‘Stalker Sarah’ Celebrity Meeting TRICKS!

KJw1g


Watch Sarah M Online featured on ABC NEWS!

  • Anonymous

    Just created tumblr for the first time and don’t know how to use it lol

  • Anonymous

    wtf… irrelevant much? haha

  • l?veislouder

    I don’t hate the girl like some people seem to…she’s not hurting anyone & I know that if I had the opportunity to meet One Direction multiple times, I’d sure as hell take it *shrugs*

    She can be annoying at times, but whatever.
    ———–
    I don’t hate her, and I’m not like, “omggg I hate Sarah cuz she meets my bbs all the time and I can’t” like a lot of other people, it’s just the fact that she acts like she’s friends with these celebrities; that’s the annoying part, like she’s looking for validation or something.
    I also agree with what that anon said, about her trying to live this life she doesn’t have by taking pictures as if it’ll get her the life she wants.

    I hear she is going to stalk Nick later tonight at the theatre. Lord, help him and the security team down there.

  • Anonymous

    Anonymous said:

    Just created tumblr for the first time and don’t know how to use it lol

    I feel ya sistah. You’re in my prayers
    By: LLL’s bitch

  • Anonymous

    GOOOOOOOOOOOORRRRRRRLLLLLLLL
    By: LLL’s bitch

  • Anonymous

    “as long as she’s happy.” lmfao, i can’t breathe.

  • Anonymous

    i’ve seriously been thinking she was an interviewer since ’08! i’ve seen her in so many pictures with the JoBros and Demi Lovato i thought she was interviewing them. this is crazy, she’s a bit crazy. and i think she needs to change her hairstyle now. i mean, she’s had the bangs look for a while.

  • Anonymous

    my thoughts exactly.

  • Anonymous

    How does she even find out where they are!?

  • Anonymous

    So, I went on her Twitter…. and this chick has fans. C’mon now..

  • Anonymous

    Sarah it’s creeping…i can feel it…like Spiderman
    By: LLL’s bitch

  • Anonymous

    I just googled “Stalker Sarah naked” lmfao
    By: LLL’s bitch

  • l?veislouder

    May 4, 2012 @ 03:27 pm
    Anonymous said:
    So, I went on her Twitter…. and this chick has fans. C’mon now..
    ————
    Anyone slightly well-known has fans. Even Hitler had supporters.

  • l?veislouder

    May 4, 2012 @ 03:25 pm
    Anonymous said:
    How does she even find out where they are!?
    ——————
    She knows a lot of their hang-outs (like the Jonas Brothers, you know, people she’s stalked for a while), and she goes to popular places the celebs like to frequent in the chance she’ll see an up-and-coming celebrity as well. She also lurkes LAX (L.A.’s airport), and if all else fails, go to a concert and lurk the stage door. I heard her father is a paparazzo, and I know for a fact she knows a lot of paparazzi on a personal level, so that’s gotta help too.

  • SubwayToVenus

    ——————
    She knows a lot of their hang-outs (like the Jonas Brothers, you know, people she’s stalked for a while), and she goes to popular places the celebs like to frequent in the chance she’ll see an up-and-coming celebrity as well. She also lurkes LAX (L.A.’s airport), and if all else fails, go to a concert and lurk the stage door. I heard her father is a paparazzo, and I know for a fact she knows a lot of paparazzi on a personal level, so that’s gotta help too.

    She denied the rumour of her dad being a pap though..

  • Live.Love.Learn.

    Why was she featured on Good Morning America though? As if America really cares .___.

  • Stalker Sarah

    Hi I’m Sarah. My tricks:
    1)stalk
    2)stalk
    3)stalk
    4)stalk
    and last but not least
    5) stalk

  • SubwayToVenus

    Lmfao this demileaks person is hilarious, she’s full of bullshit. And this is coming from a non demi fan.

  • SubwayToVenus

    Stalker Sarah said:
    Hi I’m Sarah. My tricks:
    1)stalk
    2)stalk
    3)stalk
    4)stalk
    and last but not least
    5) stalk

    THX SARAH BB

  • Live.Love.Learn.

    LMAO at her promoting her Twitter though!! haha smart girl

  • Anonymous

    it’s funny how she uses this great bands shirts but only stalks teenager pop musicians. i bet she doesn’t even like those bands…

  • Live.Love.Learn.

    I don’t hate the girl like some people seem to…she’s not hurting anyone & I know that if I had the opportunity to meet One Direction multiple times, I’d sure as hell take it *shrugs*

    She can be annoying at times, but whatever.

  • Ijustneedyounow

    lol :D “i see miley and hilary duff around the neighborhood all the time”
    -yeah when you’re sneeking around their neighborhood you little stalker freak :D

  • xAskTaylorx

    Stalker Sarah said:

    Hi I’m Sarah. My tricks:
    1)stalk
    2)stalk
    3)stalk
    4)stalk
    and last but not least
    5) stalk

    —————–

    You to kind! Thank you Stalker Sarah! You get a cookie now! =D

  • xAskTaylorx

    She seems nice, but annoying at the same time. I don’t know, just stop “stalking” for a few months and she will be fine…

  • SubwayToVenus

    She’s a nice stalker.

  • Anonymous

    I just feel sorry for her because i think she’s like trying to live a life she does not own. As if having pics with celebrities would turn her into one.
    But as long as she’s happy..

  • Anonymous

    They called her stalker sarah
    … id be so embarassed if i was her

  • Vbb

    Well… hm, she makes wearing glasses look good.

  • John Pilking

    Interesting stuff. Recently I have been trying everything to see some of my favourite celebrities and yet have had little to no luck so far. :( However I am going to keep trying as this post has certainly given me some motivation.

    http://www.isaywhatever.com/celebrity-news/item/245-my-meeting-with-a-celebrity

  • Anonymous

    I totally agree this girl is a fame whore. She’s so obnoxious. Stalking celebrities for a living? Seriously get a fucking life!

  • Anonymous

    OMG she does.

    She seemed very sweet during the interview but it still freaks me out how she stalks celebs over and over again….

  • Anonymous

    she looks like that annoying piano girl from hsm!

  • Anonymous

    This is on yahoo’s front page. -.-

  • Anonymous

    Anonymous said:

    she looks like that annoying piano girl from hsm!

    LMAO true.
    By: LLL’s bitch obssessed over HSM

  • Anonymous

    sarah’s face in 10 years when she realizes how lame is this behavior..

    http://4.bp.blogspot.com/-KRB8ysTPOiw/T2daoyCcJbI/AAAAAAAAAN4/klAQCrS_ahk/s320/disgusted-oh-god-why-text.jpg

  • Anonymous

    i’ve seen this girl out before… might be the most annoying part of my night when i walk out of a club and there she is waiting outside taking pictures with everyone she can. kills the fun right away.

  • Anonymous

    Does this girl have friends? Like real-life ones that are NOT celebrities? And what is WITH her fashion sense. Actually not even her fashion sense just her hair…irks me.

    I’m not hating I really have no issue with this girl. I just think like…wtf whenever I see her. I feel like her life is devoted to finding celebrities and taking pictures with them. Like jesus, doesn’t she have anything else to do? Like what does this girl even wanna DO with her life?

    Ughhh. Frustration.

  • Anonymous

    Anonymous said:
    she looks like that annoying piano girl from hsm!

    BAHAHA Kelsi? LOL XD

  • Anonymous

    Anonymous said:
    This is on yahoo’s front page. -.-

    omg it is o.o

  • Anonymous

    Anonymous said:
    it’s funny how she uses this great bands shirts but only stalks teenager pop musicians. i bet she doesn’t even like those bands…

    LOL I’ve always thought that too

  • xAskTaylorx

    STALKER SARAH! =O

  • SubwayToVenus

    LORD.

  • xAskTaylorx

    They actually put her down as “Sarah Stalker”. Hahahaha. This girl must feel ashamed that a high-end news company called her that and disabled the comments. Still wearing that same shirt Sarah? xD

  • Anonymous

    lol

  • Anonymous

    SUPER MEGA ULTRA LOL

  • Anonymous

    she looks like that annoying piano girl from hsm!

  • Anonymous

    omfg.

  • Anonymous

    The annoying thing is not that she’s meeting celebrities. Hell, if I lived in LA I would probably try to meet celebrities too. The annoying thing is when she stalks them every single day & takes pictures with the same people over & over. You don’t need 50 pictures with the Jonas Brothers. That’s excessive. Considering the limited time, pictures, and autographs they can give to fans every day, it’s pretty selfish of her to try and monopolize their time in that way.

  • Anonymous

    She actually seems very nice.
    Still think she needs to wear different clothes though.. Always wearing the same.

  • StandUPagainstBullying

    To all the haters on here talking smack.

    Uhhmmm jealous much?

    Don’t be mad because she is meeting and hanging with and talking to the people you all dream you could be that close too. Seriously why wouldn’t you just be nice and congratulate her on doing what all of you wish you could instead of trying to tear down someone VIA internet. If you are on this site than I would think it would be because you support one or more of the stars who they feature on this site, all of the stars on this site support the fight against bullying. What are you guys doing? Bullying. Good job to all of you. Your picking on and calling a teenage girl names because why? Honestly answer me why? Why do you not like her? I would bet that most of you have never even met her. You have no reason to be mean to her other than jealousy. One more small thing. If your on this site, its to read about what the stars are up too, you want to know whats going on in their lives. That my friends is also a form of stalking. Tracking lives of people you don’t know. Just some thoughts to think about while you make yourselves feel good about tearing down someone who is just meeting stars like all of you wish you could.

  • Anonymous

    STUPID BITCH ITS BEEN LIKE 5 YEARS GET A NEW DAMN WARDROBE

  • Anonymous

    LMAOOO I can’t..

  • Anonymous

    Omg… her hair.

  • Anonymous

    doesn’t her dad know people in the industry? cba watching the video

    http://hollywoodcentral.tumblr.com/