Miley Cyrus Up Close & Personal W/ Sexy

milerhgyh



  • sahina91

    Anonymous said:
    ha ha ha i really want to know how gorgeouselena looks! I bet Miley Cyrus is wayyyyy wayyyy wayyyy more beautiful than Gorgeousselena! Miley is beautiful! She looked so glamorous at the Elton John Oscar Party.

    team mimi!

    ====

    *remembers Claudia’s facebook profile picture*

    =D

  • sahina91

    i miss Miley’s long, brunette hair. Blonde isn’t bad; being a Brunette just suits her more.

  • l?veislouder

    *remembers Claudia’s facebook profile picture*

    =D
    ————————
    I feel like I’ve come across her picture, but I wasn’t 100% it was her like some users are. I’d love to have a verified picture to refer to when I point out how ugly Claudia is (meaning her personality, and it comes out in her physical looks).

  • Anonymous

    Nobody saved the Claudia photo lolo?
    Damn! i wanted to see it :/ that Milezz picture seems fake to be honest hahaha

  • sahina91

    I feel like I’ve come across her picture, but I wasn’t 100% it was her like some users are. I’d love to have a verified picture to refer to when I point out how ugly Claudia is (meaning her personality, and it comes out in her physical looks).

    ===

    i think i’ve found her profile (in one go) but i’m not quite sure. it looks like her (as in she looks familiar) but i’m not really fussed.

  • Anonymous

    “not fame whores or reality stars” hahaha sahina91 i like youuu…

  • Anonymous

    I LOVED the GHT and i want a dvd but i was wondering why all this videos are released after a year…

  • l?veislouder

    Nobody saved the Claudia photo lolo?
    Damn! i wanted to see it :/ that Milezz picture seems fake to be honest hahaha
    —————–
    someone said they did once but wanted to “respect Claudia’s privacy.” -___-

  • Anonymous

    Nobody saved the Claudia photo lolo?
    Damn! i wanted to see it :/ that Milezz picture seems fake to be honest hahaha
    —————–
    someone said they did once but wanted to “respect Claudia’s privacy.” -___-

    Bullshit. At least they could show the pic with a blur face (?) they can put poop instead of Claudia’s face and would be the same.

  • Anonymous

    cool.

  • Anonymous

    cool stuff.

  • BrokenArrow

    She looks bad.

  • BrokenArrow

    i think i’ve found her profile (in one go) but i’m not quite sure. it looks like her (as in she looks familiar) but i’m not really fussed.


    I remember people talking about her facebook on JJJ cause i used to read the comments but i was like wth cause i didnt know what was going on there.

  • Anonymous

    http://www.oceanup.com/photogallery?nid=69206&fid=480096
    look at her pulling her tshirt down so we can see her bra. Now you can’t tell me she’s not looking for the attention.

  • Anonymous

    LOL! how did she look? I bet gorgeousselena looks ugly. she is to evil and hateful to be pretty.

  • BrokenArrow

    Anonymous said:

    http://www.oceanup.com/photogallery?nid=69206&fid=480096
    look at her pulling her tshirt down so we can see her bra. Now you can’t tell me she’s not looking for the attention.

    you already posted this in the other post.
    I can tell you she’s not looking for something she already has.

  • Anonymous

    @BrokenArrow, do you like Miley Cyrus?

  • Mous

    LOL! how did she look? I bet gorgeousselena looks ugly. she is to evil and hateful to be pretty.
    ======
    Hate filled evil girls are the prettiest, believe it or not.

  • Anonymous

    miley is so talented is amazing. she really a gifter gorgeous lady! she has such an amazing voice!

  • sahina91

    gorgeousselena said:
    damn she looks really scary! her face seriously looks more uglier with her hair like that, and how is possible that with all the make up she has and still looks like that? lol

    ====

    mind of a 7 year old. someone will never grow up.

  • l?veislouder

    Mar 1, 2012 @ 05:27 pm
    Mous said:
    LOL! how did she look? I bet gorgeousselena looks ugly. she is to evil and hateful to be pretty.
    ======
    Hate filled evil girls are the prettiest, believe it or not.
    ———–
    I think the most beautiful girl in the world is Duchess Catherine, and she’s the kindest, most genuine person in the world as well.

  • Anonymous

    damn she looks really scary! her face seriously looks more uglier with her hair like that, and how is possible that with all the make up she has and still looks like that? lol

  • yeahitsernesto
  • BrokenArrow

    @BrokenArrow, do you like Miley Cyrus?

    yes why?

  • Anonymous

    @BrokenArrow, do you like Miley Cyrus?

    yes why?

    you said she looks bad here, and i thought you didn’t like her. That’s all, just wondering if it was just a constructive critic.

  • Anonymous

    miley and demi wear more makeup than a couple of clowns. they look like clown hookers

  • BrokenArrow

    you said she looks bad here, and i thought you didn’t like her. That’s all, just wondering if it was just a constructive critic.

    I said she looks bad, cause i think she looks bad here.
    I like her but i dont agree with 100% of what she does, says etc.. and i dont think she’s God :)

  • Selenne

    love thee pink in ocean up!!:) and molly looks beautiful even withe red eyes

  • Selenne

    haha i mean Miley!!!

  • Anonymous

    Lol lesbo

  • Anonymous

    yep, a.k.a. “Butch in the Closet”

  • Anonymous

    How is she lesbo? And even if she was, why do you care? Whats wrong with lesbians?

  • Olivia

    mmm i wouldn’t mind getting in on that action

  • Mous

    LOL! how did she look? I bet gorgeousselena looks ugly. she is to evil and hateful to be pretty.
    ======
    Hate filled evil girls are the prettiest, believe it or not.
    ———–
    I think the most beautiful girl in the world is Duchess Catherine, and she’s the kindest, most genuine person in the world as well.
    =======
    Then she has it all.

  • Anonymous

    whos the other girl?

  • gorgeousselena

    damn she looks really scary! her face seriously looks more uglier with her hair like that, and how is possible that with all the make up she has and still looks like that? lol

  • RMF

    you look scary.

  • Anonymous

    ha ha ha i really want to know how gorgeouselena looks! I bet Miley Cyrus is wayyyyy wayyyy wayyyy more beautiful than Gorgeousselena! Miley is beautiful! She looked so glamorous at the Elton John Oscar Party.

    team mimi!

  • Anonymous

    me don’t like it.
    I don’t like it when she does the duck face, or when she doesn’t smile with her fans, but i don’t like THIS smile either…

    why does she smile with random-girl, but not with her fans, anyway?

  • BrokenArrow

    how is possible that with all the make up she has and still looks like that? lol

    How is possible you haven’t grown up a little in the last 2 years?

  • Anonymous

    cool