Jelena DISNEYLAND LOVERS

lunapic_13410397418148_1_0


From Mayra: I was at Disneyland and I literally walked right by them. I didn’t want to ask for a picture because I didn’t want to interrupt their time together but they were very nice and said hi back to me.

,

  • Anonymous

    All of Selena’s posts are irrelevant. Just like she is. (No, Selenastans, a top 30 single is NOT a “hit”. At least not enough to help her pass up the Queen M! MILEY!)

  • Anonymous

    Selena is TRYING to be the next Miley Cyrus but it will NEVER happen… not if she can’t get a song that even makes it into Billboard’s Top 20!

  • Anonymous

    is she literally using her hand to cover up some of the fat on her face?!?!?!?! really???

  • SubwayToVenus

    Babiesssssss

  • Anonymous

    Anonymous said:
    is she literally using her hand to cover up some of the fat on her face?!?!?!?! really???

    ———

    what a fucking idiot.

  • Anonymous

    you realize that your comment is such an obvious trolling hate comment?

  • Anonymous

    I do really respect the fan that didnt interupt their private time <3

  • Anonymous

    Celebrities like Bieber and Gomez make their money off preaching “love”. Love and Celebrities = stupid little girls money. Grow up!

  • Anonymous

    Must really suck to go to Disneyland with a babysitter! Famewhores.

  • Anonymous

    If they were just like any normal couple then why have a bodyguard? Oh, that’s right, because they want to make themselves look important and attract attention to themselves. I’m also sure they didn’t have to pay the $83 bucks to get because of Selena’s connections to Disney. Grow up!

  • Anonymous

    they have a bodyguard because they need one.. some of these comments here are just stupid.
    always searching for reasons to hate.
    OMG HE’S BREATHING- BET HE DOES IT FOR ATTENTION!!

  • Anonymous

    the next miley cyrus? hell no! selena is a nobody an ireelevant attention whore, miley is a flop! dont insult queen selena you idiot! dont worry miley will be for ever the bigges joke ever! and the biggest attention whore who cant even have the respect for people in industry and no one cant take her seriosly! selena is the queen! the media loves her and people in industry wants to work with her and respect her!

  • Anonymous

    OMG HE’S BREATHING- BET HE DOES IT FOR ATTENTION!!

    No, but calling your publicist to have someone take pictures and distribute them to the media letting everyone else know he is breathing is!

    Grow up!

  • justthat

    lovebirds<3<3<3

  • Anonymous

    well and you know they called them because you’re come relative of one big boss and know everything because of insider information? highly doubt that. if they wanted to be photographed for publicity they wouldnt choose disneyland cause they both try pretty hard to appear grown up and sexy. quite disturbing but they do. telling others to grow up doesnt make your opinion right.

  • SelenaTheSlut…

    WATCH: The day Justin’s fame is lost to a bigger success, Selena will walk out… and then she’ll cling onto Harry Styles for something, get her pussy chewed out, stay relevant for 2 years and then be murdered for killing people with her horrible singing…

  • Anonymous

    SelenaTheSlut… said:

    WATCH: The day Justin’s fame is lost to a bigger success, Selena will walk out… and then she’ll cling onto Harry Styles for something, get her pussy chewed out, stay relevant for 2 years and then be murdered for killing people with her horrible singing…

    lol; Well at least she’s adaptable. If she does die, I’m sure she won’t waste any time cozying to the Big Guy! He’s the most famous of us all.

  • Anonymous

    ughhhhhh that livejournal link justin just retweeted is run by the biggest assholes and creeps around. they say the most vile things about his family, especially his parents, make fun of his younger fans constantly (because they are in their mid-twenties), and are super invasive into his life.

    PLEASE stop giving these people attention. People can request As Long As You Love Me without being directed to that awful link. Please.

  • Taylor Swift

    LOL at these so-called Justin fans. Does he have any fans left?

    Yes, 1 fan trying to make positive comments about him.

  • Anonymous

    “they were super nice and said hi back to me” is this post a cover up for Justin’s behavior on that interview with mojo??? Ou you need to get ur head outta Justin’s a$$ ASAP!!

  • Anonymous

    Lol the girl tried to give them flowers http://bit.ly/KICEol so freaking funny jelena!

  • Anonymous

    just in the right time to promote his new album and try to save his career from One Direction

    He doesnt need to promote his album anymore since it #1 in 30 Countries right now! Oh, and he sold more albums in the first week than 1D did!! So, he doesnt need any kind of saving, thanks!!

  • Anonymous

    just in the right time to promote his new album and try to save his career from One Direction

    Here are the stats, Justin Bieber sold 380 thousand in the first week, and One Direction only sold 178 thousand in the first week!! So, Justin literally kicked their ass in the first week of sales!! So, before u ask who is more relevant at this moment, sales alone should tell u.. BYE

  • Anonymous

    wtf? no offensive but why are they always at disneyland and disneyworld? Did disney give selena an employee discount or something. geez

  • Anonymous

    Jun 30, 2012 @ 09:20 am
    Niall Horan said:
    FAMEWHORES

    Yeah, they are such famewhores going to Disneyland together!! How dare they?? lol. All the attention they get by just trying to be a normal couple and go to an amusement park together!! GET A LIFE BITCH!!
    —————————–
    just in the right time to promote his new album and try to save his career from One Direction

    Sooner or later Selena will dump Justin for Niall or any 1D member
    ————————————
    I agree!

    That would be hilarious to see Selena going after Niall after the whole Demi and him thing. Would love the drama!

  • Anonymous

    Miley cyrus is the new selly Gomez

  • Anonymous

    Don’t kids 12 and under get in free some days?

  • Anonymous

    Miley cyrus is the new selly Gomez

    Stop trying to start shit.

  • Anonymous

    the next miley cyrus? hell no! miley is a nobody an irrelevant attention whore, miley is a flop! dont insult queen selena you idiot! dont worry miley will be for ever the bigges joke ever! and the biggest attention whore who cant even have the respect for people in industry and no one cant take her seriosly! selena is the queen! the media loves her and people in industry wants to work with her and respect her! miley sucks!

  • Anonymous

    selena will not date 1d
    they arent even that big tbh
    its just bieber haters who try to make it seem like it and like he totally faded and got replaced and has no fans when it aint true. they aren’t even touring in whole latin america and dont get much media coverage.
    i think she’ll date josh hutcherson when the next movie comes out, tbh, but she might really like justin

  • ZkWOxZohLd

    generic phentermine online what is a safe site to order phentermine – buy phentermine 37.5 tablets online

  • gorgeousjustin

    there was nothing wrong with justins behavior with mojo, imo. the guy was asking uneasy questions for no reason. he sounded like a d-bag and i think justin thought the same and got defensive. plus isnt this the same guy who after a NICE interview with him, after he hung up, started talking about how justin sounded like he was high? but of course justin is always the one at fault. smh

  • Lily.

    there not fucking fame whores, what? you cant see there trying to be happy, to be seem, i mean fucking people always say they are over, but in real life, there not. how fucking dare you say that, and just because Justin NEW cd just came out means nothing, i mean what? are you trying to say they cant have fun just like we all do? thats just fucked up. JS.

  • Taylor Swift

    FAMEWHORES

  • Anonymous

    oKAY WHERE IS THAT BIEBER STAN WHO ALWAYS SAYS OU SAYS BAD THINGS ABOUT BIEBER. wELL TAKE THIS SOCIETY!

  • Anonymous

    FAMEWHORES

    Yeah, they are such famewhores going to Disneyland together!! How dare they?? lol. All the attention they get by just trying to be a normal couple and go to an amusement park together!! GET A LIFE BITCH!!

  • Joe Jonas

    FAMEWHORES

    Yeah, they are such famewhores going to Disneyland together!! How dare they?? lol. All the attention they get by just trying to be a normal couple and go to an amusement park together!! GET A LIFE BITCH!!

    Well put.

  • Anonymous

    FAMEWHORES

    Yeah, they are such famewhores going to Disneyland together!! How dare they?? lol. All the attention they get by just trying to be a normal couple and go to an amusement park together!! GET A LIFE BITCH!!
    —————————–
    just in the right time to promote his new album and try to save his career from One Direction

    Sooner or later Selena will dump Justin for Niall or any 1D member

  • Niall Horan

    FAMEWHORES

    Yeah, they are such famewhores going to Disneyland together!! How dare they?? lol. All the attention they get by just trying to be a normal couple and go to an amusement park together!! GET A LIFE BITCH!!
    —————————–
    just in the right time to promote his new album and try to save his career from One Direction

    Sooner or later Selena will dump Justin for Niall or any 1D member
    ————————————
    I agree!

  • Harry Styles

    this post is irrelevant

  • KuwDFWNVxB

    cheap phentermine online phentermine forums – buy phentermine online doctor

  • Anonymous

    hahaha! DEAD POST. K, goodbye!

  • Demi Lovato

    I agree!

    No one really wants you.

  • Justin Bieber

    Harry Styles said:
    this post is irrelevant
    —-
    You are irrelevant to this post.