Kevin Nick Danielle Jonas @ The Muppets

rjnrjrjrj
AfE1V21CIAEx3Q7


  • xAskTaylorx

    Whats with the grammar in this post? 0___o Go back to school unless you live in a foreign country. -___-

  • sunygirl

    STOP THIS SHIT!I mean you’re just an argly hater but you don’t realy know ANYTHING what happened to them. And even if he looks sad, that doesn’t mean that they’ve broke up. You’re just dreaming of that! But… you know what!? DREAM AWAY!!!!! And till you don’t know anything realy SHUT UP!!

  • Ijustneedyounow

    I miss them all together :(

  • nownlaterz

    I love how they (all the jonas’) always make sure they spend time together. Family will always be important to them :)

  • Noo_Idea

    aww
    this place is dead :(

  • Noo_Idea

    1

  • Noo_Idea

    2

  • thisloveisours

    xAskTaylorx said:

    But he has been the “third wheel” for the past two weeks. 0____o Where’s Delta?


    who knows
    he seems kind of sad lately though

  • Noo_Idea

    3

  • Ijustneedyounow

    Nov 26, 2011 @ 03:31 pm
    sunygirl said:

    Me calm down?? Okay first all you haters callm down and THAN I will KAY??
    —–
    If I was any calmer I would be dead honey so now it’s your turn.

  • Ijustneedyounow

    Nov 26, 2011 @ 04:00 pm
    xAskTaylorx said:

    Whats with the grammar in this post? 0___o Go back to school unless you live in a foreign country. -___-
    —-
    I’m out of this, I’m german :D

  • xAskTaylorx

    Hellooooo!!!!!! XD

  • sSacks12

    Delta is in australia for awards shows and The Voice! they be separated for while

  • sunygirl

    Me calm down?? Okay first all you haters callm down and THAN I will KAY??

  • JoeJonasGirl0676

    Dang where was I at? Oh wait. Nevermind. Joe was not there. LOL Just kidding people. :D

    What is this about Kevin and a reality show? If that’s the case reality shows are doomed for any celebrity newlywed. I mean look at Jessica Simpson and Nick Lachey (just using them as an example). They had a reality show. Okay right after their honeymoon. But, still I hope Kevin and Danielle are not doing a reality tv show. I could smell doom for that marriage afterwards if they do one.

    And as for kids. Any good marriage (okay depending on the people) usually wait to have kids 2 to 3 years after being married. My parents did and they are still married today. :D

  • xAskTaylorx

    But he has been the “third wheel” for the past two weeks. 0____o Where’s Delta?

  • lizag

    NO THEY ARE GOING TO BE SEPARATED FOR EVER!!!

    THANKS GOD, NICK CAN DO SOOO MUCH BETTER!!!

    HE WILL FIND A NICE YOUNG GIRL SOON! HE DESERVE IT!

  • rieschal1983

    ????????????? ?????????? ????????????. ? ?? ???????? ?????? ?? ??????????? ?????, ? ??? ?? ??????????. ?? ??????? ????, ????? ???? ?? ????? ?????????? ???? ????????. ?????? ? ????????? ? ??????????? ??????????? ???????? ????????.

  • virendra

    perfect ……….

  • xGottaLoveOU?

    THEY’RE THE FREAKING CUTEST :3

  • JoeHoe15

    Nick’s curls is getting back..

  • Sarcasm

    perfection.

  • sunygirl

    IT IS! Don’t belive anything they’re saying. They’re just haters! ocean up them selfes didn’t say anything about they’ve broke up. Yeah Nick looks realy sad the last thime. But who wouldn’t look sad if their girlfriend is miles away from them and there’s such a big thime tifference between them. I just understand him! :) But there’s nothingt said about that they’ve broke up so I think they’re still together. :)) DONT BELIVE ANYTHING THEY SAY! <3

  • Ijustneedyounow

    (replying to this) – Nov 26, 2011 @ 12:56 pm
    sunygirl said:

    IT IS! Don’t belive anything they’re saying. They’re just haters! ocean up them selfes didn’t say anything about they’ve broke up. Yeah Nick looks realy sad the last thime. But who wouldn’t look sad if their girlfriend is miles away from them and there’s such a big thime tifference between them. I just understand him! :) But there’s nothingt said about that they’ve broke up so I think they’re still together. :)) DONT BELIVE ANYTHING THEY SAY! <3
    —-
    Whoa missy don’t get your panties in a knot. One person saying that they broke up doesn’t make it true (sadly in my opinion but whatever). I think we all know that that information is not from a reliable source so you can calm down.

  • kattt.

    I’m surprised they aren’t pregnant by now.

  • xAskTaylorx

    poor nick he’s always the 3rd wheel

    ———

    Yeah, always. Lol.

  • xAskTaylorx

    Very cute pictures! =D

  • abby12345

    I thought that was just a rumor!?

  • Sarcasm

    abby12345 said:
    Does Kevin have a job anymore or no? I heard of Joe & Nick doing things but all Kevin is doing is his wife haha (sorry that was a joke). But for real, he hasn’t done anything since he got married has he?
    ________

    Doesn’t he have a reality show coming out?

  • sSacks12

    nick looks good!!

  • maybelove

    OMG THIS IS SOOOO CUUUUUTEEEEE YO NICK UM DEMI WANTS TO GET IN UR PANTS

  • abby12345

    Does Kevin have a job anymore or no? I heard of Joe & Nick doing things but all Kevin is doing is his wife haha (sorry that was a joke). But for real, he hasn’t done anything since he got married has he?

  • thisloveisours

    poor nick he’s always the 3rd wheel