One Direction New Year’s Eve PARTY PIX

zaynmustache

  • angelaaaaaa

    who are these girls?

  • JoeHoe15

    OH GAWD, ZAYN!!!!! He looked soooo handsome!!!!!!!!!!!! <3

  • adorkabledanni

    HAHA. I love when their drunk pictures are posted.

  • Live.Love.Learn.

    The girl with Zayn in the main picture looks like Demi Lovato.
    ======
    I saw that too. Same ugly tan and everything O.o

  • xGottaLoveOU?

    That girl with the red hair looked like demi lovato for a sec LOL :P

  • CaliSwag

    Lantonia said:
    The girl with Zayn in the main picture looks like Demi Lovato.

    omg i said the same thing!

  • Lantonia

    I saw that too. Same ugly tan and everything O.o
    —-
    Way too much make-up and such. Not ladylike at all, that’s for sure. >_>

  • Lantonia

    omg i said the same thing!
    —-
    The same smile and everything.

  • Takes1toKno1

    wth that girl’s trying to grab harrys phone? lol

  • BrokenArrow

    I saw that too. Same ugly tan and everything O.o

    this

  • BrokenArrow

    That girl is Louis ex right?

  • xiiska

    The girl with Zayn in the main picture looks like Demi Lovato.

    I was about to say the same lol

  • nataliaegpin

    red head!!! get of my boys!!!!!!! love you 1D <3

  • oceanUP

    zayn has so many girls on him lol

  • Disco.Is.Dead

    Drunk bastards. I love you.

  • peacelovehearts

    PAARRTAAAYYYY!

  • Lantonia

    Looks like they had a good time, lol.

  • giannamariee
  • xDemiSmiley

    Zayn looks hot when he doesn’t shave .. Looked like they had a good time !

  • Live.Love.Learn.

    No me gusta the girls all up on my bby D:

  • Ijustneedyounow

    zayn is just so yummy *licks lips*

  • GoMileyGo

    Oh My Gawwwdddd, I have like the exact same shirt Zayn has, like THE EXACT ONE. Even though I bought in a second hand shop in my country and I’m a girl, and it’s a girls shirt. Like wtf????

  • GoMileyGo

    It is just too awkward o.O

  • Lantonia

    The girl with Zayn in the main picture looks like Demi Lovato.

  • Live.Love.Learn.

    Zayn’s hair looks so different…not sure if I like it or not