‘One Direction Has Best Fans In World’?

dfgngdfmgm
fhmfhmh
AomQW0gCQAMvdwn.jpg-large




Harry told The Sun: ‘We’ll have a party when we get a chance but first of all we’re definitely going to get Simon Cowell to cough up and take us out for dinner in Los Angeles. We’re just five normal lads form the UK. What has happened to us is incredible. I know it sounds like a massive cliche but it is truly amazing, it’s what dreams are made of.’

1D want to play at Queen Elizabeth’s Diamond Jubilee concert in London this June: ‘I’d love to meet her Royal Highness. I grew up listening to the Beatles because my dad used to play them over and over again. We’ve got a lot of big plans but I’m sure anything would be struck out of the diary if an invitation came along.’

A concert insider told the Daily Mirror: ‘Obviously organiser Gary Barlow has close connections with Simon Cowell and ‘The X Factor’ and is keen to get One Direction signed up by the end of the month.’

  • Anonymous

    Live.Love.Learn– your so lucky! do you have good seats?
    Presale tickets for NYC sold out the minute they opened. Like they opened at 4, and then most of them were gone at 4.

  • Live.Love.Learn.

    I hate people, and I hate the internet -___-
    VIP Nation crashed, the page for New York VIPs kept saying “package details will be available soon” when the main page said they were sold out, and now stubhub is selling VIP greets for over $2,300, which yes, I can afford, but fuck that if I’m gonna spend that money. for that, I want a date and a marriage proposal from all five guys. honestly, fuck this money-hungry world -____-
    —–
    OMG it was crazy. Tickets for DC literally sold out within a minute or two. I was gutted that I didn’t get anything, but then I guess someone timed out & 2 tickets became available & like my heart was racing & I was just pumping with adrenaline whilst sitting on my laptop typing away all of my information…..and thank goodness, my order went through. I can’t believe I actually got tickets :o

    & omg that is awful! People are horrible!!!! Ugh $2,000 is not worth it IMO. But, from what I’ve heard, Live Nation is fixing their shit & there should be more tickets tomorrow.

  • Anonymous

    LoveIsLouder– i know someone who got 2 tickets in section 107. do u think thats a good spot?she got it for like 70.75 each.

  • oceanUP

    who has the WORST fans in the world? lol

  • l?veislouder

    OMG it was crazy. Tickets for DC literally sold out within a minute or two. I was gutted that I didn’t get anything, but then I guess someone timed out & 2 tickets became available & like my heart was racing & I was just pumping with adrenaline whilst sitting on my laptop typing away all of my information…..and thank goodness, my order went through. I can’t believe I actually got tickets :o

    & omg that is awful! People are horrible!!!! Ugh $2,000 is not worth it IMO. But, from what I’ve heard, Live Nation is fixing their shit & there should be more tickets tomorrow.
    ————————
    I’m so thankful you got tickets! I got the VIP Package, which isn’t the Ultimate Package like I actually had in my cart over eleven times!!! But at least it’s something. I’m going to complain though, and definitely make them realize they can’t have this bullshit when this is their BUSINESS! At at huge risk of sounding like white girl, rich bitch, daddy’s girl, I usually get what I want in those situations. I know how to deal with these people.

    but I’m so glad you got what you wanted! where are your seats?

  • Anonymous

    @oceanUp, Im a Justin Bieber fan, but i would even have to say the beliebers are! Not all of them, but some are just way out there!!

  • l?veislouder

    LoveIsLouder– i know someone who got 2 tickets in section 107. do u think thats a good spot?she got it for like 70.75 each.
    ———————
    I believe tickets were sold at ticketmaster at highest price like $64.50, so if she bought them from somewhere other than ticketmaster, she got a great deal. People usually buy the tickets and then resell them for ridiculous prices, but your friend is on the first level at a really good price. Good for her!

  • tina

    cuz they was beliebers

    No, they were fake beliebers, cause real beliebers would and could be fans of both of them, instead of leaving one side for the other!!

  • Anonymous

    HARRY PUSSY OLD PENIS

  • Anonymous

    HARRY HAS A HAIRY PUSSY

  • BrokenArrow

    SubwayToVenus said:

    No one has the best fans the world. To the artists their fans will always be the best fans the world, there’s no such thing as “best fans in the world” to be honest.

    this

  • Anonymous

    Just like how beliebers used to be fake jonas fans.please every fandom has fans that jump to the next bandwagon get over it.

  • SellyismygirlCrush

    Lol omg that wow music tweet

  • Anonymous

    I’m so sad somebody help me :(

  • l?veislouder

    I hate people, and I hate the internet -___-
    VIP Nation crashed, the page for New York VIPs kept saying “package details will be available soon” when the main page said they were sold out, and now stubhub is selling VIP greets for over $2,300, which yes, I can afford, but fuck that if I’m gonna spend that money. for that, I want a date and a marriage proposal from all five guys. honestly, fuck this money-hungry world -____-

  • taylorsromeo
  • taylorsromeo
  • taylorsromeo

    Monsters tbh

  • Anonymous

    FUCK LIVENATION

  • Anonymous

    Lol no.

  • Anonymous

    you mean mommy and daddy can afford…

  • Anonymous

    Simon is correct.

  • ilovezayn

    they so do have the best fans in the world :D

  • Anonymous

    in THE world! Get your english correct dude!

  • thisloveisours

    i love simon

  • Anonymous

    Please, their fans are turning into the same whiny obsessive freaks like Justin Bieber fans are!! You see it on twitter, if they keep this up, they will be worse than these beliebers,

  • (:

    I’m pretty sure you’re talking about ‘directionators’ not ‘directioners’ get your damn facts right buddy. (:

  • Anonymous

    Nice background, OU, I can dig it.

  • Anonymous

    Mar 22, 2012 @ 12:34 pm
    Anonymous said:
    Please, their fans are turning into the same whiny obsessive freaks like Justin Bieber fans are!! You see it on twitter, if they keep this up, they will be worse than these beliebers,
    ——–
    cuz they was beliebers

  • SubwayToVenus

    No one has the best fans the world. To the artists their fans will always be the best fans the world, there’s no such thing as “best fans in the world” to be honest.

  • oceanUP

    oooh the 1D background is so cute :] IA anon!!