Miley Cyrus Stopped By For Cookies

xrec7


Pastry chef Carolyn Santamauro was tending to her young children when she noticed a familiar face in the alley in front of her house: Miley Cyrus. Cyrus was doing some sightseeing on Elfreth’s Alley and she invited her in for some lemon sandwich cookies she had just pulled out of the oven.

She told The Eater: ‘Our homes are sometimes part of Philly tours, since it’s the oldest residential street in the U.S., so we’re used to it. But, it’s never Miley Cyrus. Those people don’t usually walk into your house.’

She also went to PHILLY AIDS THRIFT STORE.

  • sexonfire11

    hmm maybe but I liked them togther.
    ——–
    maybe because the videos they used to make …jokes ..whatever but now miley is not 15 years she changed and found other friends at least who can accept her the way she is

  • lookatmenow

    BTW Slim speaking of Tom, a while back I was crusing on Youtube and found a video of when Miley went to the OOTP premiere back in 07, and someone asked her if she wanted to meet any of the cast, and Miley freaked out and said Dan and Tom haha. It was pretty cute.

  • LillyPotter

    I also thought she had a gluten allergy (celiac disease). ?? Maybe they’re gluten free? Miley has also claimed to be hypoglycemic in previous interviews…. most people with true hypoglycemia can’t have simple sugars. I know, I have it. I also am lactose intolerant and feel either she eats everything specially made or… maybe her symptoms aren’t that bad? Either way it confuses me. Very few people who claim to have so many food allergies can eat the foods she’s usually pictured eating. They’d feel awful. :/

  • Anonymous

    Proof she’s not a Celiac. I could NEVER eat those cookies :(

  • LillyPotter

    Exactly my thoughts. I’d feel like total crap.

  • Anonymous

    she doesnt have a photo of ehr ACTUALLY eating the cookies, who knows maybe she didnt even have any shes just posing with one of them.

  • SlimShady

    Aw really? Btw, have you seen this http://m.youtube.com/watch?desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DASQgx-Is8gc&v=ASQgx-Is8gc&gl=US its a pretty cute Feltson interview

  • lookatmenow

    Yeah it was so cute haha. &No I haven’t! I’ll have to check it out.

  • Anonymous

    One cookie won’t hurt god

  • lookatmenow

    Slim have you seen the one with Emma & Rupes, and there’s a part in one of the OOTP interviews where he’s talking and she’s just staring at him with like lustful eyes. It’s pretty funny haha. I’ll have to find it on YT and post it for ya later.

  • Anonymous

    disgusting attention whore!!! ewww her saggy tits!!! trashy and tacky bitch! seriously wtf dare to wear a white shir without a bra!??!? she looks soo hideous! she really looks like anorexic lesbian!

  • Anonymous

    her face ewww! she looks exaclty like her disgusting brother so gross! and so fucking tacky her blonde hair with her dark eyebrow! shes really the epitome of tacky! hahaha and she proves she really loves being a joke! hahahaha

  • Anonymous

    why its so dificult for that talentless and irrelevant bitch just to look normalr at once?!!?! why she always looks so trashy disgusting and like a huuuge mess? get some fucking class you tacky whore!

  • SlimShady

    Yes, http://www.opposingviews.com/sites/default/files/imagecache/300×250/featured_image/SelenaBraless.png how dare MILEY wear white without a bra. How dare she have saggy boobs http://i.imgur.com/uYFVB.jpg what an attention whore MILEY is :/

  • SlimShady
  • SlimShady
  • Anonymous

    Let me guess. You’d put a grain of peanut on the tongue of someone with a peanut allergy because it “wouldn’t hurt”.

  • Aryanna

    Cute smile there

  • Anonymous

    Anonymous said:

    her face ewww! she looks exaclty like her disgusting brother so gross! and so fucking tacky her blonde hair with her dark eyebrow! shes really the epitome of tacky! hahaha and she proves she really loves being a joke! hahahaha

    ——-

    trace being disgusting is true though

  • Anonymous

    Really one cookie won’t hurt? If you are allergic to gluten like I am, one cookie does a hell of a lot of damage!

  • Anonymous

    GOSH IS FUUNY YOU GUYS THINK SHE NEEDS A FRIEND? I THINK SHE NEEDS A BRA, SERIOUSLY SHES LUCKY THEIR STILL PERKEY BUT WHEN GRAVITY COME….THAT BE ANOTHER STORY.

  • OM

    I have a Celiac friend she takes some medication and after 30 min. she can eat gluten for an hour. so.. maybe she does the same, also, there are gluten free cookies y’all.

  • BrokenArrow

    her face ewww! she looks exaclty like her disgusting brother so gross! and so fucking tacky her blonde hair with her dark eyebrow! shes really the epitome of tacky! hahaha and she proves she really loves being a joke! hahahaha

    Look at my icon,blonde hair dark eyebrows, are you calling selena tacky? hahahaha

  • BrokenArrow

    why its so dificult for that talentless and irrelevant bitch just to look normalr at once?!!?! why she always looks so trashy disgusting and like a huuuge mess? get some fucking class you tacky whore!
    —-

    Says the one cursing like a sailor lol.

  • Anonymous

    She lOoks ugly no hate but that hair gotta go

  • SellyismygirlCrush

    Slimshady… Way to be mature. You don’t see me on here trolling so please grow up. Both girls are beautiful and have flaws do not compare this is not 2007.

  • Anonymous

    I wish Miley came to my house and ate cookies with me! Haha, that would be fun she’s cool.

  • SellyismygirlCrush

    It sad the only way people can defend someone is to talk shit about another. Smh.

  • oceanUP

    hopefully it’s gluten free so she doesn’t get a reaction from her disease!!

  • oceanUP

    HAI CLAUDIA!!

  • oceanUP

    mandy’s singing career failed, surprising hasn’t done a reality show yet even gaston did

  • BrokenArrow

    oceanUP said:

    mandy’s singing career failed, surprising hasn’t done a reality show yet even gaston did

    I rememeber Selena bought one of mandy’s band song :P

  • Anonymous

    She’s kauuuute !

  • Anonymous

    I always thought the opposite. I think Mandy was her friend just to become a little bit famous, now she’s a singer or whatever, i think she is in a band, and she dissapeared from Miley’s life as soon as she got what she wanted… I never liked her

  • BrokenArrow

    I dislike Cheyne. I think Mandy was a real friend.

  • Anonymous

    the funny thing is that the slut thinks she has an ass and boobs, when clearly she’s all flatted!

  • BrokenArrow

    I always thought the opposite. I think Mandy was her friend just to become a little bit famous, now she’s a singer or whatever, i think she is in a band, and she dissapeared from Miley’s life as soon as she got what she wanted… I never liked her

    hmm maybe but I liked them togther.

  • lookatmenow

    Ew Cheyne GTFO

  • SlimShady

    She needs to be friends with Tom Felton, js ;) that’d be too adorable, but platonic only

  • Annabelle

    she really does look washed out with the bleached hair.
    i want freshly baked cookies…

  • dsafwew
  • Anonymous

    Her friends are so stoned

  • Insellsyday

    http://safestpharmacies.com/#89843 pharmacy schools pharmacy ucsd

  • Icemenopymn

    http://safestpharmacies.com/#67419 pharmacy keys walking dead episode 1 pharmacy kiosk

  • Anonymous

    Yes!!! The earings and the make up are making her look 100x better imo with her do!!! I knew it ^.^!
    She looks fineeee

  • Anonymous

    She looks so happy! <3

  • Anonymous

    I thought she was allergic to gluten? Why is she eating cookies..

  • lookatmenow

    She needs to be friends with Tom Felton, js that’d be too adorable, but platonic only
    ———-
    OMG THIS SO MUCH. Lol. No but really, it’d be funny to see a pic of them together, with that hair. Haha. He’s a classy, sweet sweet guy. Sure as hell better than Cheyne, IMO.

  • Anonymous

    Are breasts supposed to sag that much when you’re 19 and braless? Firm and perky is what a 19 year old is supposed to have. Those are on the way to being footballs in the next summer olympics soccer games. Sad. Now Selena’s as Malfoy has pointed out, are perky and firm. Truly mags.

  • Anonymous

    She’s been wearing those jeans all the time in Philly. They got to be smelling a little fishy by now. Hopefully, she doesn’t go into China town, she might draw out all chefs into the open looking for a fish market. Ho, ho, ho.

  • BrokenArrow

    It sad the only way people can defend someone is to talk shit about another. Smh.

    She wasnt talking shit about Selena, she was showing Claudia what she says about Miley can be applied to Selena too.

  • Anonymous

    I see the snotty little bitches are back.

    Miley, you are lookin gorgeous and happy as usual. :)

  • BrokenArrow

    To recap, Miley Cyrus was lauded for looking great, scolded for not eating junk food, vilified for telling people to try out what she has found to really help her health, and then attributed ownership of a diet so she could be bashed again when it was explained that NO, the gluten-free diet can’t help you lose weight.(..)

    http://glutenfreeworks.com/blog/2012/04/13/miley-cyrus-is-gluten-free-casein-free-and-the-latest-victim-of-media-viciousness/

    A gluten free page talked about Miley’s gluten free diet explaining everything :)

  • SlimShady

    I love it when she smiles, it looks so much better than pouting.

  • Anonymous

    her dark eyebrows are kiling the look
    she looks cute otherwise

    and her low life loser of a friend however you spell his name needs to go

  • SlimShady

    IA. Miley needs to find some real friends, its pretty obvious Cheyne is latched onto her for the relevancy.

  • BrokenArrow

    Her hair looks better now i want her to go to an event so they style her hair up and i can look how it really looks.