Nick Jonas Walking Elvis & Eating In NY

nick-jonas-eating-29
nick-jonas-eating-9



Nick Jonas grabs a bite to eat at an outdoor cafe and takes his dog for a walk in NYC. The singer/actor wears a white button-down shirt, dark jeans and orange loafers. Photos: PacificCoastNews.

  • Anonymous

    Oh my God! The guy justs keeps getting better looking. And the shoes are incredible. Nick has a great sense of style.

  • Anonymous

    HOT! Love the shoes, nice fitting jeans and the crisp white shirt.

  • Anonymous

    Elvis is not fat, he’s just super fluffy.

  • Anonymous

    hot damn

  • Anonymous

    The dog is so cute! I want him!

  • Blaze

    Da da daa da DANM;)

  • Anonymous

    ELVIS IS BIG NOW!! OMJ

    I LOE NICKY! YOU ARE HOTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

  • lookatmenow

    I seriously think he looks better without his curls. &Awe haha Elvis is so chubby and fluffy. So cute!

  • Ijustneedyounow

    he looks so incredibly hot in that outfit, and now that he’s so tan he looks even better *licks lips*
    elvis is so nice and fluffy
    i have to admit though, that the pics of him eating made me lol :D especially this one http://oceanup.com/photogallery?nid=83261&fid=576966

  • Anonymous

    Jul 25, 2012 @ 10:51 pm
    Anonymous said:
    The Prince is back n NYC! Looking great!

    YEAH BUT NOT FOR TOO LONG! :(

  • Anonymous

    yeah i hear he has to finish the cd there because of Kevin and then return to hi home to LA.

  • Anonymous

    his*

  • classicalmusicplayer

    I would of turned around and sat in the other chair if I was him. Come on paps NO ONE looks good when they are eating, not even you.

  • Anonymous

    Okey: Dear Paparazzi. RESPECT PEOPLE. DO NOT TAKE PICTURES OF SOMEONE EATING. NOBODY WANTS THAT, JUST STOP, SPEND YOUR TIME TAKING PICTURES OF THEM WALKING, JUMPING WHATEVER, BUT RESPECT THEM. BUT PLEASE STOP.

  • Anonymous

    Fat.

  • Anonymous

    If anyone calls him fat, I promise you I’m gonna give you a fat lip

    hes fat & so is the dog

  • kelsey.

    FUCK me he is sooo sexy!

  • Anonymous

    Hemsworth would never wear those shoes. Wonder if Miley regrets not having someone in the ball park of her own size, like Nick, instead of going out with a crane, like Hemsworth.

  • Anonymous

    sigh! he turned into such a MCHOTTIEE!!!!!

  • Anonymous

    Nick complains about diabetes but he has it easy. Most diabetics I know can’t eat bread and butter or their sugar goes dangerously up.

  • realistgangsta

    its one thing to let your little brother get fat but not the dog

  • Anonymous

    What is he doing back in NY anyway? is he working on something?

  • Anonymous

    sorry but Nick Jonas got fat!!!!!!! he looks like his father more and more

  • Anonymous

    sorry but Nick Jonas got fat!!!!!!! he looks like his father more and more

  • Anonymous

    Poor Elvis he is obese =(

  • Anonymous

    Ugh. He isn’t tall. So if he gains an ounce it will show. It used to be only girls had to worry if they gain an ounce. Now guys do, too? The part about him being alone…he looks happy. I get cranky if I don’t get some alone time. He seems to have lots of friends and a brother he hangs with. He’s not “forever alone”.

    ———————-
    I don’t think men or women should have to worry about gaining an ounce!

  • Anonymous

    its one thing to let your little brother get fat but not the dog

    lololololololol

  • http://www.sexchatabc.com/ Quinn

    Webcams help website visitors to be capable to communicate at such a higher level than just plain text. I cannot tell you how many times I actually have had someone misunderstand what I am saying after I type something out. I will state a faiytale, or produce a wisecrack and they’re going to respond, “Are you mad at me” I am sure all of us have had this happen. When we employ a webcam we understand the one else’s reactions, we have seen their smile, or their raised eyebrows. sex chat

  • Anonymous

    OCEANUP dumbass

  • Nickyjayl0va

    HE IS NOT fat. You guys are all SO rude on here. Judging by this website, I’m asuming you are all around 14-23, and you guys are acting like this? Grow up, honestly. And do you have nothing better to do than pick on Frankie? He is a child, for god sake. Give your head a shake.

  • NickyJayL0va

    anyways, Nick Jonas looks foxy as ever… I met him once, and hes so tiny.
    Very nice :)

  • Anonymous
  • Anonymous

    Seeing this photoshoot from Rob Hoffman makes me miss his curls even more. :( http://pearlznewz.blogspot.com/2010/07/new-nick-rob-hoffman-photo-shoot.html

  • alyyyyyC

    awhhhhh Elvs is getting so big <3

  • Miley_Jonas

    Omigosh Elvis is THE MOST precious thing ever… besides my dog:). Almost want him as much as the owner;).

  • Miley_Jonas

    Anonymous said:

    sorry but Nick Jonas got fat!!!!!!! he looks like his father more and more

    I seriously worry for your mental state.

  • Anonymous

    but nick looks a bit fat. He was in a club last night, apparently with michael urie

  • Anonymous

    Ugh. He isn’t tall. So if he gains an ounce it will show. It used to be only girls had to worry if they gain an ounce. Now guys do, too? The part about him being alone…he looks happy. I get cranky if I don’t get some alone time. He seems to have lots of friends and a brother he hangs with. He’s not “forever alone”.

  • Anonymous

    He was in a club last night, apparently with michael urie.

    Nice try. Nick was out last night with Michael Parks and Kevin Covert.

  • http://www.salondeselenite.com Angelina
  • Anonymous

    He’s so handsome :) I love him.

  • Anonymous

    Nick talks about diabetes, creating diabetes awareness & spokesman, buy I have never heard him complain about it.. Besides, diabetics can have carbs & sugar, as long as they know how to use the right amount of insulin. You

  • Anonymous

    so beautiful. dog that is. ok nick you are not bad either. ha. where is the pooper scooper? or trash baggies.. : ) nice shoes nicky

  • Anonymous

    He looks good but I prefer his curls.

  • Anonymous

    Elvis looks normal for a Golden Retriever. Those dogs have a lot of hair so makes them look thicker than they really are.

  • Anonymous

    People calling Nick fat are trolls.

  • Anonymous

    nick is a fat gay now hmmm

  • Anonymous

    I’ve always wanted to steal Elvis. I love the dog so much. So beautiful. Nick is hot.

  • Anonymous

    um where the fuck nick is fat. i see no fat at all. he’s muscular

  • Anonymous

    Oh my, Nick! He’a soo handsome! But, why is Elvis in New York? Didn’t Nick move back to LA?

  • Jinxx.

    lol, don’t even pay attention to the people calling nick fat. it’s pretty damn obvious that he isn’t, those people just wanna get a rise out of his fans.

    anyway. he looks so good, wow. probably the best I’ve seen him look in a long time. paparazzi are sad though. as if you’re gonna take pictures while someone’s tryna eat. that must’ve felt awkward.

  • Anonymous

    Now people are saying a dog is fat? When will this obsession with skinniness end? Nick looks fine. He has gained weight since last year but not that much. Geez. And papps need to stop taking pics like that. It’s so unfair. How would they like it if they got followed around like that?

  • Anonymous

    It’s natural for men to get broader as they go from being boys to being adults. I see no fat. I see muscle.

  • Anonymous

    At first glance I thought that pink iPhone user was joining him at his table…then I realized theres an empty seat in front of him and she is at a different table. Poor nick all alone once again lol

  • Anonymous

    cute. but WHAT THE FUCK paparazzi you should’ve stopped taking the pics when you saw him eating. nobody wants to have their picture taken while they’re eating, it’s just not fair

  • Anonymous

    The Prince is back n NYC! Looking great!

  • Anonymous

    If anyone calls him fat, I promise you I’m gonna give you a fat lip

  • Anonymous

    He has damn good style. Those jeans are incredible, and the way the shirt is styled with the jeans and color shoes is also incredible. So good looking.

  • Anonymous

    Does anyone know what restaurant he ate at?? I wanna know if it’s the one I think it is

  • Anonymous

    Oh it is!! I see the sign. Cafe Champignon in Chelsea… I love that place lol

  • Anonymous

    ^^the name of the restaurant is written behind him: Cafe Champignon