Joe Jonas GUITAR HOTTIE

joeguitar
joetuigat



Thx Ella!

  • Anonymous

    he looks awesome here :) when were they taken?

  • Anonymous

    what is he wearing? He looks ridiculous, he shouldn’t even touch a guitar, just stay with his autotune.

    But I agree, they’ve been talking about a new Jonas album since mid 2010. It’ll never come. Nick is happy in Broadway, and so is Papa J ($$$$). Joe is happy sleeping with models, and Kevin is even happier with his wife.

  • Anonymous

    OOOOOOH, I wanna dance with somebody..

  • Anonymous

    Nick said he was going to start writing with his bros this week. I don’t know, Kevin is LA and Joe is in Miami. Unless they are flying out sometime this week.

  • Anonymous

    Joe and Kevin don’t do much of the writing anyway. I think Nick can manage a bit for himself, and then Joe and Kevin can do the last touches.

  • obsessed

    Mama likey.

  • Anonymous

    cool

  • Anonymous

    he looks good!! I love his smile, which he doesn’t show too much lately, he hadn’t looked this good in a while

  • Anonymous

    I have no idea why but I always feel sorry for him :/

  • Anonymous

    nick’s better

  • Mari Baisden

    Anonymous said:
    I have no idea why but I always feel sorry for him :/
    ——

  • Mari Baisden

    Joe looks great here :) wish he’d play more tho :)

  • Anonymous

    what’s joe doing in Miami so much anyway ? just wondering 0 _o

  • Anonymous

    well he has sad eyes but sweet

  • Anonymous
  • Anonymous

    Mar 5, 2012 @ 10:22 am
    Anonymous said:

    what’s joe doing in Miami so much anyway ? just wondering 0 _o
    —————

    Partying in Miami Beach if i had the money i would too LOLZ. Anyways I think he’s headed back to New York today, Mikey tweeted he was at the airport.

  • Anonymous
  • Anonymous

    mikey and him are gay

  • Anonymous

    If I had money, my wedding would be at a place where my family and close friends could be but my honeymoon would be like a mini tour. Abu Dhabi in this hotel http://cls.cdn-hotels.com/hotels/2000000/1690000/1680200/1680104/1680104_19_b.jpg then travel around etc. Rome, Paris *sigh*

  • Anonymous

    mikey and him are gay
    ————-

    Joe doesn’t have a girlfriend and the boy haz needs you know. He needs someone to cuddle with at night!

  • Anonymous

    What the heck is he wearing? Lol. Going to the beach Joe? ^____^

  • Anonymous

    http://www.hotels.com/ho255622/shangri-la-hotel-qaryat-al-beri-abu-dhabi-abu-dhabi-united-arab-emirates/

    LE CREYS i want to marry a jonas, nothing better than a rich good looking man to go to these places with :(

  • Anonymous

    he so cute! :)

  • Anonymous

    The most expensive house in the world is 1 billion dollars and it’s in India.

  • Anonymous

    How do you know Joe is in Miami now? Anon?

  • Anonymous

    Don’t forget he can also play the tambourine!
    —————————

    LOL

  • Anonymous

    How do you know Joe is in Miami now? Anon?
    ———————–

    My timeline are stalkers that’s why. He flew to Florida on Friday but he’s headed back to New York today.

  • Anonymous

    he is happy then, he’s always unconfortable around girls, he looks happy around boys, and mikey is his prince charming

  • Anonymous

    lol, me too, my mother is looking at me like, are you crazy or what?

  • Anonymous

    ask joe, but he likes french food better

  • Anonymous

    Anonymous said:

    lol, me too, my mother is looking at me like, are you crazy or what?
    ————

    mte

  • Anonymous

    Joe is jealous that Nick has broad shoulders and a huge chest.

  • Anonymous

    I don’t get it :/

  • Anonymous

    joe is jealous that he got to be joe and nick got to be nick, he wants the shoulders and the chest too and the non fat tights

  • nick jonas

    I love you all.

  • Anonymous

    Mar 5, 2012 @ 11:56 am
    nick jonas said:

    I love you all.
    ——————-

    LOL

  • Anonymous

    just jared jr ? @justjaredjr

    Joe Jonas: Victoria Secret PINK Spring Break Party Host!: Joe Jonas will be hosting Victoria… goo.gl/fb/NO1eL

  • Anonymous

    joe jonas screaming gay!!!

  • Anonymous

    king nick was here!!!! omg

  • joe jonas

    and I hate you, this is not funny, your mean

  • Anonymous

    ok this was fun, I think nick and joe would laugh too :P

  • Anonymous

    Go love Nicky somewhere else and be perverted there.This is Joe’s page.

  • Anonymous

    Bitch mentality is YOU!

  • Anonymous

    It’s dolt and look it up.It means blockhead you (idiots).

  • Anonymous

    don’t get mad joe stans you called nick poisoning, and manipulatore, so bitch mentality is you too

  • Anonymous

    no because nicky deserves to be loved everywhere

  • Anonymous

    “don’t get mad joe stans you called nick poisoning, and manipulatore, so bitch mentality is you too”

    “ok, nick is gorgeous, he is amazing, joe would be poisoning if he ate his father”

    I finally made it to the end, and I think I have no air. LMAO, laughin so hard.

  • Anonymous

    no because nicky deserves to be loved everywhere
    ———
    ia

  • Anonymous

    if joe ate nick he would have caries because nick is so sweet

  • Anonymous

    Who the hell is still on this post?

  • Anonymous

    you

  • Anonymous

    (replying to this) – Mar 5, 2012 @ 12:48 pm
    Anonymous said:

    you
    ======
    And YOU!

  • Anonymous

    What the hell is Joseph eating his father and poison.

  • Anonymous

    because he dares

  • Anonymous

    I’m literally lmfao

  • Anonymous

    Mar 5, 2012 @ 11:47 am
    Anonymous said:

    This isn’t kidding are you mad have you no conscience.It’s Bitch mentality.SHUT Up.
    ———–

    are you using google translator by any means?

  • Anonymous

    joe eats dolotes too fyi, he eats everyone

  • Anonymous

    Guys I legit have to go the bathroom to pee. I haven’t laughed this much in months.

  • Anonymous

    nicky is so sexy

  • Anonymous

    dolotes sound like a delicious italian meal

  • Anonymous

    Handsom

  • JoeHoe15

    JOSEPH!!! my new favorite pictures of him!!! He really needs to play guitar to their upcoming concerts!!!!! HOT. <3

  • Anonymous

    wow he looks like a lot of the guys here in hawaii -.-

    i live on the wrong side of the world; i want to move omg.

  • Anonymous

    LOL omg guys..this is too much. Hahaha. Wtf is all this? Hahaha…Poor Joe <3 We love you baby!

  • Anonymous

    life is hard for him

  • Anonymous

    yeah, we do love him, he is adorable, but this was hilarious, we love nick too :D

  • Anonymous

    he looks really cute in the first picture, I think they’re from last year

  • Anonymous

    Thanks Ella? More like thanks Francesca…she’s the one who posted the pics on twitter. She’s one of Joe’s friends.

  • Anonymous

    No you don’t love him your all FREAKIN! abusers just like Nick, no wonder you love him.Your just using him to abuse him and Perverts.At his own expense no Joseph would Not love you if he knew.God forbid he did,you think he doesn’t have enough shit as it is.Your some serious sad ass people,go some where else and leave him alone.Go to Nicky’s page and drool over him.

  • ThatboyisaMONSTER

    he’s so gorgeous, he should play the guitar more often, it’s attractive on him.

  • Anonymous

    they have money because joe pays for them lol

  • Anonymous

    Joe’s a nice guy. It’s hard with
    fame and all, to keep your head on straight. He’s partying like most 22 year olds do. The only bad thing is the perception that his friends are all Cheyne-like creatures who don’t appear to work much and yet they have money to party all the time and jet around with a bodyguard. And they all seem to idolize Wilmer Valderama whom I think is disrespectful to his exes and to women in general. It’s just a perception, though.

  • Anonymous

    maybe joe can’t afford him, even though he is millionaire

  • forthemoment.

    He looks good!

  • classicalmusicplayer

    There’s that cute little Joe smile we haven’t seen in awhile.

  • liss1

    Gorgeous man!

  • Anonymous

    Yes he is silly one.

  • Anonymous

    can he even play it?

  • pat

    idiot you better believe he can

  • Anonymous

    yeah joe can play guitar not like kevin and nick but he can.. he also plays the violin and a bit of piano.

  • BSquared

    Don’t forget he can also play the tambourine!

  • Anonymous

    i hope his so called friends are not using him.

  • liss1

    ThatboyisaMONSTER said:

    he’s so gorgeous, he should play the guitar more often, it’s attractive on him.

    __________

    i agree with you

  • Anonymous

    They had that little burst of talking about making Jobro music and now it stopped. Next year, next month, next week. It never happens. Maybe they say it to hold onto fans for their solo projects. How to Succeed virtually took over the Jonas Brothers twitter. Anyway Joe looks great.

  • classicalmusicplayer

    People are getting so irritated w/ them with always saying they will write more but then it never looks like it never happen. A new album
    May happen someday. But until I hear part of it I’m not holding my breath.

  • Anonymous

    Haven’t you been paying attention all these years to the way he has been acting.About especially the way he has been manipulative is in his (some of them) relationships.Not to mention more.

  • Anonymous

    He looks good but worn down.

  • Anonymous

    Whoever keeps posting all these ridiculous (but quite entertaining!) posts are obviusly about 12 years old…like, damn. Learn grammar and grow up.

  • Anonymous

    i swear to god u haters are so fuckin lame u have nothin better do than hate on some one u wish 2 be. so what if he partys with girls isnt that what every 22 year old does. and we all know in the end hes the one with millions of dollars and ur the one with absolutely nothing but hate in your fuckin heart. seriously y cant people be repectful and i dont mean just to joe also to nick justin selena demi and many other celebs.

    haters if u dont have something nice 2 say dont come on this post and dont say anything at all so in other words fuck off celebs lives u fuckin morons.

  • Anonymous

    no1 is complaining about him partying with girls, they commenting on him eating guys xD

  • Anonymous

    he needs to get a job

  • Anonymous

    Anonymous said:
    he is happy then, he’s always uncomfortable around girls, he looks happy around boys, and mikey is his prince charming

    ===============

    LOL

  • Anonymous

    My timeline are stalkers that’s why. He flew to Florida on Friday but he’s headed back to New York today.

    ================

    Don’t believe any of this till I see pics! XD

  • Anonymous

    Anonymous said:

    he is happy then, he’s always unconfortable around girls, he looks happy around boys, and mikey is his prince charming
    ——————————-

    Mikey lives with him in New York at the apartment they rented. I know where he lives. He probably takes Mikey to all these romantic places in New York. *_* Can you imagine? They cuddle at night when it’s cold then they wake up together embraced and look into eachothers eyes and kiss eachother. Then go out to breakfast together holding hands. *_*

  • Anonymous

    yeah, I can picture that, mikey is so lucky like his sister he got the other jonas and all the money nick is free, do the deleasas have another sister/brother?

  • Anonymous

    Anonymous said:
    My timeline are stalkers that’s why. He flew to Florida on Friday but he’s headed back to New York today.

    ================

    Don’t believe any of this till I see pics! XD

    ==================

    Nevermind! Haha! Just look at the first post. Right when I said “till I see pics!”

  • Anonymous

    Don’t believe any of this till I see pics! XD
    ——————-

    He was partying with Wilmer Valderrama at LIV last night, Wilmer’s bodyguard even tweeted it.

  • Anonymous

    He worked so hard promoting Fastlife last year he’s entitled to this downtime but … whilst still cute, he looks tired and sort of lost these days. I can’t quite put my finger on it, perhaps the company he’s keeping these days or whatever, he just doesn’t seem like our quirky, geeky sweetheart … makes me feel sad actually!

  • Anonymous

    the kid is lost, I think the lack of support from his family and his album flopping that hard is ruining him, he doesn’t know what to do, I read a blind gossip about him getting drunk and telling everyone how much he hates his life

  • Anonymous

    cute pic! i love his smile!!!!!

    …nick fans, get out of here.

  • Anonymous

    (replying to this) – Mar 5, 2012 @ 10:54 am
    Anonymous said:

    yeah, I can picture that, mikey is so lucky like his sister he got the other jonas and all the money nick is free, do the deleasas have another sister/brother?
    ———-

    Danielle had another sister, she married last year tho. I don’t know how many siblings she has tho!

  • Anonymous

    blind gossip is almost always wrong

  • Anonymous

    sometimes they’re true, they said joe wanted to disappeear for a while and he did, not tweeting, no pictures and
    complete hiding.

  • Anonymous

    nick isn’t gay, and the deleasas have another sister, so one sister for nick one sister for kevin and mikey for joe, he has some tough competition with wilmer valderrama though

  • Anonymous

    danielle has 2 sisters who is married and a little sister.

  • Anonymous

    he looks sad

  • Anonymous

    nick isn’t gay, and the deleasas have another sister, so one sister for nick one sister for kevin and mikey for joe, he has some tough competition with wilmer valderrama though
    ———

    There you go.

  • Anonymous

    nick has to be on glee and on that play jersey boys

  • Anonymous

    Yeah, and he’s hanging with people who seem to be sponging off him at the moment. Do you imagine that a session drummer and a wannabe musician like Mikey can afford to go from Las Vegas, to NYC to Miami partying like that every weekend plus eating at top restaurants etc? There’s only one person paying …. some people are having the time of their lives at his expense. Oh Joseph, Joseph :( ….

  • Anonymous

    and what about his french beau martin?

  • Anonymous

    Mar 5, 2012 @ 11:02 am
    Anonymous said:

    Yeah, and he’s hanging with people who seem to be sponging off him at the moment. Do you imagine that a session drummer and a wannabe musician like Mikey can afford to go from Las Vegas, to NYC to Miami partying like that every weekend plus eating at top restaurants etc? There’s only one person paying …. some people are having the time of their lives at his expense. Oh Joseph, Joseph :( ….
    —————–

    ikr

  • Anonymous

    it’s not his fault, it’s that or having anybody to hang out with, he prefers to pay for everthing than to be alone in his house crying.

  • Anonymous

    Martin is in France and he has a very serious girlfriend, she’s related to Roman Polanksi.

  • Anonymous

    he knows everyone around him are fake, he prefers to pretend he doesn’t

  • Anonymous

    he knows everyone around him are fake, he prefers to pretend he doesn’t

  • Anonymous

    I think Joe is very happy being on vacation every weekend, who wouldn’t give me that life Joe? Plus Mikey giving him sexual favors at night is the best, having sex with the person you love is the best thing.

  • Anonymous

    poor joe

  • Anonymous

    I know, but mikey doesn’t love him back, it’s all about money money money

  • Anonymous

    this is hilarious, but I really hope joe doesn’t read it

  • Anonymous

    (replying to this) – Mar 5, 2012 @ 11:06 am
    Anonymous said:

    I know, but mikey doesn’t love him back, it’s all about money money money
    ————

    Love is blind. *_*

  • Anonymous

    are you guys saying mikey is living offf of joe?

  • Anonymous

    Anonymous said:

    sometimes they’re true, they said joe wanted to disappeear for a while and he did, not tweeting, no pictures and
    complete hiding.
    ………

    Ignorant people believe all those blind gossip.

  • Anonymous

    all he wants is the jonas brothers to reunite

  • Anonymous

    (replying to this) – Mar 5, 2012 @ 11:06 am
    Anonymous said:

    poor joe
    ————

    It’s sad all of Joe’s fuck buddies are in serious relationships. :( Even Garbo! Garbo proposed to Paris a few months ago in NYC. They’r egetting married! Martin will prob do the same.

  • Anonymous

    ignorant people never consider the benefit of the doubt

  • Anonymous

    Excuse me none of them use autotone.I think they did get ready for the cd, but stupid Nick wouldn’t shut up about it and commit.

  • Anonymous

    Did you guys see the ring Garbo gave Paris. It’s expensive….

  • Anonymous

    yeah I know, poor joe, garbo left him, and now he only tweets him to make fun of his stupidity and his grammar mistakes, even though he isn’t brilliant either, mikey may get engaged soon to, what is poor joe gonna do?

  • Anonymous

    shut up, nick is the only respected jo bro at the moment

  • Anonymous

    Mikey is already engaged to Joe.

  • Anonymous

    It might do him good to read it, make him fucking wake up! I love the stupid dude but sometimes he infuriates me, he seems to sort of adapt to the personality of the people he associates with and almost disappears. Now he’s bezzies with Valderrama … God help him!

  • Anonymous

    joe jonas is gonna disappear from the showbizz sooner or later, nick is the only one who may survive, he’s talented but he needs luck too

  • Anonymous

    Doubtfull Joe has lots of plans of acting and music.

  • Anonymous

    Poor kid just needs company, reading this would get him depressed

  • Anonymous

    lol Wilmer offered a girl a drink last night (I only know cause the same girl tweeted about Joe refusing to eat steak) but he tweeted he doesn’t drink.

  • Anonymous

    he seems to sort of adapt to the personality of the people he associates with …

    agreed! he is has a really low self esteem, I hope he finds a good person, a good friend or gf

  • Anonymous

    Anonymous said:

    Poor kid just needs company, reading this would get him depressed
    ———————-

    He has company. Mikey.

  • Anonymous

    Stop with all of this sick shit about Joesph.You DON”T love him too your just using him to make fun.Yes he is poor and pathetic but no thanks to his so called family, lousy career and bitchy brothers.As well as that crap around him what else is he going to do!

  • Anonymous

    the guy is a mess, he even has eating disorders

  • Anonymous

    you don’t love him either! so shut up, you’re bashing him too

  • Anonymous

    don’t you dare call nick bitchy!

  • Anonymous

    What the hell is Joseph eating his father and poison.
    ===
    Waaa?

  • Anonymous

    the guy is a mess, he even has eating disorders
    ———

    lolwut

  • Anonymous

    Mikey is a FREAKIN! loser. Joesph just doesn’t know it!Or care.

  • Anonymous

    lol this nick stan is so sick. Poor coward that hide behind a computer screen.

  • Anonymous

    what nick stan?

  • Anonymous

    Mar 5, 2012 @ 11:21 am
    Anonymous said:

    Stop with all of this sick shit about Joesph.You DON”T love him too your just using him to make fun.Yes he is poor and pathetic but no thanks to his so called family, lousy career and bitchy brothers.As well as that crap around him what else is he going to do!
    ——————–

    Translation?

  • Anonymous

    He may have eating problems for a reason,your no help.

  • Anonymous

    he ate too much of nick

  • Anonymous

    I don’t know what this post has become I’m just laughing my ass off for real.

  • Anonymous

    He may have eating problems for a reason,your no help.
    —————————-

    He has depression since the Jaylorgate in 2009. LOLZ

  • Anonymous

    no, taylor got him depressed, demi caused him the eating disorders, and the addictions he adapts to people around him remember? ashley greene made him hate women

  • Anonymous

    I just did little one.He is very rude and MEAN to Joesph.Wake up!He is very selfish.

  • Anonymous

    you guys make fun of joe if you want but leave nick
    out of this

  • Anonymous

    you guys make fun of joe if you want but leave nick
    out of this

  • Anonymous

    Nick kicked him out of bed last week so he looks sad. No sex for a while.

  • Anonymous

    joe’s depressed?

  • Anonymous

    What the hell is eating to much of Nick mean.

  • Anonymous

    lol Nick is always making fun of Joe. I find it hilarious but it’s in a brotherly way chillax

  • Anonymous

    lol he’s poisoning

  • Anonymous

    You just can’t seem to have a reasonable conversation here without the fuckwit fruit loops turning it into farse … oh well!!

  • Anonymous

    Stop with the whole sex thing.Your sick and vulgar.Really NO love just get of and SHUT THE HELL Up.Period.

  • Anonymous

    this doesn’t make any sense :/

  • Anonymous

    Stop with the whole sex thing.Your sick and vulgar.Really NO love just get of and SHUT THE HELL Up.Period.
    ———–
    Sex is a beautiful thing when it’s with a Jonas. *_*

  • Anonymous

    he ate what????

  • Anonymous

    (replying to this) – Mar 5, 2012 @ 11:30 am
    Anonymous said:

    lol he’s poisoning
    ———————

    Nick is a god respect him.

  • Anonymous

    lucky delta, miley, selena, samantha, danielle, mikey, wilmer, gregg and martin :O

  • Anonymous

    why are epople saying that danielle’s brother is using joe?

  • Anonymous

    ok, nick is gorgeous, he is amazing, joe would be poisoning if he ate his father

  • Anonymous

    (replying to this) – Mar 5, 2012 @ 11:34 am
    Anonymous said:

    lucky delta, miley, selena, samantha, danielle, mikey, wilmer, gregg and martin :O
    ——————

    true fact

  • Anonymous

    Your wrong, don’t say that your all pigs who never love.It’s Nick whose the bitch and Kevin whose the asshole for marrying into that stupid demented family.Of which Mickey is a spawn.

  • Anonymous

    you should shut up and leave nick alone, he’s not to blame for joe’s issues

  • Anonymous

    Nick is a fabulous bitch take it or leave it.

  • eli

    sexy and adorable pictures, he has the most beautiful smile

  • eli

    sexy and adorable pictures, he has the most beautiful smile

  • Anonymous

    and why is nick the bitch? nick is the sweet, smart talented one. if joe has eating disorders, addictions, is gay or whatever, nick has nothing to do with it

  • Anonymous

    What the hell is Joe eating his Father and poison.I didn’t mean sex THAT way and you know that.

  • Anonymous

    Mar 5, 2012 @ 11:35 am
    Anonymous said:

    Your wrong, don’t say that your all pigs who never love.It’s Nick whose the bitch and Kevin whose the asshole for marrying into that stupid demented family.Of which Mickey is a spawn.
    ———————

    LOL

  • Anonymous

    nick rocks joe sucks shut up shut up shut up!! nick is the best

  • AsABrunette

    You guys are hilarious!

  • Anonymous

    Mar 5, 2012 @ 11:39 am
    Anonymous said:

    nick rocks joe sucks shut up shut up shut up!! nick is the best
    ————-I

    I. CANT. BREATH. LMFAO

  • Anonymous

    I forbide mentioning nick and bashing him!!! this is a joe zone!!

  • Anonymous

    I just think joe ate too many men, that’s the problem, he just wants to throw them up

  • Anonymous

    Tears are running down my face.

  • AsABrunette

    You guys are hilarious!

  • Anonymous

    125 comments joe’s relevant again

  • Anonymous

    Mar 5, 2012 @ 11:42 am
    Anonymous said:

    I just think joe ate too many men, that’s the problem, he just wants to throw them up
    ——————

    lol ew

  • Anonymous

    can I ask why do you say nick is mean and rude to joe and how is he manipulating and abusive? wtf, nick is not like that

  • Anonymous

    Nick is NOT sweet he uses people is a emotional manipulatore and is an abuser.You are all in an illusion.You need God not him you idiot.Talk about favoritism.You don’t deserve Joseph and you never will.HE IS NOT A HOMOSEXUAL you pigs.

  • Anonymous

    he is not gay he just eats people lol

  • Anonymous

    you don’t need to attack nick to defend joe, how is him an emotional manipulatore?? he’s a good guy

  • Anonymous

    joe if you read this, we don’t hate you, we’re just kidding around

  • Anonymous

    manipulatore
    ———-

    what

  • Anonymous

    This is the shut up zone for most of you sick people.Get out go crawl back to your little Nicky you sick perverted Dolotes.

  • Anonymous

    wtf are dolotes omg lmao

  • Anonymous

    manipulatooooore

  • Anonymous

    i hope people are not using joe for thier own personal gain.

  • Anonymous

    This isn’t kidding are you mad have you no conscience.It’s Bitch mentality.SHUT Up.

  • Anonymous

    what’s bitch mentality?

  • Anonymous

    what’s dolotes???? we love nicky you dolote!!

  • Anonymous

    manipulatore lol