• Anonymous

    Notice how JUSTIN stops on the way out, to TURN AROUND AND SAY GOODBYE to the workers, and even shake his hand, while SELENA just gets right up and walks away.

    and selenanaters still try to claim that JUSTIN is the asshole. UMMMMMMMM… how sweet is your idol when the cameras arent around?

    Justin gets so much shit, when he deserves it the least. seems to me like he’s an even bigger sweetie pie when (he thinks) no one is watching

    selena….. well.
    ——————————-
    OH NOW HE’s TRYING TO BE NICE.

    I WONDER WHY????

    HMM…..

    BECAUSE HE’s FADING!

  • Anonymous

    Well the first voice said he wants to see the part when Justin shake hands

    The second voice said ‘bieber is listening to music’

    So they are watching a CCTV recording of Justin and Selena sitting there. I live literally 20 mins from the mall and I find it weird that they went there because the mall has nothing special but a place for teenagers to hang out which is why everyone was shocked they went there. I can assure you that only thousands of people know about that mall. Hmmm
    ————————-
    Famewhores

  • paRCbbVtRl

    buy xanax xanax online real – is is safe to buy xanax on line and where

  • http://autocuiseur.tumblr.com aporpifgps

    Trouvez les meileurs autocuiseurs sur http://autocuiseur.tumblr.com

  • Anonymous

    Ahahaha, LMFAO at the people watching the security tape.

    Justin & Selena are photographed in convenience stores more than ANY other celeb couple. You’d think that’s all they do together.

  • Anonymous

    Anonymous said:
    Ahahaha, LMFAO at the people watching the security tape.

    Justin & Selena are photographed in convenience stores more than ANY other celeb couple. You’d think that’s all they do together.

    _______________

    *convenience stores/malls

  • Anonymous

    They’re stocking up on beer, vodka and condoms.

  • Anonymous
  • Anonymous

    Now can someone translate what they are saying?

  • Anonymous

    I know that all my friends say Im slow But I don’t get this video at all What are they laghing at? SOOOOO confused

  • Anonymous

    the voices are what make this video oh my god when they laugh i can’t

  • TheStraightShooter

    Tgat b

  • TheStraightShooter

    That bodyguard needs to watch it with the mad dogging of everyone, he is going to do it the wrong person and get fucked up.

  • Anonymous

    Well the first voice said he wants to see the part when Justin shake hands

    The second voice said ‘bieber is listening to music’

    So they are watching a CCTV recording of Justin and Selena sitting there. I live literally 20 mins from the mall and I find it weird that they went there because the mall has nothing special but a place for teenagers to hang out which is why everyone was shocked they went there. I can assure you that only thousands of people know about that mall. Hmmm

  • Anonymous

    Notice how JUSTIN stops on the way out, to TURN AROUND AND SAY GOODBYE to the workers, and even shake his hand, while SELENA just gets right up and walks away.

    and selenanaters still try to claim that JUSTIN is the asshole. UMMMMMMMM… how sweet is your idol when the cameras arent around?

    Justin gets so much shit, when he deserves it the least. seems to me like he’s an even bigger sweetie pie when (he thinks) no one is watching :)

    selena….. well.