Obama Wants Jonas Brother Endorsement

bal-3


Barack Obama has reportedly sent letter to people such as Nick, Kevin & Joe Jonas as well as Tina Fey and Blake Lively for support in his 2012 presidential campaign. FULL list under!

Harvey Weinstein
Oprah
Chelsea Clinton
Mila Kunis
George Clooney
Tom Hanks
Bradley Cooper
Counting Crows
George Lopez
Vampire Weekend
Chris Cornell
Rahm & Ari Emanuel
Gwen Stefani
Marc Anthony
Fergie & will.i.am
Jewel
Blake Lively
Train
Kevin, Joe & Nick Jonas
John Kerry
Billie Jean King
Adam Levine
Lea Michele
Chris Pine
Regina Spektor
Josh Groban
Gloria Steinem
The Roots
Tina Fey
Wilco

  • jacky
  • jacky
  • jacky
  • Anonymous

    Go JB Go JB ,.. oh yeah :D JB stil Rocks bbe

  • Anonymous

    The best JB fans are the Latin American ones!!! we rock!

  • Anonymous

    Anonymous said:

    mmm..joe’s butt looks good here ;)

    ————————-
    Yeah, uh! :)

    ————————-

    hahahaha OMJ alsooooooooo Love JB

  • Anonymous

    Unfortunately if celebs endorse someone, this will influence people to vote for that person. Ugh. But good for Obama.

  • BrokenArrow

    ok

  • ann932

    they need to get back together asap. still a fan.

  • Anonymous

    Aren’t the Jonas Brothers republicans?

  • Anonymous

    They are so hot hahahaha I just can’t!! Love ya

  • Anonymous

    Obama loves JB >>>> That’s all

  • Anonymous

    Stars should stay out out of politics. Just pisses people off.

  • Jobros4evr

    say no

  • At Narina .

    Obama loves JB >>>> That’s all
    ___________

    lol

  • classicalmusicplayer

    They are not stupid. The won’t get involved with political stuff. Plus it’s most likely that they are on the list cause Obama’s kids want to meet them…

  • marian

    JOICKEVIN ?
    i wanna grab Joe’s perfect ass

  • Anonymous

    I think they’ll help Obama! Well I don’t know! Obama loves Them and They like Obama!

  • xAskTaylorx

    I really hope they don’t endorse Obama. I don’t want obama having another term as president. I’d rather have mrs. Obama than him again. Just saying.

  • Anonymous

    Omg they have perfect assz lmfAo!

  • liss1

    JOE IS SO HOT

  • Anonymous

    Jan 17, 2012 @ 10:48 am
    xAskTaylorx said:
    I really hope they don’t endorse Obama. I don’t want obama having another term as president. I’d rather have mrs. Obama than him again. Just saying.
    ——-
    Would you rather have one of the GOP candiates in office? Cause it’s either gonna be Obama or them. Obama’s not the perfect president and I admit he has disappointed me but in this case it’s like choosing the lesser of two evil

  • Anonymous

    Hey!!! Please JB again!!!! I miss them so much!!!

  • ThatboyisaMONSTER

    Obama’s cool.
    and damn Joe, dat ass.

  • ThatboyisaMONSTER

    i iz baqqqqq.
    after like 5 months… ;’)

  • Anonymous

    Jan 17, 2012 @ 10:16 am
    classicalmusicplayer said:

    They are not stupid. The won’t get involved with political stuff. Plus it’s most likely that they are on the list cause Obama’s kids want to meet them…

    _____

    Well that fame-hungry dad will make them do everything to get attention.

  • Anonymous

    JB don’t have many fans now, but the real fans still with them! I love them with all my heart!! Please come back babes!

  • Anonymous

    Obama is bffs with the Jonas. lol

  • Ijustneedyounow

    damn i just love those boys they’re so bootylicious *licks lips*

  • Anonymous

    hahahaha OMJ Alsooooooooo

  • Anonymous

    Anonymous said:

    mmm..joe’s butt looks good here ;)

    ————————-
    Yeah, uh! :)

  • ThatboyisaMONSTER

    dadadummmmm

  • JoeHoe15

    That’s my boys!!!!! <3

  • thefuturemrsnickjonas

    joe’s ass;)

  • MileyEqualsAwesome

    Would you rather have one of the GOP candiates in office? Cause it’s either gonna be Obama or them. Obama’s not the perfect president and I admit he has disappointed me but in this case it’s like choosing the lesser of two evil

    I’d honestly vote for almost anyone against Obama I do not want him another term. Unless its against Ron Paul cause he’s crazy, then I probably just wouldn’t vote.

  • Dash

    Aww, Nick’s butt looks so sad next to Joe’s. On a related note, I went to a Road Dogs game & held up a sign that said, “Baseball pants are a gift from God”. Nick saw it, and just laughed and shook his head.

  • Anonymous

    Why is there no more account for the jonas brothers on ocean up??????? PLEASE PUT IT BACK, THAT’S THE MAIN REASON I WENT ON OCEAN UP, IS TO READ ARTICLES AND WATCH VIDEOS OF THE JONAS BROTHERS!!!!!

  • Anonymous

    mmm..joe’s butt looks good here ;)

  • Anonymous

    Would you rather have one of the GOP candiates in office? Cause it’s either gonna be Obama or them. Obama’s not the perfect president and I admit he has disappointed me but in this case it’s like choosing the lesser of two evil

    ——-
    Agree.

  • Anonymous

    OMG!!!!! JOnas so hot!!!

  • At Narina .

    nice picture <3

  • Anonymous

    I hope they get back into the music scene soon. Im still a fan :)

  • jacky

    Why is there no more account for the jonas brothers on ocean up??????? PLEASE PUT IT BACK, THAT’S THE MAIN REASON I WENT ON OCEAN UP, IS TO READ ARTICLES AND WATCH VIDEOS OF THE JONAS BROTHERS!!!!!
    ______________________________________

    Yeah I think the same!!!! Please!!!!