Miley Cyrus FAN MEETING FLAWLESS

ghhkuytkuyk


$$$$. She looks perfect in EVERY picture!

  • Anonymous

    she tries so hard to be ghetto … lyke . stawwwppp . you’re embarrassing yoself. And Mac Miller can’t rap for shit. And Pharrell too.. like…her album is going to be such a hard fail. She should work with Eminem or Drake other than FLOPS.

  • Anonymous

    The fans don’t look too happy either, except for the perv with his arm around her. That seem to make both of them happy. Oh, that’s right, he must be one of her “male” assistants.

  • Anonymous

    @gorgeous miley… okay i’m a miley fan too but you seem OBSESSED lol , it’s okay for people to not like/ critize. That’s what celebs are for. AND, we’re all entitled to our own opinions.:)

  • Anonymous

    The first pic is Miley and Pharrell in the studio. Her new is album is gonna rock.

  • Anonymous

    Can’t wait for her new album ! :)

  • Anonymous

    i love you miley, but please quit it with the bun! lol you have an amazing hair and you can pull off almost every look, so please, let your hair be free!

  • Kat

    @gorgeousmileycyrus Why are you so mean in every post?Everybody has his right to an opinion,even if you don’t like it.
    You might want to get your ass out of Miley’s ass,she doesn’t care about you anyway…

  • Anonymous

    My bad — that isn’t Pharrell in the pic with Miley, but she was in the studio, and from what I read she was sounding like Stevie Nicks. Can’t wait!!!!!

  • gorgeousmileycyrus

    Michael said:
    how did a photo of me and miley get on here? im the one with the white shirt on and miley has sunglasses on… how did this get on here? cool!! lol

    —-

    My concsence says: THAT’S NOT YOU… ???

  • Jasmyne

    IM TRYING TO MEET 1D AND JUST CLICKING THE LINK HELPS ME WIN. THANK YOU. ALL YOU HAVE TO DO IS CLICK IT http://www.933flz.com/pages/meet-one-direction/index.php?linkid=9291

  • Michael

    gorgeousmileycyrus: no like for real thats me,if i could prove it i would

  • Anonymous

    is this a fan meeting or a funeral??? miley dont look happy.

  • Anonymous

    cutie pie

  • thecat61

    She left Miami last nite and went straight to Liam’s movie set til 5am. Think she is a little tired.

  • Michael

    how did a photo of me and miley get on here? im the one with the white shirt on and miley has sunglasses on… how did this get on here? cool!! lol

  • Anonymous
  • Anonymous

    Wish she would just stop trying to be “cool”. She’s from Tennessee and didn’t even remotely grow up in the ghetto. She’s lived a life of luxury so all the slang on her twitter, the swearing, the cigarette smoking seem like attempts to create an image. One minute she’s talking about her healthy diet, the next she’s puffing away on a cigarette. She never seems comfortable in her own skin.

  • Anonymous

    How come a link about Joe Jonas is on here? Yeah, there does seem to be some fame-hoeing going on in Hawaii.

  • gorgeousmileycyrus

    EVERBODY who has listened to Miley’s new tracks have said they’re dope!

    OMG, miley is gonna kill 2012!

  • gorgeousmileycyrus

    Anonymous said:
    Wish she would just stop trying to be “cool”. She’s from Tennessee and didn’t even remotely grow up in the ghetto. She’s lived a life of luxury so all the slang on her twitter, the swearing, the cigarette smoking seem like attempts to create an image. One minute she’s talking about her healthy diet, the next she’s puffing away on a cigarette. She never seems comfortable in her own skin.

    —-

    I get the same way when I hang around my ghetto friends, working the corner, yo! ;)

    JK… just give the girl a break. She’s hurting no one and is making music that will blow ur fucking mind!

    So watch out whores, #MILEYISBACK!