Miley Cyrus May Film Movie In Adelaide

miley-cyrus-pants-unbuttoned-42


South Australian Film Corp is pitching to get a major film starring Miley Cyrus to be filmed there at the end of the year or in early 2013. Miley famously visited Adelaide on her world tour last year when she met fans at the..

..Women’s and Children’s Hospital before causing controversy with her risque performance. The last time she was here, Miley also reportedly spent a lengthy visit at a solarium to top up her tan

  • BrokenArrow

    @BROKENARRow i kno i hope her hair grows fast or she gets extentions

    yeah but if she gets extentions i h ope they’re not like this

    http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSbbb3OMbbfIs0atsYOIuELEXroWqdezci2ak6mmVgUi-0qNOQ5iQ

  • gorgeousselena

    ewww shes so fugly, disgusting and manly! thats shy shes on the list of most undesirable women! my gosh her new hair is really hideous and makes her face looks more uglier, more manly and more fat! gross!

  • gorgeousselena

    and who wants to work with this talentless bitch who cant act for save her life and she always has the worst reviews! and she fade, shes more than over! and she flopped…. poor irrelevant and pathetic attention whore!

  • BrokenArrow

    thats shy shes on the list of most undesirable women!

    Again are you sure you can read? If you’re going to use that info as a fact at least read the article she wasnt on the list of most undesirable women because of her looks.
    And don’t worry Claudia as long as you keep commenting about her she will never fade.

  • BrokenArrow

    she always has the worst reviews!

    how is that always gets bad reviews if she only has one movie?

  • Ellen

    Good for her¡
    i love miley¡

  • BrokenArrow

    I thought that pic was of yourself Brokenarrow lol i didn’t notice it was Emily Osment :) i used to luv your previous pic tho

    haha!
    http://29.media.tumblr.com/tumblr_lyj5wtaWqP1qkbjq0o1_500.jpg

    this one?

  • BrokenArrow
  • kristin6410

    I wish miley had long hair again.

  • Anonymous

  • Anonymous

  • Anonymous

  • Anonymous

  • BrokenArrow

    kristin6410 said:

    I wish miley had long hair again.

    Me too.
    I’m not sure if her hair that short like she has now suits her face.
    But i really like it when she had her short hair like this

    http://www.bittenandbound.com/wp-content/uploads/2010/06/Black-leather-dress-MMVA.jpg

  • kristin6410

    @brokenarrow-yea her short hair lookef good in that picture. But i think she cut it some more after that?

  • BrokenArrow

    @brokenarrow-yea her short hair lookef good in that picture. But i think she cut it some more after that?

    Yeah, she has her hair really short now.
    Short hair doesnt really look that good when you have a round face like Miley’s.

  • mimi

    I wish miley had long hair again.
    —-
    me too i think she looks even sexier with long hair and long layer she looks so hot like the top picture were she looking at the computer she look so sexy like that!

  • Anonymous

    OMG Miley looked so sexy in the Much Music Awards with the short hair – and yeah that pic Borkenarrow lol ;) luv ya!

  • kristin6410

    Mimi- i knoww long hair she was drop dead gorgeous. Now shes still pretty though. —-@BROKENARRow i kno i hope her hair grows fast or she gets extentions

  • BrokenArrow

    Wouldn’t it be cute if it starred her & Liam?

    Nah.

  • Miley_Jonas

    BrokenArrow said:

    Wouldn’t it be cute if it starred her & Liam?

    Nah.

    Lawlz.

  • sexonfire11

    she rocks!

  • sexonfire11

    i wish if they use good pic 4 her :S just like they do with other stars

  • Anonymous

    I thought that pic was of yourself Brokenarrow lol i didn’t notice it was Emily Osment :) i used to luv your previous pic tho – if i make an account i would have a pic of HM nobody remeber that beatch (the fictional self obvs)

  • Anonymous

    sexonfire11 said:

    i wish if they use good pic 4 her :S just like they do with other stars

    They don’t like Miley Cyrus lawlz but i think that’s a good pic tho. Beautiful face, not soo ugly outfit and da boobies :D

  • Miley_Jonas

    What a boss.

  • Anonymous

    Nice.

  • Anonymous

    Wouldn’t it be cute if it starred her & Liam?