One Direction Gotta Be You NEW SONG

  • SmilerEtLovatic

    this is sex to my ears ? OMG

  • Oh SNAP

    NIALL GOT WET ;)
    Props to you if you know why I said that <3

  • MileyEqualsAwesome

    What a mess I made upon your innocence. LOLOL
    Love it.
    —-
    That line made me laugh

  • Boo-Bear Vibes

    Oh SNAP said:
    NIALL GOT WET ;)
    Props to you if you know why I said that <3
    -----------
    FROM LOUIS’ MOUTH!
    hahaha ;)

  • JJlover

    i like the song, but not like freakly(? I rather What makes you beautiful :)

  • yriz

    Lol, Those trending topic pictures are mine xD didn’t think they would actually post them xD

    Love Gotta Be You <3 ^^

  • libertywalks

    this is amazing, I love you guys.

  • lovemestealmeawayy

    am i the only one who doesn’t like it??? :(

  • joechick

    am i the only one who doesn’t like it??? :(
    —–
    yes

  • joechick

    ZAYN’S VOICE *_*
    ——
    I was like freaking throughout the whole song and my mom’s like what’s your problem

  • oxoemmaoxo

    What a mess I made upon your innocence. LOLOL
    Love it.

  • Live.Love.Learn.

    I was like freaking throughout the whole song and my mom’s like what’s your problem
    ===
    I’m in bed sick, so I can’t even sing along or share my excitement :(

  • joechick

    I’m in bed sick, so I can’t even sing along or share my excitement :(
    ——-
    oh ): feel better (:

  • Live.Love.Learn.

    oh ): feel better (:
    ===
    thank you :)

  • joechick

    thank you :)
    ——
    no problem just stare at our sexy zayn icons and you’ll feel better

  • Live.Love.Learn.

    no problem just stare at our sexy zayn icons and you’ll feel better
    ====
    Lol most definitely. And listen to his sex god voice too

  • PUNXX

    much better thn the crapfest that was their first single, still very cheesy and generic boyband music tho.

  • Boo-Bear Vibes

    Did anyone stay up till 3? lol I wish I could but haha I couldn’t, ran home ans listened to it though, and I loved it!! Harry’s high notes were flawless <3 Still waiting for a Louis solo though..good thing I pre-ordered the album <3

  • theheartneverlies

    The song is super awesomeee!

  • Shabalabadingdong

    PERFECTION. -shaking and crying- TBQH. omgggggggggg

  • LoveToLove

    I can’t resemble who sings what… but very nice song

  • iamruth

    gosh everyone was going on about this today at school it must of been played about a millon times

  • 1DAmericanFan

    I LOVE YOU HARRY <3

    ONE DIRECTION YOU ARE AMAZING! COME TO LOS ANGELES, CALIFORNIA, USA!

  • joechick

    OH MY GOD!!!!!! This is absolutely amazing I can’t even began

  • Fuckyou

    Is that liam that started it?

  • 1DAmericanFan

    yeah it is!

  • xDemiSmiley

    I freaking love this song !

  • joechick

    Is that liam that started it?
    ———-
    yes

  • Live.Love.Learn.

    Love it, but it’s a bit repetitive.

  • Fuckyou

    I love liam and zayn <3

  • Live.Love.Learn.

    ZAYN’S VOICE *_*