Selena Gomez PICKLE PERFECT

selena-gomez-pickle-perfect-17


Actress Selena Gomez carried a jar of pickles around during a lunch break

from filming Spring Breakers in Florida on March 9. Photos: FameFlynet.

  • l?veislouder

    The oversized Uggs paired with shorts in Florida makes no sense to me.

  • Anonymous

    gorgeousselena, LOL and So Undercover haven’t even come out in the US yet, how do you know its a flop!? LOL did very good in India and it got alot of good reviews there. do some research before you go around claiming things that aren’t true! by the way, all of selena’s movies have flopped! look it up on google or selena’s wikipedia page! The Last Song made more money that any of selena’s crappy movies!

  • Anonymous

    Ummm, where are her blue and violet high-lights?

  • Anonymous

    Uh shorts with ugg boots are just horrible not flattering at all

  • Anonymous

    It’s funny when the other girls look sexy with the short and selena doesn’t. she doesn’t not have a good ass for short short and her shape side way it looks horrible! they should had hired miley she looks hot with short short, but miley will had never done this movie is too low budget and stupid!

  • Anonymous

    no need to involve miley..yall always do the same shi t but if u wanna compare this just makes selena even better… it shows to her isn’t all about the money and fame..this isn’t a movie thats gonna gain millions..nor that will be on theaters, to her is more about the acting, challeging herself and working with directors she likes whether anyone likes to admit it or not.

  • Anonymous

    no need to involve miley..yall always do the same shi t but if u wanna compare this just makes selena even better… it shows to her isn’t all about the money and fame..this isn’t a movie thats gonna gain millions..nor that will be on theaters, to her is more about the acting, challeging herself and working with directors she likes whether anyone likes to admit it or not—-
    —————
    I think is more about she can’t get a real movie job as a leading actriss because she flopped after flopped nobody wants to hired her and the movies coming up she the one in besting her production. Miley like to be the leading actriss once you fall like selena she can’t get leading!

  • Anonymous

    Ok if Miley and TLS are brought into this then realize that Sparks was the reason the movie made $90 million. Miley herself admitted her acting needed work. Selena’s movies were not written by the hottest writer of the day. Beverly Cleery is from the 1960’s and mostly young kids or older women are the target audience. R&B easily made more than was expected. Monte Carlo was basically rated as a flop by BULIEBERS and SMILERS way before the movie was even seen. Monte Carlo still earned double the initial investment so that is far from a flop. So fucking tired of the small minded on here that need to compare with every post. If you do not like someone or a certain movie, you have a choice to see it/them or not.

  • Anonymous

    Once you kids realize that Disney made Miley rich and her fans mean very little to her other than making more money off them, the sooner you can lose your delusions. Miley has done nothing really in a very long time for her fans. She had a short tour, where she basically just pocketed more of your cash.

  • gorgeousselena

    poor retard mimi so mad cause her talentless idol sucks and is just an irrlevant attention whore and selena is rocking the world, she have so many upcoming projects and miley has nothing! not sel fault that miley is a talentless bitch who no one want to work with her and selena is working with oscars winners! and you mad cause the two movies that miley has already flopped and got such a terrible reviews? sorry retard mimi stay mad… miley cant even act for save her disgusting life…. and too bad selena has an amazing body, like a model body, not like manly miley who is so damn fugly and has a manly back with such a flat ass… selena is hot without even try, thats why shes on the most desirable women and what about manly miley the disgusting man in a drag? lol sooo say whatever you want retard mimi its not sel fault that miley fade and her come back was with two flopped movie ans such a bad reviews and nobody cant take that bitch seriously and just made fun about her….whatever you say doesnt change the fact that sel is rocking the world and miley is a talentless loser living in the irrelevant land who needs scandals to get some media attention… lol so sad and pathetic…

  • gorgeousselena

    I think is more about she can’t get a real movie job as a leading actriss because she flopped after flopped nobody wants to hired her and the movies coming up she the one in besting her production. Miley like to be the leading actriss once you fall like selena she can’t get leading!
    —-
    retard mimi its so dificult for you to understand its actress you idiot not actriss, and stop embarrasing yourself, oh right i forgot you are a huge joke just like your talentless idol lol sorry my bad! and get your fucking fact straight retard mimi selena has 13 reasons why and the sky is everywhere where shes the leading actress sooo as usual you fail retard mimi! and too bad selena is working with oscars winners and so many people wants to work with her and what about your talentless and irrelevant idol? right that bitch has nothing, she fade, shes pretty much over and her two movies already flopped and as usual she get such a bad reviews the worst reviews cause miley cant act for save her disgusting life….

  • gorgeousselena

    It’s funny when the other girls look sexy with the short and selena doesn’t. she doesn’t not have a good ass for short short and her shape side way it looks horrible! they should had hired miley she looks hot with short short, but miley will had never done this movie is too low budget and stupid!
    —-
    its funny how stupid, jealous and really retard you are pathetic mimi! and too bad for you selena is more gorgeous and sexy than fugly and manly miley will ever be…. whos one of the most desirable women? yeah loser its selena not manly and fugly miley…. so stay mad cause selena has so many upcoming projects and your ugly and talentless idol has nothing… she fade, and her two movies flopped, poor miley shes totally over and her come back sucks, that really funny…. lmao

  • Anonymous

    yep selena’s not as good as miley she can never get leading role and if she does it’s going to be terrible

  • BrokenArrow

    I think is more about she can’t get a real movie job as a leading actriss because she flopped after flopped nobody wants to hired her and the movies coming up she the one in besting her production. Miley like to be the leading actriss once you fall like selena she can’t get leading!

    Well she got 13 reasons why and she’s kinda the main character.

  • BrokenArrow

    I think Selena is just doing every movie she can just to do movies. I don’t think Miley is auditioning for movies or anything.

  • BrokenArrow

    I hate ugg boots. Is just me or did she gain some weight?

  • ugg boot

    After research a number ugg boots clearance sale of of the weblog posts on your website now, and I really like your ??????ugg???? approach of blogging. I bookmarked it to my bookmark web site listing and will probably be checking back soon. Pls check out my cheap ugg boots on sale site as effectively and let me know what you think.

  • Anonymous

    ———–
    the movie The Last Song flopped , it got negative reviews , & Miley Cyrus was nominated for Worst Actress in the Golden Raspberry awards.

  • BrokenArrow

    the movie The Last Song flopped , it got negative reviews , & Miley Cyrus was nominated for Worst Actress in the Golden Raspberry awards.

    really? It made almost $90 millions #4 rank and the dvd was #1 for weeks. So if you call tls a flop then all t he movies tha made less las than are just a super flop.

  • Anonymous

    Since when is it cool to not wear a bra???

  • Anomnomous

  • Anomnomous

    Pickles..

  • Anonymous

    KIM HEECHUL!!!! <3 super junior <3 ELF forever

  • Anonymous
  • Anonymous

    are those justin’s clothes? The big blue jumper and the sneakers?

  • Anonymous

    I want her legs.

  • Anonymous

    she’s so pretty

  • Anonymous

    Yeeeep I want HER legs! She is so skinny and she eats everything! I’d wish be she so much!

  • Anonymous

    Yay! She can eat pickles whenever she wants again.