One Direction DOLL DARLINGS

1dDolls


One Direction dolls each cost £16.99. The boys are set to appear on Children In Need. They just visited a severely disabled teenager, Freya, and her friends at the Rainbows Hospice. They performed What Makes You Beautiful for them before meeting and chatting with everyone.

Wheelchair-user Freya suffers from Lennox Gastaut syndrome, a rare form of epilepsy which can inflict her with over 40 seizures a day. Her mom said: ‘It was really, really nice. They [One Direction] were lovely and spoke to everyone, adults and children. It was not rushed.. It’s great because it will raise awareness of Rainbows. Anything that highlights charity & what it does has got to be good.’

  • Lantonia

    I wouldn’t buy one of the dolls, but the boys looks good In this picture. :)

  • kinderx333

    OMG . LOOOll ; http: //tnij.org/rtrt44

  • AdoringZayn

    aww. (:

  • xDemiSmiley

    They kind of look gay in this picture. THIS is my OPINION. Thank you and have a nice night/day. =]

    Honey no directionator would mind you saying that .. they want them to be gay XD

  • Dodah_J

    so sick of them ……….. but damn Harry’s CUUTE!

  • filonek33

    Justin and Selena did a new tattoo with a heart. See here how it looks c.net.pl/new-rumors

  • Szeksziix33

    Szeksziix33.gliteruje.pl – Enter at this link? If so, thank you very much. Have a nice day & evening.

  • Boo-Bear Vibes

    Harry’s doll looks creepy lmao, I don’t really like any of the dolls to be honest. but the boys look sexy as always :)

  • xAskTaylorx

    They kind of look gay in this picture. THIS is my OPINION. Thank you and have a nice night/day. =]

  • exoticmist

    oceanup won’t change my icon and when i clear my cache it changed it back to my old icon…. wtf

    Mine does that all the time. It stinks. :/

  • meep

    I remember the Jonas dolls lol those were cute :3

  • joechick

    sexy

  • Davidstar12

    Awe that’s cool =)

  • peacelovehearts
  • JustinBieberWarrior

    directioners are so annoying with their hate on justin.
    http://justinismydream.tumblr.com/post/12311463971/bella-vi-larrystylinsonn-admire1d

  • jessica effect

    oceanup won’t change my icon and when i clear my cache it changed it back to my old icon…. wtf