Selena Gomez Has Landed In PARIS!

sleenpaf


More pix of Selena at the airport HERE!

  • Anonymous

    can we all just take a moment to realize how Selena tried to bite Miley’s steez and FAILED MISERABLY???
    this bitch is the worsttttttttttt.

  • Anonymous

    can we all just take a moment to realize how Selena tried to bite Miley’s steez and FAILED MISERABLY???
    this bitch is the worsttttttttttt.

  • Anonymous

    like damn I wish this bitch could put together a fuckin outfit.

  • http://dfdgdgd.com gghdhcftr

    I think dfdgdgd is totally great

  • Anonymous

    A year ago, I used to see light between those thighs. Amazing what a couple of hohos will do. I wonder if she had to pay extra for carrying all that excess weight.

  • Anonymous

    A couple of fashionistas in here .. I can guess what label you guys are wearing perfectly! hatred clothing with a pair of jealousy shoes? .. I knew it! Hobos dress better than you haters.

  • Anonymous

    If you really wanna know, I wear some Nike clothing, shoes — Nike, Chuck Taylors or Skechers.

  • Anonymous

    Well,
    we don’t care age, it’s just a number. I’m 29 years old, and I just fall in
    love with a great man who is 49 years old . we meet each other on ageloves` com .he is great! he can take good care of me. we are live a happy life now.. older guys are relatively more successful in career and understand better how to treat their women. .it is worth to have a try…

  • Anonymous

    WTF is up with I’m 29yrs. old comment?????

  • Anonymous

    counting down the minutes until spring breakers gets ripped apart by critics.

    the minutes, i tell you

  • Annabelle

    which hobo in LA did she steal that shirt from?
    I feel like she’s going through miley’s old/recently revived rock/grudge look which totally doens’t suit Selena’s baby face look.
    i do love the boots tho

  • Anonymous

    and ?

  • Anonymous

    Anonymous said:

    and ?

    Miley hasn’t. Selena is employed and has someplace to go. Miley is not employed and the only place she has to go is into her fiance’s fame whore life.

  • Anonymous

    She’s wearing a blue bra with a white t-shirt with holes — how original.

  • BrokenArrow

    I dont like shirts with holes. Theres some really cute ripped shirts tho.

  • Anonymous

    Is it important ? Is there someone judging what you’re wearing right now ? #Dumbass

  • Anonymous

    News that nobody cares: Volume I

  • sexonfire11

    Miley hasn’t. Selena is employed and has someplace to go. Miley is not employed and the only place she has to go is into her fiance’s fame whore life
    —–
    and?! r u happy now!wtf

  • Anonymous

    Yep! Pretty much. How about you, wtf? Can’t figure out why someone calls themselves wtf, but hey whatever gets your knickers in a lather.

  • BrokenArrow

    What does Miley have to do with this? smh.