i dont like her outfits and i though she has along hair anyways she looks fine

  • Fuckyou

    Beautiful

  • anons
  • JustinBieberWarrior

    she annoys me a little but she’s damn pretty.

  • mimi

    she looks like a child who is 13.

  • TeamJustice

    im jealous of her beauty

  • JustinBieberWarrior

    Justin is fading, Selena is not. I guess this shows people who the boss is now.

    selena needed justin to boost her fame, nuff said.

  • loveforeverr

    Not really a fan of Justin, but he seems nice enough. If Selena’s happy, I ship it. They’re kinda cute.

  • memi trumps sel

    Oct 17, 2011 @ 03:01 pm
    JustinBieberWarrior said:
    Justin is fading, Selena is not. I guess this shows people who the boss is now.

    selena needed justin to boost her fame, nuff said.

    Justin is the reason Selena gets the attention she gets.

  • joechick

    bro i’m getting tired of them whoring themselves out in public as always……..just like kingsley said

  • Keepitreal

    Shut the fuck up already Justin. The song sucks. Stop retweeting.
    —-
    *gasps*

  • Keepitreal

    They’re not annoying (being so sarcastic right now) -___-

  • Live.Love.Learn.

    Hold the fuck up. Who is the this live.love.believe character?!?! Ummmmmm

  • anons
  • IbeKpoppin4realz

    So over this couple. Next…

  • JustinBieberWarrior

    exactly, selena was famous but just… there like in the background and it would have remained that way if it werent for him.