• kary_redfern

    babe? he totally is!

  • Anonymous

    she calls him babe. Cute.

    Yeah, it’s nice he’s protective of her, but also kinda scary. It’s like he loses control very easily. Remember that fight
    ————-
    I don’t find scary a man protecting his woman against strangers is more like admirable to see him do that! After watching him I think he even hotter now because i will feel so protected with him. the guy is 6″4 miley is one lucky girl!

  • Still Anonymous

    So Miley got to PUNK three people (Kelly, Khloe, and Liam). They must do it where one star hosts an entire episode of PUNK’d.

  • Anonymous

    It’s Liam’s duty to keep Miley’s care ass sweat free.

  • Anonymous

    “he loses control very easily” how’d you be if two naked people were in Your car?
    and he is protecting her, not screaming her!

  • Anonymous

    Anonymous said:

    OMG!
    HAHAHHAHAHAHAHAHAHAH
    =====
    It wasn’t-that-funny, calm down.
    —-
    You tell them.

  • KONY 2012 – Invisible Children

    hey guys, if you’ve got a spare 30 mins give this video a watch, got to raise awareness for the cause :)

    http://www.youtube.com/watch?v=Y4MnpzG5Sqc

    ?

  • l?veislouder

    her smile at the end of this made me crack up lol. I’m not a fan of Punk’d, but I’ll watch this one. Liam’s sweet :)

  • Anonymous

    Yepp I definitely thought this said “Miley PUNCHES Liam” hahah myyyy baddd

  • Anonymous

    haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa………………………………….DEAD

  • YOLO (you only live once)!!!!!!!!

    Omg this is hilarious its going to be an amazing season of punked!!!!

  • drinkmypoison

    i love it when she says babe

  • Anonymous

    awww!! i love liam!! and miley!!! omgh!! cant wait

  • BrokenArrow

    woha liam was mad lol

  • Anonymous

    Awe. It’s so cute how protective he is of her.

  • SplitLove

    OMG!
    HAHAHHAHAHAHAHAHAHAH

  • Anonymous

    OMG!
    HAHAHHAHAHAHAHAHAHAH
    =====
    It wasn’t-that-funny, calm down.

  • Anonymous

    she calls him babe. Cute.

    Yeah, it’s nice he’s protective of her, but also kinda scary. It’s like he loses control very easily. Remember that fight?

  • Anonymous

    lmao!!!

  • Anonymous

    love how protective he is over miley

  • Anonymous

    Im laughing on the inside.