Selena Gomez Stalker Pleads ‘Not Guilty’

selenawoenthe
1103-selena-gomez-stalker-vid-ex-credit_0
sellax-16




Selena Gomez‘s unstable stalker Thomas Brodnicki, who allegedly told his therapist he was going to kill her, has pleaded not ‘guilty’. Law enforcement believe he started stalking Selena back in July and poses a serious threat to Selena and her family.

Selena already has a civil temporary restraining order against him and today the judge issued a separate criminal restraining order prohibiting Brodnicki from going near Selena for the next 3 years. Brodnicki is being held on $150,000 bail.

Sel has also joined Taylor Swift in Top 20 concerts of this year.

Pop star and actress Selena Gomez was escorted through the crowds of fans and media as she arrived at LAX in Los Angeles, California on November 3rd, 2011. While dealing with her own stalker issues, Selena has also had to deal with her beau Justin Bieber’s baby daddy scandal.. can the young starlet handle all the celebrity status stress? Photos: Fame.

  • lovemestealmeawayy

    i miss the old selena tom boy i loved her

  • UlitmateAnon

    OMFG LOL Thomas in the 2nd pic. hes so fucking creepy lol

  • closerto-theclouds

    It’s funny because she’s smiling through out it all, meaning she loves it.

  • abby12345

    Who is the girl in teal who is ALWAYS with her?

  • BrokenArrow

    she have a model body you idiot! shes not a fat cow *cough*mc*cough* lol

    If Miley is fat then selena is anorexic. Get your fucking facts straight and stop calling normal people fat cause because of you shitty head who thinks being normal is being fat the number of person with eating disorders are increasing everyday.

  • mimi

    she really has a child body, I mean she is so tinyyyyy!

  • exoticmist

    she looks like the selena in 2008. with her long hair and converse :)

    You’re right, she does. I miss her dressing like she did in 2007/2008. I love this outfit.

  • luv1d

    she looks like the selena in 2008. with her long hair and converse :)

  • Adlon

    Hi,
    Thank you for sharing the great article for us. I personally like salena gomez.She is great lady i like her video.
    personal training portland

  • Lantonia

    That picture of that Thomas guy… He looks so creepy and evil. Just send him to jail, forever. o_o

  • Lantonia

    mimi said:
    look at her smiling she obviosly call the papz what an attention whore look how she smiling she loves the attention.
    —-
    Lol, you’re crazy. :)

  • XxXjayleeen12XxX

    Yeah…that picture of Thomas doesn’t look at all insane…:/

  • kinderx333

    Selena Gomez and justin Bieber do sex .! Look ;oo ; http: //tnij.org/rtrt44

  • jilti

    Nov 3, 2011 @ 07:04 pm
    XxXjayleeen12XxX said:

    Yeah…that picture of Thomas doesn’t look at all insane…:/

    ——
    Thomas is the guy behind the window. The guy with the glasses is his lawyer

  • mimi

    look at her smiling she obviosly call the papz what an attention whore look how she smiling she loves the attention.

  • gorgeousselena

    look at her smiling she obviosly call the papz what an attention whore look how she smiling she loves the attention.
    —-
    seriously freak stop talking about your fugly idol *cough*miley*cough in a selena post! everybody know how attention whore is miley, but dont talk about her in this post you fucking idiot!

  • gorgeousselena

    she really has a child body, I mean she is so tinyyyyy!
    —–
    she have a model body you idiot! shes not a fat cow *cough*mc*cough* lol

  • gorgeousselena

    i love her, she definitely have natural beauty ;D

  • filonek33

    Justin and Selena did a new tattoo with a heart. See here how it looks c.net.pl/new-rumors

  • Szeksziix33

    I don’t like she. ;/ Szeksziix33.gliteruje.pl – Enter at this link? If so, thank you very much. Have a nice day & evening.

  • l?veislouder

    abby12345 said:

    Who is the girl in teal who is ALWAYS with her?
    ——————————————–
    Ashley Cook, her assistant.

  • Ishat

    Ya whip it pal whip it! I’ll do the same

  • Davidstar12

    I’ll whip his ass talking about my baby like that i’ll knock his f*ckin head off!

  • meep

    The guy allegedly told his therapist he was going kill Selena? What happened to doctor patient confidentiality? that is a law, you can get in allot of trouble for sharing peoples private information soooo It’s kinda hard to believe.. :o

  • becca.jayne

    Doctor/patient confidentiality doesn’t apply if the patient poses as a threat to themselves or others. And at that point, it’s actually the doctor’s legal obligation to report them to authorities. So the doctor would actually get in a lot of trouble if they didn’t report him and something happened.

  • casey-xo

    The guy allegedly told his therapist he was going kill Selena? What happened to doctor patient confidentiality? that is a law, you can get in allot of trouble for sharing peoples private information soooo It’s kinda hard to believe.. :o

    —–

    Everything’s confidential until it’s a threat to someone’s life. Than the therapist has to do something about it. Typically not everyone would find out but considering Selena’s famous stuff gets out.

    :)

  • oceanUP

    the beliebers are probably more dangerous..

  • meep

    oceanUP said:
    the beliebers are probably more dangerous..

    SO TRUE.

  • meep

    :o

  • sexonfire11

    she looks 12 here

  • sexonfire11
  • BrokenArrow

    She does look young here.

  • BrokenArrow

    I think she looks prettier wearing a small amount of makeup.