Jonas Brothers MET BALL 2012 Pictures

FFN_Jonas_Nick_Joe_TEAHCFF_050712_9057521
994e42cc98bf11e192e91231381b3d7a_7_0



Nick and Joe Jonas take a stroll through Soho after eating brunch at Peels in New York on May 7. Nick played some air guitar and drums as they walked. LOL @ girl behind then taking a pic! Photos: FameFlynet.

Getting ready for the Met Ball.

  • You’reMyKryptonite

    OMG i totally forgot about pushing me away, i love that song! and can’t have you!

  • EarthChild

    OMG i totally forgot about pushing me away, i love that song! and can’t have you!

    I love the little “AHHH” in Pushing Me Away. Actually I just love them. I’m remembering how lame I am now.

  • EarthChild
  • Anonymous

    push push, pushing me awayyyy, AAAAH.

  • You’reMyKryptonite

    lol I’m listening to it right now, just because of your comment! me tooo! it’s crazy how their music is still so relatable, good stuff.

  • Anonymous

    EarthChild said:

    http://www.youtube.com/watch?v=3FGsTyHU3_Q
    Memories
    ——–
    That was my absolutely fave song from that record <3

    I miss these times too: http://www.youtube.com/watch?v=hJ0mIWNZNT8&feature=relmfu

  • xAskTaylorx

    Hello hunks! Lol.

  • EarthChild

    That was my absolutely fave song from that record <3

    I miss these times too: http://www.youtube.com/watch?v=hJ0mIWNZNT8&feature=relmfu

    I’m listening to Just Friends right now. And their old videos omg. CORN POPS

  • Anonymous

    Nick’s arms are disgusting?
    YOUR FUCKING FACE AND BUTTHOLE ARE DISGUSTING

  • Anonymous

    i hope Camilla Belle sees Joe and feels like shit for leaving someone so incredible handsome, sexy, sweet and funny.
    i’ve forgotten how beautiful is his face without that messy beard.

  • Anonymous

    oh I forgot about EarthChild! She flawfree too with errbody’s lovable bb LLL, LoveisLOUD, and subwaytoFuckingVenus

  • EarthChild

    oh I forgot about EarthChild! She flawfree too with errbody’s lovable bb LLL, LoveisLOUD, and subwaytoFuckingVenus

    lol what?

  • oceanUP

    kevin is the best looking now..

  • EarthChild

    In other news, 1 year and 2 days until I can get a tattoo. But will I get it then? hmm.

  • Anonymous

    EarthChild said:
    oh I forgot about EarthChild! She flawfree too with errbody’s lovable bb LLL, LoveisLOUD, and subwaytoFuckingVenus

    lol what?

    Basically you’re flawless. Love Ya :3 :*

  • Anonymous

    EarthChild said:
    In other news, 1 year and 2 days until I can get a tattoo. But will I get it then? hmm.

    Get a tat of Planet Earth to promote bein green ma chiiild boo! ;D

  • EarthChild

    Get a tat of Planet Earth to promote bein green ma chiiild boo! ;D

    I want a dreamcatcher behind my ear :3

  • Camila JB

    AGHHHHHHHHHHHH why cant i know boys this cuteeeeeeeeeeee <3 i love this boys

  • Anonymous

    lmao, he does. #thatsnotagoodlook

  • SubwayToVenus

    FLAWLESS.

  • Anonymous

    Looks like a role reversal in the air guitar pics. Joe looks gloomy and Nick looks happy go lucky. We rarely get to see Mr. Serious so happy. What the heck?

  • Anonymous

    VIDEO

  • Ijustneedyounow
  • Ijustneedyounow

    http://instagr.am/p/KWdW5Pj8Fn/
    omg :D kevin just looks weird and nicky looks like some angry mafia boss :D joe looks good tho, kinda james bond-like

  • You’reMyKryptonite

    the three best looking brothers alive.

  • Anonymous

    nick’s arms are disgusting. And he looks like a serial killer in all the photos. Other than that, I love them.

  • EarthChild

    Listening to their music gives me such nostalgia. I honestly loved them so much it was insane. I’m listening to “Paranoid” right now and the video just makes me all a;jkfdj;akdf because of memories. I absolutely loved “Pushing Me Away.” I hope talks of them doing a new album is true because I honestly need one, as do the rest of their fans. I don’t follow them as much as I used to but they always will hold special memories to me.

  • Anonymous

    joe looks like love bug and cami is there

  • Anonymous

    Joe is super sexy!!

  • oceanUP

    kevin look stunning!!

  • l?veislouder

    You sound INCREDIBLY dumb right now. They made all together over 30+ million between the 3 of them the last time i checked in 2010. Reality shows only pay you like $5-10,000 an episode so i doubt KEVIN AND DANIELLE are doing the show because of the money. Nick and Joe arent even a part of the show. Its about kevin and dani’s marriage so stfu and get a life. You sound pathetic.
    —————–
    That only applies to shows like Fear Factor, Survivor, The Bachelor, etc. I guarantee you no Kardashian is making $5-10k per episode -____-
    And it’s been confirmed that Nick and Joe will appear on the show, because to be perfectly honest (and this is coming from a supporter of the couple), a camera solely on Danielle and Kevin would be boring as hell. If Ryan hopes to have any success with this show, he knows he’s gotta have all three Jonas Brothers involved on camera in one way or another. You sound like a stan who can’t accept anything less than feet-kissing for the people you stan after.

  • l?veislouder

    Anyway, that beautiful Finch cubed photo… omgsh, I don’t even have the words for it. I love it <3

  • Ijustneedyounow

    they all look amazing as always :)

    Nick played some air guitar and drums as they walked.

    lol i’d like to see that :D my little dork <3

  • Anonymous

    THEY ARE SO FLAWLESS, OMG I CAN’T.

  • Anonymous

    OMG JOE LOOKS LIKE IN LOVEBUG

  • Anonymous

    JOE ISN’T GAY! STOP SAYING THIS. YOU’RE SO PATHETIC. LEAVE HIM ALONE: SOMEDAY HE WILL FIND A WOMAN (NOT FAMOUS) WHO WILL LOVE HIM FOR WHO IS IN HIS HEART AND SOUL!!

  • Anonymous

    kevin looks like a fucking vampire

  • Anonymous
  • EarthChild

    Basically you’re flawless. Love Ya :3 :*

    love you too anon!

  • Anonymous

    I understand Taylor being emolicious when Joe left. I understand why she wrote Last Kiss. That flawless beautiful face not being with you anymore would hurt.

  • Anonymous

    Whoever took that instagram photo on top, that is like the best photo ever taken of them. They look like wax. Even their hair looks fake. Turn Right is my favorite song. And Can’t Have You is a great one. Those aren’t really teen songs, even though they were teens when they wrote them.

  • l?veislouder FUCK YOU

    l?veislouder FUCK YOU YOU NOT FAN JONAS OUT HERE . I LOVE JOBROS

  • Anonymous

    I don’t want any of these old ass users back. They are rude and obnoxious and they’re drama whores. They need to stick to their wannabe site and gtfo of here. I like the regular users from here. They are nice and respectable unlike those motherfuckers from os.

  • yessss

    Anonymous said:
    I don’t want any of these old ass users back. They are rude and obnoxious and they’re drama whores. They need to stick to their wannabe site and gtfo of here. I like the regular users from here. They are nice and respectable unlike those motherfuckers from os.

    IA!!!!

  • Anonymous

    joe always poses so stiff..

  • Anonymous

    the jonas brothers always look so awkward in pictures but hot in videolol Joe looked super dapper tonight. I hope he keeps himself clean shaven like this he looks amazing and so do his bros.

  • xAskTaylorx

    The serious pics look weird. =$

  • Anonymous

    They’re gorgeous.

  • Anonymous

    JJ is <3

  • Anonymous

    Listening to these guys makes my heart hurt.

  • Anonymous

    Asktaylor what’s your name?

  • Anonymous

    I like Joe’s twitter pics the best out of all of them. He took a couple of others from the party and they look great. Love that the three of them are together again.

  • xFireBomb

    They look good :)

  • Anonymous

    What I see is joe is not truly smiling NOT from the heart thats why he doesnt look good I bet he knows camilla and ashley are there and thinking about bumping to them makes him sad and remembering bad memories I mean ashley and camilla both were the ones who left him …I feel so bad for joe

  • Anonymous

    Aw fuck, SO BEAUTIFUL<3 I love theeeem<3

  • SellyismygirlCrush

    Joe Shaved!!! :D

  • Anonymous

    Well Camilla certainly looked stunning and I have not seen pics yet of Ashley but she usually looks great too. Ah memories for Joe and a bit awkward!!! All the boys looked fantastic in their suits but just a shame that the three of them are not taller. The Hemsworth brothers are tall and gorgeous so really stand out.

  • OMJitsMiley

    the jonas are perfection.

  • Anonymous
  • JoeHoe15

    My gorgeous boys! WHOA!!!!!!! Good to see them together again at a red carpet. :”>

  • Anonymous

    HOLY MOTHER OF JESUS THEY ALL LOOKS SO DAMN HAWWWWWWT!!!

  • Anonymous

    guau Joseph is perfection, too handsome, he’s so fine.

  • Anonymous

    they look so fucking goooooooooooooood
    unnnnf
    i want joe to fuck me against that wall right now

  • Anonymous

    oh joseph you look gorgeous
    do. Me. Now

  • Anonymous

    What I see is joe is not truly smiling NOT from the heart thats why he doesnt look good I bet he knows camilla and ashley are there and thinking about bumping to them makes him sad and remembering bad memories I mean ashley and camilla both were the ones who left him …I feel so bad for joe

    how do you know ahsley left him??

  • liss1

    Joe’s face is simply flawless….he’s the best-looking. Is he even a Jonas?

  • Anonymous

    What I see is joe is not truly smiling NOT from the heart thats why he doesnt look good I bet he knows camilla and ashley are there and thinking about bumping to them makes him sad and remembering bad memories I mean ashley and camilla both were the ones who left him …I feel so bad for joe

    I think Joe dumped Ashley though…

  • Anonymous

    Lmao Joe bros are back. I find this really pathetic because going solo & on there own paths wasn’t a success & now they ade probably needing the money so they’re only doing that Tv show on E! For more cash. To flow on & im sure it will be a sucky show with no drama anyway! Noooo thanks id rather watch paint. Dry! There dumbass fault for splitting up in the first place

  • Anonymous

    Ashley didn’t dump Joe. Camilla did. And Joe doesn’t care about Camilla and he certainly doesn’t care about Ashley. He’s gorgeous and he’s above all of that drama.

  • Anonymous

    There are a few guys in Hollywood that I think are gay that may not have accepted and admitted it to themselves. Usually these guys dont come out and admit it until they are older and well established in their careers so we will have to wait and see.

  • Anonymous

    May 8, 2012 @ 08:15 am
    Anonymous said:
    Ashley didn’t dump Joe. Camilla did. And Joe doesn’t care about Camilla and he certainly doesn’t care about Ashley. He’s gorgeous and he’s above all of that drama.
    —–

    My thoughts exactly.

  • Anonymous

    No close-up of Joe, fail

  • Anonymous

    Wow. This is why i miss them together. They compliment each other so well. :)

  • Anonymous

    Lmao Joe bros are back. I find this really pathetic because going solo & on there own paths wasn’t a success & now they ade probably needing the money so they’re only doing that Tv show on E! For more cash. To flow on & im sure it will be a sucky show with no drama anyway! Noooo thanks id rather watch paint. Dry! There dumbass fault for splitting up in the first place
    _______________
    You sound INCREDIBLY dumb right now. They made all together over 30+ million between the 3 of them the last time i checked in 2010. Reality shows only pay you like $5-10,000 an episode so i doubt KEVIN AND DANIELLE are doing the show because of the money. Nick and Joe arent even a part of the show. Its about kevin and dani’s marriage so stfu and get a life. You sound pathetic.

  • Anonymous

    lol

  • Anonymous

    Yes ofcourse, I’m sure you’re right! The Jonas Brothers are desperate for money and that’s why they’re back together-.- Bitch, please! They have won millions of dollars from their previous albums! They probably don’t even need to work anymore ’cause their life is totally secured! Even when Nick started his solo career, the boys always said there would come a day when the Jonas Brothers would be together again. They just needed their own space for a while, since Kevin got married and all that. So there’s nothing pathetic about them coming back together. I actually think it’s amazing and all of their fans are super happy and can’t wait to hear their new songs:)

  • Anonymous

    Joe is looking gayer by the day. Is he finally ready to come out of the closet soon?

  • Anonymous

    Yea im “sure” nick & Joe wont be co-staring on it LOL & no they are already shooting for it Ryan confirmed this! & your the one that sounds dumb I already know they made a shit ton together probably blew most of it on stupid shit

  • Anonymous

    Haha ok think what u will. But im sorry one direction took over & im sure there new stuff if it ever comes out wont be half as good as it use to be!

  • Anonymous

    I always thought Joe was gay too

  • Anonymous

    Kevin is super ugly honestly what do you guys see in him?

  • xAskTaylorx

    @ That anon, my name on here goes by Taylor.

  • Anonymous

    (replying to this) – May 8, 2012 @ 08:51 am
    Anonymous said:
    Haha ok think what u will. But im sorry one direction took over & im sure there new stuff if it ever comes out wont be half as good as it use to be!

    ——

    1D has yet to achieve even half of what Jonas did. They’re not even comparable. Jonas write and compose their own shit too, 1D does not.

  • Anonymous

    May 8, 2012 @ 08:47 am
    Anonymous said:
    Joe is looking gayer by the day. Is he finally ready to come out of the closet soon?

    ——

    How do you know he’s gay? Geez who cares if he was gay or not, there’s nothing wrong with being gay. Either way Joe can’t win, if he dates he’s a womanizer, if he doesn’t he’s gay.

  • Anonymous

    OMJ 3 GUYS HOTS

  • Anonymous

    Ashley didn’t dump Joe. Camilla did. And Joe doesn’t care about Camilla and he certainly doesn’t care about Ashley. He’s gorgeous and he’s above all of that drama.
    —–

    My thoughts exactly.

    agree

  • Anonymous

    MOVE OVER 1D. JONAS BROTHERS ARE BACK!

  • Taylor Swift

    Take me back JOE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Taylor Swift

    Take me back JOE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Anonymous

    Haha ok think what u will. But im sorry one direction took over & im sure there new stuff if it ever comes out wont be half as good as it use to be!

    ———–

    Omg please don’t even try to compare them, i find the guys from 1D cute but they will never be like the Jonas Brothers, they are amazing, even Paul McCartney & Obama are fans so NO. Just give one direction a few years & people will stop writing songs for them so they will be over pretty soon…..

    ——————————

    Paul McCartney and the Obama’s are fans of 1D too. Besides, this is only 1D’s first year in America and second year overall.

  • Anonymous

    Joe isn’t gay! Stop saying this. All this is so sad.. Leave him alone.Stop hating him!

  • Anonymous

    Too sexy.

  • Anonymous

    Anonymous said:
    Haha ok think what u will. But im sorry one direction took over & im sure there new stuff if it ever comes out wont be half as good as it use to be!

    ———–

    Omg please don’t even try to compare them, i find the guys from 1D cute but they will never be like the Jonas Brothers, they are amazing, even Paul McCartney & Obama are fans so NO. Just give one direction a few years & people will stop writing songs for them so they will be over pretty soon…..

  • Anonymous

    Joe is so sexy! he looks flawless at the #metgala