Anderson Cooper Looking For Jonas Fans

boybandBIGGER
NickJonasBootay
nickcooper




You are or know someone who is the biggest fan of Nick Jonas? You loved him when he toured with the Jonas Brothers? You’re dying to see him on Broadway in ‘How to Succeed in Business without Really Trying’? Tell us what makes you be the biggest fan of Nick Jonas, and that you would ask for it.

Click HERE for details!

Also Joe was featured in MTV’s ULTIMATE BOYBAND!

  • classicalmusicplayer

    people have too much time on their hand if they can make video montages about them.

  • Anonymous

    anyone else think Nick will grow up to look liek anderson cooper? he’s hot!
    ——–
    I was thinking the same thing.

  • Anonymous

    OCEAN UP YOU SUCK!!!! STOP WITH TH MILEY AND NICK CRAP!!!! THAT WILL NEVER HAPPEN AGAIN!!!!

    GD YOU ARE SOOO PATHETIC OCEAN UP!!! STOP BEEN STUPID!!!

    AND MILEY HAS A MAN WHO SHE HAS SEX WITH EVERYDAY SO I GUESS SHE IS HAPPY!!

  • Anonymous

    AND MILEY HAS A MAN WHO SHE HAS SEX WITH EVERYDAY SO I GUESS SHE IS HAPPY!!

    Do you look through their windows? How do you know they are having sex everyday?

  • Anonymous

    I’m just guessing because Miley is a freak!!

  • Anonymous

    Apr 28, 2012 @ 06:32 pm
    Anonymous said:
    OCEAN UP YOU SUCK!!!! STOP WITH TH MILEY AND NICK CRAP!!!! THAT WILL NEVER HAPPEN AGAIN!!!!

    GD YOU ARE SOOO PATHETIC OCEAN UP!!! STOP BEEN STUPID!!!

    AND MILEY HAS A MAN WHO SHE HAS SEX WITH EVERYDAY SO I GUESS SHE IS HAPPY!!

    Hi Eliza!

  • Anonymous

    IDK, NILEY IS BACK.

  • Anonymous

    Apr 28, 2012 @ 07:02 pm
    Anonymous said:
    IDK, NILEY IS BACK.

    In Miley’s dreams perhaps..

  • Anonymous

    I’m just guessing because Miley is a freak!!

    Sure as hell not in the sheets!

  • Anonymous

    Miley’s pussy is too young for Nick’s taste.

  • Anonymous

    Nick likes Cleopatra’s mummified type pussy.

  • Anonymous

    Do you guys think Miley showers everyday? She went to bed with the same shirt she had during the day..,,

  • Anonymous

    Nick likes Cleopatra’s mummified type pussy.

    Yes he does.

  • Anonymous

    Miley’s pussy is too young for Nick’s taste.
    —-
    lol.

  • Anonymous

    Do you guys think Miley showers everyday? She went to bed with the same shirt she had during the day..,,
    —–
    no.

  • Anonymous

    I wonder how Liam has sex with Miley with her hygiene..

  • Anonymous

    Miley is a little piggy.

  • Anonymous

    Apr 28, 2012 @ 07:19 pm
    Anonymous said:
    I wonder how Liam has sex with Miley with her hygiene..

    Liam likes it dirty.

  • Anonymous

    Apr 28, 2012 @ 07:21 pm
    Anonymous said:
    Apr 28, 2012 @ 07:19 pm
    Anonymous said:
    I wonder how Liam has sex with Miley with her hygiene..

    Liam likes it dirty.

    Ewwwwwwww lol

  • Anonymous

    LMFAO omg the comments

  • Anonymous

    I really do think Miley still thinks about Nick quite often.

    Yep, I’m one of her neurones.

  • Professional Troll

    Anderson Cooper’s dig it’s huge just like Papa Jonas’s

  • Anonymous

    I wonder how Liam has sex with Miley with her hygiene..

    Liam likes it dirty.

    Ewwwwwwww lol

    LOL

  • Anonymous

    OU it’s dead without the regulars…GorgeousSelena, Mimi, LoveisLouder, SubwayToVenus, etc. Where are they? Well, maybe they finally have a life mmm…

  • Anonymous

    Apr 28, 2012 @ 07:27 pm
    Anonymous said:
    I really do think Miley still thinks about Nick quite often.

    Yep, I’m one of her neurones.

    I think Nick thinks of wrinkly vaginas all day and Where can he get them

  • Anonymous

    They are probably creeping and not commenting.

  • Anonymous

    Apr 28, 2012 @ 06:32 pm
    Anonymous said:
    OCEAN UP YOU SUCK!!!! STOP WITH TH MILEY AND NICK CRAP!!!! THAT WILL NEVER HAPPEN AGAIN!!!!

    GD YOU ARE SOOO PATHETIC OCEAN UP!!! STOP BEEN STUPID!!!

    AND MILEY HAS A MAN WHO SHE HAS SEX WITH EVERYDAY SO I GUESS SHE IS HAPPY!!

  • Anonymous

    Apr 28, 2012 @ 06:32 pm
    Anonymous said:
    OCEAN UP YOU SUCK!!!! STOP WITH TH MILEY AND NICK CRAP!!!! THAT WILL NEVER HAPPEN AGAIN!!!!

    GD YOU ARE SOOO PATHETIC OCEAN UP!!! STOP BEEN STUPID!!!

    AND MILEY HAS A MAN WHO SHE HAS SEX WITH EVERYDAY SO I GUESS SHE IS HAPPY!!

  • Ijustneedyounow

    what exactly can you win when you enter that contest?

  • Anonymous

    Anonymous said:
    Miley is a little piggy.

    I love piggys they’re so cute :3

  • Anonymous

    Do you guys think Miley showers everyday? She went to bed with the same shirt she had during the day..,,

    lol that’s a dumb question
    I wear the same shirt to bed sometimes cause I get so tired and I wouldn’t want to stand in the shower if I’m too exhausted to even stand but I usually shower before I go out not before I go to bed cause my hair will look like shit when I wake up.

  • Anonymous

    Oceanups obsessesion with Niley is so odd and dumb…. its like they act like they’re 12 and they act like that age for the past 4 years…

  • Anonymous

    Subway, Claudia and loveislouder were here yesterday

  • Anonymous

    I think it was an interview or something and they met eachother. But like it was not like they were friends or anything, they just met. Then they saw eachother again last year lol delta is a pedobear
    —-
    LOL Pedobear Delta. PD is on the loose.

  • Anonymous

    We need to make an anons orgy!!! Cuz we’re alone here ppl we can take over OU now that those regulars are gone!
    —-
    Let’s do this! I’m hornayyyy!

  • Anonymous

    The breakup with Deltina didn’t bother Nick.

  • Anonymous

    I’m so hot.

  • Anonymous

    Miley is Nick’s biggest fan, she should and will win.
    She was in love with him when he toured with the Jonas Brothers.
    She would ask him to have sex with her.

  • Anonymous

    Apr 28, 2012 @ 07:52 pm
    Anonymous said:
    Miley is Nick’s biggest fan, she should and will win.
    She was in love with him when he toured with the Jonas Brothers.
    She would ask him to have sex with her.

    Horny tween!

  • Anonymous

    Anonymous said:

    We need to make an anons orgy!!! Cuz we’re alone here ppl we can take over OU now that those regulars are gone!
    —-
    Let’s do this! I’m hornayyyy!

    Yeayyy porn gifs!

  • Anonymous

    We need to make an anons orgy!!! Cuz we’re alone here ppl we can take over OU now that those regulars are gone!
    —-
    Let’s do this! I’m hornayyyy!

    Yeayyy porn gifs!

    NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! NO PORN GIF! ME NO HORNY NO MORE. :(

  • Anonymous

    Apr 28, 2012 @ 07:55 pm
    Anonymous said:

    Apr 28, 2012 @ 07:52 pm
    Anonymous said:
    Miley is Nick’s biggest fan, she should and will win.
    She was in love with him when he toured with the Jonas Brothers.
    She would ask him to have sex with her.

    Horny tween!
    —-
    I could be Delta’s mum.

  • Stevi Kaye

    My heart stopped seeing this heading. I really wish OceanUP didn’t post this. I’m one of Anderson’s biggest fans along with Nick and this make the chance so much harder. I’ve been begging my dad to take to New York to see Nick and to go to Anderson Cooper’s show. -.-

  • Anonymous

    I could be Delta’s mum.
    —-
    So that’s where Delta got her pedo tendencies from, hmm. Pedo and Pedo Jr.

  • Anonymous

    Anonymous said:

    I could be Delta’s mum.
    —-
    So that’s where Delta got her pedo tendencies from, hmm. Pedo and Pedo Jr.
    ——————-
    I’m not a pedo, I just think Nick and Miley would be adorable. If only Delta could adopt one of them.

  • Anonymous

    I’m not a pedo, I just think Nick and Miley would be adorable. If only Delta could adopt one of them.
    —-
    Okay, whatever you say. Why? So Delta could fuck one of them?

  • Anonymous

    dayum this was maad good shit i hate liam damn son go away!!! >:( they were like the cutest couple eves!!

  • Anonymous

    i agree one million percent honestly!! :)

  • Anonymous

    Anonymous said:

    I’m not a pedo, I just think Nick and Miley would be adorable. If only Delta could adopt one of them.
    —-
    Okay, whatever you say. Why? So Delta could fuck one of them?
    ——-
    No, so I could have grandchildren

  • Anonymous

    I’m not a pedo, I just think Nick and Miley would be adorable. If only Delta could adopt one of them.
    —-
    Okay, whatever you say. Why? So Delta could fuck one of them?
    ——-
    No, so I could have grandchildren
    —–
    Your grandchildren are going to be pedos like your daughter.

  • Anonymous
  • SubwayToVenus

    I VOLUNTEER!

  • Still Anonymous

    Do you guys think Miley showers everyday? She went to bed with the same shirt she had during the day.

    Oh wow, a CRIME HAS BEEN COMMITTED! Miley went to sleep in the same shirt she wore that day. That must mean she doesn’t shower!! (Sarcasm) lol

    If you ask me whether or not Miley washes all of her clothes before she wears them a second time. I would say, probably not. Especially not exercise/lounge clothes. But I still think she takes a shower every day. Idk. Or at least feel as though there’s no proof to the contrary. From what I heard she smells really good.

  • Anonymous

    Anderson Cooper and Nick Jonas have delicious arms.

  • Anonymous

    I wish I was the glove…

  • Anonymous

    I was I was the zipper on his pants….

  • Anonymous

    I was I was the zipper on his pants….
    —-
    Lucky bitch. How did it feel when his dick was snuggled up against you?

  • Anonymous

    Lucky bitch. How did it feel when his dick was snuggled up against you?

    twas a fun time ;)

  • EarthChild

    Anderson Cooper is one good looking man.

  • Anonymous

    anyone else think Nick will grow up to look liek anderson cooper? he’s hot!

  • a nigga you don’t wanna fuck with

    fried chick is fucking glorious.

  • a nigga you don’t wanna fuck with

    yeah, fried girl is good too but i meant to say chicken.
    but damn guys, have you ever had fried hooker? mmm.

  • Anonymous

    Fun fact- delta met Nick for the first time when he was 14

  • Anonymous

    JONAS BROTHERS THE BEST BAND IN THE WORLD

  • Anonymous

    OU it’s dead without the regulars…GorgeousSelena, Mimi, LoveisLouder, SubwayToVenus, etc. Where are they? Well, maybe they finally have a life mmm…
    —-
    LOL that’s what I said “they finally have a life” haha

  • Anonymous

    Anonymous said:

    They are probably creeping and not commenting.

    Or maybe all those users were the same person…

  • Anonymous

    Fun fact- delta met Nick for the first time when he was 14
    —-
    Where did you hear this?

  • Anonymous

    They’ll be back, don’t worry.

  • Professional Troll

    Anonymous said:

    Fun fact- delta met Nick for the first time when he was 14

    This made laugh so hard xD

  • Anonymous

    They are probably creeping and not commenting.

    Or maybe all those users were the same person…
    —–
    LOL if that were true, that person definitely does not have a life. haha

  • Anonymous

    Apr 28, 2012 @ 07:39 pm
    Anonymous said:
    Fun fact- delta met Nick for the first time when he was 14
    —-
    Where did you hear this?

    I think it was an interview or something and they met eachother. But like it was not like they were friends or anything, they just met. Then they saw eachother again last year lol delta is a pedobear

  • Anonymous

    Ou will close if they don’t come back

  • Anonymous

    We need to make an anons orgy!!! Cuz we’re alone here ppl we can take over OU now that those regulars are gone!

  • coniconiconni

    I wanna enter the contest but what is that you win? A ticket for Anderson’s show? Broadway tickets? what?

  • Anonymous

    Anderson Cooper WHY CAN NOT BECOME A FAN OF NICK JONAS?