Joe Jonas CURLY HAIRED HOTTIE

INFphoto_2267193


Joe Jonas walking in New York City today. Photos: INF.

  • Anonymous

    my Joseph Adam has a precious face

  • Anonymous

    ho looks pretty with glasses

  • bel0592

    My wish for this year was: Please give me back those Joe’s curls again.
    Thank you.

  • Anonymous

    Sep 11, 2012 @ 06:27 pm
    bel0592 said:

    My wish for this year was: Please give me back those Joe’s curls again.
    Thank you.
    _____________

    i love his curls but i want his short hair again

  • Anonymous

    (replying to this) – Sep 11, 2012 @ 05:39 pm
    Anonymous said:

    Oh my God HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA I love your sarcasm (:

    And are they still together? I could swear she was nothing but a one (maybe two) nightstand lol

    It was more than a one night stand. Lots of nights full of passion.

  • Anonymous

    good bye troll. No one of us care about your comments here

    I wonder if Joe will attend the Calvin Klein fashion show tomorrow… I hope yes

  • Anonymous

    He’s so beautiful, i mean i don’t use that word for guys but he is beyond sexy, and pretty he is just beautiful.

  • Anonymous

    oh BABE. This man was my first love. Joe Jonas = definition of sex.

  • Anonymous

    UGLY UGLY UGLY UGLY EWWWWWWWWWWWWWWWWWWW

  • Anonymous

    Sep 11, 2012 @ 07:40 pm
    Anonymous said:
    UGLY UGLY UGLY UGLY EWWWWWWWWWWWWWWWWWWW

    Translation

    SEXY SEXY SEXY SEXY YUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMNMMM

  • Anonymous

    Don’t fight it anon

  • Anonymous

    Don’t fight it anon, give in to Joe.

  • Anonymous

    I am in love with you Joe.

  • Anon_jb fan

    I feel bad for him,he can’t seem to get away from the paparazzis.They (jb’s) are always getting their pictures taken! i mean look at all the posts of Joe now,and Nick.You can see he’s annoyed and tired of it.I don’t blame him :/ Oh and he looks nice with sunnies :)

  • Anonymous

    comment on this post..

  • Anonymous

    I love his shirt :)

  • oceanUP
  • oceanUP
  • Anonymous

    Oh my God HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA I love your sarcasm (:

    And are they still together? I could swear she was nothing but a one (maybe two) nightstand lol

  • Anonymous

    OU, you’re so annoying now .. C’MON MOVE ON

  • Anonymous

    OMG HE LOOK SOOOO HOT!!!!

  • Anonymous

    The whole “Ho” thing was or (is) weird. They traveled to Vegas Hawaii London and Paris together. And then suddenly were never spotted ever again. The whole thing is weird. I feel like she never fully committed to him cause she’s still a “dancer” (GOGO) who grinds on guys up at TAO all night. Kinda hard to keep a BF when you do that kind of crap. She didn’t go to LA with her friend when he was there nor on his B-DAY or support him at his show The Next in LA. She also would’ve made it known of she saw him recently also I mean she did tweet that “she wished people were more public with their relatinships on IG Facebook Twitter etc.”

    On Joes part he likes her pics Camilla and other random girls pics on IG. And if I were “Ho” and my “BF” joe were liking his exes pics and commenting on them I would be pissed .

    Sorry for the rant everyone. Disagree if you like. Just Facts.

  • Anonymous

    Listen, He is single. Do you remember Jomilla and Jashley? When Joe is in love with someone and has a girlfriend, he only has eyes for his girlfriend and treats her like princess and spends all his free time with her. And when Joe is single, he flirts with girls like any young single guy.

    Joe looks so sexy and his hair looks good. I loved this pics

  • Anonymous

    Sep 11, 2012 @ 05:48 pm
    Anonymous said:

    OMG HE LOOK SOOOO HOT!!!!
    ____________

    Yes!!! Joe is a hottie. I love seeing him alone (without nick)ha

  • Anonymous

    thank god, his 2009 style is back!

  • Anonymous

    The wind blowing his hair like a movie moment lol

  • Anonymous

    Jomilla can FUCK OFF
    Jashley was PR
    so . . .