Miley Cyrus ROAD TRIP WITH CHEYNE!

A1GeeG3CYAA7BFw.jpg-large

  • Anonymous

    what happened to that one gay hair dresser bff that she went with to the Queens palace one time?

  • Anonymous

    Ewww two lesbians

  • lookatmenow

    @anon- I think you’re thinking of Scott. Idk Scott dissapeared off the face of the earth.

  • Anonymous

    If you’re talking about Denika who’s been her makeup artist for years, they’re still best friends.

  • Anonymous

    Yes you’re thinking of Scott, Mileys old hair stylist. I never know why he stopped being friends with Miley. I wonder what happened. He works for Lucy Hale now lol

  • Anonymous

    You know those were weed cookies — were you sitting in the back seat you stupid fuck.

    You kids and your comments crack me up.

    QUEEN MILEY :)

  • Anonymous

    You know those were weed cookies — were you sitting in the back seat you stupid fuck.

    You kids and your comments crack me up.

    QUEEN MILEY

    LMAO that was obviously sarcastic…

  • Still Anonymous

    Yes you’re thinking of Scott, Mileys old hair stylist. I never know why he stopped being friends with Miley. I wonder what happened. He works for Lucy Hale now lol

    They didn’t stop being friends, he just works for Lucy now. He even tweeted that he missed her a couple of months back.

    Her and Mandy are not not friends either, their just not as close because Mandy is working on her project with the Beach Girls. Mandy went on “tour” with them when Miley went to Wonder World and so they don’t really get to hang out as much, but Mandy’s tweeted her within the last few months as well and also wished her a happy birthday last year.

  • Anonymous

    Cheyne’s not an employee, he’s just a hangeron. Heard he used to supply her with pot until she got her medical marijuana card. She pays for everythin for him, then they fight and he goes and hangs at his parents for a while, then he comes back and it starts all over again. No real girlfriends I guess, just a paid makeup person who is her friend and a paid nail person who is her friend and a paid dancer who is her friend and works for her and her mothers production company at disney as their receptionist named jen

  • Anonymous

    cool

  • Anonymous

    what an odd way to spell shane…

  • Anonymous
  • oceanUP

    They didn’t stop being friends, he just works for Lucy now. He even tweeted that he missed her a couple of months back.

    Her and Mandy are not not friends either, their just not as close because Mandy is working on her project with the Beach Girls. Mandy went on “tour” with them when Miley went to Wonder World and so they don’t really get to hang out as much, but Mandy’s tweeted her within the last few months as well and also wished her a happy birthday last year.

    yah the tour is probably the main reason they were friends. no clue how she met this cheyne person..

  • Anonymous

    What happened to the makeup artist girl? She and Miley were BFFs for a while. Where did she go?

  • Anonymous

    I know right? they were always together everywhere. she drops her friends really quick. Her best friends have changed a lot over the years.

  • Anonymous

    miley acts like a non famous stupid popular girl from facebook now tbh

  • Anonymous

    She sounds like she’s fuckin’ 5 years old with that caption on the picture of her and cheyne.
    I can just hear her annoying vpice saying that.

  • Anonymous

    They’re not friends, they are employees. When she stops paying them, they have to move on and get different jobs. Mandy was getting paid to be her chaperone while she was under 18. She also took Justin Gaston’s side when she broke up with him, because she wasn’t going to pay for him to do nothing while she filmed the last song and toured. She has no real friends, just employees who become her friends as long as she is paying them. So sad.

  • Anonymous

    If I was Hemsworth I’d be pissed.

  • Anonymous

    why is miley overrated like this she got a ratty face i used to have this illusion she was pretty but after this hair ive seen the light, she aint. her body aint all that shes just a skinny girl no kim kardashiam curves no ass no tits no hips. and on twitter she seems bitchy. im posting this while being drunk so i think im gonna regret this bt gotta let it all out

  • Anonymous

    If I was Hemsworth I’d be pissed.

    mte shes with that guy more yham wiyh him

  • SlimShady

    People are so freakin stupid. She changes friends coz they’re mostly all just coattail riding bitches that leak her private shit for the world to see. I dislike Cheyne, but atleast he sticks with her. Mandy was just there for her nonexistent career and the free coffee. Tbh she needs a celebrity friend, coz they’re not gonna go rattle to papz about rumors.

  • SlimShady

    You obviously are a dimwit teenager who doesn’t understand talent whatsoever. Miley is popular because people like her voice. She’s not perfect, she doesn’t pretend to be, not all beautiful women have to have curves- tbh its frustrating. If someone is called fat its such an insult, and its ‘everyone is perfect’ but if someone is thin its ‘real women have curves, we’re not anorexic’ its fucking idiotic, and this is coming from a person with curves. Look at Aretha, Tina, Cindy, Adele, all have beautiful voices but they don’t look like models. Miley can sing, whether she looks like Heidi Klum or not.

  • SlimShady

    Firstly, Liam is filming a movie, Miley isn’t with him because it distracts him from his job. Liam is Cheyne’s friend as well, and he has no reason to be pissed since Cheyne is as straight as Elton John.

  • Anonymous

    SlimShady you’re so fucking obsessed with this bitch LMAO funny.

    miley sucks and so does her shitty friends.

  • Anonymous

    Who is Cheyne, where did he come from??

  • Anonymous

    Aug 25, 2012 @ 03:21 am
    Anonymous said:
    SlimShady you’re so fucking obsessed with this bitch LMAO funny.

    miley sucks and so does her shitty friends.
    —-
    U MAD BRO?

  • Anonymous

    ^^ lmao agreed. And the real slim shady would prbly die knowing you support smiley using his name haha

  • Anonymous

    hahah slimshady miley was the first person praising curves, and then losing all her weight because two haters called her fat on twitter.
    She should learn something from my faves and ignore them (;

    miles is a hypocrital bitch who never preach what she says. And no she can’t sing, i saw her in Madrid (rock in rio 2010)and was embarrasing…tbh

  • Anonymous

    Talk about being obsessed, you whinny little bitches. Y’all claim you hate Miley but you’re on her every post commenting.

  • SlimShady

    Lol at the fact you’re the same pathetic anon. Its surprising, really, that you’re actually more obsessed with her than you claim I am.

  • SlimShady

    Lol bitch please, Eminem will always be king, and he doesn’t hate Miley anyway, in fact he mentions her in two songs, and all he wants to do is screw her

  • SlimShady

    Btw its practise what you preach, curves is the proportion of your body, not how much fat is on it, and if Miley is so untalented then why have critics praised her on so many songs.

  • Anonymous

    Cheyne is Miley’s best friend because they’re “one and the same” (; ha.

  • oceanUP

    does anyone know what happened to mandy?

  • Anonymous

    no idea. i wanna know why they stopped being friends…

  • BrokenArrow

    no idea. i wanna know why they stopped being friends…

    They went separate ways.

  • BrokenArrow

    I remember Miley said in an interview that when she was going on the wonderworld tour Mandy told her she wasnt going with her because she had solo projects.

  • Anonymous

    So she flies Cheyne there to hang out with her. Where’s Liam? Is he filming on the weekend? How can they drive a rental car into NYC, doubt Cheyne is age 25?

  • TheStraightShooter

    So she flies Cheyne there to hang out with her. Where’s Liam? Is he filming on the weekend? How can they drive a rental car into NYC, doubt Cheyne is age 25?
    _________________________________
    They obviously stole it! I want to know why she has her tongue out? Such a drug addict. I know those are weed cookies, too!

  • Anonymous

    If you pay extra, you can drive if you’re not 25. I just did so in L.A. I love Philly so much. I did a 6 month internship there last year. It will always hold a special place in my heart.

  • Anonymous

    jen (backing vocal) – still friends

  • lookatmenow

    I’m so sick of his irrelevant tail riding ass everywhere.

  • lookatmenow

    TBH she does a shitty job of picking out friends.

  • LillyPotter

    I skip Miley articles to go right to the comments. Worth it.

  • Anonymous

    on the road… I prefer this Miley, she’s more like me, she’s more rock’n’roll. She’s free.

  • BrokenArrow

    Please! You try very hard to convince me that you don’t like responding to the haters, yet you do all the time, which means you get some joy as well out of the game.

    Taking care and protecting a child is a life, tiny one. Perhaps you are an orphan and you don’t know any better.

    I didnt say i dont like to reply haters. If i do it’s because i want to, dont you think?. And if we, miley fans do it, it’s because we like Miley and we get tired of seeing these people hate on her even when she’s just breathing because it’s fun.I dont go calling people slut, retarded, laughing at serious issues as an eating disorder or cutting or even calling them gay in a bad way. I dont get any joy of bringing people down to have fun. It makes me sad that people choose to hate. And if you were a mom and you’re defending haters cause your daughter is one, you should feel ashamed. What kind of parents would teach their kids that hate is good?

  • Anonymous

    what happened to that one gay hair dresser bff that she went with to the Queens palace one time?

    ————————
    Scott Cunha. he’s now working for Lucy Hale and sometimes for the Kardashians.

  • Anonymous

    What happened to the makeup artist girl? She and Miley were BFFs for a while. Where did she go?

    —————————–

    LOL Miley and Denika are still like best friends. But Miley’s been in Philly/NY for almost 2 months and Denika’s been mostly in LA, that’s why they haven’t been pictured together lately.

  • Anonymous

    Funny how the mother was the one who said shit in the whole conversation, before she got in it was all ironic/sarcastic no hate to one another! Just get a life old woman

  • BrokenArrow

    They do get hate from Miley stans who are even more vicious like you. They seem to be alright by it. I just wish boths sides would just grow the f*ck up so I don’t have to restrict my daughter from this site.

    The difference is that celebs gets hate out of nothing. Haters just hate because it’s fun and they’re just that miserable. If you’re really a parent you should have known that difference so you could teach that to your kids.
    And finally parents decided to do their job! lol.

  • BrokenArrow

    I’m sure you’d never say the things you say on here if you’re Mother was watching what you were doing. When did I say my daughter is a hater? You need to grow up and stop trashing people otherwise I’m sure your Mother would just call you a silly, silly girl.

    Actually my mom did read my comments, my professor and all my class mates. We did a project about anonymity on the internet. so sad we’re doing another project now, im sure i’d be interesting to analyze a ‘mom’ commenting on a gossipsite, defending haters and telling someone to grow up when she is a ‘mother’,and is calling someone a slut -in other post- and post an obscene comment when she said she had to restrict her daughter from this site because of the comments here.LOOL

  • Anonymous

    You should restrict your daughter from this site, at least until she knows how to behave herself!

  • Anonymous

    Please! You try very hard to convince me that you don’t like responding to the haters, yet you do all the time, which means you get some joy as well out of the game.

    Taking care and protecting a child is a life, tiny one. Perhaps you are an orphan and you don’t know any better.

  • Anonymous

    Please! You try very hard to convince me that you don’t like responding to the haters, yet you do all the time, which means you get some joy as well out of the game.
    ————
    Taking care and protecting a child is a life, tiny one. Perhaps you are an orphan and you don’t know any better.
    ————
    What you are doing is or overprotecting your daughter or exposing her too much! Maybe she is not old enought to be online! And be online with supervision does not mean that you has to atack the other kids in the site, just because we know how to defend our selfs and atack back!

  • Anonymous

    OMG, laughing at some of these comments. Y’all seriously need to stop analyzing Miley’s life and Cheyne and go get your own life.

    I just love how they hate on Miley in every post but deep down inside they are obsessed with her.

  • Anonymous

    lol – dumbass!

  • TheStraightShooter

    Can I ask why everyone is so worried about her friends? Is it because some of you have none? Changing friends is a part of life, I don’t understand the confusion?

  • Anonymous

    I’m sure you’d never say the things you say on here if you’re Mother was watching what you were doing. When did I say my daughter is a hater? You need to grow up and stop trashing people otherwise I’m sure your Mother would just call you a silly, silly girl.

  • entertainmentlove

    OU is still dead After 1 year. WOW

  • Anonymous

    so, is cheyne her drug dealer?

  • BrokenArrow

    hahah slimshady miley was the first person praising curves, and then losing all her weight because two haters called her fat on twitter.
    She should learn something from my faves and ignore them (;

    miles is a hypocrital bitch who never preach what she says.

    Curves has nothing to do with weight. There’s super skinny girls and they stll have curves.
    Two haters? lol I like to see you all get as much hate comments as she gets everysingle day and then see if you can ignore all that and dont say a word about it.

  • Anonymous
  • Anonymous

    lol I like to see you all get as much hate comments as she gets everysingle day and then see if you can ignore all that and dont say a word about it

    They do get hate from Miley stans who are even more vicious like you. They seem to be alright by it. I just wish boths sides would just grow the f*ck up so I don’t have to restrict my daughter from this site.

  • Anonymous

    Cheyne is miley cousin… He explained that on twitter! They met several years ago on marriage!!! And if you notice he is friend of the family not only mileys friend (he also hangs out with Braison, he even took Noah out when Miley was away)

  • Anonymous

    I think Miley is freacking tired o famous friends, any of them are with her now! Like Taylor, Ashley, Vanessa, Demi, Jobros, she use to hang out to all of them but they just fell apart!

  • Anonymous

    Let me tell you about Miley’s friends:

    Denika Bedrossian (make-up artist) – she still hangs out with her
    Cheyne Thomas (random person) – her current BFF
    Vijat Mohindra (photographer) – her 2nd BFF
    Anna Oliver (random person) – stopped being friends with in 2010 because of the salvia video
    Mandy Jiroux (ex dancer) – she was only using Miley for fame and free stuff
    Scott Cuhna (ex hair-stylist) – working for Lucy Hale now

    Any questions?