Selena Gomez Joel Silver’s Party Malibu

INFphoto_2174764


Photos: INF.

  • Anonymous

    her head is the same shape as a potato

  • Anonymous

    biebs is going to get charge lol they are not going to go by the words of obessed teens. he should never got out his car he mess up on that part. if he stayed in called the cops. he hit the guy its assult if the guy hit him back it would been self defense. i know the the california law.

  • Anonymous

    Oh yeah, you know California law real well. That’s sarcasm.

  • Anonymous

    Cute !!

  • BrokenArrow

    http://oceanup.com/photogallery?nid=77866&fid=542616

    her face does look chubbier than before. It makes her look cuter :)

  • IbeKpoppin4realz

    Oh yeah, you know California law real well. That’s sarcasm.
    —————-
    Are you proud of yourself? Like really?

  • Anonymous

    um if they were blocking his car, isn’t that a reason to shove someone?? i’d say that is self defense as well. and justin has money so whatever happens he’ll get out of it soon.

  • Anonymous

    her face is getting chubby :c

    &I’ve always thought her head was very large and squared/cubed shaped…

  • Elysse
  • rainbow3000

    So beautiful especially without biebtard

  • iSpeak4mE

    interesting dress… xD. not her best outfit but she looks cute! She obviously isn’t worried about Justin’s paparazzi incident, they totally got this ;)

  • a

    wtf he dress is fucking ugly i liked the other one when she was with justin when he went all apeshit mode haha

  • Anonymous

    So nice to see Hollywood celebrate Memorial Day by partying at the expense of the fallen.

  • exoticmist

    Not a huge fan of the dress. She looks really happy and glowing here. :D

  • Anonymous

    casting couch?

  • Anonymous

    no offense but her head is shaped so weird o_O

  • Anonymous

    EEEEEEEEW

  • Anonymous

    wash your hair Selena

  • thecat61

    The Beibs must be in hiding.

  • Anonymous

    her body is flawless!

  • Anonymous

    The Beibs must be in hiding.

    No, hes not in hiding, he was on his way to Norway for his promo tour! Why should he be in hiding? Cause of the paparazzi incident? I just heard on the news, that if they can prove that the paparazzi guy was blocking Justins car, that the papaprazzo might get charged, cause in LA oits against the law for the paparazzi to block a person from leaving. And from the eyewitnesses that were there, they are saying he was blocking Justins van, so Justin couldnt leave!

  • Anonymous

    lol kinda weird that she seems happy and all carefree when her bf is in trouble
    nice boobs btw