Selena Gomez Rock Mafia FLAWLESS

wvwev
selena-gomez-peace


  • Anonymous

    Demi’s reflection couldn’t fit in the mirror. lol.

  • Anonymous

    Yes, she’s copying Miley. But Miley CAN sing. Why must she continue to make music when she has no musical talent? They can auto tune the heck out of her voice on the recording. But her concerts, when she actually has to sing, are an embarrassment.

  • SlimShady

    IA. When Selly sings live you can hardly hear her voice, and she can’t hold any higher notes, whereas Miley, when performing songs such as The Climb and Lonesome, sounds like she does on her albums.

  • sexonfire11

    IA. When Selly sings live you can hardly hear her voice, and she can’t hold any higher notes, whereas Miley, when performing songs such as The Climb and Lonesome, sounds like she does on her albums.
    ———-
    she sings lonesome live so good just like a boss

  • Anonymous

    you are sooo stupid too bad miley is the shitty singer!! ewww she sucks!

  • Anonymous

    miley delusional stans are sooo funny! hahaha too bad miley has such horrible and annoying voice!!! thats bitch is always out of breath! and too bad she fade and shes totally over and nobody gives a shit abt her irrelevant flat ass! so stay preassed bitches! hahahaha

  • Anonymous

    miley delusional stans are sooo funny! hahaha too bad miley has such horrible and annoying voice!!! thats bitch is always out of breath! and too bad she fade and shes totally over and nobody gives a shit abt her irrelevant flat ass! so stay preassed bitches! hahahaha

  • Anonymous

    how fucking hilarious that a miley fan dare to talk abt autotune??? hahaha i can’t even hahaha they are as their irrelevant idol a huuuuuge joke!!! hahahaha

  • Anonymous

    its so funny how miley stans always bring her irrelevant ass into selena posts

  • SlimShady

    Two dozen lines of cocaine+run over by a truck x ignorant= too much of Claudia

  • CASSI101FUL

    I’m a selenator and haters that are saying the miley can’t sing, well I must say you guys are such haters because you know that miley CAN actually sing, so stop lying to yourself, even tho I don’t like miley that much, I’ll give her props bcuz she can actually hold a note, and I’m a bit dissapointed bcuz of selena, I wanted her to keep making movies instead of her singing career, but if she’s making this song, she BETTER at least take singing classes so she can control her vocals and control a bit of her breathing and sing it right, bcuz I’m tired of not able to hear her while she sings.

  • Anonymous

    Slutena stans need to take their blinders off. You and your idol are a huge joke HAHAHAHAHAHAHA.

    Name a song of Mileys (from her albums only) that is autotuned

  • SlimShady

    Can’t be tamed, liberty walk, robot, permanent December. There’s a lot of auto-tune on her songs, but she can atleast sing live, so she doesn’t need the auto-tune, but they put it there anyway.

  • BrokenArrow

    Well, what does miley have to do with this?.
    Rock mafia atutotune too much songs.

  • BrokenArrow

    miley delusional stans are sooo funny! hahaha too bad miley has such horrible and annoying voice!!! thats bitch is always out of breath! and too bad she fade and shes totally over and nobody gives a shit abt her irrelevant flat ass! so stay preassed bitches! hahahaha

    Miley runs out of breath easily because she likes to run, jump and move around the stage while she performs.
    Funny how you say nobody gives a shit about her when you post more comments about Miley than you do about Sel :)

  • BrokenArrow

    I doubt the album is gonna be out this year but she doesnt take a lot of time to make an album som i guess it could be out this year. But if so how is releasing an album every year taking a break from music?

  • Anonymous

    Selena stans say Miley can’t sing — they need to youtube her performance from American Idol 2010 “When I Look At You” — lets see if Selena can pull that one off.

  • Anonymous

    u stupid ass people know that this picture is an old. what loser are u to bash someone who is trying to live her dreams i dont see people bashing your dream and accomplishments so stfu

  • SlimShady

    She pouts in new pictures as well. And not everyone should complete their dream. I want to be a runway model, but I’m 5ft2 and don’t have the structure. I know I’d be a terrible model, so I made a new dream. Selena is a terrible singer, therefore she should stick to acting, something she can atleast do okay.

  • Anonymous

    She’s also Selena Untalented Gomez hahah just kidding.

  • sexonfire11

    reply report

    (replying to this) – Aug 18, 2012 @ 12:23 pm
    SlimShady said:
    She pouts in new pictures as well. And not everyone should complete their dream. I want to be a runway model, but I’m 5ft2 and don’t have the structure. I know I’d be a terrible model, so I made a new dream. Selena is a terrible singer, therefore she should stick to acting, something she can atleast do okay
    ————–
    if u wanna be a model then follow your dream Selena cant sing but she doing it because she wants

  • Anonymous

    IA. When Selly sings live you can hardly hear her voice, and she can’t hold any higher notes, whereas Miley, when performing songs such as The Climb and Lonesome, sounds like she does on her albums.

    Miley has a strong, but unpleasant/nasal and often off key voice when she sings live. Selena has a pleasant voice, but not strong enough at all live. In the end, they both have their strenghts and weaknesses and their fans, so to each his own.

  • SlimShady
  • Anonymous

    Selena stans say Miley can’t sing — they need to youtube her performance from American Idol 2010 “When I Look At You” — lets see if Selena can pull that one off.

    As long as they don’t end up clicking on her bad performances, such as Good Morning America…
    I’m not a fan of either of them, by the way. Just saying, they’re not amazing singers or anything, they’re both just pop stars. Take them for what they are, don’t put them on pedestals. And nobody’s forcing you to listen to their music if you don’t like it.

  • PlasticLovato

    Of course Selena would work with Rock Mafia , isn’t it all auto tuned ?

  • Anonymous

    This performance http://m.youtube.com/watch?desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DeLQpxEp7eko&v=eLQp… is verging on perfect imo.

    No. Freddy Mercury singing live is verging on perfection.

    But Miley’s not bad for what she does and she sure knows how to surround herself with hype.

  • BrokenArrow

    Miley has a strong, but unpleasant/nasal and often off key voice when she sings live. Selena has a pleasant voice, but not strong enough at all live. In the end, they both have their strenghts and weaknesses and their fans, so to each his own.

    I think Miley’s voice is an unique type of voice, you love it or hate it, like Shakira’s voice, Selena voices is sweet so people can find it more pleasant than Miley’s but Miley has more potential than Selena imo.

  • BrokenArrow

    http://www.youtube.com/watch?v=wpO3O9I1n2M

    I love this Miley’s perfomance.

  • Dina

    UGH! You guys are just so stupid and hating, why would she copy miley and miley has nothing to do with selena or either selena does.. this is selena category not miley btw this looks like an old picture so stop it all, and dont be all sure maybe this is not demi we dont know! you guys just think you know eevrything ugh i hate haters

  • Dina

    oh yea i think this is demi as this is an old picture anyway ..

  • kristin6410

    Selena should take singing lesaons if she wants to continue to sing and do concerts if she wants to be taken seriously like she said. I think selena should do comedy movies thats wat shes best a so why try to change. Thats like seeing adam sandler in a horror film…

  • Anonymous

    you see demi in the back X) doing her makeup

  • Anonymous

    miley ? a professional singer? lmfao okayyyyyyy

  • SlimShady

    I wish she’d smile more, a duck face is never endearing- http://veryhilarious.com/wp-content/uploads/2012/02/duck-face-cartoon.jpg

  • Anonymous

    wish she’d focus on acting. like some cute funny movie. don’t want to hear her sing anymore :/ makes me like her less. and that duckfacing is really ridiculous on everyone

  • Anonymous

    Botox!!!!!!

  • PlasticLovato

    i thought she was taking a “break” from music ? she’s making too many albums , too fast . she should focus on acting . her best strength

  • Krisi

    Demi is in the background in the bathroom.

  • Anonymous

    To BrokenArrow, I loved that performance from GMA. When Miley performs she owns that stage she knows how to work it and I love how she interacts with the band. She’s a pro.

  • Anonymous

    gosh I wish if it was Miley instead of this shitty singer

  • sexonfire11

    I love her but not like a love song :P

  • Anonymous

    Lol her thumb looks so weird here .. wtf like a tiny wiener hehe

  • Anonymous

    lol. How many times have we seen Miley in this exact pose. Must be a Rock Mafia thingy to be so pathetic. Rock Mafia must be showing her what Miley’s been up to in music, so she’s “just taking notes on how to sing professionally”.

  • Anonymous

    This picture has been out since around 2008/2009 so what are talking about? You can clearly see Demi in the background. -___-

  • Anonymous

    que fea eres..

  • Anonymous

    bullying !!

  • i hate selena

    hi bich-lena ! fuck u

  • Anonymous

    selena conoces a martin ?

  • Anonymous

    el que te peino tan feo en el jardín !

  • Anonymous

    i guess it’s a matter of taste but I don’t see how anyone could find Selenas voice pleasant. it annoys the hell out of me

  • Anonymous

    CXY- christian louboutin sale,christian louboutin 2012,christian louboutin ankle boots, christian louboutin high boots , christian louboutin bags , christian louboutin evening ,christian louboutin flats , christian louboutin pumps ,christian louboutin sandals, christian louboutin slingback, herve leger sale , herve leger shop , herve leger dress sale, herve leger dress , shop herve leger dress,herve leger bandage dresses,herve leger dresses,herve leger dress shop, christian louboutin sale ,christian louboutin high boots, christian louboutin pumps,christian louboutin sandals, christian louboutin slingback,christian louboutin bags , christian louboutin evening,christian louboutin shoes ,christian louboutin 2012,christian louboutin ankle boots, christian louboutin wedges, herve leger, herve leger high neck dresses , herve leger dress ,herve leger square neck dresses ,herve leger strapless dresses , herve leger swimsuit ,herve leger round neck dresses ,herve leger single strap dresses,herve leger bandage dresses, herve leger double shoulder,Christian Louboutin Sandals, Christian Louboutin Sneakers ,christian louboutin sale,Christian Louboutin Ankle Boots,Christian Louboutin High Boots ,christian louboutin shoes ,christian louboutin pumps , louboutin outlet , herve leger dress replica , christian louboutin sale, herve leger dress ,replica herve leger.nike australia nike shoes australia cheap nike shoes, nike shoes online,nike free,nike sb.nike heels?nike high heels nike heels,Jordan Heels nike high heels australia nike dunk high heels nike high heels shoes?Nike Shoes Nike Australia Nike Shoes Australia Nike Shoes Online Cheap Nike Shoes. Nike Shox,Nike Dunk, Nike Free

  • Anonymous

    People she is making My Dilemma 2.0 Jeez Flo Ridda is rapping on it.