Sexy Miley Cyrus GETS PUNK’D

  • Anonymous

    Anonymous said:

    Nelena rocks

    reply

    Mar 30, 2012 @ 12:06 pm
    Anonymous said:

    Omg what’s up with the niley comments , niley are over and they want to go back to each other it’s their choice besides Miley and Liam are sooooooo cute together and you can tell that he loves her and she loves him back so shut up .
    ———-
    http://media.tumblr.com/tumblr_lyhwiy3BSe1qg9cfy.gif

  • Anonymous

    Mar 30, 2012 @ 12:26 pm
    Selenator said:

    I don’t get miley, first she’s like “forget jesus”, and now she’s working on a christian film http://donkey.zzl.org/?p=656 . She’s like the world’s biggest hypocrite. And then there’s the fact that she promised to never smoke, and now she’s smoking it up. I don’t know how she has fans.
    —————
    she said that when she was 14 she is almost 20 why you still holding something that happen years ago, people do change their mind as you grow up, selena said she will keep herself private yet she is all over justin everywhere and she whoring herself around desperately why don’t you focus on that!!

  • Selenator

    Selena is in a serious relationship with justin. Miley’s been taking half-naked pictures and sending them to random dudes since god know’s when. Selena is much better at keeping her values and commitments.

  • Anonymous

    Selenator said:

    Selena is in a serious relationship with justin. Miley’s been taking half-naked pictures and sending them to random dudes since god know’s when. Selena is much better at keeping her values and commitments.
    ——
    http://2.bp.blogspot.com/-QVbq2er_i6k/TbDWFeEyyZI/AAAAAAAADb8/EWDIhNkx7VI/s1600/MileyNickLove.jpg
    ‘random dudes’ was her boyfriend.

  • Anonymous

    Nelena rocks
    ————-
    not according to selena ” my new boy is better than you”

  • Anonymous

    Nelena rocks
    ———
    nelena was a seatfiller.

  • Selenator

    You mean her boyfriends. One of them was a 20-year-old dude when she was just 15! Miley couldnt wait to get her whorish hands on a 20year old.

  • Anonymous

    Anonymous said:

    this is so niley <3
    ——-
    ikr?

  • Anonymous

    Miley used to watch Punk’d with Nick every week <3 this is why she accepted hosting it.

  • BrokenArrow

    captivatedbyyou… said:

    http://25.media.tumblr.com/tumblr_m1p4mbGSoE1qk6kv8o4_250.gif
    tsk tsk, she still looks trashy, but i like her collar bones

    how she looks trashy in that? lol

  • BrokenArrow

    lolololol when miley hits bieber

  • Anonymous

    I want her to punk nick!

  • Anonymous

    Anonymous said:

    Miley used to watch Punk’d with Nick every week <3 this is why she accepted hosting it.
    —————
    Nick used to street fight every week, that’s why she accepted.

  • Anonymous

    la vikina, tiene pena y dolor

  • Anonymous

    NILEY POWER

  • Anonymous

    Anonymous said:

    Miley used to watch Punk’d with Nick every week <3 this is why she accepted hosting it.
    —————
    Nick used to street fight every week, that’s why she accepted.
    —–
    seems legit

  • Anonymous

    She felt bad for the Biebs but not for the kid on the ground…

  • askashley

    lol @ the anonymouses talking to themselves

  • Anonymous

    Miley should have known it was fake when Bieber didn’t run like a little bunny from the confrontation.

  • Anonymous

    Miley used to watch Punk’d with Nick every week <3 this is why she accepted hosting it.
    —————
    Nick used to street fight every week, that’s why she accepted.
    ———-
    I don’t even think knows how to fight,I don’t even think nick have even gotten into a real fight. He gets his buddy guard fight for him, he is a wimp.

  • Anonymous

    I want NILEY BACKKK DAMMIT, YY IS DAT SO HARD TO ASK….WAHHHHH!!!!

  • Anonymous

    know right she would be like ”
    “Ohhh nooo mY poor baby, let me kiss does smooth soft lips of your !!!!
    —————-
    Then selena screams no he is mine, am obsessed with anything you want miley. am your torn between you too.

  • Anonymous

    Nelena rocks

  • Anonymous

    Omg what’s up with the niley comments , niley are over and they want to go back to each other it’s their choice besides Miley and Liam are sooooooo cute together and you can tell that he loves her and she loves him back so shut up .

  • Anonymous

    hahaha when miley hits justin like he a little kid and the odd part is selena is dating lol.

  • Selenator

    I don’t get miley, first she’s like “forget jesus”, and now she’s working on a christian film http://donkey.zzl.org/?p=656 . She’s like the world’s biggest hypocrite. And then there’s the fact that she promised to never smoke, and now she’s smoking it up. I don’t know how she has fans.

  • Anonymous

    Selenator said:

    I don’t get miley, first she’s like “forget jesus”, and now she’s working on a christian film http://donkey.zzl.org/?p=656 . She’s like the world’s biggest hypocrite. And then there’s the fact that she promised to never smoke, and now she’s smoking it up. I don’t know how she has fans.
    ————
    And she said she’d always love Nick, but she doesn’t anymore :(

  • Anonymous

    I watched the whole show last night, he punk’s Taylor Swift Rob Dydrek(failed) Sean Kingston then Miley. His Prank on Taylor was the best! I have a new fear and it is being punk’d by Bieber.

  • Anonymous

    Selena is in a serious relationship with justin. Miley’s been taking half-naked pictures and sending them to random dudes since god know’s when. Selena is much better at keeping her values and commitments
    ————————-
    half naked which one’s because we have seen much more on selena than when ever saw on miley pictures that were stolen. Also, selena has never gotten her pictures stolen so how you know she don’t do worse, we seen worse with her and justin and we never seen that with miley, how you know that selena is probably worse than miley, she was the one traveling with nick when she wasn’t doing nothing, selena was nick personal slut!

  • Anonymous

    don’t get miley, first she’s like “forget jesus”, and now she’s working on a christian film http://donkey.zzl.org/?p=656 . She’s like the world’s biggest hypocrite. And then there’s the fact that she promised to never smoke, and now she’s smoking it up. I don’t know how she has fan
    ——————-

    I thinks selena is the biggest hypocrite saying she want thinks private and she whoring justin all the time on twitter, her concert on pictures. Miley has never denied who she was, and the spoke part she was 14 she tried for a movie so she liked, is not like she constantly smoking either and selena smokes weeds with justin so shut up!

  • Anonymous
  • Anonymous

    hey were all for nicky
    http://www.topsocialite.com/miley-cyrus-underwear-pictures-for-nick-jonas/

    http://www.topsocialite.com/miley-cyrus-underwear-pictures/miley-cyrus-u

    http://www.topsocialite.com/miley-cyrus-cell-phone-underwear-pictures/mi

    http://www.topsocialite.com/miley-cyrus-shower-wet-t-shirt-picture-leaked/

    http://www.topsocialite.com/miley-cyrus-cell-phone-pics/miley-cyrus-cell..
    —————-
    oh wow! nick must have gotten horny looking at her stomach lol! sarcasm!

    the girl didn’t show absolutly nothing to nick on those pictures and some of them were her personal photos, they were not for nick the media just wanted to make them all out for nick, the shower one wasn’t even for nick! it was for herself and somebody took it, since someone was photographing her.

  • Anonymous

    hey were all for nicky
    http://www.topsocialite.com/miley-cyrus-underwear-pictures-for-nick-jonas/

    http://www.topsocialite.com/miley-cyrus-underwear-pictures/miley-cyrus-u

    http://www.topsocialite.com/miley-cyrus-cell-phone-underwear-pictures/mi

    http://www.topsocialite.com/miley-cyrus-shower-wet-t-shirt-picture-leaked/

    http://www.topsocialite.com/miley-cyrus-cell-phone-pics/miley-cyrus-cell..
    —————-
    oh wow! nick must have gotten horny looking at her stomach lol! sarcasm!

    the girl didn’t show absolutly nothing to nick on those pictures and some of them were her personal photos, they were not for nick the media just wanted to make them all out for nick, the shower one wasn’t even for nick! it was for herself and somebody took it, since someone was photographing her.

  • xAskTaylorx

    She was hilarious! “The real MC”. Now let’s see how she pranks her boyfriend! xD

  • Anonymous
  • Anonymous

    http://www.topsocialite.com/miley-cyrus-underwear-pictures-for-nick-jonas/

    ———-
    wow we see her stomach big woop we seen more in selena bikiny’s!

  • Anonymous

    You mean her boyfriends. One of them was a 20-year-old dude when she was just 15! Miley couldnt wait to get her whorish hands on a 20year old.
    —————
    You a selena fan critizing miley really, at least she didn’t break any law dating a minor like selena who dated justin when he was 15 and she was 18.

  • Anonymous

    Those pictures aren’t even close to being sexy.

  • Anonymous

    i didnt really get the prank

  • Anonymous

    Selenator, you give a bad name to Selena fans (which I am), and you’re just stupid. A slut is someone who sleeps around, and even if miley did do that, what in the world would be wrong with that?

  • Anonymous

    @captivatedbyyou.
    you sound like another claudia omg. grow up. Miley doesn’t even look close to trashy. Selena is have you seen her spring breaker photos?

  • Anonymous

    http://www.twitvid.com/2J5JV why won’t nick ever talk? lol, they’re cute

  • Anonymous

    SELENATOR SHUT THE FUCK UP THERE IS LITERALLY NOTHING MORE I HATE THEN ENTITLED PRUDES. JUST BECAUSE U CANT GET LAID, DOESNT MEAN U HAVE TO HATE MILEY FOR IT. BECAUSE YOU’RE CLEARLY SO MODEST AND GODLY, TAKE UR PRUDENESS AND SHOVE IT UP YOUR MORAL ASS

  • l?veislouder

    there is nothing sexy in her, a mean who find sexy a “girl” with a manly and potato face who always looks sooo trashy? lol
    —————-
    Hi Claudia :)

    Oh look, all the haters are here to complain about Miley cursing. Yay :)

  • yep

    Oh look, all the haters are here to complain about Miley cursing. Yay :)

    And they’re Selena fans… yet I saw a clip of Selena saying ‘bitch’ at the EMAs
    Those ignorant hypocritical Selena fans should be thrown in a fire tbh

  • Anonymous

    nd some of them were her personal photos, they were not for nick the media just wanted to make them all out for nick, the shower one wasn’t even for nick! it was for herself and somebody took it, since someone was photographing her.

    The pictures were private,yes but it doesnt meant posing like that at age 14/15 was right js, mimi
    ————
    Are you kidding me she was modeling for herself what is wrong with that? since when is a crime to take pictures of yourself? how would you like it, that someone stole your stuff or something personal and put it for everyone to see, make fun off and embarrassed you!!! I bet miley was embarrased those personal photos were stolen, it was something done to her, she didn’t do nothing to anyone for her to get bashed and trashed and get her things stolen. the crime was done to her, she didn’t do nothing to you or anyone it’s more like she has been helping people none stop.

  • Anonymous

    Now you don’t take her seriously! Hypocrite. Smh. -____-

  • Anonymous

    Miley is so adorable when she’s worried <3

  • Anonymous

    Ha Ha, now I think I know why Justin and Selena got into a fight the other night. Justin probally finally got around to telling her that one of the people he punked was Miley and Selena flipped out.

  • Anonymous

    miley and justin are cute together but as friends.

  • Anonymous

    how she looks trashy in that? lol
    ——-
    i know right!! ignore this fucking bitch

  • l?veislouder

    And they’re Selena fans… yet I saw a clip of Selena saying ‘bitch’ at the EMAs
    Those ignorant hypocritical Selena fans should be thrown in a fire tbh
    ———-
    I believe I saw that, but it’s not coming to me right now. I’m sure I heard that though. Either way, it’s always a hypocritical standing with Selena. If Selena does it, it’s okay, but if Miley does it, it’s the end of the world.

  • Anonymous

    whats up with the title. how does miley look sexy in this video? she looks average.

  • BrokenArrow

    Are you kidding me she was modeling for herself what is wrong with that? since when is a crime to take pictures of yourself? how would you like it, that someone stole your stuff or something personal and put it for everyone to see, make fun off and embarrassed you!!! I bet miley was embarrased those personal photos were stolen, it was something done to her, she didn’t do nothing to anyone for her to get bashed and trashed and get her things stolen. the crime was done to her, she didn’t do nothing to you or anyone it’s more like she has been helping people none stop.
    —-

    I didn’t say it was a crime, mimi. One thing is posing for a picture like ‘normal’ picture then another is taking ‘sexual’ pictures of yourself at age 14. Once again the fact that the pictures were private doesn’t change that the pictures were innaproppied.

  • Anonymous

    why would miley care about a random guy? she’s friends/acquantainces with justin, of course she’s gonna care about him and not that guy.

  • SubwayToVenus

    Lmao, Miley’s amazing. That was boring though. I loveeeee Miley, she looked adorable she was so worried.

  • Anonymous

    lol i wanna see miley punk selena

  • Anonymous

    lol i wanna see miley punk selena

  • Anonymous

    i knew this bitch was going to start going drastic, swearing and sticking fingers. shes unclassy however. she thinks she has to be like snooki, britney, and all those other bitches. have class, miley. you’ll be in jail in a couple of years.

  • Anonymous

    wow ok she wasn’t even concerned about the dude lying on the ground. As far as she knew he just got kicked and who knew what his injury was and she only wanted to give Justin a hug? wow. and her mouth is sooo foul. I don’t know who she is anymore.

  • BrokenArrow

    nd some of them were her personal photos, they were not for nick the media just wanted to make them all out for nick, the shower one wasn’t even for nick! it was for herself and somebody took it, since someone was photographing her.

    The pictures were private,yes but it doesnt meant posing like that at age 14/15 was right js, mimi.

  • Anonymous

    there is nothing sexy in her, a mean who find sexy a “girl” with a manly and potato face who always looks sooo trashy? lol

  • Anonymous

    subwaytovenus,how you doing on this fine friday?

  • askashley

    that was it? okay.

  • captivatedbyyoubabylikeafireworkshow

    http://25.media.tumblr.com/tumblr_m1p4mbGSoE1qk6kv8o4_250.gif
    tsk tsk, she still looks trashy, but i like her collar bones

  • Anonymous

    NILEY POWER

  • Niley4ever

    Yupppppzzz:)
    Its called niley forever!!!!!

  • Anonymous

    miley was cute, but it was boring as hell. I love how she was ‘ i just wanna know where justin is ‘

    at least we (at least I) know now what this was all about: http://www.youtube.com/watch?v=J0lgcrs_bxI

  • Anonymous

    I wonder if she’d cried if nick was the one in the fight. I swear she looked so worried.

  • captivatedbyyoubabylikeafireworkshow

    niley is over, move on

  • Anonymous

    Omgggg !
    I know right she would be like ”
    “Ohhh nooo mY poor baby, let me kiss does smooth soft lips of your !!!!

  • Anonymous

    “omg, i just wanna give him a hug, i feel bad”
    “*middle finger* to all of you!!”
    “yeah, I know, I’m Miley Cyrus, I got punk’d, HA HA HA, ha ha.”

  • Anonymous

    this is so niley <3

  • Anonymous

    (replying to this) – Mar 30, 2012 @ 10:49 am
    captivatedbyyou… said:

    niley is over, move on

    Delusional much?

  • EarthChild

    Haha I love Miley, I can’t wait until the episode she hosts.