Miley Cyrus ‘Ok Don’t Judge My Hair’

milwynwqrOOT
ytmtydkm
mirlgre




Miley got a new tattoo! New fan meetings!

  • Anonymous

    That’s not a tattoo ocean up -.- , that picture of her and ziggy is just caaaauuuute :)

  • NandaFizzy

    That doesn’t look like a tattoo >.>’

  • realistgangsta

    cute

  • Anonymous

    Miley and Ziggy — soooo cute :)

    Can someone please find this bitch claudia and knock her on her fucking ass already!!!!!

  • Anonymous

    When you just isolate her legs, you realize how ugly and uneven they are. Aren’t they so supposed to be firmer with muscle tone if she’s doing pilates. When she was younger she had much better muscle tone. Hemsworth needs to put her on a treadmill, like the Dog Whisperer does for lazy bitches.

  • Anonymous

    When you just isolate her legs, you realize how ugly and uneven they are. Aren’t they so supposed to be firmer with muscle tone if she’s doing pilates. When she was younger she had much better muscle tone. Hemsworth needs to put her on a treadmill, like the Dog Whisperer does for lazy bitches.

  • Anonymous

    When you just isolate her legs, you realize how ugly and uneven they are. Aren’t they so supposed to be firmer with muscle tone if she’s doing pilates. When she was younger she had much better muscle tone. Hemsworth needs to put her on a treadmill, like the Dog Whisperer does for lazy bitches.

    go look at ur idol selena’s legs and then come back and compare hers with mileys, mileys bod is a million times better then selenas and urs, so stfu claudia.

  • anons

    no one gives 2 fucks

  • order cialis

    cialis by mail order cialis price boots – generic cialis levitra

  • Anonymous

    Fucking jealous Selena stans, knowing Selena hasn’t nor will she ever reach the success and beauty of Queen Miley!
    —-
    the success, beuty, queen miley? oh boy this is soo hialrious! you are making too easy for me! hahaha success that whys mileys latest projects flopped so hard, that why her career is in the toilte, thats why she fade and no one give two shit about her irrelevant ass? beauty? thats swhy she cant even looks like a girl? thats why most hot guys prefer Selena over miley anytime? and queen? hahah manybe miley is the queen of whores and talentless irrelevant who are seekeing for attention! too bad Queen Selena is always will be a million times better than talentless miley! and too bad selena actually has a career and miley has nothing! you miley stans so jealous of goddess Selena, its must be so embarrasing being a fan of a lazy and talentless bitch like miley who is the biggest attention whore ever, and no one cant take her seriously and think she s a joke! i mean even the media constantly make fun about her… shes a talentless whore wieht not job, cause clearly being an attention whore desperate for fame and are to do anything to stay relevant and in the spolight is not a job! no wonder why all of you are so jealous of Selena who has never needed scandals to stay relevant and to get media attention, she relevant and known for her worb… so stay pressed retard loser!

  • Anonymous

    no one gives 2 fucks
    —-
    Obviously some people do if they commented.

  • QueenMiley

    Anonymous said:
    Actually, she really doesn’t look pretty in any of those pictures.
    She always looks the same…she needs to change her style up a bit.

    —-

    She just fucking got outta bed. ACtually, she’s still IN bed and she looks fucking flawless. Fucking jealous Selena stans, knowing Selena hasn’t nor will she ever reach the success and beauty of Queen Miley!

  • Anonymous:)

    Idk, but I think her just-woke-up hair is waaaaay better than her bun. Messy hair ftw<3

  • Anonymous

    How does Miley manage to sleep with her bracelets on? o.O

  • BrokenArrow

    I’ve been in Colombia and i dont remember any guy who looked like Miley. I dont know in what part of Colombia Claudia lives but they are deff really girly looking lol.

    PS: Before Claudia non existent brain decode my comment, no, i’m not sayin Miley’s girly. lol

  • BrokenArrow

    How does Miley manage to sleep with her bracelets on? o.O

    i was thinking the same thing! lol

  • SlimShady
  • Anonymous

    miley’s movie lol was a flop too (only miley stans will actually like this movie), stop acting, just make music or whatever. i don’t understand the fights between selena/miley stans. GET OVER IT. obviously you guys care too much about each other.

  • Anonymous

    OMG! Guys THIS is the person hating on ALL of Miley’s posts. Just THIS person who happens to have a quadruple chin!

    Claudia has 5 chins! http://i4.ytimg.com/vi/Cfw_H18ynCM/hqdefault.jpg

  • Anonymous

    accept credit card
    Good news: this website http://www.fashion-long-4biz.com we has been updated and add products and many things they abandoned their increases are welcome to visit our website. Accept cash or credit card payments, free transport. You can try oh, will make you satisfied.

  • order generic cialis

    order cialis buy cialis online with a prescription – cialis 20 coupon

  • Anonymous

    Actually, she really doesn’t look pretty in any of those pictures.
    She always looks the same…she needs to change her style up a bit.

  • Ijustneedyounow

    what’s with all the celebs getting those fly-crap-size tattoos? (i know that’s probably not one but bieber has one, harry styles and whoever else)

  • SlimShady

    Wtf those pictures :| Ziggy and Miley= cutest friends ever.

  • Anonymous

    i don’t think that blue thing on her leg is a tattoo, oceanup…

  • adorkabledanni

    That literally looks just like a blue pen on her ankle, OU. Good lord.

  • SlimShady

    Thats not a tat btw OU. Posts like these makes me wonder if Oceanup is being run by Claudias literate sister.

  • Anonymous

    LMAO. The pictures

  • Anonymous

    ugly bitch! the main pic ewww her face is so manly and ewww her hair…. lmao

  • SlimShady

    Poor Claudia, not only dumb but half blind as well. You’re confusing Miley’s face with yours

  • Anonymous

    Anonymous said:
    ugly bitch! the main pic ewww her face is so manly and ewww her hair…. lmao

    ——
    One word: Claudia

  • Anonymous

    SlimShady said:
    Poor Claudia, not only dumb but half blind as well. You’re confusing Miley’s face with yours
    —-

    That OR she’s confusing Miley’s perfect Fashion-Icon-Winning face for her fat idol, Selena Gomez’s fat, bloated face…

  • Anonymous

    Miley can look good any time of the day and the bitch who called her ugly clearly just can find NOTHING true to hate on Miley about, because half the world doesn’t look that good first thing in the morn’

  • SlimShady