• Anonymous

    Anonymous said:

    Selena is and always will be better than irrelevant and talentless miley and that other bitch jasmine whos even more irrelevant than miley is thats possible hahaha so stay pressed bitches! Sel still win!

    REALLY? -_-‘
    What’s Selena Gomez’s number one album?
    What’s Selena Gomez’s number one movie?
    What’s Selena Gomez’s Guiness Record?
    What’s Selena Gomez’s more succesful tour?
    THAT’S WHAT I THOUGHT.

  • Anonymous

    when did this happen??? did her grandma actually use the word “bitch”??? lol

  • Satan

    Smilerz said:
    What a desperate hoe. She’s worse than Hoemez and even more irrelevant than her if that’s possible. I bet Miley uses Jasmine’s album book as toilet paper
    —————
    It’s not even a physical book, you have to go to Jasmine’s website and download it as a .zip lmfaooo

    bitch really is thirsty

  • Anonymous

    this twitter mocking jasmine is literally the funniest thing ever…

    https://twitter.com/#!/BadLuckJasmineV

    and, idk why everyone hates jasmine so much for not liking selena. justin and her were together literally DURING the same time he started seeing selena. the whole time justin was with jasmine, he was telling her selena was “just a friend, just a friend”, and then next thing she knows, justin didn’t even bother breaking up with jasmine before he started up with selena.

    so yeah jasmine has a right to be eternally bitter lol

  • Anonymous

    and i am glad justin dropped her tho. she and her whole family are trouble makers and jasmine is not very ummmm.. innocent. i still feel bad for her tho. if people knew what happened with justin, they wouldn’t attack her so much. if you’ve been in her situation, you’d understand. plus, that pic is pretty funny lol

  • Anonymous

    yes, jasmine is thirsty, but still not as thirsy as selena! selena STOLE justin away from jasmine (even tho theyre fake) and continues to suck out every last bit of coattail riding celebrity from “jelena” as she can.

    when JASMINE was with justin (and by “with” i mean a FLING because justin has NEVER claimed her) nobody knew about it until it was basically over. so how is jasmine really that thirsty? she went on the my world tour, did her thing, and never made a big deal of being with justin. THAT IS HOW IT SHOULD BE.

    selenanators are delusional.

  • SellyismygirlCrush

    Jul 3, 2012 @ 06:04 pm
    Anonymous said:
    yes, jasmine is thirsty, but still not as thirsy as selena! selena STOLE justin away from jasmine (even tho theyre fake) and continues to suck out every last bit of coattail riding celebrity from “jelena” as she can.

    when JASMINE was with justin (and by “with” i mean a FLING because justin has NEVER claimed her) nobody knew about it until it was basically over. so how is jasmine really that thirsty? she went on the my world tour, did her thing, and never made a big deal of being with justin. THAT IS HOW IT SHOULD BE.

    selenanators are delusional.
    _

    The Fuck?
    I don’t even know who this chick is, nor do I care.
    I love when people claim to know evertything that goes down between celebs. lol

  • Smilerz

    It’s not even a physical book, you have to go to Jasmine’s website and download it as a .zip lmfaooo

    bitch really is thirsty
    ————–
    OMFG, LOL. WHAT A FAIL. The thirst is real in these streets.

  • Anonymous

    I love when people claim to know evertything that goes down between celebs. lol
    ______________

    not like any of it was private information

  • Anonymous

    LMFAO

    BLAME SELENA!!!!!!!!!!!
    AHHH DYING I’VE BEEN WAITING FOR THIS TERRORIST ATTACK TO HAPPEN TO SELENA FOR YEARS!!!!

  • Anonymous

    Demi even said Selena is a coat tail rider, Selena if you keep doing this you’re gonna get caught, and boy, is karma ever a bitch.

  • Anonymous

    Selena got bitches pressed :D

  • Anonymous

    Selena remains unbothered! flips hair

  • Anonymous

    Remember when Selena’s grandma voted on twitter that Miley was a bitch and Selena tried to cover up by saying she got hacked? I believe she didn’t know those polls were being posted on twitter. =P

  • Anonymous

    I dont get why people is saying this Jasmine girl is thristy… I mean shes not the one pretending to like her boyfriends ex!

  • stairwaytoheaven

    Cheyne is childish as fuck. This isn’t the first time he’s tried to shade Selena. He needs to cool it and stop trying cause drama.

  • Anonymous

    miley’s little group of friends is just like her: STARVING FOR ATTENTION. i’m sorry cheyne, i’d love to say you were so three weeks ago but then again you never really happened now did you. what is you role in life…. o thats right to be a leech to a popular teen star. that’ll look great on your resume 10 years down the road.
    —–
    this! another proof that talentless irrelevant and disgusting attention whore miley is so damn obsessed with goddess Selena that even her disgusting friends talk shit about Sel! can miley be any more pathetic or stupid?!?! ugh annoying, hideous and disgusting bitch!

  • Anonymous

    Demi even said Selena is a coat tail rider, Selena if you keep doing this you’re gonna get caught, and boy, is karma ever a bitch.

    lmao demi never said that you retard idiot! too bad Demi is the real coat tail rider, and miley biggest attention whore ever, they both literally dare to do anyting to get some media attention and try to stay relevant! but at least Demi has some talent, she can sing, and Miley cant sing or act, shes just simply sucks! shes a irrlevant and talentless whore!

  • Anonymous

    Remember when Selena’s grandma voted on twitter that Miley was a bitch and Selena tried to cover up by saying she got hacked? I believe she didn’t know those polls were being posted on twitter. =P

    i’ve always thought this too! who really wants to hack a grandmother’s twitter??? i feel like a lot of people use the hacked excuse lol.

  • Anonymous

    ugh can talentless disgusting and hideous miley tell her disgusting gay friend to keep Selenas name out of her mouth? miley is so pathetic and so jealous of gorgeous Selena! she dare to tell her nasty gay friend to shade Selena on twitter? thats so low and pathetic! miley is a disgusting and pathetic low life! its not nomal how obsessed she is with Selena, miley is so creepy, weird and freak! ewwww

  • Anonymous

    while Selena got bitches pressed like disgusting Miley and her nasty gay friend, Sel was walking with her coffee like a boss! lol like go ahead you retard idiots hate me cause im the queen! and all of you are just a bunch of jealous and irrelevant losers who doesnt even have a career! cough*billy ray in drag* cough*jasmine*cough*

  • Anonymous

    LOL. all of this miley and selena stuff reminds me of mean girls. “it’s probably because i haveee a BIG lesbian crush on you!” i dont think either girl is obsessed with one another. but of course there will be some rivalry. just like britney vs. christina back in the day.

  • Anonymous

    Selena is and always will be better than irrelevant and talentless miley and that other bitch jasmine whos even more irrelevant than miley is thats possible hahaha so stay pressed bitches! Sel still win!

  • Anonymous

    i love how everyone uses the word irrelevant now because they think it’ll be witty and make their arguments better. lolzzzz.

  • Anonymous

    @smilerz are you really that retard and stupid? you a delusional miley fan talking about whores and irrelevant? hahahaha i cant even…. you are such a joke just like your talentless idol! seriously i laugh in your face of your stupidity! hahahahahahahaha too bad the real whore and irrelevant bitch is miley, so you fail miserable you idiot!

  • Anonymous

    @smilerz are you really that retard and stupid? you a delusional miley fan talking about whores and irrelevant? hahahaha i cant even…. you are such a joke just like your talentless idol! seriously i laugh in your face of your stupidity! hahahahahahahaha too bad the real whore and irrelevant bitch is miley, so you fail miserable you idiot!

    irrelevant. shmellevant. your grammar still blows major asshole.

  • Anonymous

    lmao demi never said that you retard idiot! too bad Demi is the real coat tail rider, and miley biggest attention whore ever, they both literally dare to do anyting to get some media attention and try to stay relevant! but at least Demi has some talent, she can sing, and Miley cant sing or act, shes just simply sucks! shes a irrlevant and talentless whore!

    CLAUDIA LMAOOOOOOO!!!!
    MILEY – 6 TOP TEN HITS, 23 MILLION ALBUM COPIES SOLD, SOLD OUT TOURS AROUND THE GLOBE..
    DEMI – 2 TOP TEN HITS, 3 MILLION ALBUM COPIES SOLD, THE BEST DISNEY SINGER…
    Selena – suckey TV movies, not a single ‘song’ in the Billboard Top 10, 2 million albums sold.
    DIE HOE!!!
    – Memi Stan

  • Anonymous

    Anonymous said:

    @smilerz are you really that retard and stupid? you a delusional miley fan talking about whores and irrelevant? hahahaha i cant even…. you are such a joke just like your talentless idol! seriously i laugh in your face of your stupidity! hahahahahahahaha too bad the real whore and irrelevant bitch is miley, so you fail miserable you idiot!

    Mmm…Miley is and always will be more relevant than Gomez, @GorgeousSelena. It’s anybody’s problem if you can’t see it. Even Selena fans admited it. Miley’s career was 10x more times succesful than Selena’s. Selena it’s actually just know for Bieber. Miley it’s know for sit her talented ass in her expensive house. #PriceofbetheTeenQueen

  • Lilabelle

    I was just reading the comments and i couldn’t understand anything at all.
    What does Miley have to do with this really?

  • Anonymous

    I read the tweet by this cheyenne or whatever name’s tweet and he is a fucking idiot. He should stick to what he knows, fucking and leaking another mans but hole. What a white trash looser! Get a life, what does he have to do with Selena and her life??? He should stay in the closet where he belongs! Its gay fools like him who make it hard for pple to accept them!

  • barbiescunt

    Wow, none of you know how to take a joke.

  • Anonymous

    Anonymous said:

    23 million really? hahahahahahahahahahaha miley fans are so fucking hilarious! and a pathetic liars,fake, and jealous as her talentless idol!! seriously embarrass yourself! oopsie my bad i forgot you love being a joke, like clown cyrus! now im done! continue living in the irrelevant land and continue thinking miley is relevant! in the real world everybody know what is the truth! or go an look for mileys career which is in the toilet! don you see that no one cant have respect for miley, that bitch doesnt even respect herself, shes a joke an so useless for industry! so say whatever you want! that doesnt change the reality! stay pressed for ever you idiot cause miley sucks! and Selena rocks!

    HOW MUCH SELENITA HAS SOLD?
    OH. That’s what i thought. Only ‘Breakout’ sold more than Selenita’s full discography. LMAOOOOOOOOOOOOOOOO

  • Anonymous

    Anonymous said:

    lamo at delusional miley stan living in the past when her talentless idol was someone! miley was famous for being hm, ans for give herself such a bad reputation since she was 15, and for being biggest attention whore ever who loves the scandals to get some media attention! miley´s career is in the toilet, shes a joke! cbt fail and her huge come back with her movies flopped at big lol and clearly her new album will fail no matter wat like someone said not even god will help for her album not fail! the only way miley can get some spolight is by her disgusting scandals, shes a pathetic and disgusting attention whore! a nasty pot head! her flat ass is so fucking irrelevant! the media and ppl in industry can take taht bitch seriously the constantly make fun about her! selena in the other hand has the respect for people, shes working with oscars winners, and she has so many amazing and excited upcoming projects, people wnats to work with her, and shes doesnt need scandals to stay relevant, the media talkk about her work! miley is so fuckind desperate for attention she even use her engagement as a publicity stunt, thats another desperate attempt of her to stay relevant! ugh shes a low life! so continue living in the past and teh irrelevant land! cause miley is a nobody! the only way miley can sold something was by being hm no wonder shes desperate to looks super blondie recently hahahahahahahaha

    WORK IN YOUR GRAMMAR.

  • Anonymous

    Cheyne is childish as fuck. This isn’t the first time he’s tried to shade Selena. He needs to cool it and stop trying cause drama
    ———
    mte honestly he just seems like an annoying douche who needs to get bitch slapped. LOL i love Sel, but honestly, I really wish she would be publicly bitchy JUST THIS ONCE in her life. It would be such an unexpected surprise and obv she would win the twitter fight lol. Ps, why is Miley even friends with this dick? She seems like such a sweet, kind girl and you can tell Cheyenne is SUCH A SELF ENTITLED DICK by just his tweets

  • Anonymous

    I hate Claudia, Mimi, and all their clones. I just wish OU would ban them, bc you cant even have a conversation in OU without them ruining it with their retartedness. We get it, Mimi, you hate Sel, Claudia, you hate Miley. But ur honestly ruining this website w ur retarted fights

  • Anonymous

    Anonymous said:

    poor miley shes such a huuuge joke!
    —-
    Correction*
    She’s huge.
    That unstoppable hoe will make you want to kill yourself, Claudita.
    “Te vas a querer colgar de una soga estúpida, no podrás evitar su destino – el de ser GRANDE.”
    In four years she got to spit in what will be Selena’s full future career, bet on it.
    Selena Gomez will always be Justin Bieber’s latin girl.
    Miley will always be Hannah Montana? Okay.
    Only difference? Miley IS Hannah.
    Selena will be dead when Jelena it’s over.

  • Anonymous

    BLAH-BLAH-BLAH @gorgeousselena.
    Let’s try it again:
    What’s Selena Gomez’s number one album?
    What’s Selena Gomez’s number one movie?
    What’s Selena Gomez’s Guiness Record?
    What’s Selena Gomez’s more succesful tour?

  • Anonymous

    I think it hilarious just because they both jasmine and selena did pilot for disney together .. but it got cancelled now all this shit happened

  • Anonymous

    Anonymous said:

    I hate Claudia, Mimi, and all their clones. I just wish OU would ban them, bc you cant even have a conversation in OU without them ruining it with their retartedness. We get it, Mimi, you hate Sel, Claudia, you hate Miley. But ur honestly ruining this website w ur retarted fights

    I can’t see Mimi’s IP…she it’s not in OU since a long time. Claudia it’s EVERY FUCKING DAY as an anon. She’s so annoying. And she can’t face my facts. Why i’m trying to racionalize with her tho…

  • Anonymous

    rationalize^^

  • Anonymous

    Lmaooo OU is so stupid now… u stans (Miley/Sel) are all delusional thinking you will win an argument. It’s pointless to even fight! Some people hate Selena,, some hate Miley. You will never change their minds, especially ppl like Claudia and Mimi’s. I honestly dont even know why you give a fuck, when BOTH girls have fans who will love them til death (like me) and are out in the world making something of themselves while ur here arguing behind a computer

  • Anonymous

    You too sweetheart! It should be work on* your grammar.

  • Anonymous

    Cheyenne is such a fucking troll. He says something he knows people will get all worked up on so he can get attention. Then he posts a picture flipping all the so called haters what a fucking loser.

  • Anonymous

    People always say Miley has 120million dollars and it’s really dumb. Money just means people are naive and little girls looked up to a horrible role model. She hasn’t done anything great in a long time. Her last album she supposedly wrote bombed as well as her movie.

  • ihavefunn31

    IKR I was thinking the SAME thing reading through these comments

  • Your Love is my Drug

    Its really funny how all of you think you know exactly what happened between all if them as you were there. No one knows exactly what goes on between these people and idk why it should matter enough for any of you to over analyze it all and fight about it. Im pretty sure if any of them read this they’d laugh at how naive you all sound.

  • Anonymous

    lmfao jasmine CLEARLY wants attention. selena doesn’t give a fuck about jasmine and she doesnt even know jasmine. and jasmine posting “this is kinda funny” what does she want people to think theirs beef between her and selena? lmfao nice try jasmine. i think its best everyone not listen to jasmine cause she just wants attention. clearly.

  • Anonymous

    SELENA – JUSTIN = WHO IS SHE????????

  • thecat61

    Love ya Cheyne. She is such a COPYCAT!!!!!!

  • Anonymous

    Oh really Miley irrelevant attention whore cyrus is Huge? In what fucking world? Hahahahahaha in the irrelevant and talentless land? Why are you sooo stupid? Miley is a flop, shes a nobody, her career is in the toilet, totally over what was is supossed to be her come back flopped so hard, soooo embarrasing! Shes a joke and useless for industry! People cant even respect her talentless and irrelevant flat ass! The media treats her like what she is a pathetic attention whore, ppl make fun about her, shes so pathetic that shes dare to do anything to get attention and some spolight! Miley sucks! She withouth hm is absolutely nothing! And say whatever you want delusional loser, too bad Selena was super famous when Justio was still on youtube! Sel is working with oscars winners, and the most talented ppl in industry who really wants to work with her, Sel has so many and exciting upcoming projects! And ppl in indursty respect her and she doesnt need scandals to get media attention, shes relevant thanks to her work! So stay mad you idiot! Cause Sel actually has a career and shes the one who will have a brilliant future! So now you can go a cry in a corner! Miley is only relevant in the delusional eyes of her delusional and pathetic fans! Selena>>>>>> talentless and irrelevant Miley.

  • Anonymous

    sorry miley who? Ew that talentless and irrelevant attention whore who lives 24/7 looking for attention? And Selena – Justin she still the talented amazing and gorgeous sweet girl who has so many upcoming projects, the one who is working with oscars winners, and the one who clearly will have a brilliant future thanks to her talent! Sooo as usual you pathetic retars you FAIL SO MISERABLE! Stay pressed cause Sel rocks and miley sucks! Sel doesnt even need scandals to be in the spolight! Lol poor Miley! Shes a huge joke and the media knows how desperate she is for attention!

  • Anonymous

    sorry miley who? Ew that talentless and irrelevant attention whore who lives 24/7 looking for attention? And Selena – Justin she still the talented amazing and gorgeous sweet girl who has so many upcoming projects, the one who is working with oscars winners, and the one who clearly will have a brilliant future thanks to her talent! Sooo as usual you pathetic retars you FAIL SO MISERABLE! Stay pressed cause Sel rocks and miley sucks! Sel doesnt even need scandals to be in the spolight! Lol poor Miley! Shes a huge joke and the media knows how desperate she is for attention!

  • BrokenArrow

    You know when someone is obsessed with Miley when that person claims to be a selena stan yet comments like 15 times about Miley LOOOOOOL.
    Now I’m sure Claudia’s happiness depends on Miley. Poor thing.

  • BrokenArrow

    Sel is working with oscars winners, and the most talented ppl in industry who really wants to work with her,

    I just really laugh everytime you say this cause it’s just too stupid to think she’s more talented because of that -cause you claerly mean it that way- cause in Miley case she did worked with and oscar oscar nominee and you call that person a ‘nobody’. lol
    And following your thoughts, when it comes to the music. Miley worked with grammy winners and you still call her talentless. Hypocrite much?

  • BrokenArrow

    I really dislike Cheynne. He’s so fucking annoying and i want him to go away and never return. But i also hate how they blame Miley because of this, you cant control what other people say. And it’s funny how some selena stans are blaming on Miley when Selena’s family talked shit about people, then they complained when people blame it on Selena.

  • Jenna

    lol xD

  • Anonymous

    Haha :) Looks like it’s the attack Selena day.

  • Anonymous

    Anonymous said:

    while Selena got bitches pressed like disgusting Miley and her nasty gay friend, Sel was walking with her coffee like a boss! lol like go ahead you retard idiots hate me cause im the queen! and all of you are just a bunch of jealous and irrelevant losers who doesnt even have a career! cough*billy ray in drag* cough*jasmine*cough*

    Claudia get a life.
    And a dick.
    Colombia must hate you.

  • Anonymous

    this! another proof that talentless irrelevant and disgusting attention whore miley is so damn obsessed with goddess Selena that even her disgusting friends talk shit about Sel! can miley be any more pathetic or stupid?!?! ugh annoying, hideous and disgusting bitch!

    SELENA IT’S DATING JUSTIN BIEBER.
    ISN’T HER AN ATTENTION WHORE AS WELL?
    MILEY ITS0 EXTREMELY SUCCESFUL THANKS TO HER WORK.
    ISN’T HER THE REAL QUEEN THEN?
    DELUSIONAL CLAUDIA.

  • gorgeousjustin

    lmao
    everyone’s going to hate on jasmine again on twitter calling her thirsty and stuff but i find it funny

  • Smilerz

    What a desperate hoe. She’s worse than Hoemez and even more irrelevant than her if that’s possible. I bet Miley uses Jasmine’s album book as toilet paper :)

  • Anonymous

    but how miley delusional stant will not be jealous of gorgeous Selena, since miley is totally jealous and totally obsessed with Sel that even miley dare to put her disgusting friend to shade on Sel on twitter? can miley be anymore pathetic or disgusting? hey idiot its not Sels fault that you sucks and no one give a shit about you non existence career or your irrelevant and flat ass! go and do something for you miserable life, being an attention whore 24/7 is not a career you lazy and hideous bitch! stop being so fucking attention seeker!
    ——————-
    bitch plz miley aint worrying about that bitch anyway cheyne shaded selena on twitter not miley she could care less so stfu

  • Anonymous

    lamo at delusional miley stan living in the past when her talentless idol was someone! miley was famous for being hm, ans for give herself such a bad reputation since she was 15, and for being biggest attention whore ever who loves the scandals to get some media attention! miley´s career is in the toilet, shes a joke! cbt fail and her huge come back with her movies flopped at big lol and clearly her new album will fail no matter wat like someone said not even god will help for her album not fail! the only way miley can get some spolight is by her disgusting scandals, shes a pathetic and disgusting attention whore! a nasty pot head! her flat ass is so fucking irrelevant! the media and ppl in industry can take taht bitch seriously the constantly make fun about her! selena in the other hand has the respect for people, shes working with oscars winners, and she has so many amazing and excited upcoming projects, people wnats to work with her, and shes doesnt need scandals to stay relevant, the media talkk about her work! miley is so fuckind desperate for attention she even use her engagement as a publicity stunt, thats another desperate attempt of her to stay relevant! ugh shes a low life! so continue living in the past and teh irrelevant land! cause miley is a nobody! the only way miley can sold something was by being hm no wonder shes desperate to looks super blondie recently hahahahahahahaha

  • Anonymous

    poor miley shes such a huuuge joke!

  • Anonymous

    I’m more concerned about Cheyne talking shit. I’m done with the Miley vs Selena shit and he just always has his remark to add.

  • Anonymous

    hahahahaha I don’t even like Cheyne but fuck he’s funny..

  • Anonymous

    SELENA IT’S DATING JUSTIN BIEBER.
    ISN’T HER AN ATTENTION WHORE AS WELL?
    MILEY ITS0 EXTREMELY SUCCESFUL THANKS TO HER WORK.
    ISN’T HER THE REAL QUEEN THEN?
    DELUSIONAL CLAUDIA.
    —–
    no you idiot they are dating for almost 2 years! miley extremly succesful? thats why cbt fail and what is supossed to be her come back with her movie flopped so hard? lol and thast why the only way shes on the spolight is for her disgusting scandals and for always looks like a disgusting and tarshy whore always so desperate for attention? seriously stop hahahahahaha you such a joke just like your irrelevant and talentless idol!

  • Oh SNAP

    Jasmine V and Cheyne can go sit in the irrelevant corner.

  • Anonymous

    23 million really? hahahahahahahahahahaha miley fans are so fucking hilarious! and a pathetic liars,fake, and jealous as her talentless idol!! seriously embarrass yourself! oopsie my bad i forgot you love being a joke, like clown cyrus! now im done! continue living in the irrelevant land and continue thinking miley is relevant! in the real world everybody know what is the truth! or go an look for mileys career which is in the toilet! don you see that no one cant have respect for miley, that bitch doesnt even respect herself, shes a joke an so useless for industry! so say whatever you want! that doesnt change the reality! stay pressed for ever you idiot cause miley sucks! and Selena rocks!

  • Anonymous

    Jasmine – just wants attention.
    Cheyne – Who?

    They got a post for mentioning Selena. Bravo.

  • Anonymous

    but how miley delusional stant will not be jealous of gorgeous Selena, since miley is totally jealous and totally obsessed with Sel that even miley dare to put her disgusting friend to shade on Sel on twitter? can miley be anymore pathetic or disgusting? hey idiot its not Sels fault that you sucks and no one give a shit about you non existence career or your irrelevant and flat ass! go and do something for you miserable life, being an attention whore 24/7 is not a career you lazy and hideous bitch! stop being so fucking attention seeker!

  • Anonymous

    Demi even said Selena is a coat tail rider, Selena if you keep doing this you’re gonna get caught, and boy, is karma ever a bitch.
    _____
    Your a confused little bitch!lol Selena’s cousin Brandon is the one who said Demi was a coat tail rider!

  • gorgeousjustin

    who’s cheyne?

  • Anonymous

    miley’s little group of friends is just like her: STARVING FOR ATTENTION. i’m sorry cheyne, i’d love to say you were so three weeks ago but then again you never really happened now did you. what is you role in life…. o thats right to be a leech to a popular teen star. that’ll look great on your resume 10 years down the road.

  • Anonymous

    CLAUDIA YOU’RE A FUCKING DISGRACE AND A COWARD.
    At least log in to your account cunt we all know it’s you. And nobody will be reading your novels.

  • Anonymous

    And you selena fans are stupid.. selenas cousin brandon and that other girl with the really mexican name talks crap about miley and demi all the time but since their not famous no one knows unless you follow them. selenas GRANDMA even got caught talking shit about Miley. I doubt she even cares about selena. Cheyne can tweet what he wants! hes annoying but hes not a celebrity and hes not miley! Just remember this bitch is sitting on $120 million + lol

  • gorgeousjustin

    lmfao jasmine CLEARLY wants attention. selena doesn’t give a fuck about jasmine and she doesnt even know jasmine. a

    what?
    selena and jasmine did a show together that never aired, and jasmine even went to her kiss and tell premiere (or whatever it was). she wasnt photographed cuz yeah…she’s obvs irrelevant.

  • gorgeousjustin

    why is everyone still talking bout miley and selena that fight should be over by now
    and anyway give jasmine a break. she was abused, her ex hit her and threw her phone across the room once.

  • aight

    Miley has 120 million and Selena has what 5 million? Exactly. shut up and sit down.
    Also if it wasn’t for Justin, Selena would be long gone.