Nick Jonas DANCING At Garbo’s Wedding

nickjonasdancing-24


Thx Elle!

Around the web

  • Anonymous

    Apr 30, 2012 @ 01:43 pm
    SubwayToVenus said:
    Nick gettin cray, he’s ready for Miles.

    No….

  • SubwayToVenus

    SubwayToVenus said:
    Nick gettin cray, he’s ready for Miles.

    No….

    Yeah

  • Anonymous

    Nicks not interested in Miley and Miley is with Liam. Shut up about Niley!

  • Anonymous

    Delta was the one who taught Nick how to dance and tango upside down.

  • inhumancreation

    Show me wutcha workin with.

  • Delta Goodrem

    Delta was the one who taught Nick how to dance and tango upside down.
    —-
    Damn right! I taught him how to dance. Before he met me, he couldn’t to a 2step to save his life.

  • xopretty00

    HAHA and people thought they’d never see Nick partying. What do you know? We got pics of Nick before we got ones of Joe.

  • Ijustneedyounow

    whenever somebody says nick jonas and “dancing” in the same sentence this
    http://www.youtube.com/watch?v=PPcpHdNlCpk
    pops into my head :D gotta love that boy

  • Ijustneedyounow

    Apr 30, 2012 @ 01:52 pm
    Delta Goodrem said:

    Delta was the one who taught Nick how to dance and tango upside down.
    —-
    Damn right! I taught him how to dance. Before he met me, he couldn’t to a 2step to save his life.
    —–
    oh puh-lease! delta dances like a one-legged chimpanzee

  • Lucy

    haha.. he is awkward to dance. nick was obviously drunk. lol in all the people who think that nick doesn’t drink. I remember in 2010 during the camp rock tour, the jonas went to a club in Argentina and nick drank a whole bottle of wine. They drink like any normal person

  • Anonymous

    AI SEU TE PEGO AI AI SEU TE PEGO. lol. Am I the only one who think that’s the song he was dancing at the wedding or..? sup with the drink?

  • Anonymous

    how do you know he drank a whole bottle of wine?:O & i think its obvious that he drinks. i love how every girl thinks hes some person who doesn’t let loose, and when he does they all complain. im nineteen and i drink and have fun so why cant he?

  • Anonymous

    joe will never be happy in garbo’s wedding cuz of ashley greene drama

  • Anonymous

    omfg more jonas news???
    I’m in heavennnn
    Blessed.

  • Anonymous

    nick has diabetes so he can’t drink

  • Anonymous

    omfg more jonas news???
    I’m in heavennnn
    Blessed.

  • JustBreathe.
  • Anonymous

    You girls were not at that party so please stop saying that Nick was drunk.

    I wasnt either so I cant say Nick wasnt drunk but stop trying to pretend you can guess what he did or didnt.

  • Ijustneedyounow

    diabetics can’t just get drunk like that… they can’t drink beer, mix stuff or whatever has sugar in it because try to test your blood, figure out how much sugar you’re taking in and then inject yourself… a friend of mine is diabetic and he got wasted once, it didn’t have a very pretty ending

  • SubwayToVenus

    Yeah Nick can’t drink a lot, because of his diabetes, a lot of alcohol would kill him. But it makes me happy to see pictures of him partying.

  • Anonymous

    lol diabetic people can drink: vodka, teqila, wisky, bacardi to name a few.
    They can drink any alchoolic beverage with zero sugar

  • SubwayToVenus

    Anonymous said:
    lol diabetic people can drink: vodka, teqila, wisky, bacardi to name a few.
    They can drink any alchoolic beverage with zero sugar

    Not true. It depends on the person and the type of diabetes.
    http://alcoholism.about.com/od/diabetes/a/diabetes_risk.htm

  • SellyismygirlCrush

    I like the way you move boy ;)

  • Anonymous

    NICKYYY, SO ADORABLE <3

  • Anonymous

    Denise Jonas ?

    @PapaJonas you are gorgeous! http://pic.twitter.com/xI66cZWp

    Crying

  • SubwayToVenus

    Denise Jonas ?

    @PapaJonas you are gorgeous! http://pic.twitter.com/xI66cZWp

    Awwww, she’s an angel, she’s so sweet.

  • Anonymous

    I can’t. Papa Jonas is gorgeous alright… Where is the Papa J anon.

  • inhumancreation

    Me loves vodka.

  • Pingback: mark mania

  • Anonymous

    who is rob hoffman? o.O
    ___________________________________
    …the best fucking human on this planet,

  • Anonymous

    There’s no awkwardness, Joe and Ashley were dunzo a while before Ash was with Reeve and Joe is still good friends with Ashley, he wished her a happy birthday.

  • Anonymous

    who is rob hoffman? o.O
    ___________________________________
    …the best fucking human on this planet,

    Yeah okay Rob.

  • Malak(:

    “Nick Jonas DANCING At Garbo’s Wedding”
    Well isn’t that what most people do at a wedding reception oceanup?…

  • JoeHoe15

    AWKWARD. O.O hahahahahaha.. Love you Nicky!!
    Joseph really looks very very handsome with black suit! <3

  • Anonymous

    Rob Hoffman should be pissed at the idiots at the wedding who leaked these photos. Not Ocean Up. Papa Jonas follows Ocean up. And Nick’s Photo from How to Succeed is always on here trying to sell tickets to his play. Rob Hoffman used to be funny. But lately he’s said some really stupid and crude things about woman, so now he’s just creepy. Creepy but loyal, I guess.

  • Anonymous

    Not nice that someone leaked the photos, but I love these photos of Nick. He looks like he’s letting loose and having a good time with friends & family. Much better than seeing him w/Delta and her older clique who kind of took over his life for a while. He was acting like he was 40 and you never saw Greg or John or his family around him at that time. He’s 19. He didn’t have a childhood really. Be nice if he could have fun like young adult. These photos make me happy.

  • Anonymous

    no one care about trashl

  • Anonymous

    AND DRINKING!

  • Anonymous

    Rob… umad?

  • Anonymous

    Nick is sexy

  • Anonymous

    Ron is acting like they leaked a sex tape or something

  • Anonymous
  • Anonymous

    Anonymous said:

    joe will never be happy in garbo’s wedding cuz of ashley greene drama
    _________

    I still find it a bit weird that she was there. I know she is dating Reeve Carney(poor guy!) but she only met this family THROUGH Joe

  • Anonymous

    who is rob hoffman? o.O

  • Anonymous

    I see no respect around here … !!!

  • Anonymous

    Apr 30, 2012 @ 05:10 pm
    Anonymous said:
    Anonymous said:

    joe will never be happy in garbo’s wedding cuz of ashley greene drama
    _________

    I still find it a bit weird that she was there. I know she is dating Reeve Carney(poor guy!) but she only met this family THROUGH Joe

    Hahaha u are wrong there. Joe net Ashley through Paris and Garbo when he was dating Demi. Them he saw her again in the summer when he was single in London, them they started dating.

  • Anonymous

    He’s got the moves like Cyrus !!!!! Oooooooooohh

  • Anonymous

    He looks awkward to me in the stills of him dancing.

  • Ijustneedyounow

    http://oceanup.com/photogallery?nid=75181&fid=522711
    oh i’d love to spaz (sp?) off with him on the dance floor :D

  • Nons

    Nick looks like he’s doing The Hokey Pokey…’and you shake it all about’

  • Anonymous

    Hahahaha

  • Anonymous

    What is that? Orange juice?

  • Anonymous

    NICK WAS DRUNK

  • SubwayToVenus

    LMFAO NICKY <3

  • SubwayToVenus

    Nick gettin cray, he’s ready for Miles.

  • xopretty00

    Drinking =/= getting drunk or wasted!

  • oceanUP

    hopefully that is sugar free orange juice!!!!

  • inhumancreation

    hopefully that is sugar free orange juice!!!!
    —-
    I wouldn’t be able to keep up with his wild side.. haha

  • SubwayToVenus

    —-
    I wouldn’t be able to keep up with his wild side.. haha

    Me either, I’d rape him.

  • Pame

    NICK IS AWESOMEEEEEEEEEEE! <3

  • Anonymous

    My back hurts.

  • Kevin Jonas

    I’m the better dancer out of all my bros.

  • xAskTaylorx

    Can you help Oceanup please?

  • Gearsarealwaysturning

    .

  • Anonymous

    http://oceanup.com/photogallery?nid=75181&fid=522731 so jelous of the girl in front of him

  • Anonymous

    @Rob_Hoffman:
    So stoked pictures of Greg’s wedding are available publicly. You’re great, OceanUp. Don’t ever choke and die. I mean it. National treasure.

  • Anonymous

    Did y’all really have to put pictures up of his wedding? I think Garbo deserves a little more privacy than that. Just for one day can y’all not post something like this,in the name of Paris Carney please.

  • Anonymous

    @Rob_Hoffman:
    So stoked pictures of Greg’s wedding are available publicly. You’re great, OceanUp. Don’t ever choke and die. I mean it. National treasure.
    —–

    LOLOLOLOL umad?

  • Anonymous

    @Rob_Hoffman:
    So stoked pictures of Greg’s wedding are available publicly. You’re great, OceanUp. Don’t ever choke and die. I mean it. National treasure.
    —–

    LOLOLOLOL umad?
    —–
    LMAO!!!

  • Gearsarealwaysturning

    Did y’all really have to put pictures up of his wedding? I think Garbo deserves a little more privacy than that. Just for one day can y’all not post something like this,in the name of Paris Carney please.
    ====
    Dude, seriously. these pictures are ALL over tumblr, it is not like oceanup stole them. Someone sent them in.

  • Gearsarealwaysturning

    :)

  • Anonymous

    Apr 30, 2012 @ 03:52 pm
    Anonymous said:
    @Rob_Hoffman:
    So stoked pictures of Greg’s wedding are available publicly. You’re great, OceanUp. Don’t ever choke and die. I mean it. National treasure.
    —–

    LOLOLOLOL umad?

    LOL dying

  • Gearsarealwaysturning

    I love oceanup. Idgaf. XD

  • Anonymous

    Gearsarealwayst… said:
    I love oceanup. Idgaf. XD
    —-
    ME TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! HAHA

  • Anonymous

    @Rob_Hoffman:
    Whatever. Whole site is proof that fat dudes with no self esteem are only good at shitting on other people.

  • Anonymous

    Whatever. Whole site is proof that fat dudes with no self esteem are only good at shitting on other people.
    7:02pm – 30 Apr 12 loll

  • xAskTaylorx

    Oceanup won’t let me log on to my account. =(

  • Anonymous

    Apr 30, 2012 @ 03:51 pm
    Anonymous said:

    Did y’all really have to put pictures up of his wedding? I think Garbo deserves a little more privacy than that. Just for one day can y’all not post something like this,in the name of Paris Carney please.
    _________

    who cares?? no one! hahaha
    garbo is an asshole and his wife a ugly whore. fuck them

    eveyone cared about this wedding because the jonas brothers were there. the fans wants see only pics of the jonas

  • Anonymous

    Why is he mad? People send in stories to oceanup and they post them. It’s a gossip site not a fan site.

  • Anonymous

    @Rob_Hoffman:
    Whatever. Whole site is proof that fat dudes with no self esteem are only good at shitting on other people.
    —–
    AHAHAHAHAHAH LOL OMG I’M DYING!

  • Anonymous

    nick fugly jonas was drunk hahahahahahaha

  • Anonymous
  • Gearsarealwaysturning

    Whatever. Whole site is proof that fat dudes with no self esteem are only good at shitting on other people.
    ====
    Nobody was ever even saying anything bad about garbo. This guy is so boring and his humour is so nasty that he can only bring attention to himself by talking about his friends. Sad. Really, why would you hate on the site. Most of the people on here just came on to talk nonsense. (and we are not even fat nor dudes so stfu) (poor john taylor, no wonder he never felt good with himself. He has friends like this dude who talks like that about overweight people) xD

  • Anonymous
  • Gearsarealwaysturning

    friooooo

  • Anonymous

    JOE IS DAMN SO SEXY

  • Anonymous

    https://mobile.twitter.com/DeniseJonas/status/197090301448425473 Denise is a milf tbh
    —–
    I still don’t know how Papa J ended up with that nice piece of ass.

  • SubwayToVenus

    LMFAO Rob is fucking mad.

  • Anonymous

    Apr 30, 2012 @ 04:14 pm
    Anonymous said:
    https://mobile.twitter.com/DeniseJonas/status/197090301448425473 Denise is a milf tbh
    —–
    I still don’t know how Papa J ended up with that nice piece of ass.

    He must be good in bed

  • Anonymous

    nick has diabetes so he can’t drink
    ____________
    Really? Somebody should’ve told Brett Michaels that about 30 years ago.
    You know, this was a PRIVATE wedding and I think it sucks that people felt the need to leak photos of Nick/Joe trying to just let loose and have a good time at their BF’s wedding. No wonder Nick is so guarded about everything he says/does. He can’t trust anyone, ever. Rob Hoffman went off on OU about this-any rightfully so.

  • Gearsarealwaysturning

    please never ever again talk put “papa jonas” an “bed” in the same sentence again D:

  • Anonymous

    I still don’t know how Papa J ended up with that nice piece of ass.

    He must be good in bed
    —-
    That’s what I was thinking, but I can only imagine Papa J laying there while Denise does all the work. :\

  • SubwayToVenus

    It’s not like it’s a big deal, I have seen these pictures in Tumblr before, quit the drama.

  • Gearsarealwaysturning

    Why is everyone making a big deal out of this shitty pictures? its not like we saw nick making out with some girl or anything. I mean, come on. They are gonna be on a reality show, we will probably see way more than nick dancing and having a good time.

    I dont get it.

    They are having fun. That is cool.

  • Anonymous

    Apr 30, 2012 @ 04:17 pm
    Anonymous said:
    nick has diabetes so he can’t drink
    ____________
    Really? Somebody should’ve told Brett Michaels that about 30 years ago.
    You know, this was a PRIVATE wedding and I think it sucks that people felt the need to leak photos of Nick/Joe trying to just let loose and have a good time at their BF’s wedding. No wonder Nick is so guarded about everything he says/does. He can’t trust anyone, ever. Rob Hoffman went off on OU about this-any rightfully so.

    The pictures are all over tumblr, somebody sent them in, they posted it. Don’t blame OU, blame the person that leaked them. Lol get maybe Garbo himself leaked them or a close friend.

  • Gearsarealwaysturning

    I bet garbo isnt even mad.

  • Papa J

    please never ever again talk put “papa jonas” an “bed” in the same sentence again D:
    ——
    I’m a super freak, super freak, I’m super freaky, yeahh!

  • Gearsarealwaysturning

    when is kevs reality show going to start?

  • Gearsarealwaysturning

    is anyone here? no. k time for a movie. xd

  • SellyismygirlCrush

    Lol whose Rob Huffman?

  • Anonymous

    Obviously someone leaked the pictures. Rob shouldn’t get so fucking mad at a website that just made a post from an email they got from a Jonas fan on Tumblr. These pictures are old news now.