Demi Lovato HOLMDEL Soundcheck Sexy

wqX6B
i8D8p




#longhurrduncurr #pinkhurrduncurr <3 Tyvm AD!

  • Anonymous

    she look amazing here, but I must admit sexy yes yes

  • Anonymous

    I wonder how she would look like with a buzz cut.

  • OmgItsKara

    that outfit looks great with her hair

  • Anonymous

    Dont even recognise her when I see this Blonde girl. Where is Demi. This look is just plain trashy. Come on you are better than that. As for Joe and Demi again so sad to ruin a good friendship by dating its too big a risk rarely works out and no going back.

  • Anonymous

    I wonder how she would look like with a buzz cut.
    —–
    LOL, I don’t know why I laughed at this.

  • AcidPinkLemonade

    Anonymous said:

    Ha! I knew it! She (FINALLY) doesn’t have her extensions anymore Laughing out loud !!! She looks so much better without it. I must say extensions were one of the main reasons why she looked “heavier”.
    ============================
    and she wasn’t dressing properly for her body type either.

  • Anonymous

    Jun 22, 2012 @ 03:32 pm
    Anonymous said:
    I wonder how she would look like with a buzz cut.
    —–
    LOL, I don’t know why I laughed at this.

    :)

  • joejonassmile

    Anonymoussaid:I wonder how she would look like with a buzz cut.
    —–
    LOL, I don’t know why I laughed at this.

    LOL me too I was thinking she will scream out load if any one try to cut her hair LOL

  • Anonymous

    Omg nick in a football uniform. My ovaries are slowly exploding.

  • Anonymous

    Omg nick in a football uniform. My ovaries are slowly exploding.
    —-
    Random.

  • Anonymous

    Jun 22, 2012 @ 03:45 pm
    Anonymous said:
    Omg nick in a football uniform. My ovaries are slowly exploding.
    —-
    Random.

    Saw it on twitter right now, couldn’t contain myself.

  • Anonymous

    i wanna marry demis butt cheecks….her left one

  • Anonymous

    she looks great here but in the first image the pink bit on her shorts looks like a vagina

  • exoticmist

    I actually like her look here, though I still want her to go back to dark brown/black hair. I like how she experiments with colorful outfits with her hair lighter, though.

  • Nons

    that outfit looks great with her hair

    My thoughts.

  • Nons

    i wanna marry demis butt cheecks….her left one
    —-
    Why the left one? You said cheek(s). Is the right one not good enough for you?

  • Nons

    i wanna marry demis butt cheecks….her left one
    —-
    Why the left one? You said cheeks, plural. Is the right one not good enough for you?

  • scissorluvXmadi

    she’s so cute :D

  • Anonymous

    Her hair looks awesome. And omg I love her shorts

  • Anonymous

    I can’t get used to her new hair :S

  • HannahScott.

    This outfit is SO CUTE. I honestly love Hanna Beth… but ever since they stopped hanging out she’s been dressing SO CUTE.

  • Anonymous

    The new Snooki, worst tan EVER!

  • Anonymous

    i just wish that demi would ditch the fake tan sigh she has so much potential but when you look like an oompa loompa that all goes away.

  • Nons

    The new Snooki, worst tan EVER!

    Wrong. That would be tan mom.

  • gymnastlovee95

    i love herr! i can’t wait to see her in concert next week(:

  • Anonymous

    https://p.twimg.com/AwCLpF-CEAAXJlb.jpg:large

    still have people here who speaks that demi is in the worst .. this show looks and today is crowded

  • KookooforKailiee

    Demi is so gorgeous and i love her outfit<3

  • Anonymous

    She looks like Hanny Montana. Lol. Wonder when Jason Earles and Moises Arias will come out.

  • Anonymous

    soundcheck sexy? more like soundcheck trash! her hair and outfit looks like crap!

  • soma online

    buy soma cheap eats soma – cheap apartments in soma san francisco

  • Anonymous

    hipster……… nice try ;)

  • unique
  • unique
  • soma cheap

    buy soma online 350mg carisoprodol generic soma – order soma online overnight delivery

  • soma buy

    buy soma online order soma online cod – soma discount coupons

  • OmgItsKara

    Ha! I knew it! She (FINALLY) doesn’t have her extensions anymore !!! She looks so much better without it. I must say extensions were one of the main reasons why she looked “heavier”.

    —–

    mte

  • Anonymous

    Ha! I knew it! She (FINALLY) doesn’t have her extensions anymore :D !!! She looks so much better without it. I must say extensions were one of the main reasons why she looked “heavier”.

  • Anonymous

    I AGREE, WORD OF TRUTH.

    The blond hair SUCKS.

  • Anonymous

    demi fire your hair and cloths stylest pronto AND plz go back 2 black hair u looked gorgous with that

  • Anonymous

    That patch of pink on her shorts in the first picture is really weird. I don’t think she looks bad as a blonde. I think she might want to lay off on dying her hair so much because it’s starting to look really brittle and dry in some pictures. I think the pink does help a bit. I would choose a darker blonde (more like a honey color) on her because her current blonde doesn’t seem to go really well with her tan, which makes her look good, but I think she would be just as beautiful without it. I think if she was taller and her back was towards the camera, she would look like another celebrity. I’m not sure which one. But she’s still beautiful regardless.

  • Anonymous
  • Stacy32Chen

    Check this Web page if your objective is to buy papers from the reliable online store. Listen to our suggestions and you will have perfect academic writing help.

  • l?veislouder

    Jun 22, 2012 @ 04:52 pm
    HannahScott. said:
    This outfit is SO CUTE. I honestly love Hanna Beth… but ever since they stopped hanging out she’s been dressing SO CUTE.
    ———
    That’s because Hannah was her stylist when they were together. She looks good here, but the outfit would look better with darker hair, or at least straight hair; it looks so brittle and burnt out here.

  • Anonymous

    what do you mean “together “lol ? &

  • honestly

    Blond looks tacky on her..

  • Anonymous

    Yeah, like the outfit not her hair though. & i agree her hair looks really unhealthy because of all the dying..

  • Anonymous

    i dont think the outfit would look good if her hair didt have pink tips..

  • l?veislouder

    (replying to this) – Jun 22, 2012 @ 08:01 pm
    Anonymous said:
    what do you mean “together “lol ? &
    ——-
    When they hung out together.

  • Anonymous

    About freaking time she gets her roots fixed

  • Anonymous

    in the first pic she reminds me of kaley cuoco. dunno why

  • EarthChild

    She looks incredible. I’m so sad that she isn’t having a concert near me because I’ve been to her last two and met her both times and I had so much fun at the concerts.
    But the blonde looks a 100x better with the pink dip dye.

  • Anonymous

    with that bad tan,she can join jersey shore since she’s in new jersey.She looks burned

  • joejonassmile

    What????????
    Demi has a show there too?
    Joe Jonas has concert toooooooo Jemi again? wow Jemi stans are gonna go crazyyyy LOL
    I hope they show some friendly reactions to each other like old times because this will relax their fans
    I like them as friends they understand each other like brothers and sisters you know? they fight and yell and say bad things about each other at the end they love each other I mean those kinds of bro&sis LOL
    :crown:

  • Anonymous

    What????????
    Demi has a show there too?
    Joe Jonas has concert toooooooo Jemi again? wow Jemi stans are gonna go crazyyyy LOL
    I hope they show some friendly reactions to each other like old times because this will relax their fans
    I like them as friends they understand each other like brothers and sisters you know? they fight and yell and say bad things about each other at the end they love each other I mean those kinds of bro&sis LOL

    ———

    HAHAHHAHHAHAHA….no.Better off like enemies the way they are right now.For the sake of every human being on earth

  • joejonassmile

    HAHAHHAHHAHAHA….no.Better off like enemies the way they are right now.For the sake of every human being on earth
    —-
    LOL well that was just my opinion ;)

  • Anonymous

    correction- #longfakehurrdontcurr lol and joe and demi friends is annoying. we already know shes in love with him and but couldnt giv 2 f-s about her

  • joejonassmile

    so if demi was/is in love with Joe there is no way for them to back being friends in your opinion?